پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر

نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/25 ساعت 16:36:01 بازدید: 354 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه متون تخصصی هنر به صورت صحیح و دقیق و همچنان جذاب انتظاری است که افراد از یک ترجمه خوب دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

متون هنر با متون بسیاری از رشته ها متفاوت است؛ هنر زیباست و علم زیبایی است، لذا متون درباره این رشته نیز نسبت به سایرین بیشتر از زیبایی بهره می برند و تنها مترجمی که زبان خارجی می دانند نمی توانند متون هنر را ترجمه کنند. گویا در کنار علم و تخصص ذوق و حس زیبایی شناسی را نیز طلب می کند، کسی که تنها ترجمه نمی کند بلکه دستی نیز در نویسندگی دارد و می داند چگونه با حفظ و رعایت امانت داری، زیبایی و جذابیت را نیز در متون ترجمه شده جاری سازد، چیزی که لیاقت هنر را داشت باشد.

بنابراین به طبع کاملا طبیعی است که ترجمه متون تخصصی هنر به نرم افزار سپرده نشود، نرم افزار نه اصطلاحات را در معنای تخصصی آن ترجمه می کند و نه ذوق و توانایی لازم را در زیبا ترجمه کردن متون هنری دارد. سپردن ترجمه چنین کارهایی به کسانی که متخصص رشته هنر نیستند و یا تجربه کافی در ترجمه هنر ندارند نیز مطلوب نمی باشد؛ اصطلاحات هنر معنای متفاوتی با معنای عمومی دارند، وقتی کسی که تنها به زبان مبدا و مقصد تسلط دارد شروع به ترجمه می کند به علت کم بودن دانش در این رشته در انتقال نکات و ارائه ترجمه درست موفق عمل نمی کند، سرعت ترجمه نیز بسیار کم می شود.

ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر

سفارش ترجمه متون تخصصی هنر

لذا ایران تایپیست از همان ابتدا به مترجمین رشته هنر برای تمام گرایش ها توجه ویژه ای نموده و تنها از مترجمین متخصصی دعوت به همکاری نموده که بتوانند یک ترجمه عادی و جذاب برای مخاطب ارائه دهند. مترجمین متعهد هستند در زمان درنظرگرفته شده کار خود را تحویل دهند و در عین اینکه به متن وفادار هستند ترجمه پر کششی را داشته باشند. باید مخاطب از خواندن متن لذت ببرد و دانش لازم را کسب نماید.

سپردن ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر به افراد خوش قریحه

افراد خوش قریحه که ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر را بر عهده می گیرند؛ ترجمه هایی خوبی را به نمایش می گذارند. چرا که این افراد، هم در حیطه ترجمه متون مختلف، تبحر و مهارت خاصی دارند و هم با گرایش های مختلف هنر، آشنایی دارند. در هر یک از گرایش های مختلف هنر، اعم از نقاشی، خوش نویسی، معرق کاری، طراحی لباس، عکاسی، سینما و...، واژگان تخصصی مخصوصی وجود دارند. مسلما کسانی می توانند ترجمه متون تخصصی هنر را بر عهده بگیرند که دستی در این گونه از مطالب دارند. چرا که به عنوان مثال: فردی که ترجمه متون گرافیک را بر عهده می گیرد؛ می بایست با اصطلاحات مربوط به گرافیک، آشنا باشد. در غیر این صورت نمی توان چندان انتظاری از کیفیت بالای متون ترجمه شده به دست مترجم داشت. گرایش های مختلف هنر نیز، متعدد و گوناگون هستند. به گونه ای که واژگان و اصطلاحات مربوط به هر یک از آن ها با همدیگر، بسیار متفاوت هستند.

بنابراین بهتر است سفارش ترجمه متون تخصصی هنر را به مترجمان حاذق و خوش قریحه سپرد. منظور کسانی هستند که شور و علاقه خاصی به متون هنری در گرایش های مختلف آن دارند. چرا که این افراد به طور قطع به یقین متون زیادی را در گرایش های هنر مورد مطالعه قرار داده اند. بنابراین با واژگان و اصطلاحات مربوط به این علم، شناخت کافی دارند. البته بهتر از این افراد، دانش آموختگان و دانشجویان فعلی گرایش های مختلف هنر هستند. کسانی که در این زمینه تلمذ نموده اند. بنابراین خود به منظور نگارش مقالات و پژوهش های مختلف با ترجمه متون تخصصی هنر رو به رو بوده اند. آن ها می توانند بهتر از هر کس دیگری، اقدام به ترجمه متون تخصصی هنر در گرایش های مختلف آن کنند. برای ارتباط گرفتن با این گونه از افراد، می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. موسسه ای که سفارش های ترجمه تخصصی متون هنری شما را پذیرش می کند.

ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر

ترجمه متون تخصصی هنر

ترجمه متون تخصصی هنر با سرعت عمل بالا

همواره ترجمه متون تخصصی هنر با سرعت عمل بالا در دستورالعمل مراکز معتبر بوده است. موسسه ایران تایپیست، همواره در تلاش بوده است تا ترجمه متون تخصصی هنر مشتریان خود را به دانش آموختگان این رشته بسپارد. کسانی که به خوبی خود را با موضوعات مختلف هنری، مأنوس می سازند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه و فکر و خیالی، سفارش های ترجمه متون تخصصی هنر خود را به این موسسه بسپارید. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش های شما به صورت اینترنتی در این موسسه، فراهم آمده است. بنابراین می توانید به غیر از ارسال فایل ورد، نسبت به ارسال پادکست، فایل های صوتی و تصویری و ارسال عکس و... نیز اقدام کنید. در این موسسه، شما انواع فایل ها را می توانید به صورت آنلاین در وب سایت معتبر آن، بارگذاری کنید. سپس در نهایت فایل شما به دست مترجمان توانمند این موسسه خواهند رسید.

ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر

ترجمه متون تخصصی گرایش های مختلف هنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه سریعترجمه تخصصیترجمه کاتالوگلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

ترجمه متون تخصصی هنر در ایران تایپیست با توجه به حضور مترجمین متخصص تمامی  گرایش های هنری همه گرایش ها  را تحت پوشش قرار می دهد.

متون تخصصی هنر در ایران تایپیست به بیش از 31 زبان زنده دنیا قابل ترجمه می باشند و همگی کیفیت بالایی دارند.

بله مترجمین متخصص ایران تایپیست توانایی ترجمه متون تخصصی هنر را از زبان فرانسه به انگلیسی در اسرع وقت دارند.

مترجمین متعددی با ایران تایپیست همکاری می کنند، لذا ترجمه متون تخصصی هنر در هر زمان که مشتری بخواهد انجام می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/25 ساعت 16:36:01 تعداد بازدید: 354 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه متون تخصصی هنر ترجمه تخصصی رشته هنر ترجمه مقالات تخصصی هنر ترجمه آنلاین متون تخصصی هنر ترجمه تخصصی اصطلاحات هنر

دیدگاه کاربران

فرشته میری | 1400-8-6 ساعت 10:11:14 امتیاز :

مترجمتون چقدر ذوق به کار برد توی ترجمه. حرف نداشت. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :