چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه پاورپوینت ویژه مدارس و آموزگاران

نویسنده: افشین نادری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:45:23 بازدید: 359 امتیاز 5 از 1 نظر

تهیه پاورپوینت همواره ملزم به داشتن مهارت و تکنیک‌هایی است که نیاز به صرف وقت زیاد برای ساخت اسلاید نداشته باشید. اما آیا با این مهارت‌ها آشنا هستید؟ آیا وقت کافی برای تهیه پاورپوینت مورد نظر جهت ارائه گزارش کارهای سازمانی را دارید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ایام کرونا برای مسئولین مدارس و آموزگاران وبینارهای در نظر گرفته شده است تا ضمن تبادل نظرات و به اشتراک گذاشتن تجربیات، گاها آموزش‌های ضمن خدمتی نیز ارائه می‌گردد. به همین دلیل معلمین و مدارس نیاز به تهیه پاورپوینت جهت ارائه در چنین وبینارهایی پیدا می‌کنند. همچنین مدرسین برای انتقال مفاهیم آموزشی به دانش آموزان نیز نیاز به تهیه پاورپوینت به عنوان یک ابزار کمک آموزشی دارند تا علاوه بر ایجاد سهولت در تدریس، انگیزه و شوق خوبی را در میان دانش آموزان برای فراگیری علم و دانش ایجاد کنند.

در این میان نکته حائز اهمیت آن است که این قشر زحمت کش با وجود تدریس‌های آنلاین و انجام امور غیر آموزشی دیگر زمان کافی برای تهیه پاورپوینت را نخواهند داشت و گاها با ساخت اسلاید‌های تکراری و به دور از جذابیت‌های بصری، دیگر نیروی محرکی برای ایجاد جرقه انگیزه در میان دانش آموزان برای یادگیری مطالب درسی را ندارند. به همین دلیل، ایران تایپیست ضمن آشنا بودن با این مشکلات و مسائل، خدمات تهیه پاورپوینت خود را به صورت آنلاین در دسترس تمامی مدارس و آموزگاران از سراسر کشور قرار داده است و با ارائه 24 ساعته خدماتش در 7 روز هفته، به کمک این عزیزان شتافته است. شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره‌های رایگان از طرف کارشناسان ما به صورت تلفنی و آنلاین، درخواست نمونه پاورپوینت کنید تا با کیفیت کار ما در ایران تایپیست آشنا شوید. نگران هزینه‌ها نیز نباشید، زیرا ما با دریافت کمترین هزینه آن هم به صورت قسطی، بهترین شرایط لازم را برای دریافت سفارشی با کیفیت و مطابق اصول روانشناختی را برای شما به ارمغان آورده‌ایم.

تهیه پاورپوینت ویژه مدارس و آموزگاران

تهیه پاورپوینت آنلاین برای مدارس و معلمین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تهیه پاورپوینت خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینتتایپترجمهخدمات مقاله

سوالات متداول

کافیست به وبسایت ایران تایپیست سر بزنید، ثبت نام کنید و سفارش خود را ثبت کنید و این خدمات به صورت آنلاین در دسترس تمامی فرهنگیان از سراسر کشور است.

بله. صدور پیش فاکتور در عرض کمتر از 5 دقیقه انجام خواهد شد و کاملا رایگان است.

خیر. تمامی افراد از اقصی نقاط ایران می‌توانند به صورت آنلاین از این خدمات استفاده کنند.

خیر. هزینه تهیه پاورپوینت در سفارشات حضوری و غیر حضوری کاملا یکسان است. اما در صورت ثبت سفارش به صورت آنلاین، هزینه ایاب و ذهاب را نخواهید داشت و به راحتی از منزل پیگیر سفارشتان خواهید شد.


نویسنده: افشین نادری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 17:45:23 تعداد بازدید: 359 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت برای مدارس تهیه پاورپوینت برای معلمین تهیه پاورپوینت آموزش مجازی تهیه پاورپوینت آموزش آنلاین تهیه پاورپوینت آموزشی

دیدگاه کاربران

پونه کریم پور | 1400-8-18 ساعت 09:52:33 امتیاز :

مرسی که با درست کردن پاورپوینت عالی بهم کمک کردین تا کلاسامو خوب اداره کنم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :