دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/30 ساعت 16:59:49 بازدید: 972 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی علوم سیاسی و روابط بین الملل در مجموعه ایران تایپیست توسط مترجمینی انجام می شود که در این رشته تحصیل نموده و فعالیت می کنند. آنان همواره سعی می کنند با انگیزه کامل به ترجمه پرداخته و متونی درست و دقیق و سلیس  در اختیار مخاطبان قرار دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی متون علوم سیاسی و روابط بین الملل

ترجمه تخصصی علوم سیاسی در دنیای ارتباطات و ارتباط تنگاتنگ مابین ملل مختلف در خدمت افراد و سازمان های دولتی و موسسات مختلف است  تا آنان بتوانند از آخرین اخبار و مطالب این حوزه در سریع ترین زمان ممکن اطلاع یابند و یا بتوانند سخنان و نتایج تحقیقات خود را به بهترین شکل ممکن انتشار داده و به گوش جهانیان برسانند، لذا  ترجمه ای نیاز است که از یک سو با کیفیت بوده و از سوی دیگر قیمت مناسبی داشته باشد.

باید بپذیریم که هر کشوری برای حیات و بقا خود دیگر نمی تواند همانند یک جزیره تنها عمل نماید، باید ارتباطات مختلف برقرار گردد، پیوندهای تجاری ایجاد شود، مردمان به سرزمینهای هم مسافرت نمایند و مراودات فرهنگی وجود داشته باشد و همه این ها مستلزم برقرار روابط سیاسی و ارتباطات گسترده می باشد. کشور ما نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه با توجه به تبلیغاتی که علیه مسلمانان در دنیا انجام می شود لزوم انجام ترجمه تخصصی متون علوم سیاسی و روابط بین الملل به صورت باکیفیت کاملا مشهود است.

در همین راستا ایران تایپیست خدمات ترجمه خود را محدود به چند رشته خاص نکرده است و یا تنها چند زبان معروف را پشتیبانی نمی کند، ما نیاز داریم با تک تک مردم دنیا ارتباط برقرار نماییم.

 اگرچه در این میان نمی توان تمامی زبانها و گویش های موجود در کره خاکی را تحت پوشش قرار داد؛ اما با توجه به تعداد کسانی که به یک زبان خاص تکلم می کنند، مجموعه ایران تایپیست با دعوت از  مترجمین متخصص رشته های گوناگون که هر کدام به زبان خاص تسلط دارند، اکنون در مجموعه خود انواع محتوا را به 31 زبان زنده دنیا با قیمت رقابتی ترجمه می نماید.

 ترجمه تخصصی علوم سیاسی به زبان های مختلف توسط مترجمین مسلط متخصص که به صورت دورکاری دعوت به همکاری شده اند هم کیفیت و کمیت ترجمه را به صورت قابل توجهی افزایش داده و هم با کاهش هزینه ها قیمت را بسیار منصفانه نموده است.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ترجمه اصطلاحات تخصصی علوم سیاسی

ترجمه تخصصی علوم سیاسی  و به ویژه اصطلاحات تخصصی این رشته توسط مترجمین حرفه ای انجام می شود که اگر قرار بود در مجموعه ایران تایپیست حضور فیزیکی داشته باشند، به علت محدود شدن تعداد مترجمین  قطعا نمی توانست به صورت فوری و باکیفیت انجام گیرد.

 امروزه سایتهای بسیاری با کمک نرم افزارها سعی می نمایند به ترجمه اصطلاحات تخصصی علوم سیاسی بپردازند؛ نرم افزار به عنوان برنامه ای به کار برده می شود که سرعت ترجمه را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می دهد؛ اما تفاوت ترجمه توسط مترجم متخصص با نرم افزار در کیفیت کار است.  وقتی ترجمه تخصصی علوم سیاسی توسط نرم افزار انجام می شود به علت عدم تخصص نرم افزار، اصطلاحات در معانی و مفاهیمی ترجمه میشوند که نمی توانند در متون تخصصی علوم سیاسی منظور نویسنده را به درستی منتقل نمایند. اصطلاحات در معانی عامیانه خود معنای متفاوتی با مفاهیمی دارند که به صورت تخصصی در علوم سیاسی کاربرد دارند.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

قیمت ترجمه تخصصی  علوم سیاسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در حوزه روابط بین الملل و علوم سیاسی هر ساله افراد زیادی تحصیل می کنند و یا فارغ التحصیل شده و سعی میکنند با مطالعه مداوم آخرین کتب و مقالات این حوزه به فعالیت بپردازند، جزوات و کتبی که اساتید در اختیار دانشجویان قرار میدهند پر از اصطلاحاتی است که نیاز است به صورت دیکشنری در پایان آنها درج گردد و یا تحقیقاتی که در دنیا منتشر می شوند اصطلاحاتی دارند که برای استفاده افراد نیاز می باشد ترجمه شوند. تمامی این موارد همگی گواه این مطلب می باشند که ترجمه تخصصی علوم سیاسی باید به دقت انجام گیرد تا در ترجمه متون اشتباهی صورت نگیرد.

در ایران تایپیست متخصصین علوم سیاسی در سراسر کشور به صورت دورکاری به ترجمه می پردازند تا بتوانند اصطلاحات را به درستی ترجمه نموده و سرعت عمل بالایی نیز داشته باشند. لذا با توجه به امکان ترجمه اصطلاحات از زبانهای مختلف میتوان به افراد کمک کرد در ترجمه محتواها به هر زبان راحت تر  باشند.

ترجمه تخصصی تحقیقات و پروژه های دانشجویان علوم سیاسی

ترجمه تخصصی علوم سیاسی به ویژه ترجمه تحقیقات و پروژه های دانشجویان در ایران تایپیست توسط مترجمینی که خود فعال و تحصیل کرده علوم سیاسی و روابط بین الملل هستند  به تمام دانشجویان و فعالان این حوزه کمک می کند بتوانند آخرین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را منتشر کنند.

جهان سیاست جهان پر رمز و رازی است که به علت بازیگری انسان در نقش اول آن بستری کاملا مناسب برای انواع تحقیقات است، باید این حقیقت را قبول کرد که سیاست با جامعه شناسی و روانشناسی در هم تنیده شده است، لذا هر موضوع و خبری در آن میتواند از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

به همین دلیل دانشجویان علوم سیاسی با ترجمه آخرین مقالات و پژوهشهای دنیا به فارسی و پی ریزی تحقیقات جدید این امکان را خواهند داشت که دستاوردهای جدید داشته باشند. این مقالات و پژوهش ها هستند که رزومه افراد را برای ادامه تحصیلات در مراتب بالاتر و یا در دانشگاههای معتبر دنیا می سازند و یا رزومه کاری می سازند که بعدها برای به دست آوردن موقعیت اجتماعی و شغلی عالی استفاده نمی شود.

در پژوهشهای علوم سیاسی اندیشه ها و نظریه های سیاسی مورد بررسی قرار  می گیرند و کارکرد و تاثیر  آنها بر وضعیت اجتماع ترسیم می گردد، در خلال همین تحقیقات است که  شرایط و مشکلات جامعه و  راهکارهای مناسب جهت رفع این مشکلات بیان می شود، لذا یک ترجمه درست و باکیفیت از این پروژه ها  جهت موفقیت دانشجویان واقعا مورد نیاز است.

در همین راستا در ایران تایپیست برای  ترجمه های علوم سیاسی از مترجم های متخصص با تسلط کافی به زبان های مورد نظر  و آیین نگارش و دستور زبان مبدا و مقصد استفاده می شود و سعی می گردد قیمتها نیز رقابتی و منصفانه باشند تا در کنار کیفیت بالا و سرعت کار، قیمت نیز مناسب باشد و در آینده دانشجویان نقش مفیدی را بازی نماید.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

بررسی ترجمه تخصصی علوم سیاسی

امکان ترجمه تخصصی متون علوم سیاسی برای چه زبان هایی وجود دارد؟

ترجمه تخصصی علوم سیاسی در ایران تایپیست به زبان های مختلف انجام می شود. در سراسر دنیا امروزه هر روز اخبار و ویدیوها و مقالات سیاسی زیادی منتشر می شوند که نه تنها برای دانشجویان این رشته جذاب است، بلکه افراد زیادی نیز به مطالعه و یا تماشای آنان می پردازند؛ اخباری که بر اساس همین محتوا در سایت منتشر می شوند، سایتهایی که تحلیل های خود را بر اساس آنها به اطلاع مخاطب می رسانند، شبکه های اجتماعی بر اساس این مطالب تصورات و اندیشه های مخاطبان خود را می سازند. سیاستمدارانی که بر طبق گفته های این محتواها برای آینده برنامه ریزی می نمایند و درس هایی که از مطالب گرفته می شود، لذا ترجمه تخصصی علوم سیاسی سلیس و روان نیاز است.

لازم به ذکر است هر تحقیق و پژوهشی که در کشور ما نیز  انجام می شود اگر قرار است در دسترس همگان قرار گیرد باید به زبانهای زنده دنیا ترجمه شود، البته تحقیقات  و پژوهشها و اخبار سیاسی تنها مشتریان خدمات ترجمه ایران تایپیست در این حوزه نیستند.  همانطور که ذکر گردید ویدیوها و فیلم های سیاسی نیز از گزینه هایی می باشد با کمک مترجمین زیرنویس شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. به ویژه اینکه در حوزه سیاسی فیلم های مستند تماشاگران زیادی را می تواند به خود جلب نماید، لذا وقتی در ایران تایپیست مترجمین می توانند ویدیوها و پادکستها و متن ها را به 31 زبان زنده دنیا ترجمه نمایند این امکان فراهم می شود بتوان از به روزترین محتوای سیاسی و روابط بین الملل  برای انتشار در سایتهای معتبر و شبکه های اجتماعی استفاده نمود.

در سالهای نه چندان دور که امکان سفارش آنلاین ترجمه تخصصی علوم سیاسی نبود در بسیاری از مواقع امکان دسترسی به جدیدترین محتواهای تولید شده در اسرع وقت نبود. همچنین به علت عدم دسترسی به مترجم متخصص کیفیت کار پایین بود.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی چقدر طول میکشد؟

ترجمه تخصصی علوم سیاسی در ایران تایپیست می تواند فوری انجام شود. در این مجموعه مترجمین متخصص با تجربه زیادی از سراسر کشور به صورت دورکار فعالیت می کنند، در حالی که در بسیاری از سایت ها ترجمه ها توسط نرم افزار ترجمه می شود و به علت ترجمه لغت به لغت کاری با صحت و دقت پایین عرضه می شود و یا در بعضی از سایتها از مترجمین غیر متخصص جهت ترجمه متون علوم سیاسی استفاده می گردد و اعتبار متن زیر سوال می رود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ایران تایپیست مترجمین با تجربه و تخصصی کمک گرفته می شود  که در درجه اول با ارائه کار با کیفیتی که صحت و دقت بالا دارد و اطمینان خاطر می تواند دهد که ترجمه، ترجمه بسیار خوبی است و در درجه دوم به علت تجربه ای که دارند این افراد سرعت کار بالاتری نسبت به مترجمین بی تجربه دارند؛ زیرا به صورت مداوم مطالعه می نمایند و کار ترجمه انجام می دهند؛ بنابراین در همان مطالعه اولیه مقصود نویسنده را به راحتی درک می نمایند.

در میان  همه زبان هایی که بسیاری از  مقالات و محتواها به آن ها ترجمه می شود، زبانی که در دنیا بیشترین سهم را دارد  زبان انگلیسی می باشد؛ باید قبول کرد تقریبا در تمام دنیا وقتی می خواهند اخبار و یا نتایجی انتشار عمومی داشته باشد و اکثر افراد در دنیا مطالعه نمایند، محتوا را به زبان انگلیسی ترجمه می نمایند.

 فعالان حوزه علوم سیاسی و رسانه ها و ارتباطات جمعی کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ آنان نیز اگر می خواهند نتایج کار آنها مخاطبان را جذب کند، افراد زیادی در دنیا مطالعه نمایند و یا حتی ویدئو آنها در دنیا بازدید زیادی داشته باشند، به سراغ ترجمه تخصصی متن فارسی علوم سیاسی به انگلیسی می روند.

 آنان میخواهند بتوانند در اسرع وقت به ترجمه باکیفیتی  دسترسی داشته  باشند که در سایت های معتبر منتشر شوند و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. به همین دلیل ایران تایپیست میزبان محتوای بسیاری برای ترجمه در زمینه علوم سیاسی است.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

مترجم ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ضرورت ترجمه از فارسی به انگلیسی یا برعکس مربوط به رشته علوم سیاسی

دانشجویان علوم سیاسی نیاز به ترجمه تخصصی علوم سیاسی متون خود دارند. آن ها به منظور انجام تحقیقات و پژوهش های خود، می بایست ضرورتاً اقدام به ترجمه از فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی کنند. این مسئله به ویژه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری علوم سیاسی، ارجحیت دارید. چرا که آن ها نیاز به نگارش مقاله و پایان نامه دارند. برای همین منظور با منابع انگلیسی بسیار زیادی مواجه خواهند شد. برای استفاده از آن ها در مقالات و پایان نامه های خود، نیاز به ترجمه تخصصی علوم سیاسی مربوط به آن منابع دارند. آنچه در این راستا بدیهی است؛ زمان بر و سخت بودن ترجمه متون سیاسی از فارسی به انگلیسی است. چون برای برگرداندن متن تخصصی علوم سیاسی از زبان مادری فارسی به زبان بیگانه انگلیسی، نیازمند به داشتن اطلاعات شاملی است. به همین جهت بهترین مترجمان ترجمه تخصصی علوم سیاسی، کسانی هستند که متون فارسی را به انگلیسی، برگردان نمایند. ایران تایپیست، بهترین این مترجمان را در دل خود جای داده است.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

داشتن اطلاعات علوم سیاسی؛ شاه کلید ترجمه تخصصی علوم سیاسی

بهتر است به منظور ترجمه تخصصی علوم سیاسی، از اطلاعات علوم سیاسی فوق العاده بالایی، بهره مند بود. چرا که یک سری واژگان و اصطلاحات سیاسی در متون تخصصی مربوط به این رشته، رایج گشته اند که بایستی به درستی ترجمه شوند. معمولا مترجمان بی تجربه که برای اولین بار با این واژگان و اصطلاحات تخصصی رو به رو می شوند؛ آن ها را به صورت لفظ به لفظ ترجمه می کنند. ترجمه لفظ به لفظ یا تحت اللفظی این اصطلاحات، باعث لطمه زدن یا آسیب به متن مبدأ می گردد. به همین جهت می بایست مترجم مورد نظر در جهت ترجمه تخصصی علوم سیاسی، یا دانش آموخته این رشته باشد. یا دست از طریق مطالعه روزنامه و مجلات و کتاب های مربوط به علوم سیاسی، با واژگان مربوط به این رشته دانشگاهی، اطلاعاتی داشته باشد. بدین ترتیب است که می تواند به خوبی از پس ترجمه تخصصی مربوط به رشته مذکور بدون هیچ گونه عیبی بربیاید.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی مربوط به کتب و مقالات مختلف

ترجمه تخصصی علوم سیاسی مربوط به کتب و مقالات مختلف مربوط به این رشته، یکی از تخصصی ترین و سخت ترین متون ترجمه است. اما در عین حال یکی از پرتقاضاترین متونی است که غالباً دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به دنبال آن هستند. در این بین مراکز و موسسه های بسیار زیادی ظهور یافته اند که می توانند نیاز شما را در این راستا برطرف سازند. ایران تایپیست، یکی از همین موسسات به شمار می آید. شما می توانید سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی مربوط به کتاب های تخصصی علوم سیاسی و مقالات این رشته را در این موسسه، به ثبت برسانید. مترجمان با تجربه و کارکشته موجود در این رشته، به خوبی می توانند بر حسب تجربه و تخصص بالای خود، متون شما را ترجمه نمایند. ضمن اینکه در کنار کیفیت بالا و سطح علمی فزاینده مترجمان این موسسه، شما می توانید با هزینه های به صرفه ای به هدف مورد نظر خود دست یابید.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

سفارش آنلاین ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی ترجمه تخصصی علوم سیاسی در ایران تایپیست

خوشبختانه امکان ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی ترجمه تخصصی علوم سیاسی برای شما هموار گشته است. بدین ترتیب که دیگر نیازی نیست حتما به مراکز سطح شهر خویش رهسپار شوید. شما می توانید در هر شهر و روستایی که هستید؛ اینترنت خود را فعال کنید. سپس به لطف داشتن اینترنت، سفارش های خود را در این زمینه به صورت آنلاین و اینترنتی، به ثبت برسانید. موسسه ایران تایپیست، از بهترین مراکز آنلاین به جهت ثبت سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی به حساب می آید. در این موسسه، بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی می توانید در هر پاسی از شبانه روز و در هر مکانی، سفارش های خود را آنلاین ثبت کنید. ثبت سفارش آنلاین سفارش ها، توسط شما باعث صرفه جویی در وقت و انرژی کلیه افراد می گردد. بدین ترتیب شما به عنوان دانشجو و پژوهشگر و... می توانید از طریق وب سایت اینترنتی شرکت ایران تایپیست، درخواست خود را آنلاین به ثبت برسانید.

عوامل دخیل در هزینه سفارش های ترجمه تخصصی علوم سیاسی

هزینه سفارش های ترجمه تخصصی علوم سیاسی، به طور کلی به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد. با بررسی هر یک از آن هاست که می توان قیمت سفارش های ترجمه تخصصی را تخمین زد. از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد کلمات متن
  • زبان مبدأ و مقصد ترجمه
  • سطح سخت یا ساده بودن متن تخصصی علوم سیاسی
  • درخواست فوری یا عادی بودن کاربر
  • تعداد اصطلاحات و واژگان تخصصی موجود در متن
  • موضوع ترجمه مربوط به هر یک از حوزه های مختلف علوم سیاسی
  • و...

وجود این عوامل است که سبب برآورد قیمت سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی می گردد. اما در عین توجه به این نکات، اگر به دنبال به صرفه ترین مرکز و با کیفیت ترین آن هستید؛ ایران تایپیست را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنید.

چگونه سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی خود را ثبت کنیم؟

نیاز به یک مترجم توانمند برای ترجمه تخصصی علوم سیاسی، یکی از اصلی ترین نیازهای دانشجویان می باشد. دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته علوم سیاسی، می توانند سفارش های خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری به ثبت برسانند. برای ثبت حضوری سفارش های خود، می بایست مستقیما به دفتر مرکزی شرکت های فعال در این زمینه، رهسپار شوید. اما امروزه در کنار ثبت سفارش های حضوری، امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی علوم سیاسی به صورت غیر حضوری نیز مطرح گردیده است. شما می توانید برای این منظور از طریق وب سایت اینترنتی موسسه ایران تایپیست، اقدامات لازم را صورت بخشید. به این صورت که به راحتی وارد سایت معتبر این موسسه می شوید. سپس در بخش مربوطه نسبت به ثبت درخواست خود، اقدام می کنید. بدین ترتیب می توانید آنلاین و غیر حضوری بدون فوت فرصت در کمترین زمان ممکن، اقدام به ثبت سفارش اینترنتی ترجمه تخصصی علوم سیاسی کنید.

ترجمه تخصصی علوم سیاسی

ترجمه تخصصی علوم سیاسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمهترجمه سریعتایپ تخصصی

سوالات متداول

ترجمه تخصصی علوم سیاسی در ایران تایپیست به علت حضور مترجمین متخصص متعدد در هر زمان که بخواهید آماده میشود.

بعد از ورود به پروفایل خود ترجمه تخصصی علوم سیاسی خود را ثبت سفارش کنید تا به صورت رایگان فاکتور در اختیار شما قرار گیرد.

بله در ایران تایپیست میتوانید سفارش دهید ترجمه تخصصی علوم سیاسی به صورت یک روزه؛ اما باکیفیت تحویل داده شود.

در ایران تایپیست  ترجمه تخصصی علوم سیاسی به زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، روسی، کره ای، چینی، اسپانیایی و سایر زبانها قابل انجام است.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/30 ساعت 16:59:49 تعداد بازدید: 972 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی متون علوم سیاسی ترجمه تخصصی علوم سیاسی آنلاین ترجمه تخصصی علوم سیاسی فوری ترجمه تخصصی مقالات علوم سیاسی ترجمه تخصصی علوم سیاسی ارزان

دیدگاه کاربران

بهراد الماسی | 1400-9-3 ساعت 10:00:13 امتیاز :

یه پادکستو دادم برام ترجمه کنین که ترجمش حیرت انگیز بود. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :