دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1401/2/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 1539 امتیاز 0 از 0 نظر

تحلیل آماری ناپارامتریک نسبت به تحلیل های آماری پارامتریک نیاز به تجربه بالاتری دارد. ایران تایپیست با داشتن تحلیلگران حرفه ای خدمات تحلیل آماری ناپارامتریک را به مشتریان با کیفیت بالا ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این خدمات بیشتر آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مفهوم تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

تحلیل آماری ناپارامتریک چه تفاوتی با تحلیل آماری پارامتریک دارد؟ مشکلی که بسیاری از مشتریان با آن رو به رو می شوند؛ این است که تفاوت اصلی تحلیل آماری ناپارامتریک با پارامتریک چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که هر چقدر که پارامتر ها و متغیرهای بیشتری در اختیار داشته باشیم محاسباتی که انجام می دهیم از نوع پارامتریک خواهد بود اما هر چقدر که تعداد پارامتر ها و متغیر های ما کمتر باشد یا توزیع جامعه برای ما مبهم باشد، تحلیل آماری از نوع ناپارامتریک خواهد بود. شرایط اصلی که ما را مجبور به استفاده از تحلیل آماری ناپارامتریک می کند، می توان به نداشتن توزیع مناسب برای داده های آماری، داده های پرت، نمونه کوچک آماری و ... اشاره کرد.

ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین تحلیل گری و استخدام تحلیلگران فارغ التحصیل از رشته های گوناگون قادر به پذیرش سفارش در زمینه های مختلف می باشد. تحلیل آماری ناپارامتریک روش های مختلفی دارد که از مهمترین آنها می توان به آزمون کروسکال والیس، آزمون یومن ویتنی، آزمون Chi-square، کولموگروف اسمیرنوف، آزمون دو جمله ای و ... اشاره کرد. اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد. به همین دلیل ایران تایپیست برای رسیدن به هدف خود باید رضایت مشتریان را بدست بیاورد. رضایت مشتریان زمانی به دست می آید که خدمات با کیفیتی را دریافت کنند. تمامی اعضای ایران تایپیست تلاش می کنند که خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در مدت زمان کوتاهی را به مشتریان ارائه دهند.

هلدینگ ایران تایپیست برای انجام تحلیل های آماری و تحلیل آماری ناپارامتری از تحلیلگران مبتدی استفاده نمی کند. زیرا تحلیل نادرست داده های آماری بر اساس میزان حساسیتی که دارند، می توانند مشکلات کوچک و بزرگی را به وجود بیاورند. به طور مثال تحلیل داده های یک پایان نامه و یک پروژه عملی که قرار است آلودگی یک منطقه را مورد بررسی قرار دهد؛ کاملا متفاوت خواهد بود.

تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

کاربرد تحلیل آماری ناپارامتریک

تحلیل آماری ناپارامتریک مطالعات با بهترین کیفیت

همانطور که اشاره شد، تحلیلگران زمانی از تحلیل آماری ناپارامتریک استفاده خواهند کرد که اطلاعات کمی در منطقه وجود داشته باشد. تحلیل آماری ناپارامتریک برای کار هایی که دقت زیادی لازم دارند و یا حساسیت آنها بالا می‌باشد؛ بهتر است که از این تحلیل ها استفاده نکنند. زیرا دقت تحلیل های ناپارامتری نسبت به زمانی که شما اطلاعات بیشتری از منطقه دارید بسیار پایین تر می باشد. بنابراین برای پروژه های عملی بهتر است که مطالعات میدانی بیشتری انجام شود تا بتوان با استفاده از روش های آماری پارامتریک تحلیل های دقیق تری را انجام داد. با این وجود تحلیلگران ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند و قادر به انجام تحلیل های آماری پارامتری و ناپارامتریک در هر زمینه با کیفیت بالا هستند.

ایران تایپیست تحلیل های این موسسه را کاملا تضمین می کند. شاید برخی از مشتریان این سوال را مطرح کنند که ایران تایپیست چگونه از تحلیلگران خود آنقدر مطمئن می باشد؟ زیرا ایران تایپیست با همکاری کارشناسان خود قبل از ارسال فایل تحلیل برای مشتریان، کیفیت آنها را مورد بررسی قرار می دهد. اگر فایل تحلیل از کیفیت استاندارد برخوردار نباشد، فایل برای انجام اصلاحات به تحلیلگر مورد نظر ارجاع داده می شود. بنابراین مشتریان با خیالی آسوده می توانند تحلیل آماری ناپارامتری و پارامتریک خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارند. تحلیلگران ایران تایپیست موظف هستند که به تمامی نکات تحلیل مانند: امانتداری تحلیل، روند تغییرات نمودار ها، حذف نکردن داده ها و ... در هنگام انجام تحلیل های آماری توجه کنند. اگر تحلیل گری از عمد به این نکات توجهی نکند، ایران تایپیست پنل کاربری او را خواهد بست و سفارش را به تحلیلگر دیگری خواهد سپرد.

نکات تحلیل به یکدیگر وابسته می باشند و اگر تحلیلگر تنها به یکی از آنها توجه نکند، دیگری نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. به طور مثال اگر تحلیلگر بدون توجه به حساسیت داده ها، داده ای را حذف کند، روند تغییرات نمودار ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

تحلیل های باکیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تحلیل آماری ناپارامتریک داده ها با ابزارهای کاربردی

برای انجام تحلیل آماری ناپارامتریک داده ها ابزار و نرم افزار های تخصصی زیادی وجود دارد. از نرم افزار های پرکاربرد آماری که بسیاری از افراد برای تحلیل داده های آماری پارامتریک و ناپارامتریک از آنها استفاده می کنند، می توان به SPSS، Eviews، مینی تب، اکسل و ... اشاره کرد. این نرم افزار ها به تحلیلگر کمک می کند تا دقیق تر تحلیل های مربوط به منطقه را انجام دهد. بررسی توزیع ها برای انجام تحلیل آماری ناپارامتریک اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل نرم افزار هایی مانند SPSS می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. هزینه تحلیل آماری در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های تحلیل مقرون به صرفه تر می باشد. زیرا هلدینگ ایران تایپیست با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند. به همین دلیل مشتریان می تواند تحلیل آماری ناپارامتریک را با هزینه ای مناسب به مشتریان ارائه کنند. البته ناگفته نماند هزینه مناسب تحلیل آماری ناپارامتریک در کیفیت آنها اثر گذار نخواهد بود.

زیرا ایران تایپیست به هیچ عنوان برای سود بیشتر از کیفیت تحلیل های خود نمی کاهد. هزینه تحلیل آماری ناپارامتریک به عوامل گوناگونی مانند: تعداد داده های تحلیل، تعداد روش های تحلیل، تعداد نمودار های تحلیل، مدت زمان تحویل تحلیل های آماری، نوع سفارش، موضوع تحلیل و ... بستگی دارد. به طور کلی هر چقدر که تحلیل آماری ناپارامتریک برای تحلیلگر دشوارتر باشد، هزینه تحلیل نیز افزایش پیدا خواهد کرد. مثلا تحلیل آماری ناپارامتریک به صورت فوری کار تحلیلگر را دشوارتر خواهد کرد. بنابراین هزینه تحلیل در سفارش های فوری نیز دو برابر هزینه تحلیل در سفارش های معمولی می باشد.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست هزینه سفارش خود را تخمین بزنند اما برای اطلاع دقیق از هزینه سفارش خود می توانند با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنند. کارشناسان با بررسی دقیق سفارش ها فاکتور هزینه را برای مشتریان به صورت کاملا رایگان صادر خواهند کرد.

تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

استفاده از ابزار مناسب برای تحلیل

تحلیل آماری ناپارامتریک ویژه دانشجویان

دانشجویان برای پیش بینی ها و بررسی مناطق عمدتا از تحلیل آماری ناپارامتریک استفاده می کنند. زیرا اطلاعات میدانی کمتری را در اختیار دارند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران که وقت کمی را برای این تحلیل ها دارند و متاسفانه تجربه کمی را نیز در این زمینه دارند، می توانند تحلیل آماری ناپارامتریک خود را به تحلیلگران حرفه ای ایران تایپیست بسپارند تا در مدت زمان کوتاهی، تحلیل های با کیفیتی را تحویل بگیرند. ایران تایپیست برخی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. در سفارش های آنلاین مشتریان به صورت مستقیم می توانند با تحلیلگر از طریق شبکه های اجتماعی و سایت ها در ارتباط باشند. در این سفارش ها هیچ نکته ای مبهم نمی ماند و تحلیلگر با دقت بیشتری می تواند تحلیل های خود را انجام دهد.

البته ناگفته نماند که ایران تایپیست در سفارش های معمولی نیز امکان ارتباط مشتریان با تحلیلگران را فراهم کرده است. ایران تایپیست با کارشناسان حرفه ای و تحلیلگران با تجربه ای که از سراسر ایران در اختیار دارد، توانایی انجام تحلیل آماری ناپارامتریک پایان نامه ها در هر زمینه ای را دارد. دانشجویان با کمک تحلیلگران ایران تایپیست می توانند کمبود وقت خود را جبران کنند. تحلیل های آماری پایان نامه ها و مقالات در ایران تایپیست توسط بهترین تحلیلگران این مجموعه انجام می شود زیرا نتایج این تحلیل ها توسط اساتید و داوران مورد ارزیابی قرار می گیرد. بنابراین تحلیلگر باید به تمامی فرمول های علمی و روش های معتبر برای تحلیل مسلط باشد.

زیرا تحلیل های انجام شده باید به فرمول های معتبر و روش های علمی استناد کنند. توصیه می شود برای انتخاب ابزار تحلیل دانشجویان از مشاوره های رایگان و تخصصی کارشناسان ایران تایپیست استفاده کنند. زیرا تجربه بالای کارشناسان و تحلیلگران ایران تایپیست به آنها کمک می کند تا ابزاری مناسب را برای تحلیل آماری ناپارامتریک خود انتخاب کنند.

تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

تحلیل پایان نامه و مقالات با روش های ناپارامتریک

چگونه می توانم از خدمات تحلیل آماری ناپارامتریک ایران تایپیست استفاده کنم؟

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، تحلیل آماری ناپارامتریک باید توسط تحلیلگران حرفه ای انجام شود. به همین دلیل نمی توان تحلیل آماری ناپارامتریک را به هر موسسه ای سپرد. مشتریان برای انتخاب یک موسسه تحلیل مناسب برای تحلیل آماری ناپارامتریک خود می توانند با بررسی نمونه کار های قبلی موسسه و همچنین دادن سفارش های کوتاه از کیفیت تحلیل ها در موسسه مورد نظر اطمینان پیدا کنند. مشتریان با مراجعه به سایت ایران تایپیست می توانند نمونه کار های قبلی این موسسه را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. مشتریان برای استفاده از خدمات ایران تایپیست می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش های خود را در این موسسه ثبت کنند.

کارشناسان ایران تایپیست بلافاصله پس از درخواست مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند و مشتریان را با نحوه ثبت نهایی سفارش آشنا خواهند کرد. مشتریان پس از مشاوره با کارشناسان و دریافت فاکتور سفارش می توانند تصمیم بگیرند که از خدمات این موسسه استفاده کنند یا سفارش خود را لغو کنند. کارشناسان ایران تایپیست با پشتیبانی های 24 ساعته خود در کمترین زمان ممکن مشتریان را راهنمایی خواهند کرد و اگر مشکلی در هنگام تحلیل آماری ناپارامتریک در سفارش ها به وجود آمد، آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهند کرد. مدت زمان تحویل سفارش در ایران تایپیست استاندارد می باشد اما اگر مشتری بخواهد تحلیل های خود را در مدت زمان کوتاه تری دریافت کند باید به کارشناسان این مجموعه اطلاع دهد تا کارشناسان سفارش را به با تجربه ترین تحلیلگران این موسسه بسپارند.

در این موارد مشتریان باید سفارش را از نوع فوری ثبت کنند تا تحلیلگران متوجه شوند که مشتری تحلیل سفارش را در مدت زمان کمتری احتیاج دارد. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات تحلیل به ویژه تحلیل آماری ناپارامتریک و پارامتریک ایران تایپیست آشنا کند.

تحلیل آماری ناپارامتریک چیست؟

استفاده از خدمات ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریترجمه تخصصیکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

در تحلیل های ناپارامتریک پارامترها و متغیرها کمی وجود دارد اما در تحلیل های پارامتریک متغیر های بیشتر سبب می شود تا از روش های تحلیل رگرسیونی و ... استفاده شود. به طور کلی هر چقدر تعداد متغیر ها بیشتر باشد، تحلیل نیز دقیق تر خواهد بود.

بله، ایران تایپیست با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند. به همین دلیل ایران تایپیست خدمات خود را مقرون به صرفه تر از موسسه های تحلیل دیگر ارائه می کند.

تحلیلگران ایران تایپیست برای انجام تحلیل های ناپارامتریک از نرم افزار های تخصصی آماری مانند: SPSS، Eviews، مینی تب، اکسل و ... استفاده می کنند.

مشتریان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش تحلیل های ناپارامتریک را در ایران تایپیست ثبت کنند.


نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1401/2/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1539 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مفهوم تحلیل آماری ناپارامتریک تحلیل آماری ناپارامتریک در spss سفارش تحلیل آماری ناپارامتریک تجزیه و تحلیل آماری ناپارامتریک تحلیل اماری ناپارامتریک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :