پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه لغات تخصصی عمران

نویسنده: ساره بیات ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/5 ساعت 12:20:38 بازدید: 586 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه لغات تخصصی عمران در ایران تایپیست تنها توسط مترجمین متخصص مجموعه انجام می شود تا بدین ترتیب لغات تخصصی رشته عمران به صورت سریع اما باکیفیت ترجمه شوند. زیرا این افراد هم به دانش حوزه عمران تسلط دارند و هم به زبان های خارجی مسلط می باشند. لذا ترجمه لغات تخصصی عمران در ایران تایپیست تضمینی است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چرا نباید به ترجمه لغات تخصصی عمران به وسیله گوگل اعتماد کرد؟

ترجمه لغات تخصصی عمران یکی از ترجمه هایی می باشد که تنها باید مترجمین متخصص انجام دهند. زیرا متون این رشته پر اصطلاحات تخصصی می باشند و هر ترجمه اشتباه، مفهوم یک نکته علمی و تخصصی را می تواند کاملا تغییر کند. لذا در همین راستا در مجموعه ایران تایپیست ترجمه لغات تخصصی عمران توسط مترجمین دانش آموخته این رشته و به صورت تخصصی انجام می گردد.

ترجمه لغات تخصصی عمران

ترجمه تخصصی

باید قبول کرد بارها دیده شده است ترجمه ای که با گوگل و یا سایر برنامه ها انجام می شود با ترجمه های انجام شده توسط متخصصین, تفاوت های فاحشی دارد. زیرا گوگل همانند دیکشنری عمل می کند، این برنامه برای هر لغت چندین معنی دارد و ترجمه ای تحت الفظی انجام می دهد. لذا وقتی گوگل ترجمه می کند، در اغلب موارد برای لغات معنایی را استفاده می کند که تناسبی با موقعیت و زمینه متن ندارد. بدین ترتیب ترجمه انجام شده با برنامه, پر از اشتباه است و این در حالی است که در ترجمه انجام شده توسط مترجمین متخصص ایران تایپیست، چنین مشکلاتی دیده نمی شود و ترجمه کیفیت بالایی دارد. باید پذیرفت این کیفیت به علت تسلط مترجم به موضوع متن، زبان مبدا و مقصد می باشد. مترجمین دانش بالایی دارند و ترجمه لغات تخصصی عمران را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

در همین راستا ترجمه لغات تخصصی عمران در ایران تایپیست تنها به مترجمینی ارجاع داده می شود که دانش آموخته رشته مهندسی عمران هستند و همواره در این حوزه مطالعه می کنند. لذا می توانند با کمک دانش خود در زمینه ترجمه لغات تخصصی عمران  موفق باشند و بتوانند لغت نامه های تخصصی و لغت نامه های انتهای مقالات و پایان نامه ها و کتب تخصصی  را به صورت تضمینی برای مشتریان انجام دهند. در مجموعه ایران تایپیست ترجمه تخصصی عمران به صورت تضمینی، قابل اعتماد و در اسرع وقت تهیه می شود.

کدام سایت برای ترجمه لغات تخصصی عمران قیمت مناسبتری را ارائه میدهد؟

ترجمه لغات تخصصی عمران  در مجموعه ایران تایپیست جزو ترجمه هایی است که مورد استقبال قرار گرفته است؛ زیرا در این مجموعه با قیمت مناسبی انجام می شود. مجموعه ایران تایپیست برخلاف بسیاری از سایت ها که برای کاهش هزینه ترجمه لغات تخصصی عمران، از نرم افزار و یا مترجمین غیرمتخصص استفاده می کنند، از مترجمین متخصص حوزه عمران استفاده می کند. زیرا معتقد است این رشته بسیار تخصصی می باشد و با توجه به حساسیت اطلاعات آن، یک اشتباه در ترجمه یک لغت, می تواند یک فاجعه بیافریند. بنابراین حساسیت سایت بر روی ترجمه تخصصی عمران بالا می باشد و در همین راستا جهت کاهش قیمت ترجمه لغات تخصصی عمران، به جای کاهش کیفیت کار خود، راهکارهای دیگری را درنظر گرفته است.

ترجمه لغات تخصصی عمران

 ترجمه تخصصی

این مجموعه در گام اول برای کاهش هزینه ترجمه لغات تخصصی عمران، فعالیت خود را آنلاین نموده و به صورت دورکار با مترجمین متخصص در سراسر کشور همکاری می نماید. لذا مترجمینی که با این مجموعه همکاری می کننند می توانند در اوقات فراغت خود کار ترجمه را انجام دهند. دورکاری هزینه ترجمه را در ایران تایپیست به صورت قابل توجهی کاهش داده است. از سوی دیگر این مجموعه برای کاهش قیمت ترجمه لغات تخصصی عمران استانداردهایی در نظر گرفته است؛ استانداردهایی که قیمت ها را کاهش  داده و منصفانه نموده است.

اگرچه با افزایش تعداد کلمات، هزینه افزایش می یابد. اما این مجموعه استانداردها را به گونه ای درنظر گرفته است که هزینه ترجمه هر لغت با افزایش حجم محتوا، کاهش می یابد، لذا در مجموع هزینه کمتر می شود. همچنین در این استاندارد زبان ورودی و خروجی نیز در منصفانه نمودن هزینه موثر است. بعضی از زبان ها دشوارتر می باشند، به همین دلیل هزینه ترجمه لغات تخصصی عمران برای بعضی زبان ها بیشتر از سایرین است. البته در ادامه باید گفت فرمت ورودی و خروجی نیز در هزینه ترجمه در ایران تایپیست موثر است، هزینه ترجمه متون از فیلم ها کمتر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

محاسبه رایگان هزینه ترجمه تخصصی لغات عمران

ترجمه لغات تخصصی عمران در مجموعه ایران تایپیست به صورت تضمین کیفیت شده ارائه می گردد و مشتریان این مجموعه می توانند به صورت آنلاین و رایگان فاکتور ترجمه را دریافت نمایند. سایت ایران تایپیست به صورت آنلاین ترجمه لغات تخصصی عمران را انجام می دهد تا افراد در تمام ساعات شبانه روز بتوانند در سایت، ثبت سفارش نموده و فاکتور دریافت نمایند.

 فاکتور ترجمه لغات تخصصی عمران رایگان است و در کمتر از 5 دقیقه صادر می گردد. در این فاکتور قیمت بر اساس حجم محتوا، زبان و فرمت ورودی و خروجی ترجمه متفاوت است. حتی زمان تحویل نیز در هزینه ترجمه لغات تخصصی عمران موثر می باشد، به طوری که هزینه ترجمه فوری از ترجمه عادی بیشتر است. البته باید توجه داشت در مجموعه ایران تایپیست، به واسطه حضور مترجمین متخصص متعدد، کار ترجمه ها بسیار سریع انجام می شود و  ترجمه لغات تخصصی عمران  در همان زمان که مشتری میخواهد تحویل داده می شود.

ترجمه لغات تخصصی عمران

ترجمه لغات

بدین ترتیب فاکتورها حتی برای محتواهایی با حجم یکسان، متفاوت خواهند بود، لذا مشتریان برای برآورد دقیق هزینه می توانند از فاکتور آنلاین و رایگان ایران تایپیست استفاده نمایند. البته قابل ذکر است جهت رفاه حال مشتریان، در سایت این مجموعه امکان تخمین سریع و رایگان هزینه وجود دارد و می توان با ذکر رشته، حجم و زبان، قیمت تخمینی به دست آورد. اگرچه فاکتور بسیار دقیق تر این هزینه را مشخص می نماید.

در ادامه باید گفت ایران تایپیست با درنظر گرفتن تخفیفات و امکان اقساطی کردن پرداخت هزینه ترجمه لغات تخصصی عمران، سعی دارد کمک کند مشتریان به راحتی ثبت سفارش نمایند. بدین صورت که کارهای دانشجویی تخفیف دارند و فاکتور ایشان هزینه کمتری را خواهد داشت. همچنین برای سفارشات حجیم تخفیف گرفته شده است تا ارزانتر شوند. البته افراد می توانند در زمانی که قادر نیستند هزینه زیادی را بپردازند، پارت به پارت ثبت سفارش کنند.

آیا هر مترجمی توانایی ترجمه لغات تخصصی عمران را دارد؟

ترجمه لغات تخصصی عمران در مجموعه ایران تایپیست توسط کسانی انجام می شود که دانش آموخته رشته مهندسی عمران هستند. زیرا اگر به مقالات و متون عمران دقت شود با انبوهی از اصطلاحات تخصصی روبرو می شویم که معنای متفاوتی با حالت عمومی دارند. این اصطلاحات چند معنا دارند و کسی که دانش آموخته رشته عمران نیست و دانش زیادی در این زمینه ندارد، در ترجمه لغات تخصصی عمران دچار مشکلات فراوانی می شود. باید پذیرفت  رشته مهندسی عمران به عنوان رشته مهندسی است که با محاسبات و ریاضی عجین شده است. لذا محاسبات و فرمول ها و اصطلاحات وقتی به زبان دیگری باشند و قرار باشد به زبان فارسی ترجمه شود نیاز به مترجمی وجود دارد که آشنایی خوبی با این اصطلاحات دارد. زیرا در غیر این صورت، هر لغتی که اشتباه ترجمه شود، ممکن است سبب تغییری در یک محاسبه شده و حتی فاجعه ای را به بار آورد.

ترجمه لغات تخصصی عمران

 ترجمه تخصصی

از سوی دیگر دانشجویان و اساتید و فعالین رشته مهندسی عمران، تحقیقات مختلفی را سالانه در داخل کشور انجام می دهند. این افراد می خواهند نتایج تحقیقات خود را در سایت ها و مجلات معتبر دنیا منتشر نمایند، لذا مجبور هستند نتایج تحقیقات خود را به زبان های خارجی ترجمه کنند. در همین راستا باید گفت بسیاری از افراد یا خود به زبان مورد نظر تسلط کافی ندارند و یا باتوجه به استانداردهایی که این سایت ها دارند، مجبور هستند کار ترجمه تخصصی عمران را به کسان دیگری بسپارند.

مترجمینی که هم به زبان تسلط داشته و هم در زمینه عمران دانش کافی دارند و هم اینکه می توانند استانداردها را رعایت نمایند. بنابراین ترجمه لغات تخصصی عمران در ایران تایپیست برای افراد مختلف توسط مترجمین حرفه ای و باتجربه انجام می شود.

مجموعه ایران تایپیست با کمک مترجمین متخصص خود در سراسر کشور همواره می تواند محتواهای مختلف را با هر حجمی در اسرع وقت ترجمه نمایند.

آیا در ایران تایپیست برای ترجمه لغات تخصصی عمران از نرم افزار استفاده میشود؟

ترجمه لغات تخصصی عمران در ایران تایپیست توسط مترجمین انجام می شود؛ زیرا تمامی ترجمه ها در مجموعه ایران تایپیست تضمین کیفیت می شوند. باید قبول کرد وقتی می توان ترجمه لغات تخصصی عمران را تضمین کیفیت کرد که به بالا بودن کیفیت آن اطمینان داشت، در غیر این صورت قطعا هر مجموعه ای دچار مشکل می شود.

نرم افزار ترجمه لغت به لغت انجام می دهد، لذا وقتی ترجمه لغات تخصصی عمران به نرم افزار سپرده شود، نمی توان کار را با کیفیت دانست. در ترجمه لغت به لغت اصطلاحات بدون توجه به موقعیت و تخصص ترجمه می شوند، حتی آیین نگارش به درستی رعایت نمی گردد. بنابراین کاملا طبیعی می باشد چنین محتوایی کیفیت بالا نداشته باشد و قابل تضمین کیفیت نباشد.

به همین دلیل مجموعه ایران تایپیست به عنوان مجموعه ای که به صورت تخصصی ترجمه انجام می دهد، ترجمه لغات تخصصی عمران را تنها به مترجمینی ارجاع می دهد که تخصص لازم را برای ترجمه تخصصی مهندسی عمران داشته باشند، در همین راستا نیز فعالیت آنلاین خود را گسترش داده است.

ترجمه لغات تخصصی عمران

ترجمه تخصصی

امروزه مترجمین متخصص در حوزه عمران در سراسر کشور از طریق سایت مجموعه، کار ترجمه را انجام می دهند. این مترجمین متعهد می باشند در عین اینکه به اصل محتوا وفادار می مانند، ترجمه ای دقیق، درست، سلیس و روان ارائه دهند. در همین راستا متعدد بودن مترجمین نیز کمک نموده تمامی کارها در هر زمان که مشتری بخواهد تحویل داده شوند تا جهت انجام ترجمه سریع به نرم افزار نیاز نباشد.

محتواهای حجیم در هر فرمتی در سایت ثبت سفارش می شوند و در صورت درخواست مشتری به صورت فوری؛ اما باکیفیت، توسط مترجمین متخصص ترجمه می گردند. در راستای تضمین کیفیت ترجمه لغات تخصصی عمران، همواره کارها در صورت عدم رضایت مشتری بلافاصله ویرایش می شوند. ایران تایپیست به کیفیت و قیمت در کنار هم، اهمیت می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه مقالهترجمه فایل صوتی یا تصویری

سوالات متداول

خیر، ترجمه توسط نرم افزار به علت اشتباه در ترجمه لغات، کیفیت پایینی دارد، به همین دلیل در ایران تایپیست نرم افزار استفاده نمی شود.

خیر در ایران تایپیست مترجمین ترجمه تخصصی را انجام می دهند، زیرا ترجمه نرم افزار پر از اشتباه است و قابل تضمین نیست.

قیمت هزینه ترجمه تخصصی فوری رقابتی و منصفانه می باشد و تقریبا حدود 2 برابر از حالت عادی بیشتر است، اگرچه کیفیت بالا است.

بله، در ایران تایپیست امکان دانلود رایگان نمونه ترجمه تخصصی اصطلاحات وجود دارد و کیفیت ترجمه همانند نمونه است.


نویسنده: ساره بیات ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/5 ساعت 12:20:38 تعداد بازدید: 586 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه کلمات تخصصی عمران ترجمه واژگان تخصصی عمران ترجمه تخصصی عمران ترجمه لغات عمران سفارش ترجمه لغات تخصصی عمران

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :