دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری نظرسنجی با نرم افزارهای تخصصی

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/28 ساعت 12:00:00 بازدید: 1052 امتیاز 0 از 0 نظر

از اکسل گرفته تا نرم افزارهای دقیق آماری دیگر از جمله SPSS، SAS، پایتون، مینی‌تب و... همگی نرم افزارهای تخصصی هستند که وقتی پای تحلیل آماری وسط کشیده می‌شود، می‌توانند حسابی به کار آیند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اگر شما نیاز تخصصی به نرم افزاری حرفه‌ای برای تحلیل آماری نظرسنجی داشته باشید، SPSS یار شفیق شماست و می‌تواند به بهترین نحو نیازهای اساسی شما را برطرف نماید. نظرسنجی و پرسشنامه، در حین طراحی شدن نیاز به فرم و چینش خاصی دارند که همگی باید مطابق با نظر طراح و محقق به انجام رسد؛ اما اگر مهارت و تجربه‌ی کافی را در زمینه‌ی تحلیل آماری نظرسنجی نداشته باشیم چه؟ اگر نتوانیم آن فرم خاصی که می‌بایست در حین نگارش و تهیه‌ی پرسشنامه رعایت کرد، رعایت کنیم چه می‌شود؟

از سویی، نظرسنجی به تنهایی کافی نیست. بلکه باید اطلاعات کافی از نحوه‌ی طبقه‌بندی نتایج حاصل از آن را هم داشته باشیم. در چنین زمانی، یک نرم افزار که به خوبی بتواند پاسخگوی نیاز ما باشد، حکم یک ناجی را خواهد داشت. سپس به ما اجازه دهد تا به دقیق‌ترین شیوه‌ی ممکن، به بهره‌برداری اطلاعات و داده کاوی بپردازیم. یکی از خبرهای خوش ما برای شما این است که ایران تایپیست در این حیطه اقدامات چشمگیری انجام داده است؛ که اگر نیازی به تحلیل آماری نظرسنجی داشته باشید، بی‌شک می‌تواند آن را برطرف نماید. این موسسه‌ی نمونه‌ی آماری با کمک از آخرین نسخه‌های پیشرفته‌ی تحلیل آماری نظرسنجی، درصدد است تا با تکیه بر دانشِ بی‌حد و مرز محققان آماری خود، خدمات ارزنده‌ای در این زمینه به شما تقدیم نماید. شما با ثبت سفارش تحلیل آماری پرسشنامه خود در ایران تایپیست، از مزایای به خصوصی بهره‌مند می‌گردید که تنها گوشه‌ای از آن، دسترسی به بروزترین نسخه‌های نرم افزارهای آماری برتر دنیا در کمتر از چند ثانیه است. ایران تایپیست به عنوان یک مرکز آماری کاملا آنلاین، در هر لحظه که شما اراده کنید، آماده‌ی خدمت به شما خواهد بود.

تحلیل آماری نظرسنجی با نرم افزارهای تخصصی

فواید تحلیل نظرسنجی و نرم افزارهای آن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریتایپ از دستنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

 از نرم افزارهای پرکاربرد برای انجام پروژه‌های تحلیل آماری نظرسنجی و پرسشنامه، نرم افزارهای معروف SPSS و SAS و  اکسل می‌باشند.

به شما اجازه می‌دهد تا بازخورد و پراکندگی پاسخ‌های مخاطبان خود را با دقت سنجیده و با تکیه بر آن‌ها، پروژه‌ی خود یا خدمات‌تان را محک بزنید.

اگرچه در بسیاری از امور، افراد نظرسنجی‌های خود را شخصا مدیریت می‌کنند؛ تحلیل آماری نظرسنجی تکنیکی آماری و بسیار حیاتی‌ست که اگر قصد کسب بهترین نتیجه را در زمانی اندک داریم، بهترین انتخاب این است که یک آماریست حرفه‌ای را برای انجام آن بگماریم.

ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز آماری ایران است که به طور کاملا تخصصی به انجام پروژه‌های تحلیل آماری، علی الخصوص تحلیل آماری نظرسنجی می‌پردازد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/28 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1052 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری نظرسنجی با اکسل تحلیل آماری نظرسنجی با SPSS تحلیل آماری نظرسنجی با SAS تحلیل آماری نظرسنجی با نرم افزار تحلیل آماری تخصصی نظرسنجی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :