سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری پایان نامه و مقاله تخصصی با minitab

نویسنده: زهرا خلف زاده تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/28 ساعت 14:00:00 بازدید: 905 امتیاز 0 از 0 نظر

تقریبا هیچ متخصص مهندسی و پزشکی که در زمینه‌ی تحلیل آماری کار کرده باشد، وجود ندارد که حداقل یک بار با تحلیل آماری با minitab سروکله نزده باشد! مینی‌تب یکی از آن غول‌های تحلیل آماری‌ست که تقریبا هر آمارشناس خبره‌ای، می‌بایست با زیر و بم آن آشنایی داشته باشد. اگر پایان نامه‌ یا مقاله‌ی تخصصی و آکادمیک شما، ربطی به آمار و تحلیل‌های آماری داشته باشد، بدون شک به تحلیل آماری با minitab نیاز پیدا خواهید کرد. چرا که این برنامه، یکی از سران حرفه‌ای در میان نرم‌افزارهای تخصصی تحلیل آماری‌ست. منتهی یکی از بزرگ‌ترین عوامل دخیل در کار با تحلیل آماری، بی‌تجربگی یا مبتدی بودن محققان در کار بر تحلیل آماری‌ست. دقت کنید که اگر در زمینه‌ی کار با این نرم‌افزار خبره و وارد نباشید، مطمئنا با خطا مواجه خواهید شد و خطا درصد صحت و اعتبار نتایج تحقیق شما را به شدت پایین خواهد آورد. نیازی نیست که غم به دل خود راه بدهید!

اگرچه مقالات تخصصی و پایان نامه‌های شما توسط اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌های برتر دنیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، سنجیده خواهد شد و پس از آنالیز دقیق به آن نمره داده خواهد شد؛ تا زمانی‌که ایران تایپیست کنار شماست؛ نیازی نیست که در زمینه‌ی تحلیل آماری نگران باشید. تصور کنید که بخشی از پایان نامه‌تان درباره‌ی اثر داروی آزمایشگاهی خودتان و اثر آن بر روی دسته‌ای از موش‌های آزمایشگاهی می‌باشد. یا حتی در زمینه‌ی جامعه شناسی از جامعه‌ی هدف گسترده‌ای تحقیق به عمل آورده‌اید. رمز اولیه‌ی کار شما، طبقه‌بندی نتایج به دست آمده از این متغیرها و بررسی دقیق و حساب شده‌ی این داده‌هاست. پس چه بهتر که شما به آماریستی دسترسی داشته باشید، که کاملا کارشناسانه و مبتکرانه وارد عمل شود، از طریق تحلیل آماری با minitab داده‌های شما را طبقه‌بندی و بررسی کند، سپس کاملا موشکافانه اقدام به نتیجه‌گیری از زمینه‌ی آزمایشی شما نماید. در چنین صورتی، هیچ خللی در امر پژوهش شما وارد نخواهد آمد و بسیار سریع و با بالاترین کیفیت ممکن، با کمک ایران تایپیست به نتیجه و امتیاز مدنظر خواهید رسید.

تحلیل آماری پایان نامه و مقاله تخصصی با minitab

انجام پروژه‌های شما با بالاترین کیفیت و کمترین زمان

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریاستخراج مقاله از پایان نامهخدمات مقالههزینه تحلیل آماری

سوالات متداول

بله. این نرم‌ افزار، یکی از نرم افزارهای تخصصی در زمینه‌ی تحلیل آماری‌ست که می‌توان از آن در زمینه‌ی کار بر روی داده‌های آماری پایان نامه‌ها، مقالات و رساله‌های تخصصی و... استفاده نمود.

البته. یکی از زمینه‌های تخصصی فعالیت این موسسه، کار بر روی داده‌های آماری و کار بر روی نرم افزار مینی‌تب می‌باشد.

توصیه‌ی ایران تایپیست به شما این است که ابتدا با مشاوران آماریست این شرکت تماس حاصل کنید؛ به طور کامل رایگان از آن‌ها مشورت بگیرید.

این هزینه در مقایسه با بسیاری از مراکز آماری دیگر، پایین‌تر می‌باشد؛ کاملا مطابق با نرخ قانونی و استاندارد روز تخمین زده می‌شود و به شما پیشنهاد می‌گردد.


نویسنده: زهرا خلف زاده تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/28 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 905 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری مقاله با minitab تحلیل آماری مقاله با مینی تب تحلیل آماری پایان نامه با minitab تحلیل آماری پایان نامه با مینی تب تحلیل آماری آنلاین با مینی تب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :