چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله به انگلیسی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 09:08:42 بازدید: 1266 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه مقاله به انگلیسی جزء یکی از مجموعه خدمات ایران تایپیست است. خدمتی که غالبا اکثر افراد برای ارائه مقاله خود به منابع، سازمان ها، ارگان ها، ژورنال ها و غیره بین المللی به آن نیاز دارند. عدم حضور امکان ترجمه مقاله به انگلیسی به شما دید بهتری از اهمیت این خدمت در یک مجموعه ترجمه را خواهد داد؛ با نبود این امکان هیچ گونه تبادل اطلاعاتی برای دریافت پذیرش تحصیلی، کاری، پژوهشی، تعاملی و ارتقا کسب و کار رخ نمی دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله به انگلیسی

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله از زبانهای مختلف به  انگلیسی در  ایران تایپیست

در ایران تایپیست شما می توانید مقاله خود را از هر زبان به روز و زنده ای به زبان انگلیسی ترجمه کنید. تنها کافیست به مترجمان ایران تایپیست برای این امر، اعتماد کنید. ترجمه مقاله شما در ایران تایپیست با بالاترین کیفیت، دقت، نکته سنجی انجام خواهد شد. شما می توانید ترجمه مقالات ISI و سایر مقالاتی که قصد ارائه آن برای ژورنال های بین المللی را دارید، به ایران تایپیست بسپارید. در زمان و موعد مقرر کلیه مقالات به شما تحویل داده خواهند شد.

چگونه باید مترجم ماهر و متخصص برای ترجمه مقاله به  انگلیسی را  پیدا کنم ؟

شما می توانید در ایران تایپیست برای ترجمه مقاله به انگلیسی، امکان انتخاب مترجمان مختلف از کلیه رشته ها وجود دارد. اینکه مقاله شما چه حوزه یا حوزه هایی را پوشش دهد، به انتخاب مترجم مرتبط با آن بستگی دارد. اگر نسبت به انتخاب مترجم حساس هستید، می توانید با مشاوران ایران تایپیست تماس حاصل کنید و بعد  از دریافت مشاوره های لازم، مترجم مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای تضمین بیشتر ترجمه مقاله به انگلیسی، می توانید نمونه کارهای قبلی مترجم مورد نظر را هم بررسی کنید یا یک نمونه ترجمه کوتاه درخواست دهید تا از کیفیت و سطح بالای توانایی مترجمان در ایران تایپیست مطلع شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان نمونه  ترجمه  برای ترجمه  مقاله  به  انگلیسی وجود دارد  ؟

بله، همانطور که اشاره شد این روشی است که جزء فاکتور های تضمینی ترجمه مقاله علمی خوب و با کیفیت در ایران تایپیست به حساب می آید. شما می توانید یک نمونه ترجمه درخواست دهید تا بخشی از مقاله مورد نظرتان به انگلیسی ترجمه شود. سپس می توانید برای انتخاب مترجم مذکور با دید بازتری تصمیم گیری کنید. تحت چنین شرایطی برای ترجمه مقاله به انگلیسی می توانید با دقت متوجه شوید که آیا استاندارد های ژورنال های خارجی یا استاندارد های بین المللی برای ارائه چارچوبی مشخص جهت ترجمه مقاله به انگلیسی رعایت می شود یا خیر. در صورتی که از ترجمه ی نمونه مورد نظر  رضایت کامل داشتید، پروژه اصلی آغاز خواهد شد.

در شرایط دیگر هم می توانید نمونه کارهای قبلی ترجمه مترجمان مورد نظر را بررسی کرده و سپس درخواست ترجمه را ثبت کنید. یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه ی ایران تایپیست، توجه به رضایت مشتری است.

ترجمه مقاله به انگلیسی

ترجمه مقاله به انگلیسی

حداقل تعداد صفحات برای ترجمه مقاله به انگلیسی 

یکی از مهم ترین پرسش های کاربران یا مشتریان برای ترجمه مقاله به انگلیسی این است که محدودیت های ممکن در ایران تایپیست جهت انجام ترجمه چیست؛ اینکه تعداد صفحاتی که می توان در این مجموعه برای ترجمه برون سپاری کرد چقدر است یا اینکه در هر صفحه به طور کلی باید چند کلمه باشد، یا به عبارتی دیگر قیمت ترجمه بر اساس صفحات به چه تعداد کلمه در هر صفحه بستگی دارد؟

اولاً اینکه برای ترجمه مقاله به انگلیسی محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید *n تعداد صفحه داشته باشید، که برای ترجمه و برون سپاری آن به ایران تایپیست اعتماد کنید. همچنین شما می توانید مقاله خود را که به صورت استاندارد و در هر صفحه 250 کلمه موجود است را برای ترجمه مقاله به انگلیسی به ایران تایپیست تحویل دهید. اگر تعداد کلمات داخل مقاله تان در هر صفحه بیشتر از این عدد بود نیز، مانعی برای ترجمه وجود ندارد.

*منظور از n: عدم وجود محدودیت

بهترین سایت ترجمه  برای واسپاری ترجمه مقاله به انگلیسی

یکی از دیگر سوالات رایج کاربران و مشتریان جهت ترجمه مقاله به انگلیسی این است که می توانند به کدام سایت معتبر اعتماد کنند یا به بیان دیگر، کدام سایت و مجموعه، بهترین گزینه برای برون سپاری ترجمه مقاله آنها است. با توجه به اینکه ترجمه به زبانی که گویشوران آن بومی نیستند، حساسیت های مرتبط با آن افزایش می یابد و مترجمی برای این کار می بایست انتخاب شود که هم تخصص و هم تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد. تسلط به نحوه نگارش و عدم غلط های رایج املایی و نگارشی و قواعدی از جمله مواردی است که همواره به کاربران ضرر زده است. ما در ایران تایپیست بر اساس دستورالعمل ها و روش های تضمینی مختلف به شما این اطمینان را می دهیم، که تجربه نخست یا چندمین باره تان جهت ترجمه مقاله به ضرر منجر نخواهد شد. شما می توانید به ما به عنوان یکی از بهترین سایت های ترجمه مقاله به انگلیسی اعتماد کنید.

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بیشتر از 1000 مترجم و یک گروه فعال، برای ترجمه مقاله های شما به زبان های مختلف من جمله انگلیسی آماده خدمت رسانی است؛ تا به این واسطه بتوانید تجربه نوینی داشته باشید.

ترجمه مقاله به انگلیسی

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله به انگلیسی از تمامی زبان های زنده دنیا توسط مترجمین دو زبانه

ترجمه مقاله به انگلیسی از تمامی زبان های زنده دنیا هم قابل انجام می باشد. برای این نوع از سفارش های ترجمه، نیاز به مترجمین دو زبانه به خوبی حس می شود. مترجم هایی که علاوه بر تسلط کامل به زبان انگلیسی، به یک زبان خارجی دیگر هم تسلط کامل دارند. حتی آن ها نسبت به قواعد یا گرامر هر یک از این دو زبان هم شناخت کلی دارند. به همین جهت هم در ترجمه واژه ها و جملات، می توان شاهد ترجمه های خوبی بود و هم در چینش کلمات در جملات می توان دستور زبان زبان انگلیسی را رعایت کرد. به همین جهت رضایت مشتری هم از ارائه ترجمه مقاله به انگلیسی به جا آورده می شود. مراکز و موسسه های ترجمه هم سعی می کنند تا هر یک با ارائه خدمات برتر، مشتری را به سمت و سوی خود بکشانند.

ترجمه مقاله به انگلیسی

ترجمه مقاله به انگلیسی

از جمله خدمات مراکز معتبر، ترجمه مقاله به انگلیسی از تمامی 32 زبان زنده دنیا توسط مترجمین دو زبانه بسیار خبره و توانمند می باشد. موسسه ایران تایپیست در همین راستا شما را از این خدمت ویژه خود بهره مند می سازد. این موسسه در کنار استخدام مترجمین حرفه ای در تمامی زبان ها، مترجمین دو زبانه زیادی را نیز به استخدام خود درآورده اند. مترجمین مسلط به زبان های انگلیسی و عربی یا انگلیسی و فرانسوی یا انگلیسی با هر زبان دیگری که توانایی ترجمه از این زبان ها به انگلیسی را دارند. آن ها می توانند مقالات خارجی مختلفی را به انگلیسی ترجمه کنند و آن را به جهت چاپ در ژورنال های علمی – پژوهشی در نشریه های معتبر به چاپ برسانند. شما می توانید سفارش های ترجمه مقاله به انگلیسی خود را در موسسه ایران تایپیست، حضوری یا آنلاین و غیر حضوری ثبت کنید.

ترجمه مقاله به انگلیسی به همراه گارانتی در موسسه ایران تایپیست

ترجمه مقاله به انگلیسی برای بسیاری از دانشجویان ارشد و دکتری از اهمیت بسزایی برخوردار است. به ویژه دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالا دارند و می خواهند رزومه علمی خود را تقویت نمایند. این دسته از دانشجویان طبیعتا به دنبال بهترین مراکز ترجمه هستند. مراکز ترجمه ای که کیفیت ترجمه را به آن ها تضمین شده تحویل دهند. به جهت آسودگی خاطر مشتری از خدمات ترجمه مقاله به انگلیسی، مراکز معتبری همچون: ایران تایپیست، سفارش های ترجمه تضمین می کنند. بدین ترتیب شما می توانید با توجه به وجود گارانتی ترجمه، در نهایت ترجمه های با کیفیتی را در این مراکز دریافت کنید. حتی اگر از فایل نهایی ترجمه، رضایت کامل نداشتید؛ می توانید درخواست ویرایش و اصلاح آن را به ثبت برسانید. در نتیجه سفارش شما یا توسط همان مترجم، ویراستاری می گردد و یا توسط مترجم دیگری سپرده می شود تا ویراستاری دقیق تری را روی آن انجام دهد.

ترجمه مقاله به انگلیسی

ترجمه های تضمین شده

وقتی موسسه ای سفارش های ترجمه مقاله به انگلیسی شما را با گارانتی به شما تحویل می دهد؛ به خدمات مترجمین خود کاملا مطمئن است. مشتری نیز با خیال آسوده تری نسبت به ثبت سفارش های خود در آن موسسه ها اقدامات لازم را صورت می بخشد. موسسه ایران تایپیست با توجه به اینکه سال هاست که سفارش ترجمه های زیادی را مورد پذیرش قرار داده است؛ تجربیات ارزنده ای را کسب کرده است. به همین جهت سفارش های شما را با گارانتی تقدیم شما می کنند. کمتر رخ می دهد که سفارش ترجمه مقاله به انگلیسی فردی در این موسسه به ثبت برسد و کاربر از آن رضایت نداشته باشد. حتی اگر بنا به هر دلایلی از ترجمه دریافتی رضایت نداشتید؛ امکان ویراستاری آن توسط همان مترجم یا مترجمان و ویراستارهای حرفه ای تر در این مرکز ترجمه وجود دارد. پس دیگر جایی هیچ نگرانی در این راستا نیست.

آیا ما می توانیم برای سفارش ترجمه خود، مترجم دلخواه خود را انتخاب کنیم؟

ممکن است سفارش های ترجمه مقاله به انگلیسی شما برای بار دوم یا چندین بار در یک موسسه به ثبت رسیده باشند. در چنین شرایطی به یک شناخت تقریبی نسبت به مترجمان فعال در آن موسسه دست می یابید. اگر از ترجمه مترجم پیشین خود رضایت داشته اید؛ می توانید تمامی سفارش های خود را باز هم به وی بسپارید. برای مرتبه های بعدی دیگر استرس و نگرانی ثبت سفارش نخست خود را نخواهید داشت. بنابراین شما چنین امکانی را خواهید داشت که مترجم سفارش خود را به دلخواه خویش انتخاب کنید. حتی در صورت عدم رضایت از مترجم پیشین خود، می توانید آن را با یک مترجم سطح بالاتر تعویض نمایید. بدین ترتیب می توانید رفته رفته به مترجم دلخواه و ایده آل خود برای ترجمه مقاله به انگلیسی دست یابید. حتی امکان عقد قرارداد با موسسه مورد نظر و سپردن سفارش ترجمه به مترجم دلخواه خویش را هم خواهید داشت.

ترجمه مقاله به انگلیسی

انتخاب مترجم توسط مشتری

برای اینکه همیشه کیفیت خوبی را از ترجمه مقاله به انگلیسی دریافت نمایید؛ می بایست با یک مترجم زبده و کاربلد در ارتباط باشید. مترجمی که توانایی بالایی در ترجمه متن داشته و می تواند تمامی سفارش های ترجمه شما را با همان کیفیت اولیه بلکه بالاتر از آن تحویل شما بدهد. در موسسه ایران تایپیست، مترجم های بسیار زیادی وجود دارند که هر یک از آن ها در حرفه خود، مهارت بالایی دارند. کافیست یک بار سفارش های ترجمه خود را به آن ها بسپارید تا پس از آن بتوانید تمامی سفارش های بعدی خود را با همان مترجم پیش ببرید. چرا که این موسسه چنین امکانی را برای شما میسر نموده که بتوانید مترجم دلخواه ترجمه مقاله به انگلیسی سفارش خود را انتخاب کنید. حتی در صورت عدم رضایت با آن مترجم، می توانید از مترجمان بهتری هم بهره مند شوید و هیچ محدودیتی در این راستا ندارید.

ترجمه مقاله به انگلیسی توسط مترجمین نیتیو مسلط به موضوع سفارش شما

کیفیت ترجمه مقاله به انگلیسی، همواره اولویت هر یک از مشتریان بوده و هست. چرا که ترجمه مقاله ها برای دانشجویان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در روند علمی آن ها بسیار موثر می باشد. هر چقدر دانشجویی بتواند ترجمه های دقیق و صحیح تری را در مقالات خویش به کار گیرد؛ به اعتبار مقاله خود افزوده است. به همین جهت همواره به دنبال بهترین مترجمین بوده تا بتواند از وجود آن ها بهترین ترجمه ها را دریافت کند. یکی از بهترین مترجم هایی که برای هر یک زبان ها می توان از آن ها استفاده کرد؛ مترجمان نیتیو می باشند. منظور از آن ها کسانی هستند که از مادر یا پدر غیر ایرانی برخوردار بوده یا سال ها در آن کشور زندگی کرده اند. به همین جهت کیفیت ترجمه مقاله به انگلیسی توسط مترجمان نیتیو به مراتب بایستی خیلی بیشتر از دانشجویانی باشد که به تازگی، زبان آموخته اند.

ترجمه مقاله به انگلیسی

مترجمان نیتیو

مترجمان نیتیو موجود در موسسه های معتبر، کیفیت ترجمه مقاله به انگلیسی هر سفارشی را تضمین می کنند. به همین جهت موسسه ایران تایپیست، تمامی هم و غم خود را بر آن داشته تا مترجمان نیتیو بسیار زیادی را در هر یک از زبان ها به استخدام درآورده است. این مترجمان ممکن است هر یک در موضوعات مختلفی تسلط و آشنایی کامل داشته باشند. در نتیجه می توان برای هر سفارش ترجمه ای در هر موضوعی، از مترجمان نیتیو متخصص در همان موضوعات بهره جست. شما می توانید با این اوصاف با خیالی کاملا آسوده سفارش های ترجمه مقاله به انگلیسی خود را به ثبت برسانید. چرا که مترجمان نیتیو ایران تایپیست، بهترین و با کیفیت ترین ترجمه ها را به شما تحویل خواهند داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ISIترجمه مقالهلیست هزینه ترجمههزینه خدمات مقاله

سوالات متداول

بله، با توجه به اینکه اکثر درخواست کنندگان جهت ترجمه این دست مقالات با هدف سابمیت مقاله در  ژورنال های خارجی، درخواست خود را ثبت میکنند پس کلیه ترجمه ها قابل انجام در فرمت استاندارد است. شما می توانید فرمت مورد نظرتان را قبل از شروع کار برای مترجم ارسال کنید.

اگر نمی دانید که هر صفحه از مقاله تان چند کلمه دارد، مشاوران ایران تایپیست این کار را برای شما انجام می دهند.

شما می توانید بخشی از هزینه را پیش از شروع و بخش نهایی را در انتها برای دریافت ترجمه مورد نظر پرداخت نمایید.

بله، کلیه ترجمه هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند برای امنیت خاطر مشتریان دارای ضمانت هستند و امکان پیگیری نتایج بعد از دریافت ترجمه توسط شما مشتری گرامی، وجود دارد.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/24 ساعت 09:08:42 تعداد بازدید: 1266 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه مقاله به انگلیسی ترجمه علمی مقاله به انگلیسی سایت ترجمه مقاله به انگلیسی ترجمه حرفه ای مقاله به انگلیسی ترجمه تخصصی مقاله به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :