پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/1 ساعت 12:00:00 بازدید: 688 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین در ایران تایپیست توسط مترجمینی انجام می شود که هر کسی ممکن است نیاز به چنین ترجمه ای داشته باشد. قانون همواره در جوامع تحت چالش قرار می گیرد و بشر را درگیر خود می کند؛ بنابراین درخواست ترجمه تخصصی حقوقی محدود به دانشجویان رشته حقوق و اساتید و فعالین این رشته نمی باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه متون تخصصی حقوقی به صورت آنلاین

 ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  ایران تایپیست برخلاف بسیاری از مجموعه ها توسط نرم افزار انجام نمی گردد، در این مجموعه ترجمه تخصصی متون حقوقی توسط متخصصانی انجام می شود که تخصص کافی در  رشته حقوق دارند، لذا تسلط کامل به زبان مبدا و مقصد و تسلط بر ترجمه تخصصی اصطلاحات و قوانین در کنار هم به ترجمه باکیفیت و سریعی منجر میشود که مشتریان دریافت می کنند.

باید پذیرفت حقوق و قوانینی که در متون مختلف  سیاسی و تجاری و .... درج می شوند به علت حساسیت بالایی که دارند  تنها توسط متخصصین باید ترجمه شوند؛ این متون پر از نکات مهمی می باشند که در طی ترجمه های آنلاین توسط نرم افزار، به صورت مکرر دیده می شود  اشتباه ترجمه می شوند.

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

مترجم  ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

ترجمه متون حقوقی توسط نرم افزار و یا افراد غیر متخصص به علت عدم آشنایی آنان با ترجمه تخصصی اصطلاحات اطلاعات اشتباهی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.  البته وقتی نرم افزار کار ترجمه را انجام می دهد ترجمه لغت به لغت تنها اصطلاحات را اشتباه ترجمه نمی نماید، بلکه به علت پس و پیش قرار گرفتن کلمات و عدم رعایت دستور زبان، روان نبودن جملات نیز دیده می شود که ثابت میکند تبلیغ ترجمه آنلاین و استفاده از نرم افزار برای ترجمه چنین متونی، متونی را در اختیار مخاطب قرار می دهد که قابل اعتماد و اتکا نیستند.

در همین راستا ایران تایپیست با امکان ثبت سفارش آنلاین ترجمه، امکانی را فراهم نموده است که مشتریان در سریعترین زمان ممکن ثبت سفارش نموده و کمتر از 5 دقیقه فاکتور دریافت کنند و در صورت سفارش ترجمه فوری، در اسرع وقت ترجمه خود را که مترجمین متخصص انجام داده اند، دریافت کنند. بدین ترتیب ترجمه این مجموعه ترجمه آنلاینی می باشد که بدون استفاده از نرم افزار؛ اما به صورت سریع و مطلوب و با قیمت مناسب ارائه می گردد.

ایران تایپیست در همین راستا سعی می کند کاری را ارائه دهد که بتواند تضمین نماید و مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.

آیا امکان ترجمه تخصصی متون حقوقی آنلاین به صورت فوری وجود دارد؟

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  در ایران تایپیست به صورت دورکاری توسط مترجمین متخصص انجام می شود تا با برداشتن الزام حضور فیزیکی در محل کار، تعداد مترجمین افزایش یابد، لذا بدین ترتیب متعدد بودن مترجمین سبب می شود کار ترجمه تخصصی حقوقی به صورت فوری انجام شود.

در همین راستا لازم به ذکر است ایران تایپیست به عنوان مجموعه ای که خدمات تضمین شده ترجمه را ارائه می دهد همواره سعی می کند کسانی را برای ترجمه انتخاب نماید که از یک سو دانش زبان خارجه آنان بالا است و از سوی دیگر دانش حقوقی بالا دارند تا متون حقوق به عنوان رشته ای که  به قوانین مختلف می پردازد به سرعت و با دقت بالا ترجمه شوند.

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

کیفیت  ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

حقوق با توجه به اینکه در ایران شامل حقوق فقهی نیز می باشد پر از اصطلاحات و نکاتی می باشد که درک آن حتی در متون فارسی نیز برای مخاطبان عادی دشوار است؛ بنابراین کاملا طبیعی می باشد متون حقوق وقتی به زبان های خارجی می باشد در صورت عدم روان بودن چه قدر دیر فهمیده می شوند و یا ترجمه چنین متونی برای کسانی که دانش کافی ندارند تا چه حد دشوار می باشد.

لذا لازم است  وقتی به تبلیغات ترجمه حقوق به صورت آنلاین توجه می شود تنها هزینه معیار قرار داده نشود و به مترجمینی که چنین متونی را ترجمه می نمایند توجه شود؛ زیرا بسیاری از مجموعه ها به علت محدود بودن تعداد مترجمین متخصص، از مترجمیین عمومی که دانش حقوقی کافی ندارند جهت ترجمه دعوت به همکاری می نمایند و یا حتی کار ترجمه را به نرم افزار ارجاع می دهند.

بنابراین کسانی که زبان قانون را ترجمه می نمایند باید   به مسائل حقوقی کاملا آشنا باشند، هر بندی که در متون حقوقی به اشتباه ترجمه گردد می تواند یک قرارداد را به ضرر یک نفر رقم بزند و یا جان یک انسان را به خطر اندازد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا در ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین برای دانشجویان تخفیفی اعمال میشود؟

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  توسط مترجمین متخصص برای تمام دانشجویان انجام می شود. در ایران تایپیست کیفیت ترجمه مقالات و متون تخصصی حقوق برای دانشجویان با فعالان حقوقی تفاوتی وجود ندارد؛ اما کارهای دانشجویان جهت کمک به دانشجویان با هزینه کمتری انجام می شود. به صورتی که می بینیم دانشجویان جهت ترجمه به ایران تایپیست بسیار مراجعه می نمایند.

همچنین قابل ذکر است؛ در این مجموعه تمامی متون حقوقی دانشجویی در فرمت های مختلف قابل ترجمه به صورت با کیفیت هستند؛ زیرا مترجمین تحت آزمونهای سختگیرانه ای انتخاب می شوند، این افراد تجربه کافی در زمینه ترجمه حقوقی دارند و به خوبی قادرند نه تنها مقالات و پایان نامه ها و  رساله های دکتری رشته حقوق را از فارسی به زبان های خارجی ترجمه نمایند، بلکه می توانند متون به زبانهای مختلف خارجی را به فارسی و به سایر زبان ها نیز ترجمه نمایند. حقوق رشته دشواری است که دانشجویان جهت داشتن دانش کافی باید به مطالعه متون و کتب حقوقی ترجمه شده بپردازند؛ بنابراین دانشجویان می توانند برای تحقیقات و پایان نامه های خود از ترجمه تخصصی آنلاین ایران تایپیست کمک گرفته و مقالات خود را جهت ترجمه ثبت سفارش نمایند.

دانشجویان  بنا بر حجم مطالب می توانند در سایت ایران تایپیست کار را حتی پارت به پارت ثبت سفارش داده و یا کار را اقساطی ثبت سفارش کنند  تا هزینه را راحتتر پرداخت کنند؛ اما مطمئن باشند کیفیت همواره بالا و تضمین شده می باشد.

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

قیمت  ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

  البته در کل ایران تایپیست به دانشجویان تخفیف می دهد و در حقیقت با دادن  این تخفیف، سعی دارد کمک کند دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی  حقوقی همواره در دسترس دانشجویان قرار گرفته و پایه و اساس تحقیقات بعدی آنان را تشکیل دهند. دانشجویان بدین ترتیب می توانند ترجمه مقالات را با قیمت مناسب و به صورت فوری تحویل گرفته و از آخرین دستاوردها مطلع گردند.

سفارش ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین از لحاظ حجمی محدودیتی دارد؟

 ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  با امکان ثبت سفارش آنلاین فوری محتوا با هر نوع فرمت و هر حجمی خدمت ویژه ایران تایپیست است که به همه افراد این امکان را می دهد در منزل و محل کار خود بنشینند و از راه های مختلفی همچون بارگذاری در سایت و شبکه های اجتماعی فایلهای خود را برای ترجمه ارسال نمایند.

 در همین راستا لازم به ذکر است در  ایران تایپیست هیچ محدودیتی برای حجم نیست و این خدمت رسانی بدون محدودیت حجم را مجموعه مدیون مترجمین متخصصی می باشد که به صورت دورکاری در سراسر کشور با ایران تایپیست همکاری می نمایند.

 باید این حقیقت را پذیرفت متون حقوقی به لحاظ اهمیت بند بند مطالب، دشوارتر از بسیاری از مطالب حوزه های دیگر هستند، لذا وقتی حجم مطالب افزایش می یابد ترجمه سریع برای مترجمین امکان پذیر نبوده و کار نمیتواند در همان زمان که مشتری می خواهد تحویل داده شود، لذا تنها چاره کار وجود تعداد زیاد مترجمین میباشد که عملا با الزام حضور فیزیک افراد در محل کار، نمیتواند تحقق یابد، به همین دلیل بهترین کار، همکاری به صورت دورکاری است.

از سوی دیگر مترجمین عمومی هرچه قدر هم به زبان های خارجی مسلط باشند به علت نیاز به تخصص مورد نیاز در زمینه حقوق، در ترجمه یا دچار اشتباه میشوند و یا ترجمه زمانبری برای آنان محسوب می گردد، بنابراین وقتی مترجمین عمومی شروع به کار ترجمه متون حقوقی می نمایند در حجم ترجمه محدودیت دارند، در حالی که مترجمین متخصص به علت داشتن دانش کافی میتوانند به راحتی و با سرعت و دقت بیشتر کار ترجمه را انجام دهند.

البته در این میان تجربه مترجم نیز باید در زمینه ترجمه در نظر گرفته شود، هر چه قدر مترجم با تجربه باشد راحت تر کار ترجمه را انجام میدهد؛ زیرا به محتوا آشنا بوده و به آیین نگارش تسلط بالاتری نسبت به شخص کم تجربه دارد.

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

سفارش ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

 در همین راستا کاملا طبیعی می باشد ایران تایپیست با مترجمین متخصص باتجربه خود بدون محدوديت حجم، کار ترجمه فوری انجام دهد.

ترجمه تخصصی متون حقوقی آنلاین برای چه کسانی کاربرد دارد؟

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  روزانه در ایران تایپیست به عنوان خدمتی که توسط مترجمین متخصص و حرفه ای ارائه می شود شاهد ثبت سفارش گسترده ای توسط افراد مختلفی می باشد. شاید در نگاه اول به نظر آید عمده مشتریان این خدمت دانشجویان گرایشهای مختلف حقوق هستند، اگرچه دانشجويان مشتریان ثابت ایران تایپیست می باشند؛ اما متون حقوقی با توجه به جاری بودن قانون در زمینه هایی چون سیاست و تجارت و مهاجرت و ورزش و... در کنار متون حقوقی که در دادگستری و دادگاه مورد استناد می باشند به مشتریان  متنوع ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  افزوده و سبب شده سفارشات بسیار متنوع تر و میزان آن بهتر از آن چیزی باشد که به چشم می آید.

به صورتی که میبینیم شرکتهای مختلف وقتی جهت تنظیم  قرارداد با سازمانهای دولتی و شرکتهای خارجی اقدام می کنند در  متن های پیمانکاری و قراردادهای مهم نکات حقوقی را که باید مدنظر قرار گرفته شوند را به ایران تایپیست جهت ترجمه سفارش میدهند.

همچنین قوانین مهاجرت کشورهای مختلف یکی دیگر از مواردی می باشند که این روزها به صورت مکرر جهت ترجمه ثبت سفارش میشوند تا در کنار مقالات دانشجویی و کتابهایی که اساتید درخواست ترجمه دارند توسط متخصصین این مجموعه به زبانهای مختلف ترجمه شوند.

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین

در همین راستا مجموعه ایران تایپیست ترجمه متون حقوقی را تنها به متخصصین این زمینه ارجاع می دهند و هرگز از نرم افزار به لحاظ اشتباهاتی که نرم افزار در ترجمه مرتکب می شود، استفاده نمی کند. نکات حقوقی مسائلی نیستند که با ترجمه لغت به لغت نرم افزار به صورت درست و دقیق و روان ترجمه گردند؛ بنابراین افراد بنابر اهمیتی که متن مورد نظر دارند ترجیح می دهند از خدمات ترجمه ایران تایپیست استفاده نمایند.

شاید به ظاهر ترجمه آنلاین با نرم افزار ارزان تر به نظر آید؛ اما یک ترجمه اشتباه از یک بند می تواند مشکلات غیرقابل برگشتی را رقم بزند، لذا کیفیت در ترجمه حقوقی همواره مهمترین معیار می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مقالهاعزام مترجم به محلترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

بعد از ثبت نام در سایت ایران تایپیست و ثبت سفارش ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین، فاکتور رایگان صادر می شود.

بله نمونه ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  به صورت رایگان همراه  با کد مترجمین در سایت  قابل مشاهده است.

حداقل تعداد کلمات برای سفارش ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  250 کلمه است؛ ولی حداکثر تعداد کلمات محدودیت ندارد.

هزینه ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین  برای دانشجویان به صورت فوری نسبت به حالت عادی تقریبا دو برابر است.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/1 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 688 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی حقوقی سفارش آنلاین ترجمه تخصصی حقوقی ترجمه حقوقی آنلاین هزینه ترجمه تخصصی حقوقی آنلاین ترجمه تخصصی متون حقوقی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :