شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقالات رشته های تخصصی مهندسی

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1401/6/3 ساعت 14:48:53 بازدید: 394 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که اشاره شد، مترجمان ایران تایپیست ترجمه رشته های مهندسی را نیز مانند رشته های پیراپزشکی انجام می دهند. کلمات تخصصی در رشته های گوناگون نقش بسیار موثری در رساندن مفهوم به مخاطبان دارد. به طور مثال اگر شما می خواهید منظور یک مقاله خارجی را متوجه شوید ابتدا باید تمامی کلمات تخصصی مقاله را به فارسی بازگردانی کنید تا ترجمه روان داشته باشید. متاسفانه نرم افزار های موجود در بازار قادر به ترجمه چنین کلماتی نمی باشند و ترجمه این نرم افزار ها از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند. بنابراین بهتر است که برای ترجمه های تخصصی خود از نرم افزار های مانند: گوگل ترجمه و ... استفاده نکنید. این نرم افزار ها با جا به جایی افعال و ساختار جملات سبب سردرگمی مخاطب در متوجه شدن منظور نویسنده خواهند شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هوش مصنوعی در زمینه ترجمه رشته های مختلف تاکنون نتوانسته است که مانند مغز انسان موفق عمل کند و تمامی ترجمه هایی که توسط هوش مصنوعی انجام می گیرد؛ دچار مشکلاتی می باشد. کیفیت ترجمه در ایران تایپیست اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین منظور این موسسه با کمک کارشناسان حرفه ای خود کیفیت تمامی فایل های ترجمه شده را مورد بررسی قرار می دهد. اگر فایل های ترجمه از کیفیت استاندارد برخوردار نباشند. فایل ترجمه شده برای انجام اصلاحات به مترجم مورد نظر ارجاع داده خواهد شد. سپس با انجام اصلاحات و تایید کارشناسان حرفه ای، فایل برای مشتریان ارسال خواهد شد. مشتریان با مراجعه به سایت ایران تایپیست و دریافت نمونه کار های قبلی ترجمه مقالات می توانند کیفیت ترجمه را در این مورد موسسه ارزیابی قرار دهند. دریافت نمونه کار های قبلی ایران تایپیست نیازی به پرداخت هزینه نخواهد داشت. مترجمان با تجربه ایران تایپیست قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات شما نیز در رشته های مهندسی مختلف می باشند. آنها منظور شما را با کیفیت بالا به مخاطبان خارجی انتقال خواهند داد.

ترجمه مقالات رشته های تخصصی مهندسی

ترجمه رشته های گوناگون

ثبت سفارش آنلاین ترجمه رشته ها

برای آنکه بتوانید جهت ترجمه رشته ها به بهترین مترجمین کشور دسترسی داشته باشید، ایران تایپیست شرایط ویژه‌ای را برای شما فراهم کرده است. بدین منظور کافی است در وب‌سایت اینترنتی ما ثبت نام کرده و برای خود حساب کاربری درست کنید. بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانید از خدمات آنلاین و اینترنتی ما در حوزه‌ی ترجمه رشته ها و سایر خدمات این مرکز بهره‌مند شوید. بعد از آنکه سفارش شما ثبت شد، کارشناسان ما فایل مورد نظر را به مترجمین متخصص همان رشته ارجاع می‌دهند. ایران تایپیست از جمله مراکز قدیمی و باتجربه‌ای است که توانسته رضایت صددرصدی کاربران را در کارنامه کاری خویش داشته باشد و با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تر از سایر مراکز، سفارش‌های کاربران را آماده سازد.

ثبت سفارشات به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته به خدمات ترجمه رشته ها دسترسی داشته باشید. همچنین از هر جای این کشور پهناور که هستید، می‌توانید بدون نگرانی از بهترین کیفیت‌های ارائه شده در تهران استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که ثبت سفارش به صورت آنلاین از هزینه‌های رفت و آمد شما نیز می‌کاهد. از طرفی در وقت شما نیز صرفه جویی می‌شود و ملزم به حضور یافتن در موسسه ترجمه نخواهید بود.

ترجمه مقالات رشته های تخصصی مهندسی

ثبت سفارش آنلاین ترجمه

ترجمه مقالات برای نگارش پایان نامه

یکی از موارد بسیار مهمی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حتی دانشجویان کارشناسی رشته‌های مهندسی با آن مواجه هستند، نگارش پایان نامه می‌باشد. برای آنکه بتوانید پایان نامه خود را به صورت علمی و تخصصی بنویسید، باید از مقالات معتبر موجود استفاده کرده و آن‌ها را ترجمه نمایید. سپس با استفاده از بازنویسی در پایان نامه خود آن‌ها را درج کنید. خدمات ترجمه رشته ها در ایران تایپیست به شما کمک می‌کند تا بتوانید مقالات مختلف بین المللی را در کمترین زمان ممکن ترجمه نمایید و از آن‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ترجمه مقالات علمی در ایران تایپیست به مترجمین متخصص همان رشته سپرده خواهد شد. بنابراین اصطلاحات و عبارت‌های تخصصی به صورت روان و سلیس ترجمه می‌شوند. دانشجویانی که به صورت شخصی، برای ترجمه رشته ها و مقالات اقدام کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که ترجمه تخصصی اصطلاحات و عبارت‌ها چقدر اهمیت دارد.

ترجمه رشته ها از زبان مبدا به زبان مقصد و معادل‌یابی برای واژگان، کاری تخصصی محسوب می‌شود. بنابراین هر کسی که صرفا از سطح زبان بالایی برخوردار باشد، قادر نخواهد بود که ترجمه رشته ها را به درستی انجام دهد. بلکه باید در آن رشته تحصیل کرده باشد و با عبارت‌ها و اصطلاحات تخصصی آن آشنا باشد؛ تا بتواند این نوع سفارشات را به درستی و با کیفیت بالا ارائه دهد. برای آنکه بتوانید از این خدمات ایران تایپیست استفاده کنید، امکان ارسال فایل‌های خود را به صورت pdf‌، عکس، آدرس وب‌سایت، ورد و سایر فرمت‌ها را دارید. بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی می‌توانید از خدمات ترجمه رشته های این مرکز استفاده نمایید. به بیانی ساده‌تر، ایران تایپیست سفارش ترجمه رشته های شما را با هر فایل و فرمتی مورد پذیرش قرار می‌دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه رشته ها خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه ی رشته هالیست هزینه ترجمهزبان های تحت پوشش برای ترجمه

سوالات متداول

بله، افراد می توانند برای ترجمه متن های خود از نرم افزار های مختلف ترجمه استفاده کنند اما ترجمه این نرم افزار ها از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد. روان نبودن ترجمه نرم افزار ها سبب می شود تا منظور نویسندگان به مخاطبان نرسد.

بله، کیفیت ترجمه های انسانی نسبت به ترجمه های نرم افزار ها بالاتر می باشد. زیرا مغز انسان قادر به ترجمه کلمات تخصصی و ساختار صحیح جمله بندی زبان های مختلف را دارد. اما هوش مصنوعی در جمله بندی و ترجمه دقیق کلمات تخصصی دچار مشکل می شود.

زیرا هدف اصلی ایران تایپیست به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد. زمانی مشتریان از خدمات این موسسه رضایت خواهند داشت که ترجمه های باکیفیتی به آنها تحویل داده شود.

ایران تایپیست فایل مورد نظر را برای انجام اصلاحات به مترجم ارجاع خواهد داد. پس از انجام اصلاحات و بررسی مجدد کیفیت سفارش، فایل برای مشتری ارسال خواهد شد.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه رشته ها تاریخ انتشار: 1401/6/3 ساعت 14:48:53 تعداد بازدید: 394 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه رشته های مهندسی ترجمه رشته های فنی ترجمه مقاله رشته های تخصصی ترجمه کتاب رشته های مهندسی ترجمه متون رشته های دانشگاهی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :