پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه پاورپوینت سمینار کارشناسی ارشد شیمی

نویسنده: زهرا خلف زاده تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/14 ساعت 20:00:00 بازدید: 687 امتیاز 5 از 1 نظر

سمینار برای مقطع کارشناسی ارشد یک درس 2 واحدی است که هر دانشجوی فوق لیسانس باید آن را پاس کند و تهیه پاورپوینت سمینار ‌یکی از الزامات این درس برای ارائه کلاسی است. هدف اصلی این واحد، آشنایی دانشجو با چگونگی تحقیق و پژوهش و نحوه دسته بندی و نگارش مطالب جهت آمادگی در انجام پایان نامه است. در درس سمینار دانشجو باید طبق نظر استاد موضوعی را انتخاب کرده و سپس مطالعات مقدماتی را بر روی آن انجام دهد و به جمع آوری مطالب و داده‌های علمی بپردازد، فرم‌های دانشگاهی مخصوص به این واحد را پر کند و در نهایت با تهیه پاورپوینت سمینار‌، اطلاعات جمع آوری شده را در قالب یک کنفرانس علمی در کلاس ارائه دهد تا مورد ارزیابی اساتید و مسئولین مربوطه قرار گیرد. تقریبا در تمامی دانشگاه‌ها و رشته‌ها، پروسه درس سمینار، مطابق روند گفته شده ارائه می‌شود و رشته شیمی با تمامی گرایش‌ها در مقطع کارشناسی ارشد نیز از این جریان مستثنی نیست.

دانشجویان فوق لیسانس شیمی نیز باید برای پاس کردن این درس 2 واحدی به تهیه پاورپوینت سمینار‌ بپردازند و تحقیقات و پژوهش‌های خود را ارائه دهند. جمع آوری مطالب در درس سمینار رشته شیمی با استفاده از مقالات و یافته‌های تحقیقاتی دیگر پژوهشگران انجام می‌شود، به همین سبب نیاز به بازنویسی دارند تا متهم به سرقت ادبی و کپی کاری نشوید. اگر دانشجوی رشته شیمی هستید و می‌خواهید مقالات علمی و کیس استادی‌های خود را بازنویسی کرده و برای موضوع پیشنهادی خود اقدام به تهیه پاورپوینت سمینار‌ کنید، می‌توانید با کارشناسان با تجربه ما در ایران تایپیست تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره‌های رایگان، در سریع‌ترین زمان ممکن و با صرف هزینه‌های مقرون به صرفه، فایل پاورپوینت سمینار خود را تحویل بگیرید. دپارتمان‌های مختلف ایران تایپیست از صفر تا صد درس سمینار در کنار دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی و دیگر رشته‌ها هستند تا این 2 واحد را با موفقیت پاس کنند.

تهیه پاورپوینت سمینار کارشناسی ارشد شیمی

تهیه پاورپوینت برای درس سمینار کارشناسی ارشد رشته شیمی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تهیه پاورپوینتخدمات دانشجوییخدمات مقاله کارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

هزینه تهیه پاورپوینت برای درس سمینار به عوامل مختلفی مانند تعداد اسلاید، زبان مورد نظر،زمان تحویل و... بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه سفارش خود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه پیش فاکتور رایگان برایتان صادر شود.

بله. شما می‌توانید سفارش خود را به صورت فوری و یک‌روزه نیز ثبت کنید که در این حالت هزینه سفارش فوری دو برابر هزینه سفارش عادی خواهد بود.

تهیه پاورپوینت برای درس سمینار برای تمامی گرایش‌های شیمی در مجموعه ایران تایپیست میسر است.

بله. امکان تهیه و ساخت پاورپوینت به تمامی زبان‌ها از جمله انگلیسی در ایران تایپیست فراهم است.


نویسنده: زهرا خلف زاده تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/14 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 687 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت برای درس سمینار پاورپوینت سمینار کارشناسی ارشد ساخت پاورپوینت سمینار تخصصی پاورپوینت سمینار شیمی پاورپوینت درس سمینار شیمی

دیدگاه کاربران

مرجان سالاری | 1400-7-22 ساعت 09:41:29 امتیاز :

سمینار عالی پیش رفت.پاورپوینت حرفه ایتون خیلی جلوه خوبی داشت. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :