پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/7 ساعت 22:00:00 بازدید: 719 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی در ایران تایپیست با بالاترین کیفیت انجام می شود. فایل صوتی اخبار، مستند همواره مورد توجه دانشجویان قرار می گیرد و اساتید دانشگاهی اغلب اوقات فایل های صوتی را به عنوان تکلیف دانشجویی ارجاع می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مشتریان می توانند فایل های صوتی را از پنل کاربری خود در وب سایت ایران تایپیست بارگذاری کرده و بعد از ترجمه آن را دانلود کرده و به مخاطب خود تحویل دهند. ترجمه فایل صوتی مانند ویدیو نبوده و قدری سخت تر است و مترجم های ماهر و متخصص می توانند این نوع فایل ها را ترجمه کنند. شما می توانید فایل های صوتی در هر زمینه ای را در سایت ایران تایپیست بارگذاری کرده و ارسال کنید. مترجم های ایران تایپیست، فایل های صوتی اخبار و مستند، داستان یا هر نوع زمینه کاری را با بهترین کیفیت ترجمه می کنند. فایل های صوتی را می توانید به هر تعداد که بخواهید بارگذاری کرده و ارسال کنید. مترجم های ایران تایپیست به محض دریافت فایل های شما، آن ها را ترجمه کرده و از پنل کاربری خود، ارسال می کنند.

مبلغ ترجمه فارسی به انگلیسی فایل های صوتی، دقیقه ای محاسبه می شود. اگر تمایل دارید که مبلغ پایینی را پرداخت کنید در این صورت دانشجو بودن خود را عنوان کنید. مترجم بنا به درخواست مشتری متن فایل صوتی پیاده سازی می شود. پیاده سازی اولین کاری است که قبل از ترجمه انجام می شود. از آن جایی که این نوع فایل ها، از فارسی به انگلیسی ترجمه می شود. در ایران تایپیست کلیه فایل های ترجمه با گارانتی ارائه می شود و در صورت نارضایتی مشتری مبلغ عودت داده می شود. رعایت اصول گرامر در این ترجمه نقش بسزایی دارد. در اکثر موارد این چنین سفارشاتی به مترجم های نیتیو ارجاع داده می شود تا براساس فرهنگ کشورهای خارجی ترجمه شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل های صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیترجمه مقاله ISIترجمه دانشجویی

سوالات متداول

شما می توانید مترجم ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی را انتخاب کنید. این نوع ترجمه مانند سایر فایل ها با کیفیت و دقت تمام انجام می شود و تضمین برگشت مبلغ نشانه گارانتی کیفیت بالا ترجمه است.

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی متناسب با دقیقه فایل خواهد بود. حجم و تعداد فایل مشخص کننده مدت زمان انجام کار است.  

ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی این موسسه نسبت به سایر شرکت ها کیفیت بالایی دارد و شما با مشاهده نمونه ترجمه مترجم های متوجه این قضیه خواهید شد.

هزینه پیاده سازی ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی متناسب با دقیقه فایل صوتی است و به محض آپلود فایل می توانید از هزینه پیاده سازی در پنل کاربری خود مطلع شوید.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/10/7 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 719 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صوتی ترجمه فارسی به انگلیسی پادکست ترجمه فارسی به انگلیسی وویس ترجمه صوتی فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی فایل صدا

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :