چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی نفت

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 413 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی نفت در عصری که انرژی نیروی محرکه آن است و در سرزمین که غنی از ذخایر نفت می باشد همیشه مورد توجه است. لذا کاملا طبیعی است شرکتها و فعالان و دانشجویان این رشته همگی بارها و بارها در سال نیاز به ترجمه تخصصی نفت می یابند و در ایران تایپیست ثبت سفارش می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

ترجمه تخصصی نفت در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصصی انجام می گیرد که همگی تنها فارغ التحصیل این حوزه ها نیستند، بلکه فعال  نیز می باشند و مطالعات زیادی  را انجام می دهند. مترجمین همگی با توجه به دانشی که دارند و تسلطی که به زبان مبدا و مقصد پیدا کرده اند،  مقالات نفت و گاز و پتروشیمی را به خوبی ترجمه می نمایند. تمام صنایع دنیا اگرچه علاقه مند به استفاده از  انرژی خورشیدی هستند؛ اما در واقعیت با سوخت های فسیلی کار می کنند، لذا وقتی سخن از نفت و گاز می شود باید بدانیم با خیل مقالات در این حوزه در سراسر جهان روبرو هستیم.

ترجمه تخصصی نفت

ثبت سفارش ترجمه تخصصی نفت

شرکتهای متعددی در کنار صنعت نفت و گاز ما هستند که روزانه از داده های مقاله های نفت و گاز استفاده میکنند، از سوی دیگر صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی است که حتی در شرایط تحریم های سخت نیز چرخ کشور را می چرخاند و با توجه به تولیدات فراوانی که دارد همراه به آخرین مقالات روز دنیا جهت به روز شدن نیازمند است؛ بنابراین فعالان نفت و گاز و پتروشیمی از کسانی هستند که نیاز به ترجمه تخصصی نفت دارند. مقالات این رشته ها پر از اصطلاحات تخصصی می باشد؛ اصطلاحاتی که در معنای عام خود ترجمه های متفاوتی دارند. به گونه ای که مترجمین غیر متخصص از یک سو به علت عدم آشنائی با این اصطلاحات از ترجمه درست دور می شوند و از طرف دیگر به علت عدم آشنایی با نکات فنی و مهندسی از جملات نمی توانند برداشت درستی داشته باشند، لذا مقالات قابل اعتماد و مفیدی را در اختیار این شرکت ها و  افراد قرار نمی دهند. از سوی دیگر به علت استفاده مکرر از دیکشنری و نیاز به سرچ مداوم در اینترنت برای ارائه ترجمه درست، زمان تحویل نیز طول می کشد؛ بنابراین ترجمه باکیفیت فوری ارائه نمی گردد.

ترجمه تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت

ترجمه تخصصی نفت در ایران تایپیست از  هر زبانی به زبان فارسی قابل انجام است؛ زیرا سوخت های فسیلی برای کل دنیا مهم هستند و چرخ های صنعت جهانی را می چرخانند؛ لذا می بینیم چه ارتباط تنگاتنگی مابین رشد اقتصاد جهانی و قیمت نفت وجود دارد. به طوری که وقتی رشد اقتصاد جهانی پایین است صنایع دنیا در شرایطی مانند کرونا چندان فعال نیستند، قیمت جهانی نفت کاهش می یابد و وقتی با تولید واکسن امید به رشد اقتصادی بیشتر می شود و صنایع فعال تر می شود قیمت نفت افزایش می یابد.

ترجمه تخصصی نفت

بهترین ترجمه تخصصی نفت

بنابراین کاملا طبیعی است که در تمام دنیا کنفرانس های بین المللی نفت برگزار شوند و آخرین دستاوردهای این حوزه و تصمیمات لازم برای استفاده از این سوخت با ارزش یا همان طلای سیاه به اشتراک گذاشته شود. لذا باید از نگاه محدود به ترجمه تخصصی نفت  دوری جسته و این حقیقت را بپذیریم مبحث نفت به مناطق نفت خیزی مانند خاورمیانه محدود نمی شود و کنفرانس های بین المللی زیادی  برای بحث و بررسی مسائل صنعت نفت برگزار می شود. در همین راستا میبینیم ترجمه متون تخصصی کنفرانس های بین المللی نفت بسیار مورد توجه قرار می گیرند. شرکت های حفاری و پیمانکاری فعال  این حوزه و مهندسین نفت بنابر اقتضای شغلی خود نیاز دارند با دانش روز همگام شوند، آنان باید بدانند در سایر نقاط دنیا وضعیت این صنعت به کدام سمت سوق داده میشود تا براساس آن تغییرات لازم را در کار خود ایجاد کرده و برای آینده برنامه ریزی نمایند. در مقاطعی از تاریخ استخراج نفت افزایش می یابد و در مقاطعی کاهش می یابد که بنابر شرایط جهانی و قیمت ها می باشند. در کنفرانس ها سعی می گردد در کنار روش های جدید برای بهره وری بالاتر، اطلاعاتی نیز ارائه گردد که برای برنامه ریزی از آنها بتوان استفاده نمود. بنابراین  سالانه در کنفرانس های مختلف نتایج تحقیقات و دستاوردهای گوناگون ارائه می گردد که باید ترجمه شوند. در سمت دیگر ماجرا شرکت ها و فعالان صنعت نفت ما نیز باید بتوانند در کنفرانس ها مطالب خود را ارائه دهند؛ بنابراین باید متون فارسی به زبان مورد قبولی ترجمه شود، در حالی که افراد در اغلب اوقات یا دانش کافی ندارند و یا زمان محدود است، به همین دلیل مراجعه به ایران تایپیست بالا می باشد. ایران تایپیست امکان ترجمه تمام متون کنفرانس های بین المللی را از فارسی به سایر زبان ها با قیمت مناسب فراهم نموده است؛ زیرا مترجمین آن هم متخصص می باشند و هم به علت دورکاری هزینه منصفانه درنظر گرفته شده است.

ترجمه تخصصی گزارشهای نفتی مجلات

 ترجمه تخصصی نفت و گزارش های نفتی مجلات  کمک می کند تمامی نهادها و شرکت های فعال حوزه نفت و گاز بتوانند به آخرین داده های منتشره در مجلات  به صورت درست و صحیح دسترسی داشته باشند. این خدمت در ایران تایپیست به وسیله مترجمین متخصصی انجام می شود که کاملا به دستور زبان و ساختاری زبان مبدا و مقصد در کنار تسلط کامل به دانش این حوزه مسلط می باشند. نفت صنعتی جهانی است که همه دنیا به آن برای گرداندن صنعت خود نیاز دارند،  لذا متون و گزارشات متعددی  روزانه در مجلات کشورهای مختلفی  چاپ می شوند تا آخرین  اطلاعات در اختیار دیگران قرار داده شوند و پایه فعالیت های آتی بقیه گردند.

ترجمه تخصصی نفت

هزینه ترجمه تخصصی نفت

 لذا تمرکز تنها بر روی ترجمه گزارشات از زبان انگلیسی و فرانسه به فارسی  نمی تواند پاسخگوی نیازهای کشور غنی مانند کشور ما باشد؛ زیرا ما در کشوری هستیم که یکی از صادرکنندگان بزرگ نفت است و منابع غنی گاز دارد، به همین دلیل توانایی ترجمه گزارشات درج شده در مجلات تخصصی به زبان های مختلف نیاز است. ترجمه ای که در آن جملات درست و دقیق و سلیس و روان ترجمه شده باشند و  بتوانند در عین اینکه مخاطبان را از آخرین نتایج گزارشات  مطلع  می کنند آنان را تا انتها با خود همراه کنند، لذا مترجمین متخصص و حرفه ای متعدد جهت ترجمه تخصصی نفت و گزارش های نفتی مجلات  از زبان های زنده دنیا به فارسی باید در دسترس باشند. باید قبول کرد فعالان صنعت نفت داخل کشور نیز جهت جلب سرمایه گذار و اشتراک گزارشات با جهان خارج نیاز دارند گزارشات خود را به زبان های خارجی ترجمه نمایند و خود گاها مترجم حرفه ای بدین منظور در  دسترس ندارند و استخدام یک چنین مترجمی نیز به طور دائم هزینه بر است؛ بنابراین مترجمین متخصص این رشته با  تجربه کافی در زمینه ترجمه گزارشات در ایران تایپیست از سراسر کشور خدمات مورد نظر را ارائه می دهند.

گزارشات فارسی توسط افراد در سایت ایران تایپیست ثبت سفارش آنلاین می شوند و در اختیار مترجمینی قرار می گیرد که دانش کافی جهت ترجمه دارند؛ زیرا به صورت مستمر کار ترجمه و مطالعه آخرین دستاورد های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی را انجام می دهند، بنابراین این افراد در اسرع وقت کار خود را متعهدانه به پایان می رسانند.متون ترجمه شده باید مورد اطمینان باشند، زیرا این گزارشات در اختیار کسانی قرار می گیرد که براساس آنها تصمیم گیری  و نتیجه گیری می نمایند و یا پایه تحقیقات خود قرار داده و اطلاعات تازه ای را به این حوزه تزریق می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی برای مقالات علمی پژوهشی دانشجویان مهندسی نفت

ترجمه تخصصی نفت و مقالات علمی پژوهشی دانشجویان مهندسی نفت در ایران تایپیست با همان کیفیتی که ترجمه برای شرکت ها و فعالان این حوزه انجام می شود، انجام می گیرد. دانشجویانی که می خواهند از دانش و دستاوردهای علمی به روز  استفاده نمایند و آنها را پایه و اساس پژوهش های خود نمایند. افراد زیادی در این رشته سالانه مقالات بسیاری را در بررسی منابع تحقیقات و پایان نامه ها و رساله های خود مورد استفاده قرار می دهند؛ این افراد  باید به متونی دسترسی پیدا کنند که در سراسر دنیا به زبان هایی زنده تحریر شده اند و در سایت های معتبر به اشتراک گذاشته می شوند.

ترجمه تخصصی نفت

سفارش ترجمه تخصصی نفت

بنابراین  دانشجویان  مهندسی نفت که  در پی افزایش دانش خود هستند و یا می خواهند خود جزو تولیدکنندگان علم باشند  و تحقیقات و کارهای  علمی  در رزومه خود درج نمایند  به یک ترجمه عالی و بی نقص از  مقالات معتبر که به زبان خارجی می باشند، نیاز دارند. مقالاتی که به زبان فارسی روان ترجمه می شوند. از سوی دیگر نتیجه تحقیقات دانشجویان مهندسی نفت نیز باید به زبان های دیگر ترجمه شده و منتشر شود. در همین راستا خدمات ترجمه تخصصی نفت ایران تایپیست  مقالات علمی پژوهشی دانشجویان مهندسی نفت  را از زبان فارسی به زبان انگلیسی و سایر زبان های زنده دنیا توسط مترجمین متخصص با دانش بالا در اسرع وقت ترجمه می نماید؛ زیرا برای انتشار در دنیا نیاز است تمامی مقالات به زبان هایی در دنیا ترجمه شوند که بیشترین مراجعه کننده را داشته باشند، لذا می بینیم ایران تایپیست با جلب همکاری مترجمین متخصص از سراسر کشور به صورت دورکاری امکان ترجمه مقالات تخصصی نفت را به زبانهای گوناگون فراهم می نماید. شاید بسیاری از سایت ها  اقدام به ترجمه تخصصی نفت نمایند؛ اما باید توجه نمود جهت انتشار جهانی، مقالات علمی و تخصصی باید دارای استانداردهایی باشند که همین موضوع لزوم ارجاع ترجمه به مترجمین حرفه ای را اثبات می گرداند. سپردن ترجمه مقالات علمی تخصصی به مترجمینی که دانش کافی را در حوزه نفت ندارند و یا تجربه کافی در نوشتن مقالات مورد قبول سایت های معتبر ندارند، کاملا طبیعی می باشد که در ترجمه دچار مشکل شوند. به صورتی که گاها دوباره کاری زیادی انجام می گردد و دانشجو مجبور می شود کار را برای ویراستاری و یا بازنویسی به ایران تایپیست ارجاع دهد. این موضوع از یک سو هزینه بر می باشد و از سوی دیگر برای وی زمانبر است. لذا انتخاب مترجم خوب در تهیه مقاله مناسب بسیار موثر است.

ترجمه تخصصی کتب رفرنس مهندسی نفت

ترجمه تخصصی نفت و به ویژه  کتب رفرنس در ایران تایپیست این امکان را فراهم نموده که فعالین حوزه نفت و گاز و دانشجویان این عرصه بتوانند برای افزایش دانش خود و انجام تحقیقات تخصصی از این خدمات استفاده نمایند. تکنولوژی در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی روزانه دچار تغییر و تحول شده و سبب در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدیدی می شود، در همین راستا این اطلاعات در قالب رفرنس منتشر می گردند. لذا دانشجویان و فعالان این حوزه ها  برای به روز کردن دانش خود و استفاده از این اطلاعات معتبر نیاز به ترجمه های تخصصی درست و دقیق و روان دارند؛ بنابراین سفارش دهندگان ترجمه کتب رفرنس  به دنبال مترجم هایی می باشند که دانش کافی را برای ارائه چنین ترجمه ای دارند. زیرا به خوبی این حقیقت را باور دارند که یک کتاب برای جذب مخاطب باید بتواند در کنار ارائه اطلاعات درست، جذاب و سلیس نیز باشد. مترجم  این متون تخصصی در ایران  باید ترجمه ای با فارسی روان به صورت فوری و با قیمت عادلانه  در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

ترجمه تخصصی نفت

ترجمه تخصصی نفت

در زمان نه چندان دور که امکان دسترسی به مترجمین متخصص هر رشته به راحتی در سراسر کشور وجود نداشت، سپردن ترجمه کتب رفرنس تخصصی مهندسی نفت به مترجمین غیر متخصص و یا مترجمین کم تجربه از ترجمه کتب متعدد جلوگیری می نمود؛ زیرا چنین ترجمه های چندان نظر مخاطبان را جلب نمی کرد، لذا از زمانی که اینترنت و ثبت سفارش ترجمه به صورت آنلاین رواج گرفته است، امکان ترجمه کتب رفرنس متعدد به صورت باکیفیت به راحتی امکان پذیر شده است. اکنون اساتید مهندسی نفت می توانند جهت ارتقا دانش فعالین و دانشجویان این رشته کتب رفرنس با آخرین ویرایش های انجام شده را سریعا ثبت سفارش کنند و با کمک ترجمه تخصصی نفت سریع ایران تایپیست در اختیار همه افراد علاقه مند قرار دهند.

کتب رفرنس در افزایش دانش و آگاهی دانشجویان اهمیت ویژه ای دارد، سرعت علم بالا است و به صورت مداوم قوانین و حقایق جدیدی کشف می گردند که در کتاب های مرجع جمع شده و در اختیار همگان قرار می گیرند. بنابراین کاملا طبیعی است که همواره در ترجمه تخصصی نفت چنین کتابهای مورد توجه قرار گیرند و حساسیت بالایی داشته باشند. نمی توان کتاب هایی را به عنوان مرجع معرفی نمود در حالی کاملا اعتبار آن ها زیر سوال رفته است. فعالین با دانش بالا حتی اگر یک جمله به صورت تصادفی بیابند که به اشتباه ترجمه شده دیگر به مطالب کتاب اعتماد نمی کنند و چنین کتابی به سرعت در گوشه کتابخانه خاک می خورد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهتخصصی ترین ترجمه هاترجمه مقاله ISIترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

ترجمه کتب رفرنس مهندسی نفت توسط مترجمینی انجام می شود که همگی متخصص مسلط به زبان مبدا و مقصد می باشند.

ترجمه تخصصی نفت از 250 کلمه نباید کمتر ثبت سفارش  شود،  ولی برای میزان حجم حداکثری محدودیتی وجود ندارد.

امانت داری محتوا در ایران تایپیست اهمیت بسیار بالایی دارد و  در صورت مشاهده تخلف، مترجم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

هزینه ترجمه متون تخصصی کنفرانس های هنری وقتی تحویل  فوری می باشد حداقل دو برابر بیشتر از شرایط عادی است.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 413 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی متون نفت ترجمه تخصصی رشته نفت ترجمه تخصصی مقالات نفت ترجمه تخصصی نفت فوری ترجمه تخصصی مهندسی نفت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :