چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی با دیکشنری گوگل

نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 12:04:41 بازدید: 483 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی دیکشنری گوگل در مواقع زیادی استفاده می شود؛ اما ترجمه های ارائه شده برای کسانی که از آن استفاده نموده اند در اغلب اوقات پر اشتباه بوده و روان نیست؛ زیرا این دیکشنری بر خلاف دیکشنری تخصصی که  ایران تایپیست برای حوزه های مختلف ارائه می دهد یک دیکشنری عمومی می باشد که وقتی برای ترجمه متون تخصصی از آن استفاده می شود جملات نه تنها روان نیستند، بلکه ربطی به مقصود نویسنده ندارند، حتی نکات علمی و تحقیقی در مقالات نقص می گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 لذا افرادی که خود به نکات علمی تخصص ندارند، خود از معنای اصطلاحات علمی و تخصصی اطلاعی ندارند و یا به زبان مبدا و مقصد آشنایی کافی ندارند، نمی توانند از دیکشنری گوگل به خوبی استفاده نمایند. از سویی با ترجمه لغت به لغت نمیشود ترجمه روان و سلیسی ارائه داد. به علت عدم آشنایی با اصطلاحات تخصصی ترجمه ادیت نشده و اشتباه خواهد بود.

مقالات و کاتالوگ ها و دستورالعمل ها متون های مهمی هستند که نیاز به ترجمه تخصصی درست و دقیق و روانی دارند.  بنابراین چگونه می توان تصور نمود یک مقاله معتبر با دیکشنری گوگل ترجمه نمود و در یک سایت تخصصی منتشر کرد و یا چگونه می توان نتایج تحقیقات را به زبان های خارجی با کمک دیکشنری گوگل ترجمه درستی و روانی انجام داد. ترجمه لغت به لغت خواهد بود؛ ترجمه هایی که با کمک کلماتی انجام می شود که معنای عمومی اصطلاحات در دیکشنری می باشند.

ترجمه تخصصی با دیکشنری گوگل

ترجمه تخصصی دیکشنری

یا چگونه می توان دستورالعمل و توضیحات یک دستگاه که پر از اصطلاحات تخصصی است را تنها با یک دیکشنری به صورت درستی ترجمه نمود. اعتماد به چنین ترجمه هایی کاملا اشتباه است.

به همین دلیل نیاز به مترجمینی است که هم در رشته های مختلف مهندسی تخصص داشته و هم به زبان های مبدا و مقصد تسلط کافی دارند که همواره در ایران تایپیست مورد تاکید هست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISIترجمه سریعترجمه وب سایت

سوالات متداول

ترجمه تخصصی رشته های مهندسی با دیکشنری گوگل به علت استفاده از کلمات عمومی در مقابل ترجمه توسط مترجمین کیفیت کمتری خواهند داشت.

اگرچه هزینه ترجمه تخصصی دیکشنری با گوگل رایگان است؛ اما به علت کیفیت پایین، ترجمه معتبری نیست. همچنین در ایران تایپیست سعی  می شود قیمت ها رقابتی و منصفانه باشد.

زمان ترجمه تخصصی دیکشنری گوگل کوتاه است و کیفیت آن تضمینی نیست؛ اما در ایران تایپیست به علت وجود مترجمین متخصص متعدد امکان تحویل کار ترجمه هر زمان که بخواهید وجود دارد.

بله هزینه ترجمه تخصصی دیکشنری نسبت به ترجمه عمومی بیشتر است، اگرچه هر دو نوع ترجمه به صورت باکیفیت است.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/9/1 ساعت 12:04:41 تعداد بازدید: 483 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متون تخصصی دیکشنری ترجمه تخصصی دیکشنری اینترنتی ترجمه تخصصی دیکشنری آنلاین ترجمه تخصصی با دیکشنری گوگل ترجمه تخصصی دیکشنری پزشکی

دیدگاه کاربران

مهسا سدری | 1400-9-1 ساعت 12:24:50 امتیاز :

خیلی از ترجمتون راضی بودم. کلی ازش استفاده کردم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :