دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1402/9/22 ساعت 17:01:21 بازدید: 898 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی یکی از رایج ترین و آشنا ترین نوع ترجمه ها است، که بیشترین درخواست ترجمه را در کنار ترجمه فارسی به انگلیسی به خود اختصاص داده است. اهمیت برگرداندن یک متن بلند از زبان و فرهنگ انگلیسی به فرهنگ و بومی سازی آن به فارسی، بسیار حساس و زمانبر است و به دلیل تفاوت ها در بیان احساسات، موضوعات، مفاهیم و غیره در این دو زبان، مهم ترین وظیفه مترجم ترجمه روان است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

ترجمه مقاله

ترجمه  مقاله تازه‌ترین نتایج علمی از انگلیسی به  فارسی 

مقاله های علمی ISI و سایر مقاله هایی که در ژورنال های علمی درج می شوند، براساس تخصصی که دارند، سطح علمی به خصوصی نیز دارند. آنها، دارای اصطلاحات، توضیحات و جزئیاتی هستند که ممکن است کاملا جدید باشند یا دارای محتوایی باشند که بار علمی آن در صورت انتقال مفهوم نادرست می تواند به شناخت و درک نادرست مخاطبی که آن مقاله را مطالعه می کند، منجر شود.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی از مقاله های به روز معتبر علمی، که نیاز به ترجمه دقیق دارند هم صورت می گیرد. اگر در مورد نتایج ترجمه مقاله علمی خود نگران هستید، می توانید به ایران تایپیست اعتماد کنید. کلیه ترجمه هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند، با کیفیت بالا صورت گرفته و در نتیجه منظور، مفهوم و چارچوب مبحث علمی و پژوهش مورد نظر در فرم اصلی خود باقی خواهد ماند و ترجمه برداشتی یا از بین برنده مفهوم مطلب، ابدا صورت نخواهد گرفت.

کاربردهای علمی ترجمه مقاله انگلیسی به  فارسی

بسیاری از پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشمندان، دانشجویان، محققان و غیره نیاز دارند تا در همایش ها، دانشگاه ها، و مراکز علمی و تحقیقاتی نتایج بررسی، تحقیق، یا پروژه خود را به کمک منابع و مطالب به روز انگلیسی ارائه کنند تا بتوانند بر نتایج یافته های خود با استناد به آنها، صحه بگذارند.

گاهی هم در پروژه های دانشگاهی نیاز به ارائه تحقیق یا مقاله ای علمی است که باید از منابع و ژورنال های معتبر تهیه و ترجمه شده باشد. برای ارائه این مطلب به هریک از نهاد های داخلی نامبرده، باید ترجمه مقاله خارجی انگلیسی به فارسی به صورت دقیق و بدون کم و کاست صورت بگیرد. این، فعالیتی است که در ایران تایپیست برای شما مشتری گرامی در اسرع وقت و با دقت بالا، صورت می گیرد. از جمله کاربرد های علمی ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • ارائه پروپوزال های علمی
  • نگارش پایان نامه
  • کنفرانس های علمی داخل کشور
  • درج در ژورنال های علمی داخلی

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

ترجمه

مترجم مقاله انگلیسی به  فارسی باید دارای چه ویژگی باشد ؟

بر کسی پوشیده نیست که یک مترجم علاوه بر توانایی کامل روی زبان انگلیسی و فارسی  از نظر نوشتار و خوانش و درک مطلب، درج علائم سجاوندی و غیره، باید رو ی حوزه تخصصی مورد نظر هم داشته باشد. تحت تسلط روی چنین بخش هایی، می توان یک مترجم را برای انجام ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی کاملا مسلط و کاربلد دانست.

این موارد، ویژگی های اصلی یک مترجم برای ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی هستند. از جمله ویژگی های دیگر برای ترجمه انگلیسی به فارسی می توان به سرعت، دقت، امکان بازخوانی و ویرایش متن ترجمه شده، توجه به نکات گرامری و نگارشی، تطبیق مجدد، و ... اشاره کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چه افرادی و به  چه علت نیازمند به  ترجمه مقاله انگلیسی به  فارسی  میباشند ؟

اصولا بیشتر دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، محققان در حوزه های علمی به ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی نیاز دارند. اما دانشجویانی که قصد دریافت نمره تحقیق یا ارائه یک مقاله عادی به زبان فارسی را دارند نیز می توانند از جمله کسانی باشند که نیاز به مقاله هایی این چنین و ترجمه ها تخصصی و عادی دارند.

اما اگر به ترجمه مقاله های عمومی انگلیسی به فارسی هم نیاز داشته باشید، می توانید با کمک ایران تایپیست و در کمترین زمان ممکن مقاله خود را ترجمه شده دریافت کنید. اصولا مقاله های عمومی نیاز به مترجم تخصصی ندارند و می توانند توسط اکثر مترجمان ترجمه شوند.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

ترجمه مقاله انگلیسی

ایا کیفیت ترجمه مقاله انگلیسی به  فارسی  را  میشود از لحاظ اصولی تضمین  نمود  ؟

بله، کلیه ترجمه هایی که در ایران تایپیست انجام می شوند، با ضمانت تحویل شما مشتری گرامی داده می شوند. این در حالی است که کلیه مراحل ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی کاملا شفاف بوده و برای جلب رضایت مشتریان نمونه ترجمه قبل از کار به میزان محدود در اختیار شما قرار داده می شود تا براساس آن و ارتباط با مترجم بتوانید برای پیگیری وضعیت ترجمه خود به صورت دقیق، اقدام کنید. حتی پس از انجام ترجمه و تحویل پروژه ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی امکان پیگیری و مطرح کردن اشکالات و درخواست شما تا مرحله رضایت کامل، وجود دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی از جمله ساده ترین سفارش های ترجمه

سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی، از جمله ساده ترین سفارش های ترجمه به شمار می آید. چرا که زبان انگلیسی نسبت به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و... برای ما ایرانی ها شناخته شده تر است. مترجم های این زبان هم نسبت به سایر زبان های رایج در سراسر دنیا داخل ایران بیشتر هستند. وجود این دو عامل و همچنین حروف الفبای کمتر زبان انگلیسی، ترجمه تمامی متون از زبان انگلیسی به فارسی را برای ما راحت تر کرده است. به همین جهت دستیابی به یک مترجم انگلیسی نسبت به سایر مترجمین زبان های دنیا، با سهولت بیشتری همراه است. در تمامی مراکز و موسسه های ترجمه، شما می توانید سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی خود را به ثبت برسانید. این در حالی است که ممکن است در موسسه ترجمه ای، مترجم چینی، کره ای یا زبان های پیچیده و سخت تر دیگر، وجود نداشته باشد.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

همان طور که گفته شد؛ سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی را در هر موسسه ای می توان به ثبت رساند. چرا که مترجمین زبان انگلیسی زیادی در ایران وجود دارند. اما از این نکته بسیار مهم نباید غافل شد که کیفیت ارائه ترجمه توسط هر یک از آن ها در یک سطح نیست. ممکن است مترجمی به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشد؛ اما ترجمه ای که از خود ارائه می دهد با ترجمه مترجم دیگر، تفاوت های اساسی داشته باشد. به ویژه اینکه شما به ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی نیاز دارید که جزو متون بسیار تخصصی به شمار می آید. پس بایستی در ترجمه مقالات خود از وجود بهترین و کارکشته ترین مترجمین انگلیسی استفاده به عمل آورید. مترجم هایی که توان بسیار بالایی در ترجمه کلیه متون از زبان انگلیسی به فارسی دارند.

آیا می توانیم زمان دلخواهی برای دریافت ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی تعیین کنیم؟

زمان تحویل سفارش های ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی منوط به مهارت مترجم و نیز با توجه به نوع فایل سفارش مشتری دارد. نمی توان برای هر سفارش ترجمه ای، زمانی دقیق را تعیین نمود. چرا که ابتدا می بایست به زبان متن سفارش، حجم آن، میزان سهل و سخت بودن آن و عوامل ریز و درشت دیگر توجه کرد. در نهایت می توان با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل، زمانی را برای هر سفارش، به صورت تقریبی، تخمین زد و به مشتری آن را اعلام نمود. اما گاهی اوقات ممکن است مشتری، زمان زیادی را در اختیار نداشته باشد. حتی وی می خواهد در یک زمان خاص باب میل خویش، سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی ترجمه خود را دریافت نماید. حال ممکن است حجم متن وی کم باشد یا خیلی زیاد و این امکان وجود دارد که آن متن در هر زبانی هم باشد.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

دریافت سریع فایل ترجمه

تعیین زمان تحویل سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی تنها در صورتی امکان پذیر است که شما درخواست خود را فوری به ثبت برسانید. در چنین شرایطی می توانید حتی درخواست دریافت فایل ترجمه یک روزه را هم در آن موسسه به ثبت برسانید. حتی اگر حجم سفارش شما هم زیاد باشد؛ باز هم تدابیری اندیشیده شده است تا شما بتوانید سفارش ترجمه خود را یک روزه هم دریافت کنید. تنها نکته ای که می بایست در اینجا به آن اشاره کرد؛ پرداخت دو برابری هزینه درخواست های فوری ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی می باشد. به این ترتیب که اگر می خواهید یک روزه یا در تاریخ مدنظر خویش خیلی سریع و فوری، ترجمه سفارش خود را دریافت کنید؛ می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید. اما در نهایت می توانید به هدف خود که دریافت فوری ترجمه است؛ بی هیچ واهمه و استرسی دست یابید.

آیا می توانیم لیست هزینه انواع ترجمه ها را مشاهده کنیم؟

شفاف سازی در زمینه هزینه ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی نیز همانند سایر سفارش های ترجمه می بایست به درستی رعایت شود. هر چقدر مراکز ترجمه بتوانند این شفاف سازی را برای مشتریان خویش اعلام سازند؛ می توانند خیال آن ها را آسوده خاطر سازند. تعرفه هر یک از عوامل موثر بر روی قیمت سفارش ها می بایست چه به شکل حضوری و چه در وب سایت های اینترنتی، پیش روی مشتری باشد. بدین ترتیب هر یک از آن ها می توانند ابتدا هزینه ها را مشاهده کنند. سپس با توجه به تعرفه های موجود، متوجه قیمت سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی خود شوند. اگر چنین شفاف سازی در تمامی مراکز ترجمه وجود داشته باشد؛ حتی امکان مقایسه قیمت ها در تمامی این موسسه ها را برای شما میسر می گردانند. در نتیجه شما می توانید سفارش خود را با قیمت های مناسب تری به ثبت برسانید.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

مشاهده لیست هزینه ترجمه

موسسه ایران تایپیست نیز در راستا شفاف سازی ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی، لیست هزینه را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید تا پیش از آنکه سفارش های خود را در این موسسه به ثبت برسانید؛ ابتدا لیست تعرفه ها را مشاهده کنید. سپس با توجه به آن ها هزینه سفارش خود را تخمین بزنید. حتی می توانید این هزینه را با هزینه های ارائه شده در سایر مراکز ترجمه، مقایسه کنید. در نتیجه می توان مناسب ترین هزینه ها را پرداخت کرد و در عین حال با کیفیت ترین ترجمه ها را دریافت نمود. البته موسسه ایران تایپیست در وب سایت اینترنتی خود، امکان برآورد قیمت ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی را به شکل آنلاین هم برای شما میسر نموده است. بدین ترتیب شما تا پیش از ثبت سفارش می توانید متوجه هزینه خود شوید تا در نهایت با اطمینان خاطر و رضایت از تعرفه های موجود، اقدام به ثبت سفارش کنید.

امکان ویراستاری ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی پس از ارسال به مشتری

در پاره ای از مواقع رخ می دهد که شما از سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی خود رضایت ندارید. به این منظور که شما ترجمه خود را به موسسه ای سپرده و پس از انجام ترجمه، آن را به دست شما رسانده اند. اما پس از بازبینی، متوجه می شوید که کیفیت ترجمه به آن ترتیبی نیست که شما انتظار داشتید. در چنین شرایطی جای هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. چرا که امکان ویراستاری ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی پس از دریافت فایل ترجمه هم برای شما وجود دارد. به این ترتیب که می توانید سفارش خود را پس دهید و یا آن را مجددا به مترجم مربوطه بسپارید تا باری دیگر متن ترجمه خود را بازنگری کند و یا آن را به دست ویراستاری حرفه ای بسپارد. در نهایت فایل ارسالی این بار با کیفیت به مراتب بالاتری به دست شما می رسد.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

ویراستاری و بازبینی ترجمه

ویراستاری ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی بلافاصله پس از دریافت ترجمه توسط ویراستارهای حرفه ای قابل انجام می باشد. بنابراین شما می توانید متن ترجمه شده را به طور کامل مورد مطالعه قرار دهید. سپس با مشاهده سطح پایین ترجمه، می توانید از موسسه ترجمه یا مترجم مورد نظر، درخواست ویراستاری کنید. ویراستاری فایل ترجمه برای شما دیگر هزینه ای در بر ندارد. چرا که شما در همان ابتدا هزینه کلی سفارش خود را پرداخته اید. بنابراین هر مترجمی ملزم است که در همان ابتدا بهترین و با کیفیت ترین ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی را به شما ارائه دهد. اگر ایرادی در ترجمه وی وجود دارد؛ می بایست خود آن را ویراستاری و اصلاح نموده و در نهایت آن را با کیفیت بالایی به دست شما برساند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

شما در ایران تایپیست می توانید برای درخواست ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی برای انواع و اقسام رشته های تخصصی درخواست بدهید. همچنین امکان ترجمه مقاله به این دو زبان به صورت عمومی هم وجود دارد. پس از آن ویرایش، بازخوانی و بررسی مجدد توسط مترجم برای کاهش خطا و اشتباهات جزئی صورت می گیرد.

هزینه ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی بر اساس حجم و تعداد صفحات مقاله، مدت زمان انجام  و هزینه تایپ است. این هزینه ها براساس نوع ترجمه و تخصصی که انتخاب می کنید متغیر هستند. پس برای اطلاع دقیق تر از آنها می توانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل کنید.

اصولا به دلیل حساسیت های مربوط به مقاله های تخصصی و زمانبر بودن آنها، هزینه این دست مقالات بیشتر است. اما این در حالی است که اگر مقاله ای با محوریت عمومی و حجیم داشته باشید باز هم ممکن است مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید. لازم به ذکر است که کلیه مبالغ و هزینه های اعلامی در ایران تایپیست کاملا مقطوع هستند.

همواره در ایران تایپیست تلاش بر این است تا انتخاب مترجمان با حساسیت بالا انجام شود. اگر شما مترجم خاصی را در ایران تایپیست در نظر نداشته باشید، براساس رشته و گرایش مورد نظر بهترین مترجمان آماده همکاری با شما هستند.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1402/9/22 ساعت 17:01:21 تعداد بازدید: 898 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله به فارسی ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی ترجمه مقاله انگلیسی سفارش ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی ترجمه آنلاین مقاله انگلیسی به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :