پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی قیمت

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/3 ساعت 12:00:00 بازدید: 209 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی قیمت ارزانی در ایران تایپیست دارد. زیرا از یکسو براساس معیارهای منصفانه ای محاسبه می گردد و از سوی دیگر مترجمین متخصص رشته های مختلف به صورت دورکار ترجمه تخصصی باکیفیت انجام می دهند. لذا هزینه ترجمه تخصصی  باکیفیت به صورت معناداری برای مشتریان مختلف مجموعه کاهش یافته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در سفارشات ترجمه تخصصی قیمتها بر چه اساسی محاسبه می شوند؟

 ترجمه تخصصی قیمت پایین در ایران تایپیست اکنون به صورت آنلاین و سریع ثبت سفارش می شود. زیرا تا چند سال قبل که مترجمین مجبور بودند در محل کار خود حضور داشته باشند و مشتریان نیز مجبور بودند حضوری مراجعه کنند. ترجمه تخصصی قیمت تمام شده بالاتری برای مشتریان داشت. در حالیکه اکنون با دورکار و آنلاین شدن کار ترجمه تخصصی قیمت متعادل تر شده است. بدین ترتیب که از یک سو هزینه رفت و آمد و پیک برای مشتریان حذف شده است و از سوی دیگر دورکار بودن مترجمین سبب شده هزینه ترجمه کاهش یابد.

همچنین ترجمه تخصصی قیمت مناسبی برای افراد مختلف در سایت ایران تایپیست دارد. زیرا این مجموعه استانداردهایی را برای برآورد هزینه تدوین کرده است که می توانند قیمت ها را تا حدود زیادی منصفانه و مناسب کنند. ایران تایپیست برای اینکه ترجمه تخصصی قیمت رقابتی داشته باشد. معیارهایی مانند تعداد کلمات، زمینه متن و زبان ورودی و خروجی را در این استانداردها در نظر گرفته است. لذا کاملا طبیعی است ترجمه تخصصی قیمت منصفانه ای  در ایران تایپیست داشته باشد.

ترجمه تخصصی قیمت

قیمت ترجمه تخصصی

در این مجموعه که به صورت تخصصی کار می کند تمامی ترجمه ها فارغ از قیمتی که دارند به صورت تخصصی انجام می شوند. یعنی متون  بدون توجه به تعداد کلمات و یا زبان و موضوع آن تنها به کسانی ارجاع می شوند که دانش و تجربه لازم را در این زمینه دارند. بنابراین با توجه به کیفیتی که کار ترجمه تخصصی دارد،  نسبت به سایر مجموعه ها ترجمه تخصصی قیمت مناسبی می یابد. به طوری که مشتریان وقتی  سفارشات حجیم به ایران تایپیست سفارش می دهند از یک سو، یک کار با کیفیت و تضمین شده دریافت می کنند و از سوی دیگر به علت کاهش قیمت ترجمه تخصصی با افزایش حجم محتوا، ترجمه ای ارزان و عالی به دست افراد می رسد. البته در این مجموعه روش های دیگری نیز مانند تخفیفات دانشجویی برای کاهش قیمت ترجمه در نظر گرفته شده است.

آیا قیمت ترجمه تخصصی متون رشته های مختلف با هم فرقی دارد؟

 ترجمه تخصصی قیمت متفاوتی بر اساس رشته های مختلف در مجموعه ایران تایپیست  دارد. اگرچه هر روز بر سفارشات مجموعه افزوده می شود و با رونق گرفتن فعالیت های مجازی گروه های مختلف، پیش بینی می شود این روند صعودی باشد. مجموعه ایران تایپیست جهت راضی نمودن مشتریان از یک سو و مترجمین متخصص از سوی دیگر مجبور شده است تدابیری بیندیشد و طی این تدابیر ترجمه تخصصی قیمت متفاوتی بسته به رشته های مختلف دارد.

 زیرا باید قبول کرد متون بعضی از رشته ها پر از اصطلاحات تخصصی هستند که نیاز به دانش بالایی دارند. لذا مترجمینی نیاز است که هم تجربه لازم را در زمینه ترجمه تخصصی دارند و هم به زبان مبدا و مقصد تسلط کافی داشته باشند. بنابراین نمی توان استانداردهایی را درنظر گرفت که ترجمه تخصصی قیمت یکسانی برای تمامی رشته ها داشته باشد. در همین راستا باید گفت رشته هایی مانند رشته های مهندسی و صنعتی اصطلاحات دشوارتری دارند. لذا نیاز به دقت و تسلط بیشتری برای ترجمه وجود دارد.

ترجمه تخصصی قیمت

ترجمه تخصصی منصفانه

به همین دلیل برای اینکه ترجمه تخصصی قیمت منصفانه ای برای مشتریان و مترجمین داشته باشد. ایران تایپیست بر اساس رشته، قیمت متفاوتی در نظر گرفته است. بدین ترتیب اکنون که آموزش های مجازی نیز مورد استقبال قرار گرفته اند، اساتید و فعالین رشته های مختلف می توانند با ثبت سفارش در مجموعه ایران تایپیست برای به دست آوردن ترجمه تخصصی قیمت ارزان و باکیفیت اقدام نمایند.

 البته دانشجویان مقاطع مختلف که به ترجمه مقالات معتبر نیاز دارند تا به عنوان منابع پایان نامه ها و رساله ها و مقالات مختلف استفاده نمایند نیز می توانند از تخفیفات دانشجویی بهره ببرند. دانشجویان به طور کلی تخفیف می گیرند. اما می توانند با سفارش محتواهای پرحجم این تخفیف را بیشتر کنند تا ترجمه تخصصی قیمت پایین تری داشته باشد. البته اگر افراد مترجم شفاهی در رشته های مختلف بخواهند، ترجمه تخصصی قیمت بالاتری خواهد داشت. اگرچه در ایران تایپیست ترجمه تخصصی قیمت منصفانه ای دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سامانه آنلاین محاسبه قیمت ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی قیمت خوبی را در ایران تایپیست دارد. زیرا این مجموعه معیارهای خود را برای برآورد قیمت به گونه ای انتخاب نموده که قیمت ها منصفانه باشند. قیمت منصفانه چیزی است که هم مشتری را راضی نگه می دارد و هم انگیزه مترجم را برای تحویل کار باکیفیت بالا می برد. لذا در سامانه ایران تایپیست می توان این معیارها را به صورت آنلاین انتخاب نمود تا در هنگام ثبت سفارش ترجمه تخصصی قیمت را بتوان محاسبه کرد.

این روش تخمین هزینه آنلاین، روش سریعی است که محدوده قیمت را تقریبا به مشتری نشان می‌دهد. اگرچه برای به دست آوردن قیمت دقیق، باید ابتدا در سایت ثبت نام کرد. سپس با ثبت سفارش، فاکتور در کمتر از 5 دقیقه صادر می‌گردد. مجموعه ایران تایپیست به صورت آنلاین سفارشات را قبول می کند تا بدین ترتیب هزینه پیک و تردد مشتریان حذف گردد. به همین دلیل افراد در سراسر کشور می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز ثبت سفارش کنند تا ترجمه تخصصی قیمت ارزان و مناسب داشته باشد.

در ایران تایپیست سفارش سریع هم به دست مشتری می رسد. زیرا مترجمین موسسه دور کار هستند، لذا متعدد می باشند. این مترجمین همگی مترجم متخصص هستند و به صورت تخصصی کار ترجمه را انجام می دهند.

مجموعه ایران تایپیست به مدد وجود همین مترجمین در تمامی زمینه ها، کار ترجمه را انجام می دهد و مترجم تاثیری در قیمت ترجمه ندارد. لذا با وجود کیفیت بالا، ترجمه تخصصی قیمت پایینی را دارد.

ترجمه تخصصی قیمت

ترجمه تخصصی ارزان

اما وقتی در سامانه آنلاین ایران تایپیست مشتری می خواهد قیمت ترجمه را تخمین بزند، متوجه می شود تعداد کلمات زبان و رشته محتوا است که قیمت ها را تغییر میدهند. البته باید توجه نمود فرمت ورودی و خروجی نیز در هزینه تاثیر دارند. همچنین سفارش فوری کار ترجمه تخصصی قیمت را بالا می برد. البته هزینه، اقساطی قابل پرداخت است و تاثیری در قیمت و کیفیت ترجمه ندارد. ترجمه تخصصی ایران تایپیست همواره با کیفیت و تضمین کیفیت شده می باشد.

برای ترجمه تخصصی قیمت کدام موسسه معقول تر است؟

ترجمه تخصصی قیمت مناسب خود را در مجموعه ایران تایپیست مدیون استانداردهای خود است. اکنون مجموعه های بسیاری کار ترجمه تخصصی رشته های مختلف را انجام می دهند و تبلیغ تعداد زیادی از آنها به گونه ای است که نشان می دهد ترجمه تخصصی قیمت ارزانی را در آنها دارد. اما در بسیاری از مواقع مشتریان ترجمه بی‌کیفیت به دست آورده اند. زیرا مجموعه ها مترجم رشته مذکور را نداشته اند و یا به یکی از زبان های ورودی و خروجی تسلط کافی را ندارند. در نتیجه در ظاهر ترجمه تخصصی قیمت کمی را دارد، اما قابل اعتماد نیست. زیرا پر اشتباه است.

مترجم غیر متخصص به علت عدم آشنایی با زمینه ترجمه، به مفاهیم اصطلاحات تخصصی تسلط کافی را نداشته  و دچار اشتباه می شود. در حالیکه مترجم متخصص به مفاهیم اصطلاحات تخصصی تسلط کافی دارد. به همین دلیل وقتی کیفیت ترجمه ها با هم مقایسه می‌شوند دیده می‌شود با توجه به کیفیت تضمین شده ترجمه ها در ایران تایپیست، ترجمه تخصصی قیمت بسیار خوبی در این مجموعه دارد.

البته ایران تایپیست در راستای ارائه خدمات ترجمه تخصصی قیمت پایین، استانداردهایی خود را نیز به گونه ای در نظر گرفته است که ترجمه متون عمومی قیمت پایینی دارد. همچنین اگر زبان ورودی یا خروجی فارسی باشد ترجمه تخصصی قیمت کمی داشته باشد. البته این سایت بابت تایپ ترجمه ها هزینه ای از مشتری دریافت نمی کند تا ترجمه با قیمت مناسبی به دست کاربران برسد. برای عکس ها و فضا‌های خالی نیز هزینه ای دریافت نمی شود و معیار تعداد کلمات سفارش می باشد. همچنین مجموعه ایران تایپیست به کاربران خود می گوید اگر از طریق پنل این مجموعه 30 نفر را دعوت کنید، تخفیف خوبی می گیرد.

ترجمه تخصصی قیمت

ترجمه تخصصی باکیفیت

ایران تایپیست تمامی کارهای خود را تضمین کیفیت می کند و نمونه کارهای خود را در سایت درج نموده است تا مشتریان با دانلود رایگان نمونه کار مترجمین مختلف، سطح کار را دیده و براساس سبک کار مترجمین خود را انتخاب نمایند.

در سفارش ترجمه تخصصی فوری قیمتها چقدر متفاوت است؟

ترجمه تخصصی قیمت خوبی در ایران تایپیست حتی برای کارهای فوری دارد. زیرا مجموعه ایران تایپیست سعی نموده با ارائه کارهای باکیفیت فوری کار را در سطحی ارائه دهد که قابل اعتماد باشد. این ترجمه های تخصصی قرار است در کلاس های درس تدریس شوند. این ترجمه ها در کانال های تخصصی رشته های مختلف بین فعالین و دانشجویان به اشتراک گذاشته می شوند. همچنین این متون می توانند منابع پایان نامه ها و مقالات گردند.

 لذا لازم است تنها به این نکته که ترجمه تخصصی قیمت پایینی داشته باشد، تکیه نشده و حتما کیفیت کار نیز مد نظر باشد. لذا مجموعه ایران تایپیست همواره کیفیت تضمینی کارها را معیار قرار داده و با در نظرگرفتن استانداردهای منصفانه کمک می کند ترجمه تخصصی قیمت کمی داشته باشد. حتی وقتی کار فوری سفارش داده می‌شود.

به طور معمول ترجمه ها در ایران تایپیست در اسرع وقت انجام می شوند. زیرا مترجمین این مجموعه دورکار و متعدد هستند. لذا ترجمه ها در حالت عادی، سریع انجام می‌شوند. در این حالت قیمت ها براساس معیارهایی مانند تعداد کلمات، رشته و زمینه ترجمه، فرمت و زبان ورودی و خروجی برآورد می گردد. به طوریکه ترجمه زبانهای دشوار هزینه بالاتری دارند یا ترجمه رشته های مهندسی و پزشکی که اصطلاحات تخصصی زیادی دارند گرانتر هستند.

ترجمه تخصصی قیمت

سفارش ترجمه تخصصی

البته این تفاوت به این دلیل است که ترجمه تخصصی قیمت عادلانه داشته باشد. اما باید متذکر شد وقتی ترجمه فوری سفارش داده می‌شود ترجمه تخصصی قیمت بالاتری می یابد. به صورتی که تقریبا 2 برابر حالت عادی است. به همین دلیل مجموعه ایران تایپیست جهت تسهیل پرداخت هزینه ترجمه فوری پرداخت اقساطی را پیشنهاد می دهد. به نحوی که مشتری می تواند 60 درصد هزینه را در ابتدای کار پرداخت کند و مابقی هنگام تحویل کار پرداخت گردد.

بدین ترتیب ترجمه تخصصی قیمت مناسبی برای کاربران حتی در سفارشات فوری دارد و چون در تمامی موارد کار ترجمه توسط مترجمین متخصص انجام می‌شود، کیفیت کار همیشه بالا است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه مقاله

سوالات متداول

زیرا متون بعضی از رشته ها اصطلاحات تخصصی زیاد و دشواری دارند. لذا طبیعی است هزینه بالاتری داشته باشند.

خیر، پشتیبانی و ثبت سفارش در ایران تایپیست در تمامی روزهای سال و در تمام ساعات شبانه روز انجام می‌شود و هزینه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

بله، هزینه ترجمه فیلم نسبت به متون بیشتر است. زیرا ترجمه آنها دشوارتر می باشد. البته قیمت ها رقابتی هستند.

بله به طور کلی ترجمه تخصصی قیمت کمی برای دانشجویان دارد. البته کیفیت تفاوتی ندارد و همواره تضمین می شود.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/3 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 209 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی ارزان هزینه ترجمه تخصصی قیمت ترجمه تخصصی نرخ ترجمه تخصصی تعرفه ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :