پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/12/29 ساعت 12:00:00 بازدید: 266 امتیاز 0 از 0 نظر


 ترجمه تخصصی ساخت و تولید توانسته است به عنوان یک خدمت ویژه در ایران تایپیست به صنایع کمک ویژه ای نماید؛ زیرا ساخت و تولید رشته ای است که قالب ها و قطعات لازم صنایع مختلف را فراهم می کند و صنایع اقتصاد هر کشوری را می سازند؛ بنابراین ترجمه تخصصی ساخت و تولید قابل نادیده گرفتن نیست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا نقشه ها، نمودارها و دیاگرام های تخصصی رشته ساخت و تولید هم ترجمه می شوند؟

ترجمه تخصصی ساخت و تولید در ایران تایپیست به واسطه حضور مترجمین متخصص این حوزه در مجموعه، خدمت کاملی است که تنها به ترجمه متون نمی پردازد، بلکه با امکان ترجمه نقشه ها، نمودارها و دیاگرام های تخصصی، علاقه مندان خاص و فعالین و دانشجویان را برای پیشبرد مقاصد حرفه ای یاری می رساند.

این رشته به عنوان رشته ای که زیر مجموعه رشته مهندسی مکانیک است و پروسه ‌های تولید مانند قالب‌سازی، ماشین کاری و  تعمیرات و... را به کار می برد  باید پذیرفت با صنعت گره قوی خورده است، لذا ترجمه مقالات تخصصی این حوزه ضروری به نظر می رسد.

اما در این میان باید توجه داشت  در این متون به علت وجود اصطلاحات تخصصی فراوان و وجود نمودارها و ... دشواری زیادی برای ترجمه دارند، لذا همانطور که دیده می شود وقتی این نوع متون توسط مترجمین غیرحرفه ای و یا با دانش کم ترجمه می شوند اشتباهات زیادی در ترجمه وجود دارد و یا جملات سلیس و روان نیستند؛ زیرا معمولا به علت دانش کم، مترجم از دیکشنری کمک می گیرد و دیکشنری ها برای یک کلمه چندین معنا ارائه می دهند و یا ترجمه ای ارائه دهند که در کاربرد تخصصی اصطلاح و موقعیتی  که به کار برده می شود ترجمه ای درستی نیست؛  بنابراین مقالات این رشته جهت ترجمه به مترجمینی متخصص و حرفه ای که در حوزه ساخت تولید دانش و تخصص مورد نیاز را دارند، باید سپرده شود.

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

در همین راستا حساسیت برروی ترجمه نقشه ها، نمودارها و دیاگرام های بیشتر است؛ زیرا اطلاعاتی که در آنها ارائه می گردد با توجه به اهمیتی که دارند در یک ترجمه غیرتخصصی میتواند زیان های بسیاری را رقم بزند، لذا ایران تایپیست با جلب همکاری مترجمینی که دانش بالایی در زمینه ساخت و تولید دارند و دانش آموخته این رشته هستند، سعی می کند ترجمه تخصصی و حرفه ای را ارائه دهد.

ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی ساخت و تولید

 ترجمه تخصصی ساخت و تولید توسط مترجمین متخصص ایران تایپیست، به ترجمه مقالات تخصصی انگلیسی بسیاری منجر شده است. این ترجمه ویژه که در ایران تایپیست  انجام می شود از همان زمانی که به صورت تخصصی ارائه می گردد به فعالان و دانشجویان و مهندسین بسیاری کمک نموده است به آخرین مقالات منتشره در این حوزه دست یابند.

 باید پذیرفت تولید علم در جهان به زبان انگلیسی است و سایتهای معتبر دنیا اقدام به انتشار مقالات به زبان انگلیسی می کنند؛ این زبان به عنوان زبان رسمی در دنیا که هم افراد زیادی به آن تسلط دارند و هم زبان شناخته شده انتشار علم می باشد، سالانه میزبان تولید مقالات زیادی می باشد.

سالانه مقالات تخصصی زیادی تولید می شوند که هر کسی که به صورت تخصصی در زمینه ساخت و تولید فعالیت می کند جهت افزایش دانش خود و به روز کردن اطلاعات و استفاده کردن از این داده ها، نیاز به مطالعه مقالات جدید دارد، لذا ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی ساخت و تولید ضروری می باشد.

در همین راستا در دارالترجمه ها شروع به ترجمه مقالات نموده اند، البته در این میان تنها دارالترجمه های محدودی به عنوان یک مجموعه تخصصی عمل نموده و مقالات هر رشته را به متخصصین همنا رشته ارجاع میدهند؛ زیرا در اغلب این مجموعه ها مترجمین  حضوری فعالیت می کنند، لذا در تخصص و تعداد مترجم محدودیت دارند، در حالی که مجموعه ایران تایپیست با توجه به اینکه به صورت دورکاری با مترجمین همکاری می کند، امکان همکاری مترجمین متخصص و متعدد را از سراسر کشور فراهم نموده است، لذا بدون محدودیت در حجم و زمان، کارهای ترجمه مقالات انگلیسی  ساخت و تولید را انجام میدهد.

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

زمان ترجمه تخصصی ساخت و تولید

بدین ترتیب کار ترجمه  به صورت تخصصی و توسط افراد حرفه ای و باتجربه انجام می گردد و کارها تضمین کیفیت نیز می شوند. ایران تایپیست معتقد است باید کارهایی به مشتریان ارائه گردد که بتوانند به اطلاعات درج شده در آن تکیه نموده و جهت رشد و توسعه حرفه ای به کار گمارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ترجمه تخصصی مقاله ساخت و تولید فارسی من به انگلیسی وجود دارد؟

ترجمه تخصصی ساخت و تولید از فارسی به انگلیسی نیز جزو سفارشاتی می باشد که در ایران تایپیست حجم خوبی را به خود اختصاص داده است؛ زیرا همانطور که قبلا نیز گفته شد تولید علم در دنیا بدون داشتن مخاطب نمی تواند مفید واقع شود، لذا نوشتن مقالات  زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک مورد قبول در تمامی دنیا، یکی از بهترین روش ها جهت داشتن مخاطب می باشد و هر کسی که می خواهد در مجلات معتبر دنیا دستاورد تلاشها و تحقیقات خود را منتشر کند باید اقدام به ترجمه مقالات فارسی به زبان انگلیسی نماید.

در همین راستا ایران تایپیست به عنوان مجموعه ای که به صورت تخصصی کار ترجمه مقالات را انجام میدهد، مقالات ساخت و تولید را برای مشتریان از زبان فارسی به انگلیسی سلیس و درست ترجمه می نماید و این مقالات، در ساختاری تهیه می شوند که همسو با استانداردهای تدوین شده باشند و قابلیت چاپ داشته باشند.

لازم به ذکر است مترجمین ایران تایپیست همگی دانش آموخته رشته ای هستند که در آن زمینه کار ترجمه انجام می دهند تا در کنار تسلط به زبان خارجی، به دانش تخصصی نیز تسلط بالایی داشته باشند؛ زیرا این تسلط به دانش تخصصی کمک می کند مفاهیمی که قرار است از فارسی به انگلیسی برگردانده شوند از یک سو به درستی ترجمه شوند و از سوی دیگر جملات به صورت سلیس تر و روان تری نوشته شوند، حال آنکه کسی که هم به زبان تسلط دارد و هم به نکات فنی، با همان مطالعه اولیه، منظور نویسنده را درک نموده و با سرعت بالاتری نسبت به کسی که چنین سوادی ندارد می تواند کار ترجمه را انجام دهد؛ بنابراین کاملا طبیعی است که ترجمه در ایران تایپیست به صورت فوری و یکروزه نیز قابل انجام باشد.

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

کیفیت ترجمه تخصصی ساخت و تولید

 البته باید توجه نمود به علت دورکار بودن مترجمین مجموعه ایران تایپیست، تعداد مترجمین متخصص مجموعه بالا می باشد، لذا ترجمه در هر حجمی تواند در هر زمانی که مشتری می خواهد تحویل داده شود.

ترجمه تخصصی مقاله برای مجله علمی پژوهشی مهندسی ساخت و تولید ایران

ترجمه تخصصی ساخت و تولید در ایران تایپیست برای مجله علمی پژوهشی مهندسی ساخت و تولید ایران با توجه به اهمیتی که یک رزومه خوب در ادامه تحصیل و اشتغال دارد، همواره مورد توجه دانشجویان و مهندسین و فعالان ساخت و تولید قرار می گیرد.

در همین راستا افراد زیادی در سراسر کشور سالانه مقالات تخصصی تهیه میکنند و سعی می نمایند در مجله علمی معتبری به اشتراک قرار دهند، لذا مجله تخصصی ساخت تولید بستر مناسبی می باشد که میتوان مقالات بسیاری را نوشت یا ترجمه نمود و در آن منتشر کرد. یک مجله تخصصی که مخاطبان آن همگی دانش تخصصی در این زمینه دارند و به راحتی میتوانند دانش خود را با هم به اشتراک گذارند.

بنابراین ایران تایپیست نیز اقدام به ترجمه تخصصی مقالات معتبری نموده که میتوان در این مجله تخصصی منتشر کرد.  افراد میتوانند مقالات را ترجمه و به عنوان اطلاعاتی که می توان به آنها تکیه نموده و مقالات جدیدی را نوشت به این مجله ارجاع دهند. می توان از ترجمه مقالات برای انتشار در مجله استفاده کرد تا اعضا و مخاطبان از آخرین دستاوردهای تخصصی دنیا استفاده کنند و یا می توان مقالات تحقیقی فارسی را به انگلیسی و یا سایر زبان ها برگردانده و هم در این مجله و هم در مجلات معتبر دنیا منتشر کرد و یک رزومه قوی ساخت.

 قطعا کسانی که تجربه اقدام برای تحصیل در مقاطع بالایی مانند دکترا را دارند و یا به دنبال گرفتن پذیرش از دانشگاه های معتبر دنیا بوده اند این حقیقت را تجربه نموده اند که یک رزومه قوی چه تاثیری در موفقیت آنان داشته است، حتی این رزومه برای پیدا کردن یک شغل مناسب و یا بستن یک قرارداد نیز نقش مهمی را بازی کرده است، لذا به اشتراک گذاشتن دستاوردها در مجلات و یا  سایت های حرفه ای مشابه به تمامی کسانی که آینده نگر می باشند توصیه می گردد.

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

هزینه ترجمه تخصصی ساخت و تولید

ترجمه تخصصی رفرنس دروس مهندسی ساخت و تولید

ترجمه تخصصی ساخت و تولید و ترجمه تخصصی رفرنس دروس این رشته، در مجموعه ایران تایپیست به صورت تضمینی و با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. متخصصین این مجموعه به عنوان دانش آموختگان رشته مهندسی ساخت و تولید کسانی هستند که همواره سعی دارند با مطالعه مداوم متون تخصصی، دانش خود را به روز نگه دارند؛ زیرا برای کسانی که به ترجمه رفرنس ها می پردازند، تنها تسلط به زبان های خارجی کفایت نمی کند، اگرچه تسلط به آیین نگارش و دستور زبان ضروری می باشد تا در کنار تسلط به لغات و داشتن توانایی درک مطلب بالا، بتوان ترجمه صحیح و دقیقی را ارائه داد.

ترجمه تخصصی ساخت و تولید

سفارش  ترجمه تخصصی ساخت و تولید

باید پذیرفت وقتی قرار بر این است متن تخصصی بسیار مهمی چون متن رفرنس یک رشته مهندسی ترجمه گردد، مترجم باید از سطح سواد و دانش بسیار بالایی برخوردار باشد؛ زیرا هرگونه کم اطلاعی به ترجمه ای اشتباه منجر خواهد شد و کتاب و متنی که افراد به آن به عنوان مرجع تکیه خواهند نمود و بر اساس اطلاعات آن تحقیقات بعدی را انجام خواهند داد و یا در کار و حرفه خود به کار خواهند گرفت اعتبار لازم را نداشته و می تواند استفاده کنندگان را بسیار متضرر نماید.

لذا می بینیم برای ترجمه رفرنس هرگز کسی  به سراغ نرم افزار نمی رود و با وجود اینکه بر روی هزینه و زمان تحویل مانور زیادی داده می شود اما باز با توجه به اشتباهات ترجمه و نامفهوم بودن جملات اعتبار ترجمه با نرم افزار زیر سوال بوده و مجموعه ای مانند ایران تایپیست کار ترجمه را تنها به مترجمین متخصص می سپارد. مترجمینی که در سراسر کشور حضور دارند و به صورت دورکاری با هلدینگ ایران تایپیست همکاری می نمایند؛ دورکاری مترجمین هم کیفیت کار را بالا برده و هم تعداد مترجمین را افزایش داده است تا بدین ترتیب بتوان در کنار تضمین کیفیت ترجمه، بر روی زمان تحویل و هزینه نیز مانور داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه مقالهاعزام مترجم به محل

سوالات متداول

بعد از ثبت سفارش ترجمه تخصصی ساخت و تولید در ایران تایپیست به صورت آنلاین، فاکتور به سرعت صادر می شود.

بله، ترجمه تخصصی ساخت و تولید پر حجم در ایران تایپیست از طریق واتس و اپ و تلگرام قابل ارسال است.

خیر، ترجمه تخصصی ساخت و تولید از فارسی به انگلیسی برای همه مشتریان توسط مترجمین باتجربه انجام می شود، لذا سطح همه بالا است.

ترجمه تخصصی ساخت و تولید در ایران تایپیست توسط مترجمین متخصص انجام می شود، لذا کیفیت تضمین می گردد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/12/29 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 266 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متون ساخت و تولید سفارش ترجمه تخصصی ساخت و تولید ترجمه تخصصی آنلاین ساخت و تولید ترجمه تخصصی مقاله ساخت و تولید ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :