پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی اصطلاحات تخصصی پزشکی

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 11:27:09 بازدید: 478 امتیاز 5 از 1 نظر

در ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی استفاده از کلمات و اصطلاحات تخصصی رشته های پزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا در ترجمه مقالات تخصصی اگر از اصطلاحات پزشکی استفاده نشود افراد انگلیسی زبان متن را به درستی متوجه نخواهند شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی عمدتا دارای کلمات و اصطلاحات فراوانی می باشند که همین موضوع ترجمه این متن ها را دشوار می کند. بنابراین فردی که قصد دارد این متن ها را ترجمه کند باید به تمامی اصطلاحات تخصصی پزشکی آشنا باشد و سپس به ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی بپردازد. ایران تایپیست با مترجمان مسلط و با تجربه از سراسر ایران همکاری می کند. بنابراین این موسسه می تواند خدمات گوناگونی را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی به دانشجویان علوم پزشکی و اساتید ارائه کند.

هزینه ترجمه در این موسسه بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا ایران تایپیست با سیاست گذاری های صحیح توانسته است که خدمات با کیفیت، سریع و ... را بدون اینکه هزینه این خدمات افزایش یابد به مشتریان ارائه دهد. البته ناگفته نماند ایران تایپیست معمولا بر اساس تعداد صفحات سفارش ها به مشتریان خود از 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد. هزینه سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی به دلیل داشتن کلمات و اصطلاحات تخصصی زیاد شامل یک ضریب 1.2 می شود که در هزینه نهایی سفارش ضرب خواهد شد. هزینه نهایی سفارش ها عمدتا بر اساس تعداد کلمات متن توسط کارشناسان مالی ایران تایپیست محاسبه خواهد شد. خیلی از افراد این سوال را مطرح می کنند که چگونه ایران تایپیست از کیفیت کار مترجمان خود اطمینان حاصل می کند؟ به طور مثال اگر سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پزشکی به یکی از مترجمان با تجربه این مجموعه سپرده شود. پس از ترجمه متن مترجم فایل را ابتدا برای کارشناسان ایران تایپیست ارسال خواهد کرد و کارشناسان با دقت این فایل را از نظر قواعد ترجمه، کلمات و اصطلاحات تخصصی، روان بودن ترجمه و ... بررسی می کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی اصطلاحات تخصصی پزشکی

به کار بردن اصطلاحات صحیح


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهتایپ تخصصیترجمه تخصصی مقالهتقویت رزومه

سوالات متداول

بله، سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی متون پزشکی به دلیل وجود کلمات و اصطلاحات خاص کمی بیشتر می باشد. به عبارت دیگر هزینه نهایی در عدد 1.2 ضرب خواهد شد.

بله، کلمات و اصطلاحات پزشکی در ترجمه این متون نقش اساسی را ایفا می کند زیرا مترجمان با استفاده از این کلمات درک مطلب را برای مخاطبان انگلیسی زبان راحت تر می کنند.

بله، ایران تایپیست با استخدام مترجمان با تجربه در زمینه پزشکی قادر است تا این سفارش ها را با کیفیت بالا انجام دهد. مترجمان ایران تایپیست در ترجمه این متن ها حتما از کلمات و اصطلاحات تخصصی پزشکی استفاده می کنند.

بله، ایران تایپیست معمولا به سفارش های خود بر اساس تعداد صفحات، بین 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 11:27:09 تعداد بازدید: 478 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی لغت پزشکی ترجمه فارسی به انگلیسی لغات پزشکی ترجمه فارسی به انگلیسی اصطلاحات پزشکی ترجمه فارسی به انگلیسی واژگان پزشکی ترجمه فارسی به انگلیسی واژه پزشکی

دیدگاه کاربران

کیمیا افشارپناه | 1400-8-29 ساعت 09:35:41 امتیاز :

مرسی از جمع کردن مترجمای حرفه ای. کارشون همیشه خوبه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :