جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری پایان نامه چه کاربردی دارد؟

نویسنده: پوریا عرب تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/24 ساعت 12:51:09 بازدید: 440 امتیاز 5 از 1 نظر

تحلیل آماری پایان نامه، یک روش ریاضی برای تجزیه و تحلیل، جستجوی روابط میان مجموعه و توضیح دادن برخی امور اساسی برای مخاطبانی‌ست؛ که در اکثر مواقع پیش زمینه‌ی ریاضی ندارند. برای انجام تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، بر روی فاکتورها و پیوندهای متنوعی کار می‌شود؛ تا بتوان با زبان آمار، صحت و درستی فرضیات شما را به اثبات رساند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

معمولا در فرایند تحلیل آماری، از دو شیوه‌ی پرکاربرد آماری، یعنی آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده می‌شود. آمار توصیفی، بخصوص توسط دانش‌پژوهانی به کار می‌رود که قصد دارند نمونه‌های عددی مشاهده‌ شده‌ی خود را به صورت خلاصه بیان کنند و آمار استنباطی برای تجزیه و تحلیل‌های گسترده‌تر نمونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک تحلیل آماری، شما می‌توانید پله به پله و با کمک نرم‌افزارها و ابزارهای تخصصی آماری، مانند جداول، گراف‌ها و... نمونه‌های خود را مشخص نموده و ارتباط میان این نمونه‌ها، ربط آن با زمینه‌ی پژوهشی، پروسه‌ی کار شما بر روی نمونه‌ها، اندازه‌‌گیری‌های مربوط به نمونه‌گیری و... را شرح دهید.

با توجه به این‌که نگارش پایان نامه اصول و قواعد خاص خود را دارد، شما باید بدانید که تحلیل آماری پایان نامه‌ی خود را کجا، چگونه و با چه اصولی نگارش نمایید. مشخص است که تنها گزارش نمونه و نتیجه‌ی آن در پایان نامه کافی‌ نیست و نباید تنها به نتیجه‌ی کار بسنده کنید. روش نمونه‌گیری، جمع بندی و تجزیه و تحلیل آماری، استنباط داده‌های دریافت شده از متغیرها و... همگی دست به دست هم می‌دهند؛ تا درک روابط درونی میان نمونه‌ها و اثر پژوهشی را ملموس نموده و مخاطبان شما را آگاه سازند. بنابراین استفاده از چنین داده‌هایی، نمونه‌های مرتب و منسجم و پروسه‌ی بی‌نقص کار برای روی تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، نه تنها می‌تواند گواه مستدل بودن فرضیات شما باشد؛ بلکه امتیاز بالاتری برای قبولی و چاپ مطالب پایان نامه را در آینده برایتان میسر خواهد نمود. بنابراین از این فرصت بیشترین استفاده را ببرید و با کمک تست‌های مربوط به تجزیه و تحلیل آماری که ایران تایپیست برایتان فراهم می‌نمایند، پایان نامه‌ای گویا و در عین حال حاوی بار بالای علمی خلق نمایید.  

تحلیل آماری پایان نامه چه کاربردی دارد؟

با کمک تحلیل آماری، می‌توان بار علمی و تخصصی پایان نامه را بالاتر برد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیدیتا اینتریخدمات مقاله

سوالات متداول

معمولا فصل چهارم و پنجم پایان نامه به تحلیل آماری داده‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

اینفوگراف‌ها، جداول، گراف‌ها، کدگذاری‌ها و بسیاری ابزارهای دیگر برای انجام تحلیل آماری پایان نامه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ایده‌ی کلی تجزیه و تحلیل آماری، به منظور جمع‌بندی و تجزیه و تحلیل داده‌ها صورت می‌پذیرد؛ به گونه‌ای که بتواند در روند پیش‌روی پایان نامه مفید باشد و درک درستی از نمونه‌ها و ارتباط آن با فرضیات اثر را ایجاد نماید.

عموما در روند تجزیه و تحلیل آماری، بخصوص برای فصل چهارم پایان نامه در ایران تایپیست، از نرم‌افزارهایی هم‌چون SPSS، SAS، Stata و مایکروسافت اکسل و ... استفاده می‌شود. 


نویسنده: پوریا عرب تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/24 ساعت 12:51:09 تعداد بازدید: 440 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری پایان نامه آنلاین تحلیل آماری پایان نامه اینترنتی تحلیل آماری پایان نامه غیرحضوری بهترین سایت تحلیل آماری پایان نامه تحلیل آماری پایان نامه تخصصی

دیدگاه کاربران

سیمین قدیریان | 1400-8-24 ساعت 08:59:42 امتیاز :

از بس که تحلیلاتون حرفه ای بودن میشه برای بعدها هم کاملا روش حساب باز کرد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :