شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 12:22:18 بازدید: 277 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی نفت در ایران تایپیست از  هر زبانی به زبان فارسی قابل انجام است؛ زیرا سوخت های فسیلی برای کل دنیا مهم هستند و چرخ های صنعت جهانی را می چرخانند؛ لذا می بینیم چه ارتباط تنگاتنگی مابین رشد اقتصاد جهانی و قیمت نفت وجود دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طوری که وقتی رشد اقتصاد جهانی پایین است صنایع دنیا در شرایطی مانند کرونا چندان فعال نیستند، قیمت جهانی نفت کاهش می یابد و وقتی با تولید واکسن امید به رشد اقتصادی بیشتر می شود و صنایع فعال تر می شود قیمت نفت افزایش می یابد.

ترجمه تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت

بهترین ترجمه تخصصی نفت

بنابراین کاملا طبیعی است که در تمام دنیا کنفرانس های بین المللی نفت برگزار شوند و آخرین دستاوردهای این حوزه و تصمیمات لازم برای استفاده از این سوخت با ارزش یا همان طلای سیاه به اشتراک گذاشته شود. لذا باید از نگاه محدود به ترجمه تخصصی نفت  دوری جسته و این حقیقت را بپذیریم مبحث نفت به مناطق نفت خیزی مانند خاورمیانه محدود نمی شود و کنفرانس های بین المللی زیادی  برای بحث و بررسی مسائل صنعت نفت برگزار می شود. در همین راستا میبینیم ترجمه متون تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت بسیار مورد توجه قرار می گیرند. شرکت های حفاری و پیمانکاری فعال  این حوزه و مهندسین نفت بنابر اقتضای شغلی خود نیاز دارند با دانش روز همگام شوند، آنان باید بدانند در سایر نقاط دنیا وضعیت این صنعت به کدام سمت سوق داده میشود تا براساس آن تغییرات لازم را در کار خود ایجاد کرده و برای آینده برنامه ریزی نمایند.

در مقاطعی از تاریخ استخراج نفت افزایش می یابد و در مقاطعی کاهش می یابد که بنابر شرایط جهانی و قیمت ها می باشند. در کنفرانس ها سعی می گردد در کنار روش های جدید برای بهره وری بالاتر، اطلاعاتی نیز ارائه گردد که برای برنامه ریزی از آنها بتوان استفاده نمود. بنابراین  سالانه در کنفرانس های مختلف نتایج تحقیقات و دستاوردهای گوناگون ارائه می گردد که باید ترجمه شوند. در سمت دیگر ماجرا شرکت ها و فعالان صنعت نفت ما نیز باید بتوانند در کنفرانس ها مطالب خود را ارائه دهند؛ بنابراین باید متون فارسی به زبان مورد قبولی ترجمه شود، در حالی که افراد در اغلب اوقات یا دانش کافی ندارند و یا زمان محدود است، به همین دلیل مراجعه به ایران تایپیست بالا می باشد. ایران تایپیست امکان ترجمه تمام متون کنفرانس های بین المللی را از فارسی به سایر زبان ها با قیمت مناسب فراهم نموده است؛ زیرا مترجمین آن هم متخصص می باشند و هم به علت دورکاری هزینه منصفانه درنظر گرفته شده است.

اصول ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت

با توجه به اهمیت صنعت نفت در سراسر جهان، مرکز ایران تایپیست خدمات ویژه‌ای را برای ترجمه تخصصی نفت در نظر می‌گیرد؛ ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت از جمله خدمات ویژه و تخصصی این مرکز است. اهمیت تجارت نفت در سراسر جهان بسیار زیاد است. در واقع صنعت نفت بخش اصلی از اقتصاد بسیاری از کشورها از جمله ایران را پوشش می‌دهد. به همین دلیل در طول سال کنفرانس‌های بین المللی زیادی در ارتباط با تجارت نفت در سراسر دنیا برگزار می‌شود. تصمیم‌گیری‌ها و رای‌های صادر شده در این کنفرانس‌ها، صنعت نفت جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای پیشبرد اهداف ملی و تجاری در راستای تصمیمات گرفته شده در سطح بین المللی، لازم است از تصمیمات و رای‌های صادر شده در این کنفرانس‌ها مطلع شوید.

پس می‌توان به اهمیت بالای خدمات ویژه‌ی ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت در ایران تایپیست پی برد. برای ترجمه‌ی تخصصی تمامی اطلاعات منتشر شده در حین برگزاری این کنفرانس‌ها خدمات متعدد و با کیفیتی توسط ایران تایپیست مد نظر قرار گرفته است. تمامی فعالان در این صنعت مهم جهانی، می‌توانند از خدمات مرکز ایران تایپیست بهره ببرند. سوالی که پیش می‌آید این است؛ در ایران تایپیست چه اصولی برای ترجمه تخصصی گزارش‌های کنفرانس‌های نفتی مد نظر قرار می‌گیرد؟ مهم‌ترین مسئله در ترجمه‌ی محتواهای تخصصی، خودداری از ترجمه‌ی کلمه به کلمه است. این سبک از ترجمه می‌تواند در مفهوم اصلی متون و محتواهای تخصصی مشکل ایجاد کند. در واقع در ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی یک متن تخصصی، مفاهیم قید شده در متن مورد نظر به شکل روان و دقیق ترجمه نخواهد شد.

با توجه به اهمیت این گزارش‌ها در پیشبرد صنعت نفت، لازم است که ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت به شکل اصولی انجام شود. برای ترجمه‌ی تخصصی این متون و محتواها، باید با عبارات و اصطلاحات تخصصی مرتبط با صنعت نفت آشنا باشید. لذا ترجمه‌ی متون و گزارش‌ها به شکل حرفه‌ای توسط مترجمانی انجام می‌شود که بر این مفاهیم و اصطلاحات تخصصی تسلط کامل دارند. ترجمه‌ی این گزارش‌ها به صورت تخصصی به چندین زبان مختلف انجام خواهد شد. تیم مترجمان ایران تایپیست با برخورداری از دانش و تخصص کامل در این حیطه، ترجمه‌ی گزارش‌های کنفرانس نفت را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند.

ترجمه تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت

اصول ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت

دریافت نمونه کارهای ترجمه‌ی تخصصی نفت

همانطور که گفته شد با در نظر داشتن اهمیت تجارت نفت در سطح جهان، اهمیت خدمات ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت دوچندان می‌شود. پس برای ترجمه‌ی گزارش‌ها و مطالبی که در جریان این کنفرانس‌ها نشر پیدا می‌کنند، لازم است با مترجمان متخصص همکاری کنید. ایران تایپیست با در نظر داشتن اهمیت صنعت جهانی نفت، خدمات ویژه‌ی ترجمه تخصصی را در بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. اما چگونه می‌توان از کیفیت بالا و تخصص مترجمان فعال در این مجموعه مطمئن شد؟

این شرایط با دریافت نمونه کارهای ترجمه تخصصی کنفرانس‌های بین المللی نفت برای شما فراهم می‎آید. شما به دو روش می‌توانید این نمونه کارها را دریافت کنید. روش نخست مراجعه به سایت ایران تایپیست و دانلود نمونه کارهای این مرکز از صفحه‌ی اصلی این سایت است. علاوه بر آن می‌توانید برای دریافت تمامی نمونه کارهای ترجمه تخصصی با تیم پشتیبانی این مرکز ارتباط بگیرید. به این ترتیب نمونه‌ها از طریق تلگرام یا واتساپ برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید تمامی نمونه کارها را به شکل رایگان دریافت و بررسی کنید.

ترجمه تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت

ترجمه تخصصی نفت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه مقاله ISIترجمه متن

سوالات متداول

بله مترجمین متخصص و باتجربه در ایران تایپیست متعدد هستند و به صورت دورکاری همکاری می کنند، لذا امکان تحویل کار  به صورت یک روزه وجود دارد. 

هزینه ترجمه متون تخصصی کنفرانس های هنری وقتی تحویل  فوری می باشد حداقل دو برابر بیشتر از شرایط عادی است.

ترجمه تخصصی نفت را مترجم متخصص  باتجربه انجام می دهد، لذا کیفیت کار همواره تضمین شده است.

در زمانی که حتی با تعویض مترجم، مشتری  از کیفیت ترجمه تخصصی نفت  راضی نباشد  هزینه قابل عودت است.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 12:22:18 تعداد بازدید: 277 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی کنفرانس نفت ترجمه تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت ترجمه تخصصی نفت به انگلیسی ترجمه تخصصی نفت به عربی ترجمه تخصصی پروژه رشته نفت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :