سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی مقاله

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 1000 امتیاز 0 از 0 نظر

بازنویسی مقاله یکی از تکالیف دانشگاهی محسوب می شود و در این کار، شما جملات و نقل قول های نفر دیگری را با کلمات دیگری بیان می کنید. اگر سطح علمی مقاله ای خیلی بالا باشد می توانید با این روش آن را ساده تر بیان کنید. درک اطلاعات و معانی در این تکلیف ضروری بوده و هر چقدر که بتوانید مفاهیم پیپچیده را ساده کنید به همان اندازه در کار خود موفق هستید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت بازنویسی مقاله در چیست؟

بازنویسی مقاله مهم است بخاطر این که نشان دهنده میزان درک شما از مفاهیم پیچیده ای است که آن ها را مطالعه کرده اید. این کار براساس اطلاعات منتشر شده بوده و تایپیست هایی موسسه بررسی می کنند که هرگز براساس انتشار اطلاعات جدید، سرقت ادبی صورت نگیرد. تایپیست ها منابع را مطالعه کرده و کار بازنویسی مقاله انجام می دهند. کار لازم است به نحوی انجام شود که نشان دهنده درک شما نسبت به موضوع باشد. هر چقدر از نقل  قول ها کمتر استفاده شود به همان اندازه کار شما موفقیت آمیز بوده و متن جدید لازم است که مانند اولی، کسل کننده و یکنواخت نباشد. بازنویسی لازم است به نحوی باشد که کاربر بتواند مفاهیم جدیدی را راحت انجام دهد. دقت کنید که مطالب به نحوی باشد که مطلبی را براساس درک خود به نفر دیگری توضیح می دهید.

توجه کنید که مفهوم اصلی مقاله حفظ شده باشد. استفاده از مترادف ها می تواند به بازنویسی مقاله کمک کند. می توان جملات کوتاه را به بلند یا برعکس بازنویسی کرد. از نظرات محققان و دانشمندان در  بازنویسی مقاله استفاده کنید. استفاده زیاد از نقل قول، به اعتبار مقاله آسیب وارد می کند. با این روش می توان مقالات با ترجمه ماشینی را روان بازنویسی کرد. بهتر است که از درج نظرات شخصی خود در در  بازنویسی مقاله اجتناب کنید تا صحت علمی مقاله شما حفظ شود. می توان با رعایت گرامر، جملات را ساده کرد. با بازنویسی می توان ایده های جدیدی را مطرح کرد که قبلا کسی این کار را انجام نداده است. این کار در بسیاری از اوقات موجب خلق شاهکار جدیدی می شود که استاد دانشگاه می تواند نمره بسیار عالی را برای دانشجو مد نظر قرار دهد و به همین دلیل توصیه می کنیم که انجام بازنویسی را به موسسه ایران تایپیست بسپارید که از هر بی نظیر است.

بازنویسی مقاله

اهمیت بازنویسی مقاله

بازنویسی مقاله به زبان انگلیسی

مقالات انگلیسی بعد از فارسی به تعداد بالا امروزه تهیه شده و منتشر می شود. نویسنده در بازنویسی مقاله به زبان انگلیسی مسلط بوده و در واقع تحصیلکرده این رشته است. این نوع بازنویسی در مقایسه با فارسی، متفاوت است. رعایت گرامر در بازنویسی مقاله به زبان انگلیسی نقش بسزایی دارد ، به خصوص این که با توجه به مفهوم جمله این کار انجام می شود. دانشجویان رشته زبان می توانند بازنویسی مقالات را به این موسسه بسپارند. در این نوع بازنویسی، لازم است که مقاله را کامل و دقیق مطالعه کنید تا بتوانید کار را انجام دهید. بازنویسی به زبان انگلیسی، برای کسی که در این حوزه کاری انجام نداده سخت است و از آن جایی که شیوه ارتباطی محسوب می شود بنابراین تمرین و تکرار در این کار ضرورت دارد. نویسنده بعد از درک مفهوم اصلی، مقاله جدیدی را نگارش می کند که در آن از جملات جدیدی استفاده می شود. بعد از پایان بازنویسی لازم است که از عدم سرقت ادبی آن اطمینان حاصل کنید. نویسنده لازم است که جملات را به دقت مطالعه کرده و مفهوم را منتقل کند.

رعایت اسامی و فعل در بازنویسی مقاله به زبان انگلیسی نقش موثری دارد. از آن جایی که کاربران خارجی این نوع مقالات را مطالعه می کنند، بنابراین رعایت دقیق گرامر در بازنویسی مشخص می شود. بازنویسی مقالات انگلیسی علمی نسبت به فارسی سخت است و در میان نویسندگان موسسه در اکثر موارد استاد تدریس این زبان هستند. بنابراین کار بازنویسی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. بازنویسی مقاله در هر زمینه ای را می توانید به نویسندگان موسسه بسپارید که همیشه کار خود را دقیق و اصولی انجام می دهند. گاهی اوقات این مقالات برای کاربران انگلیسی تهیه می شود، بنابراین بازنویسی لازم است که با دقت و اصولی انجام شود، و هر چقدر که کار دقیق و بر طبق موازین انجام شود، به همان اندازه موفقیت آمیز خواهد بود و موسسه ایران تایپیست همواره این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

بازنویسی مقاله

بازنویسی مقاله به زبان انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ضمانت بازنویسی مقاله در ایران تایپیست

واژه ضمانت بار منفی دارد. سفارش بازنویسی مقاله با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام می شود. بازنویسی به روشی انجام می شود که دانشجویان از کیفیت کار راضی هستند. ضمانت به معنای انجام کار درست و با کیفیت بوده که همیشه به آن عمل می شود. انجام به موقع کار برای یک کارمند برای افزایش بهره وری کلیدی است. در صورتی که کیفیت کار بالا نباشد، میزان بهره وری کارکنان نیز کاهش خواهد یافت. کار با کیفیت به معنی افزایش بهره وری کارکنان است. کار با کیفیت از تعهد و عزم برای انجام کار به بهترین شکل ممکن شروع می شود. وضع استانداردهای بالا موجب بهره وری بالا و در نتیجه کار با کیفیت می شود. این جستجوی مداوم برای کمال می تواند به شما کمک کند تا کار با کیفیتی را به طور مداوم تولید کنید. علاوه بر این، هنگامی که خود را مسئول کیفیت کار خود می کنید، توانایی کار بدون نظارت را به دست خواهید آورد، بدون اینکه نیازی به هدایت دائمی شخص دیگری داشته باشید، که این کیفیت ضروری در دنیای پس از همه گیری کرونا محسوب می شود.

بازنویسی مقاله با کیفیت بالا در این موسسه انجام می شود. اما زمانی که کار شما تنها بخشی از یک وظیفه یا هدف بزرگ‌تری را که تیم/سازمان شما بر عهده گرفته است کمک می‌کند، باید مسئولیت‌های بیشتری را بر عهده بگیرید، به همکاران خود کمک کنید تا نقش خود را بهتر انجام دهند و به تیم برای تولید کار با کیفیت با کمک کنید. هنگامی که وظایف اضافی را بر عهده می گیرید و کارهای بیشتری نسبت به آنچه به شما محول شده است انجام می دهید، می توانید کیفیت کلی خروجی تیم خود را بهبود بخشید. کیفیت کار زمانی تضمین می شود که دائماً کار خود را تحت نظارت دقیق قرار دهید تا همیشه با کیفیتی را انجام دهید. تمامی کارهای ایران تایپیست با ضمانت اجرایی و تعهد نویسندگان، تایپسست و مترجم ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

بازنویسی مقاله

ضمانت بازنویسی مقاله

بازنویسی مقاله در کمترین زمان ممکن

سرعت و کیفیت بالا مهمترین عوامل موفقیت این سازمان محسوب می شوند. مشتریان موسسه بخاطر این عوامل سفارشات خود را برای این موسسه ثبت می کنند. سرعت و کیفیت بالا در بازنویسی مقاله بسیار مهم است. این دو عامل در مشاغل مختلف بازتاب های مختلفی دارد. چشم انداز دقیق موجب می شود که مقاله با کیفیت در مدت زمان اندکی نگارش شود. هدف از نگارش مقاله در ابتدا مشخص شده و کار شروع می شود. بازنویسی مقاله برحسب رشته دانشگاهی متفاوت خواهد بود. مقالات دانشگاهی در انواع مختلفی وجود دارد و بازنویسی لازم است که در همان ارتباط باشد.

هر دانشگاه برای بازنویسی مقاله قوانین و شرایط خاصی را مشخص کرده و بنابراین لازم است که شما این قوانین و مقررات را به نویسندگان موسسه اطلاع دهید تا برهمان اساس عمل شود. از آن جایی که مقالات علمی در مجلات مختلف منتشر می شود. بنابراین متناسب با هر مقاله، بازنویسی انجام می شود. تحت هر شرایطی بازنویسی در کمترین زمان ممکن انجام می شود و کیفیت بالا از همان عامل اصلی مدنظر گرفته می شود. رعایت قوانین دانشگاهی در بازنویسی هر مقاله شرط ضروری است. متناسب با نوع مقاله، بازنویسی متفاوت خواهد بود. نویسندگان موسسه برای بازنویسی از تمامی روش های جدید استفاده می کنند تا مطابق شرایط دانشگاهی باشد.

عناوین را در بازنویسی مقاله می توانید تغییر دهید و این خود یکی از مهمترین روش های اصلی برای ایجاد مقاله با مفاهیم ساده تر است. مقدمه مقاله را نیز تغییر داده و هدف از انتشار مقاله را نیز بیان کرده و سوالات جدید در مقاله مطرح کنید. می توانید سوالات تحقیقی و تشریحی جدیدی را مطرح نمایید و با این کار می توانید ابعاد جدیدی را مطرح کنید. سؤالات یا فرضیه های تحقیقی مقاله دانشگاهی را مورد بحث و بررسی قرار دهید،و به وضوح بیان کنید طوری که معنادار باشند، و همچنین باید یک جریان منطقی در سراسر ساختار و محتوای مقاله شما وجود داشته باشد که همواره این عوامل در ایران تایپیست رعایت می شود.

بازنویسی مقاله

بازنویسی مقاله در کمترین زمان ممکن

هزینه بازنویسی مقاله چقدر است؟

هزینه بازنویسی مقاله متناسب با تعداد کلمه مقاله شما خواهد بود. هزینه متناسب با هر زبان متفاوت خواهد بود. هزینه بازنویسی هر کلمه به زبان چینی، 440، آلمانی، 240، ایتالیایی، 220،  اسپانیایی، 220، روسی، 160، ترکی استانبولی، 130، انگلیسی، 110، عربی، 100، و فارسی 30 تومان مشخص شده و در سفارشات فوری، هزینه دو برابر محاسبه می شود. اگر مقاله شما به زبان دیگری به غیر از این زبان ها نوشته شده در این صورت کارشناسان موسسه می توانند آن را قیمت گذاری کنند. سفارشات حجمی مشمول تخفیف بوده و هزینه بازنویسی مقاله با ضریب 3 محاسبه می شود. رشته دانشگاهی عامل موثری در تعیین قیمت محسوب نمی شود.

هزینه ها در سفارشات حجمی بازنویسی مقاله قدری متفاوت است. 30 تومان در سفارشات 1 تا 2000 کلمه، 29 تومان در 2001 تا 1000 کلمه، 28 تومان در 1001 تا 5000 کلمه، 27 تومان در 5001 تا 10000 کلمه، 26 تومان در 10001 تا 15000 کلمه، 25 تومان در 150001 تا 20000 کلمه، 24 تومان در 200001 تا  50000 کلمه، 23 تومان در 500001 تا 1000000 کلمه، شما می توانید برهمین اساس، سفارشات حجمی خود را ثبت کنید. در صورتی که تعداد کلمات مقاله بیش تر آخرین رقم باشد می توانید در مورد نرخ تخفیف با کارشناسان صحبت کنید. کارشناسان تمامی راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد تا شما نسبت به قیمت پایین مجاب شوید. هزینه بازنویسی در مقایسه با تالیف و ترجمه بسیار پایین است. با آگاهی به این نرخ می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

در صورتی که سفارش شما از این مقدار هم بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. هزینه ها معقول و منطقی مشخص شده تا همه مشتریان بتوانند از خدمات موسسه استفاده کنند. این نرخ ها برای همه مشتریان ثابت مشخص شده و تعرفه های قیمتی خاصی هم با عناوین ماده و تبصره لحاظ نشده و به همین جهت همه مشتریان می توانند تمامی سفارشات خود را ثبت کنند. هزینه انجام سفارشات در ایران تایپیست در مقایسه با سایرین، اقتصادی و مقرون به صرفه است.

بازنویسی مقاله

هزینه بازنویسی مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییخدمات مقاله

سوالات متداول

از تمامی روش های اصولی و معقول برای بازنویسی استفاده می شود. 

شما می توانید نمونه کارهای انجام شده این موسسه را با سایرین مقایسه کنید. می توانید کیفیت بالا این موسسه را تشخیص دهید.   

نویسندگان موسسه هر دو را در کار رعایت می کنند. تمامی سفارشات با این شرایط انجام می شود. رعایت سرعت و کیفیت بالا همیشه موجب پیشی گرفتن این موسسه شده است.

هزینه و مدت زمان انجام سفارش را در پیش فاکتور خود ملاحظه خواهید کرد. می توانید هر مقاله را جداگانه ثبت کنید ولی بازهم هزینه و مدت زمان پایان کار در فاکتور مشخص خواهد شد.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1401/6/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1000 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی مقالات بازنویسی مقاله ها بازنویسی مقاله علمی سفارش بازنویسی مقاله بازنویسی مقاله آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :