شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به زبان‌های خارجی

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/27 ساعت 16:22:27 بازدید: 290 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از دشواری‌های ثبت سفارش ترجمه تخصصی به شکل حضوری این است که افراد به هنگام ثبت سفارش به این شکل، ممکن است نتوانند برای ترجمه تخصصی جغرافیا و فایل مورد نظر خود به زبانی که مد نظر دارند درخواست دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به عبارتی ممکن است که امکان دسترسی به مترجمان متخصص که به تعداد مختلفی از زبان‌های زنده‌ی دنیا به جز زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، وجود نداشته باشد. ثبت سفارش ترجمه تخصصی به شکل آنلاین در هلدینگ ایران تایپیست، مزایای بی‌شماری را به همراه دارد؛ از جمله این مزایا، می‌توان به امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی به زبان‌های مختلف دنیا یاد کرد. متقاضیانی که قصد دارند تا برای ترجمه تخصصی جغرافیایی از زبان فارسی به زبان‌های خارجی سفارش ثبت کنند، با محدودیت خاصی مواجه نخواهند بود؛ در واقع امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی جغرافیا از زبان فارسی به 32 زبان زنده‌ی دنیا در ایران تایپیست وجود دارد. کاربران می‌توانند برای ترجمه تخصصی جغرافیا از زبان فارسی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی، ایتالیایی، چینی، ترکی استانبولی، عربی و بسیاری از زبان زنده‌ی دنیا سفارش ثبت کنند.

کاربران باید اطمینان داشته باشند که ترجمه تخصصی جغرافیا از زبان فارسی به زبان‌های خارجی، توسط مترجمانی انجام می‌شود که بر اصول هر دو زبان مبدا و مقصد تسلط داشته و می‌توانند اصطلاحات تخصصی ذکر شده در متون تخصصی مربوط به علوم جغرافیایی را از زبان فارسی به زبان‌های دیگر ترجمه کنند. برای مثال در صورت این که برای ترجمه تخصصی جغرافیا از زبان فارسی به آلمانی سفارش ثبت کنید، مسلما ترجمه متن مورد نظر شما توسط مترجمی انجام خواهد شد که دانش زبانی لازم‌را برای ترجمه تخصصی متن مورد نظر به زبان آلمانی داشته و می‌تواند کار ترجمه را به شکل کاملا تخصصی و روان انجام دهد. لازم به ذکر است که هزینه ترجمه تخصصی جغرافیایی از زبان فارسی به دیگر زبان‌های زنده دنیا متفاوت است و عامل زبان یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه ترجمه می‌باشد.

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به زبان‌های خارجی 

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به زبان‌های خارجی

انجام ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به سایر زبان ها

پذیرش سفارش هایی از نوع ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به سایر زبان های دیگر، بایستی با آگاهی تام باشد. چرا که متون مربوط به مقالات جغرافیا، سرشار از اصطلاحات و واژگانی است که برای ترجمه آن ها، بایستی به مفهوم هر یک از آن ها شناخت داشت. مترجمانی که به بهانه تسلط بر یک زبان، این نوع از سفارش ها را بر می دارند؛ در حین ترجمه متوجه می شوند که نسبت به یک سری از واژگان، عاجز هستند. به همین علت بهتر است به جهت تخصصی بودن این مقالات، آن ها را به افراد کاردان سپرد. افرادی که خود دانش آموخته این رشته هستند. آن ها بهتر می توانند اقدام به ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا کنند. چرا که با واژگان رشته جغرافیا و زیر مجموعه های آن به خوبی مأنوس شده اند. از طرفی دیگر ترجمه هر متنی از زبان فارسی به سایر زبان های خارجه دیگر، کار سخت تری است. چون ترجمه از هر زبانی به فارسی، برای مترجم به مراتب راحت تر است.

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به زبان های خارجه مختلف، به دست مترجمان ایران تایپیست، قابل انجام است. شما می توانید این نوع از سفارش های خود را به ایران تایپیست، بسپارید. چرا که موسسه نامبرده شده، یکی از بهترین و جامع ترین مراکز معتبر در زمینه ترجمه به حساب می آید. فرقی نمی کند که مقاله مربوطه در چه حیطه ای از موضوعات علوم جغرافیا به شمار می آید. حتی هیچ فرقی نمی کند که مقاله مذکور به صورت همایشی بوده یا علمی – پژوهشی و... در هر صورت امکان ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به سایر زبان های دیگر وجود دارد. هر چند که بایستی نهایت دقت نظر را در خصوص ترجمه این نوع از مقالات به زبان های خارجه مختلف مبذول داشت. هر مترجم مسلطی به هر زبانی، ابتدا بهتر است مطالعاتی در زمینه جغرافیا داشته باشد تا بتواند مقالات جغرافیا را به زبان مدنظر خویش، ترجمه نماید. اگر چنین باشد؛ می توان انتظار بالایی از ترجمه مربوطه داشت.

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به زبان‌های خارجی

هزینه های به صرفه ترجمه

اعمال هزینه های بیشتر ترجمه مقالات فارسی به سایر زبان ها

عوامل مختلفی روی هزینه ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به سایر زبان های خارجه، موثر هستند. یکی از آن ها زبان مقصد مدنظر مشتری می باشد. چون این مقالات به زبان فارسی هستند و قرار است به یک زبان خارجه مدنظر شما به عنوان دانشجویان و پژوهشگران، ترجمه گردد. ترجمه هر واژه مربوط به زبان های خارجه مختلف با همدیگر متفاوت می باشد. به این صورت که اگر بخواهید این متون را از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه کنید؛ طبیعتا هزینه کمتری را نسبت به زبان آلمانی یا فرانسوی، باید پرداخت کنید. پس در سفارش های ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به سایر زبان های خارجه دیگر، بایستی حتما به زبان مقصد توجه شود. چون مطابق با آن زبان است که تعداد کلمات را ملاک عمل برای تعیین هزینه قرار می دهند. البته به غیر از زبان مقصد، عوامل ریز و درشت دیگری را نیز در نظر می گیرند تا در نهایت بتوان هزینه یک سفارش را برآورد کرد.

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا به زبان‌های خارجی

ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه سریعلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

 بله. ایران تایپیست خدمات گسترده‌ای را برای ترجمه تخصصی متون جغرافیایی به زبان‌های مختلف ارائه می‌دهد.

امکان ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی جغرافیایی از زبان فارسی به 32 زبان زنده‌ی دنیا در ایران تایپیست وجود دارد.

با توجه به انجام شدن کار ترجمه این متون توسط مترجمان مسلط و متخصص، کار ترجمه با سرعت بالا و در زمان مورد نظر شما انجام می‌شود.

با توجه به زبان مبدا و مقصد، حجم متن، زمان ترجمه و عوامل دیگر، هزینه ترجمه متفاوت است.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/27 ساعت 16:22:27 تعداد بازدید: 290 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقالات فارسی جغرافیا سفارش آنلاین ترجمه جغرافیا بهترین ترجمه تخصصی جغرافیایی ترجمه تخصصی رشته جغرافیا ترجمه متون جغرافیا

دیدگاه کاربران

مجيد حسندوست | 1400-7-3 ساعت 16:21:03 امتیاز :

مدتهاست سایت شما برام مرجعه. ترجمه های زیادی دادم بهتون و همیشه عالی بوده

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :