شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 12:29:18 بازدید: 359 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی نفت در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصصی انجام می گیرد که همگی تنها فارغ التحصیل این حوزه ها نیستند، بلکه فعال  نیز می باشند و مطالعات زیادی  را انجام می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مترجمین همگی با توجه به دانشی که دارند و تسلطی که به زبان مبدا و مقصد پیدا کرده اند،  مقالات نفت و گاز و پتروشیمی را به خوبی ترجمه می نمایند. تمام صنایع دنیا اگرچه علاقه مند به استفاده از  انرژی خورشیدی هستند؛ اما در واقعیت با سوخت های فسیلی کار می کنند، لذا وقتی سخن از نفت و گاز می شود باید بدانیم با خیل مقالات در این حوزه در سراسر جهان روبرو هستیم.

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

ثبت سفارش ترجمه تخصصی نفت

شرکتهای متعددی در کنار صنعت نفت و گاز ما هستند که روزانه از داده های مقاله های نفت و گاز استفاده میکنند، از سوی دیگر صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی است که حتی در شرایط تحریم های سخت نیز چرخ کشور را می چرخاند و با توجه به تولیدات فراوانی که دارد همراه به آخرین مقالات روز دنیا جهت به روز شدن نیازمند است؛ بنابراین فعالان نفت و گاز و پتروشیمی از کسانی هستند که نیاز به ترجمه تخصصی نفت دارند. مقالات این رشته ها پر از اصطلاحات تخصصی می باشد؛ اصطلاحاتی که در معنای عام خود ترجمه های متفاوتی دارند.

به گونه ای که مترجمین غیر متخصص از یک سو به علت عدم آشنائی با این اصطلاحات از ترجمه درست دور می شوند و از طرف دیگر به علت عدم آشنایی با نکات فنی و مهندسی از جملات نمی توانند برداشت درستی داشته باشند، لذا مقالات قابل اعتماد و مفیدی را در اختیار این شرکت ها و  افراد قرار نمی دهند. از سوی دیگر به علت استفاده مکرر از دیکشنری و نیاز به سرچ مداوم در اینترنت برای ارائه ترجمه درست، زمان تحویل نیز طول می کشد؛ بنابراین ترجمه باکیفیت فوری ارائه نمی گردد.

روش ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی با توجه به اهمیت موضوعات تخصصی مرتبط با صنعت نفت، باید توسط مترجمانی متخصص و مسلط در این حیطه انجام شود. تفاوت ترجمه تخصصی با ترجمه‌ی عادی متون در همین است. موضوعات تخصصی و مهمی همچون مباحث مرتبط با صنعت نفت، حساسیت کار ترجمه را دو چندان می‌کند. در واقع در ترجمه‌ی تخصصی این متون، نباید کار ترجمه به صورت کلی انجام شود. هدف اصلی انتقال مفهوم دقیق متن تخصصی اصلی به فعالان و افراد در حال تحصیل در رشته‌های مهندسی نفت است. به نحوی که با تکیه بر مفاهیم تخصصی قید شده در این مقالات به روز، اطلاعاتی تازه و به روز به دست آورید.

با توجه به نشست‌ها و ارتباط تجاری بین کشورها برای تجارت نفت، اهمیت ترجمه تخصصی مقالات نفت دو چندان می‌شود. در این نشست‌ها مقالات بسیاری مورد مطالعه قرار می‌گیرد و تصمیمات تجاری و سیاسی مهمی گرفته می‌شود. تصمیماتی که تحت تاثیر نکات و نتایج جدید کشف و منتشر شده در این مقالات است. پس در ترجمه‌ی تخصصی هر یک از این مقالات، مهم‌ترین موضوع دقیق بودن ترجمه و در عین حال روان بودن آن است. در نتیجه ترجمه‌ی لغت به لغت در پروژه‌های تخصصی کارآمد نخواهد بود و می‌تواند مفهوم اصلی مقالات تخصصی را تحت تاثیر قرار دهید.

با ثبت سفارش در ایران تایپیست، ترجمه‌ی مقالات تخصصی مورد نظر شما توسط مترجمانی متخصص و با تکیه بر اصول ترجمه تخصصی انجام خواهد شد. در نظر داشتن اصول ترجمه، بار معنایی این مقالات را به طور دقیق مشخص خواهد کرد. مترجمان ایران تایپیست ترجمه‌ی مقالات تخصصی مورد نظر شما را به شکل دقیق و عینی انجام می‌دهند. با ترجمه‌ی کلمه به کلمه اصطلاحات تخصصی نفت، بار معنایی مقاله زیر سوال خواهد رفت. در ترجمه‌ی تخصصی عبارات و اصطلاحات باید به طور کاملا دقیق و عینی ترجمه شوند.

با ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی در ایران تایپیست، سفارش شما توسط مترجمانی انجام می‌شود که در صنعت نفت فعالیت دارند و دارای اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با موضوعات مقالات تخصصی مرتبط با صنعت نفت می‌باشند. به این ترتیب می‌توانید از کیفیت عالی خدمات ترجمه تخصصی در این مجموعه‌ی معتبر مطمئن باشید.

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

روش ارسال فایل برای ترجمه‌ی تخصصی نفت

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی در مرکز ایران تایپیست، کاملا نزدیک به مفهوم متن اصلی و با دقتی بالا انجام می‌شود. همکاری با مترجمان متخصص فعال در کشور، یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت سفارش در ایران تایپیست است. با توجه به برگزاری آزمون تخصصی استخدامی برای جذب مترجمان برتر کشور، می‌توان تاکید داشت که امور ترجمه تخصصی نفت در این مرکز با کیفیتی بسیار عالی انجام خواهد شد. متقاضیان علاوه بر ارسال متون تخصصی مرتبط با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی می‌توانند برای ترجمه فایل‌های صوتی یا تصویری نیز درخواست دهند.

روش ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی و ارسال محتوا برای ترجمه کاملا ساده است‌. برای بهره‌مندی از خدمات ترجمه تخصصی در این مرکز می‌توانید به شکل آنلاین درخواست دهید. با ثبت نام در سایت ایران تایپیست و ثبت سفارش در این مجموعه، ارسال فایل محتوا از طریق پنل کاربری شما امکان‌پذیر است. برای ارسال مقالات و فایل‌های حجیم تخصصی نفت، می‌توانید از طریق پلتفرم‌های تلگرام یا واتساپ اقدام کنید.

ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز و پتروشیمی

ترجمه‌ی تخصصی نفت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصی رشته های دانشگاهیترجمه کاتالوگتولید زیر نویس فیلم و سریال

سوالات متداول

ترجمه تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی در ایران تایپیست از فارسی به بیش از 31 زبان زنده دنیا و بالعکس قابل ترجمه می باشد.

بله ایران تایپیست به واسطه مترجمین متخصص خود  توانایی ترجمه تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی را از زبان آلمانی به انگلیسی دارد.

در ایران تایپیست مترجمین متخصص متعددی  به صورت دورکاری همکاری می کنند، بنابراین ترجمه تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی در هر زمان که بخواهید تحویل داده می شود.

هزینه ترجمه کیس استادی نفت و گاز و پتروشیمی بر اساس تعداد کلمات و زبان مبدا و مقصد برآورد می شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 12:29:18 تعداد بازدید: 359 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقالات نفت ترجمه تخصصی مقالات نفت و گاز ترجمه تخصصی مقالات نفت و پتروشیمی ترجمه تخصصی فوری مقالات نفت ترجمه تخصصی آنلاین مقالات نفت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :