پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیلگران ایران تایپیست برای تحلیل آماری با چه نرم افزارهایی آشنایی دارند؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 327 امتیاز 0 از 0 نظر

تمامی تحلیلگران ایران تایپیست، فارغ التحصیلان آکادمیک رشته‌ی آمار هستند که ضمن آشنایی با تحلیل آماری به طور کامل و دانشگاهی، به خوبی با زیر و بم نرم افزارهای آماری آشنا هستند و می‌توانند یاری‌گر شما در تمامی مراحل پیشروی پروژه باشند. از نرم افزار پرکاربرد SPSS گرفته تا مینی‌تب، SAS، Lisrel، اکسل، استاتیستیکا و بسیاری نرم افزارهای آماری دیگر که در دستان توانمند تحلیلگران و آماریست‌های باتجربه‌ی ایران تایپیست مورد استفاده قرار می‌گیرند و داده‌های شما را درست به همان شکلی پردازش خواهند کرد، که دلخواه‌تان می‌باشد. از آن گذشته، شما نه تنها در تمامی مراحل پیشروی کار می‌توانید با تحلیلگر مورد نظر خود مرتبط باشید، بلکه حتی می‌توانید از وی مشورت بگیرید، کار وی را برای آشنایی با تحلیل آماری دنبال کنید، تمامی عوامل مدنظر خود را با او در میان بگذارید تا سطر به سطر و رقم به رقمِ پروژه‌ی تحلیل آماری شما، مطابق با میل‌تان پیش رود. پروژه‌ی شما، در اسرع وقت برای شما آماده خواهد شد و شما می‌توانید در صورت نیاز، بر روی وجه‌های دیگر آن تمرکز کنید، بدون آن‌که نیاز به نگرانی برای اتمام تحلیل آماری کار خود داشته باشید.

این امر را به یاد داشته باشید که رمز موفقیت در انجام پردازش‌های آماری، در آشنایی با تحلیل آماری و تمامی زوایای نرم افزارهای تخصصی این رشته می‌باشد. علاوه بر این، بسیار مهم است که شما به آخرین آپدیت‌های این نرم افزارها دسترسی داشته باشید. ایران تایپیست در این زمینه به نحو احسن عمل کرده و با در اختیار داشتن آخرین بروز رسانی‌ها برای تمامی این نرم افزارها، نیاز شما را مرتفع خواهد نمود. چرا که قابلیت‌های جدید هر برنامه، می‌تواند روند تخصصی کار بر روی متغیرهای آماری شما را دگرگون کند. راز اصلی موفقیت این مجموعه نیز در همین امر نهفته است! این مجموعه تحلیلگرانی را به کار می‌برد که کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند، آشنایی با تحلیل آماری و تجربه‌ی کافی در این زمینه، آن‌ها را زمره‌ی تحلیلگران برجسته ایرانی قرار می‌دهد و به همین سبب، با تسلط کامل می‌توانند با نرم افزارهای مختلف آماری کار کنند.

تحلیلگران ایران تایپیست برای تحلیل آماری با چه نرم افزارهایی آشنایی دارند؟

تحلیلگران ایران تایپیست 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیخدمات مقاله

سوالات متداول

نرم افزارهایی مانند R، استاتیستیکا، SAS، SPSS، مینی‌تب و....

بستگی دارد که میزان دانش شما از این زیرشاخه‌ی علم آمار در چه حد باشد و بتوانید از پس کار با این نرم افزارهای تخصصی بر بیایید یا نه. دقت داشته باشید که در صورت عدم رعایت نکات حرفه‌ای در هنگام کار کردن با این نرم افزارها، احتمال خطای آماری شما بسیار بالا می‌رود.

ایران تایپیست برای دسترسی بهتر شما به آمارشناسان ممتاز کشوری، گروهی متشکل از بهترین‌های این رشته را برای شما تدارک دیده است.

مینی‌تب، R، SAS و SPSS، همگی جزئی از نرم افزارهای برتر و به شدت پرکاربرد در این زمینه هستند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر برای کار با این نرم افزارها و مشاوره‌ در این مورد دارید، می‌توانید با تیم کارشناسان آماری ایران تایپیست تماس بگیرید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 327 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آشنایی با متدهای تحلیل آماری آشنایی با روشهای تحلیل آماری آشنایی با نرم افزارهای تحلیل آماری آشنایی با تحلیل آماری داده آشنایی با تحلیل آماری اکتشافی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :