چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری خوشه بندی(Cluster Analysis) به چه معناست؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/11 ساعت 22:00:00 بازدید: 406 امتیاز 0 از 0 نظر

شنیده‌ام که ایران تایپیست خدمات ویژه‌ای در زمینه‌ی تحلیل آماری خوشه بندی دارد؛ آیا این صحت دارد؟ چگونه می‌توانم از خدمات ایران تایپیست در این زمینه بهره‌مند گردم و من هم عضو خانواده‌ی چندین هزار نفره‌ی ایران تایپیست شوم؟

 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا پیش هر کس اسمی از تحلیل آماری خوشه بندی می‌آورم، ایران تایپیست را به من پیشنهاد می‌دهند؟ این سوالات یکی از اولین سوالاتی‌ست که بسیاری از کاربران و متقاضیان خدمات مربوط به تحلیل آماری خوشه بندی، از تیم پشتیبانی آماری ایران تایپیست می‌پرسند. اما به راستی راز خدمات منحصر به فرد ایران تایپیست چیست؟ اصلا تحلیل آماری خوشه بندی چیست و چرا هرگاه اسم طبقه‌بندی و دسته‌بندی متغیر یا متغیرهای آماری می‌آید؛ اساتید یا مشاوران آماری این زیرشاخه‌ی آماری را پیشنهاد می‌دهند؟ بگذارید ابتدا یک توضیح مفصل با مثالی قابل درک و آسان در زمینه‌ی معنای تحلیل آماری خوشه بندی ارائه دهیم و در گام بعدی، به طور جامع به مبحث خدمات ایران تایپیست در این زمینه اشاره کنیم.

تحلیل آماری خوشه بندی که از آن با نام Cluster Analysis و حتی گاهی Cluster Statistical Analysis هم یاد می‌کنند؛ یکی از شاخه‌های پرکاربرد آماری‌ست؛ که برای طبقه‌بندی متغیر/متغیرهای آماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر هم مشخص است! شما در حین کار بر روی پروژه‌های خود، علی‌الخصوص اگر ردپایی از آزمایشات آماری در میان باشد، بی بر و برگرد داده‌های آماری گسترده‌ای را خواهید یافت. اما چه روش‌هایی برای طبقه‌بندی این داده‌ها وجود دارد؟ تحلیل آماری خوشه بندی دقیقا چنین کاربردی دارد! به این معنا که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید معیار شباهت میان این داده‌های کمّی را در میام متغیرهای خود پیدا کنید؛ سپس آن‌ها را در دسته‌های خاصی بر اساس آن معیار مشخص شباهت دسته‌بندی کنید. مشخص است که نرم افزارهای آماری تخصصی و پیشرفته در این زمینه حسابی به کار شما خواهد آمد. اما اگر تجربه‌ای در زمینه‌ی کار با این نرم افزارها نداشتیم چه؟ ایران تایپیست این‌جاست تا مشکل شما را در این زمینه حل و فصل نماید.

تحلیل آماری خوشه بندی(Cluster Analysis) به چه معناست؟

خدمات مربوط به تحلیل آماری خوشه بندی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیخدمات مقاله

سوالات متداول

تحلیل آماری خوشه بندی، راهی برای دسته‎بندی متغیر یا متغیرهای آماری‌ست؛ که به شما امکان می‌دهد داده‌های جمع آوری شده‌ی آماری را دسته‌بندی کرده و بر روی آن کار کنید.

خیر. این تحلیل آماری خوشه بندی در اکثر مواقع برای متغیرهای کمّی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا که معمولا داده‌های کیفی و متغیرهای این چنینی به راحتی قابل دسته‌بندی هستند و جنبه‌ی تفاوت هر کدام از طبقه‌بندی‌ها با دیگری مشخص است. در حالی‌که این امر برای متغیرهای کمّی صدق نمی‌کند.

البته. ایران تایپیست افتخار دارد که خود را مجهز به آماریست‌های برتر ایران در زمینه‌ی کار بر روی تحلیل آماری خوشه بندی نموده است.


نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/11 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 406 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: معنی تحلیل آماری خوشه بندی تحلیل آماری خوشه بندی چیست معنای تحلیل آماری خوشه بندی تحلیل آماری خوشه بندی یعنی چه خدمات تحلیل آماری خوشه بندی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :