چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 10:52:07 بازدید: 734 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته یکی از خدمات ویژه ایران تایپیست می باشد. شاید بسیار از افراد بپرسند که آیا مترجمین موسسه ایران تایپیست قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته می باشند؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که مدیریت ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی توانسته است با مترجمان مسلط به زبان انگلیسی همکاری کند. در حقیقت مترجمانی که با ایران تایپیست همکاری می کنند در ترجمه متون عمومی و تخصصی از تجربه کافی برخوردار می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی

آیا ایران تایپیست سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی را نیز پذیرش می کند؟ بله، ایران تایپیست با مترجمان فارغ التحصیل از رشته های گوناگون نیز همکاری می کند و همین امر سبب شده است تا مترجمان این مجموعه بتوانند ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته را در تمامی رشته ها انجام دهند. در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته باید به گونه ای انجام شود که مخاطبان انگلیسی زبان متن ترجمه را کاملا درک کنند و  تحقیق نویسنده را به طور کلی متوجه شوند. اگر مترجم نتواند از کلمات و اصطلاحات پیشرفته و تخصصی متون هر رشته خاص استفاده کند. مخاطبان انگلیسی زبان به درستی متوجه تحقیق نویسنده نخواهند شد و متن را فاقد ارزش خواهند شمرد یا مجبور خواهند شد که با نویسنده ارتباط مجدد برقرار کنند.

ایران تایپیست دست دوستی با تمامی مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی از سراسر ایران، دراز کرده است و با برگزاری آزمون های آنلاین سطح کیفی این مترجمان را بررسی می کند. تعداد زیاد مترجمان این مجموعه در رشته های گوناگون مانند: فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، فقه و علوم انسانی، نفت گاز و پتروشیمی، حقوق و ... سبب شده است که این موسسه بتواند سفارش های گوناگون ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی و پیشرفته را در زمینه های مختلف پذیرش کند. مترجمان با تجربه ایران تایپیست به هیچ عنوان برای ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی از نرم افزار های ترجمه استفاده نمی کنند. زیرا نرم افزار های ترجمه به درستی نمی توانند منظور نویسندگان متن های تخصصی را به مخاطبان انگلیسی زبان برسانند. در حقیقت نرم افزار های ترجمه نمی تواند به طور دقیق از کلمات و اصطلاحات پیشرفته برای ترجمه متون تخصصی استفاده کند. و همین موضوع سبب گمراهی مخاطبان انگلیسی زبان خواهد شد. اما برای ترجمه این گونه سفارش ها در ایران تایپیست جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا مترجمان با تجربه این موسسه قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته متون تخصصی، با کیفیت بالا می باشند.

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته در ایران تایپیست

اختلاف قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و ساده

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته با هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی عمومی در موسسه ایران تایپیست متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته بیشتر از ترجمه متن های عمومی می باشد زیرا کار مترجمان متن های تخصص و پیشرفته سخت تر از متن های عمومی می باشد. البته ناگفته نماند که متن های پیشرفته در موسسه ایران تایپیست به دو دسته تخصصی و تخصصی ویژه تقسیم می شوند. به طور مثال در سال 1399 هزینه ترجمه متن های عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه برای سفارش هایی که تعداد صفحات آنها بین 1 الی 9 می باشد به ازای هر صفحه 250 کلمه ای، به ترتیب برابر 6250، 11750 و 16250 تومان می باشد. به طور جزئی تر در متن های عمومی هزینه هر کلمه 25 تومان و برای متن های تخصص و تخصصی ویژه به ترتیب برابر 47 و 65 تومان می باشد.

البته مجموعه ایران تایپیست برای سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته طولانی تخفیف های ویژه ای را نیز در نظر می گیرد. این مجموعه بر اساس تعداد صفحات سفارش بین 3 تا 13 درصد تخفیف به مشتریان خود می دهد. به عنوان مثال اگر شما یک سفارش 90 صفحه ای داشته باشید، مجموعه ایران تایپیست به سفارش شما 7 درصد تخفیف در سال 1399 خواهد داد. به عبارت دیگر هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی در ایران تایپیست برای سفارش 90 صفحه ای به ازای هر صفحه 250 کلمه ای برابر 10925 تومان می باشد. بنابراین اگر سفارش شما 90 صفحه باشد به ازای هر صفحه حدود 825 تومان تخفیف داده خواهد شد. البته این را در نظر داشته باشید که نرخ تخفیف برای تمامی متون یکسان نیست و تعیین دقیق نرخ توسط کارشناسان مربوطه انجام خواهد شد. البته شما می توانید سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته را نیز به صورت فوری درخواست دهید که هزینه دستمزد در اینگونه سفارش ها دو برابر سفارش ترجمه در حالت عادی می باشد. از مزیت سفارش های فوری می توان به تحویل سریع این سفارش ها اشاره کرد. مترجمان، مدیریت و کارشناسان ایران تایپیست تمامی تلاش خود را می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

ترجمه فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه کسانی نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته دارند؟

اغلب کسانی به ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته نیاز دارند که با متن های تخصصی بیشتر سروکار دارند. به طور مثال از افرادی که به ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته نیاز دارند می توان به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اساتید، محققان و ... اشاره کرد. در حقیقت دانشجویان به دلیل مشکلات درسی و زمان اندک نمی توانند مقالات تخصصی و پیشرفته را ترجمه کنند و به همین دلیل از موسسه های ترجمه کمک می گیرند. آیا تمامی موسسه های ترجمه متن های پیشرفته را با کیفیت بالا ترجمه می کنند؟ خیر، زیرا برخی از افراد سودجو در موسسه های ترجمه متن های فارسی تخصصی را با استفاده از نرم افزار ترجمه یا مترجمان مبتدی به زبان انگلیسی ترجمه می کنند که این سبب می شود تا افراد انگلیسی زبان به درستی مقاله افراد را درک نکنند.

موسسه ایران تایپیست برای ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته از مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی استفاده می کند و به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که تمام ترجمه های این موسسه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این مجموعه با سیاست گذاری های صحیح و استخدام مترجمان فارغ التحصیل در رشته های گوناگون توانسته است که تمامی متون تخصصی در رشته های مختلف را به صورت فارسی به انگلیسی پذیرش کند. البته مزیت دیگر ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته در ایران تایپیست هزینه مناسب می باشد و همین موضوع می تواند به دانشجویان کمک کند تا مقالات یا کتاب خود را در کمترین زمان ممکن و قیمت مناسب ترجمه کنند. گاها اساتید رشته های مختلف نیز به دلیل کمبود زمان نیاز دارند تا مقاله یا کتابشان را ترجمه کنند. ترجمه انگلیسی متون تخصصی و پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا در اینگونه متن ها باید از کلمات و اصطلاحات تخصصی استفاده شود و اگر مترجمان توانایی این کار را نداشته باشد مخاطبان انگلیسی زبان منظور نویسنده را به درستی درک نخواهند کرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

چه کسانی به ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی نیاز دارند؟

مترجمین ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته در چه سطحی از سواد و دانش هستند؟

آیا مترجمان مبتدی نیز می توانند ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته را انجام دهند؟ اگر ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته توسط افراد مبتدی یا نرم افزار های ترجمه انجام شود، آیا ترجمه از کیفیت بالایی برخوردار است؟ این سوالات در بین کسانی که می خواهند متن های تخصصی خود را ترجمه کنند زیاد شنیده می شود اما در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته باید توسط مترجمان با تجربه انجام شود. زیرا افراد مبتدی عمدتا نمی توانند به گونه ای مطالب را ترجمه کنند. بنابراین درک مطلب متن ترجمه شده برای مخاطبان انگلیسی زبان دشوار خواهد شد. همین موضوع سبب خواهد شد که افراد انگلیسی زبان به مقاله یا کتاب نویسنده توجه کمتری کنند. اما سطح دانش مترجم برای ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته چقدر باید باشد؟ نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که به هیچ عنوان یک دکتر برق نمی تواند ترجمه یک متن تخصصی پزشکی را انجام دهد زیرا با اصطلاحات و دانش علم پزشکی آشنایی کمی دارد.

اگر فرد متخصص در زمینه برق مطالب تخصصی در زمینه پزشکی را بدون به کاربردن اصطلاحات تخصصی ترجمه کند، افراد انگلیسی زبان مطالب را درک نخواهند کرد و یا درک مطالب برای آنها زمان بر خواهد بود. بنابراین ترجمه متن های تخصصی باید توسط افراد متخصص در همان زمینه انجام شود. ایران تایپیست توانسته است با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمان  فارغ التحصیل در رشته های گوناگون را از سراسر ایران استخدام کند. در حقیقت ایران تایپیست با همکاری مترجمان مسلط که در مقاطع مختلف مانند: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کرده اند، قادر است تا سفارش های مختلفی را در رشته های گوناگون مانند: فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، فقه و علوم انسانی، حقوق و ... پذیرش کند. ایران تایپیست با استخدام مترجمان تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی، ترجمه با کیفیتی را برای مشتریان خود تضمین می کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

دانش در زمینه متون تخصصی برای ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته چقدر اهمیت دارد؟

زمان مورد نیاز برای ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

همانطور که گفته شد، ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته نسبت به سایر ترجمه های فارسی به انگلیسی دشوار تر می باشد. زیرا مترجم باید با اصطلاحات و کلمات تخصصی متن به خوبی آشنا باشد و بتواند متن را به گونه ای ترجمه کند که مخاطبان انگلیسی زبان به راحتی متن را درک کنند. همین موضوع سختی کار مترجمان را بیشتر می کند و زمان ترجمه را افزایش می دهد. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته در ایران تایپیست به مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی سپرده می شود. مترجمان با تجربه ایران تایپیست سفارش های متون تخصصی را در کمترین زمان ممکن با حفظ کیفیت بالا ترجمه و برای مشتریان ارسال می کنند.

البته ناگفته نماند زمان ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته به عوامل گوناگون بستگی دارد به طور مثال یک کتاب 200 صفحه ای ممکن است به چندین روز برای ترجمه کردن نیاز داشته باشد اما یک متن 1 صفحه ای تخصصی در مدت زمان چند ساعت ترجمه شود. سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته که دارای جداول، عکس و ... نیز باشد، قطعا به مدت زمان بیشتری نسبت به چند صفحه متن تخصصی بدون جدول، عکس و ... نیاز دارد. زیرا مترجم در سفارش های که متن دارای جدول، عکس و ... است باید به صورت جداگانه جداول، عکس ها و ... را ترجمه و سپس در متن قرار دهد. ترجمه جداول، عکس ها و ... آسان نیست؛ زیرا جداول تخصصی و عکس ها عمدتا دارای اختصار و نماد های تخصصی گوناگونی می باشد که نویسنده باید با معادل انگلیسی این اختصار ها آشنا باشد تا بتواند به درستی آنها را ترجمه و منظور نویسنده را به مخاطبان انگلیسی زبان برساند. تمامی مجموعه ایران تایپیست (مدیریت، کارشناسان، مترجمان و ...) تلاش می کنند تا سفارش ها در مدت زمان کم، قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مشتریان برسد.

ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

چه مدت زمان برای ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی نیاز است؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه تخصصیترجمه همزمان با اسکایپ

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست با همکاری مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی قادر است تا هرگونه سفارش متون تخصصی را در زمینه های گوناگون پذیرش کند.

بله، تمامی هزینه های ترجمه در مجموعه ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد زیرا مدیریت این مجموعه با سیاست گذاری های صحیح توانسته است که سفارش ها را در مدت زمان کوتاه، هزینه مناسب و کیفیت بالا به مشتریان تحویل دهد.

در حقیقت دانشجویان بیشترین افرادی هستند که به ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی برای مقاله، کتاب و ... خود نیاز دارند.

ایران تایپیست در هنگام استخدام مترجمان با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی سطح کیفی مترجمان را بررسی می کند


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 10:52:07 تعداد بازدید: 734 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متون فارسی به انگلیسی پیشرفته ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته فوری بهترین سایت ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :