یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی رایگان

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/20 ساعت 09:00:00 بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

از مهمترین خدماتی که در ایران تایپیست به کاربران ارائه میشود، میتوان به ارسال نمونه بازنویسی رایگان و مشاوره بازنویسی رایگان اشاره کرد. شخص کاربر میتوان پس از دریافت چنین خدماتی با خیالی راحت اقدام به ثبت سفارش بازنویسی کند. این خدمات برای تمام حوزه‌های بازنویسی برقرار است. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت دریافت نمونه و مشاوره بازنویسی با ایران تایپیست تماس بگیرید. این مجموعه در زمینه های مختلفی از بازنویسی فعالیت دارد. از این رو قادر به ارسال نمونه بازنویسی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه های مختلف است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ارائه مشاوره رایگان برای خدمات بازنویسی

صنعت بازنویسی یکی از فعالیت‌های فرهنگی در حوزه نگارش است، که روز به روز در حال پیشرفت است. برای آشنایی بیشتر با این حوزه فرهنگی میتوانید درخواست مشاوره بازنویسی رایگان کنید. در درخواست مشاوره بازنویسی رایگان شخص کارشناس مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازنویسی میتوانید به مقالاتی مراجعه کنید که در همین سایت قابل مطالعه هستند. مقالاتی که ابعاد مختلف بازنویسی و حوزه‌های مربوط به آن را توضیح میدهند.

پیش از اقدام به درخواست مشاوره بازنویسی رایگان، بهتر است پس زمینه‌ای کلی در مورد این مبحث در ذهنتان ایجاد کنیم. اینکه بازنویسی چیست، چه کاری انجام میدهد و برای چه انجام چه خدماتی مورد استفاده قرار میگیرد. کسب اطلاعات در این زمینه پیش از مشاوره بازنویسی رایگان نمیتواند خالی از لطف باشد.

در مشاوره بازنویسی رایگان، اطلاعاتی در مورد چیستی بازنویسی در اختیار کاربر قرار نمیگیرد. بلکه در مشاوره بازنویسی رایگان تنها توضیحاتی در مورد خدمات بازنویسی در این مجموعه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بازنویسی عبارت است از عملی که در آن از متنی به عنوان منبع برای نگارش متنی متفاوت استفاده میشود. به عبارتی در بازنویسی متنی را که بیشترین شباهت به موضوع محتوای متنی مان را دارد انتخاب میکنیم و با رعایت اصول بازنویسی، متنی دیگر از روی آن نگارش میکنیم. برای مثال اگر کاربر درخواستی مبنی نگارش مقاله‌ای در باب چراغ مطالعه داشته باشد، بازنویسنده موظف است با مطالعه مقاله‌ای دیگر، اقدام به نگارش مقاله‌ای جدید بکند.

یکی از خدمات ایران تایپیست در حوزه بازنویسی، ارائه مشاوره بازنویسی رایگان است. با تماس به ایران تایپیست میتوانید اطلاعات مختلفی در مورد نحوه فعالیت این مجموعه کسب کنید. همچنین میتوانید در مورد تنوع خدمات ایران تایپیست نیز بررسی‌های دقیقی انجام دهید. در ایران تایپیست پس از دریافت مشاوره بازنویسی رایگان میتوانید اقداماتی مبنی بر ثبت سفارش نیز انجام دهید.

بازنویسی رایگان

بازنویسی به صورت رایگان

صدور فاکتور رایگان برای هزینه بازنویسی

ارائه خدمات انجام بازنویسی باید کاملا شفاف و آشکار باشد. یکی از شفاف سازی ها در زمینه بازنویسی، صدور فاکتور بازنویسی رایگان است. در این امر، مجموعه‌هایی که در زمینه بازنویسی فعالیت دارند اقدام به صدور بازنویسی رایگان میکنند. برای دریافت فاکتور رایگان برای هر یک از خدمات بازنویسی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • با کارشناسان ایران تایپیست گفتگویی تماس بگیرید
  • در ارتباط با کارشناسان ایران تایپیست به جهت صدور فاکتور بازنویسی رایگان، مشخصات سفارش تان را در اختیار وی قرار دهید
  • چنانچه امکان بررسی و محاسبه سریع هزینه سفارش وجود داشته باشد، شخص کارشناس در همان لحظه اعلام میکند
  • محاسبه هزینه برای سفارشهای سنگین و پیچیده، ممکن است قدری بیشتر طول بکشد
  • پس از بررسی ویژگی‌های سفارش، فاکتور رایگان در اختیار مشتری قرار میگیرد.

دریافت فاکتور بازنویسی رایگان به منزله ثبت قطعی سفارش نیست. چرا که شخص مشتری میتواند پس از دریافت فاکتور بازنویسی رایگان، سفارشش را لغو کند. به عبارتی میتوان چنین ادعا نمود که هدف از صدور فاکتور بازنویسی رایگان، ارائه حق انتخاب برای مشتری است.

مجموعه ایران تایپیست پس از صدور فاکتور بازنویسی رایگان هیچ تغییری در مقدار هزینه دریافتی نخواهد داد. برای مثال اگر در فاکتور برای بازنویسی یک مقاله n کلمه ای، x تومان هزینه درج شود، هزینه نهایی سفارش نیز همان خواهد بود. کاربر پس از پرداخت هزینه‌ای که در فاکتور درج شده است، موظف به پرداخت حتی یک ریال نیز نخواهد بود. تغییر در هزینه تنها زمانی اتفاق می‌افتد که شخص کاربر خود تغییری در سفارشش ایجاد کند. برای مثال بجای سفارش مقاله n کلمه‌ای، اقدام به سفارش مقاله 2n کلمه‌ای کند.

ارائه فاکتور بازنویسی رایگان یکی از خدمات ایران تایپیست در قبال کاربر است. کاربر میتواند با بررسی و مطالعه فاکتور در مورد ثبت نهایی سفارش تصمیم گیری کند. امکان ارائه فاکتور در قالب‌های مختلف، برای مثال pdf، امکان پذیر است.

بازنویسی رایگان

بازنویسی به صورت رایگان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دریافت نمونه بازنویسی رایگان در ایران تایپیست

اطلاع از نحوه انجام بازنویسی در زمینه های مختلف تنها با دریافت نمونه بازنویسی رایگان امکان پذیر است. با مطالعه دقیق و بررسی نمونه بازنویسی رایگان میتوان اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کرد. برای مثال چنانچه در صدد سفارش بازنویسی مقالات سئو برای سایت هستید، میتوانید اقدام به دریافت نمونه بازنویسی در این زمینه کنید. با دریافت نمونه بازنویسی رایگان از ایران تایپیست اطلاعات دقیقی در نحوه فعالیت این مجموعه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکان دریافت نمونه بازنویسی رایگان برای انواع مختلفی از بازنویسی ها امکان پذیر است. به عبارتی کاربر میتواند در زمینه های مختلف اقدام به درخواست نمونه بازنویسی کند. چند مورد از زمینه هایی که امکان ارسال سفارش در رابطه با آنها امکان پذیر است:

  • دریافت نمونه بازنویسی مقاله علمی
  • دریافت نمونه بازنویسی مقاله سئو
  • دریافت نمونه بازنویسی کتاب
  • دریافت نمونه بازنویسی شعر
  • دریافت نمونه بازنویسی مجله
  • دریافت نمونه بازنویسی پایان نامه
  • دریافت نمونه بازنویسی مقاله ISI
  • دریافت نمونه بازنویسی متون کهن

و...

دریافت نمونه بازنویسی رایگان از ایران تایپیست بسیار آسان است. کافیست مراحل ذیل را برای دریافت نمونه بازنویسی طی کنید:

  • با ایران تایپیست تماس بگیرید تا به کارشناس مربوطه ارجاع داده شوید
  • پس از ارتباط با کارشناس مربوطه اطلاعات سفارشتان را در اختیار وی قرار دهید
  • کارشناس حاضر در ایران تایپیست پس از بررسی مشخصات نمونه درخواستی تان، اقدام به ارسال نمونه بازنویسی رایگان خواهد کرد
  • تعداد نمونه های بازنویسی درخواستی بسته به نوع سفارش متغیر است. برای مثال ممکن است تعداد دریافت نمونه بازنویسی نسخه های پزشکی بیشتر از نمونه بازنویسی پایان نامه باشد

از آنجایی که ایران تایپیست در تمامی زمینه های بازنویسی فعالیت دارد، میتواند به ارسال انواع نمونه بازنویسی رایگان اقدام کند. مجموعه ایران تایپیست نه تنها در مورد ارسال نمونه بازنویسی های متنوع فعالیت دارد، بلکه میتواند نمونه بازنویسی مختلفی در یک زمینه خاص نیز ارائه دهد.

بازنویسی رایگان

بازنویسی به صورت رایگان

آیا در بازنویسی هزینه تایپ رایگان است؟

بازنویسی مراحل متعددی دارد. یکی از مراحل بازنویسی، مربوط به تایپ متن بازنویسی شده است. یعنی سفارش کاربر مطابق با نمونه بازنویسی رایگان که برای او ارسال شده، نگارش خواهد شد. انجام پروژه‌های مختلف بازنویسی توسط نویسندگان صورت میگیرد. نویسندگان در حین بازنویسی متن، آن را در قالب فایل ورد نگارش میکنند. وظیفه تایپ متن بازنویسی شده بر عهده بازنویسنده است. یعنی برای تایپ متن بازنویسی شده هیچ هزینه‌ای از کاربر دریافت نمیشود. هزینه تایپ بازنویسی رایگان است. تایپ و انجام بازنویسی همزمان صورت میگیرد. یعنی نویسنده به صورت همزمان هم به بازنویسی و هم به تایپ فکر میکند. انجام پروژه‌های بازنویسی در چنین شرایطی باعث میشود که پروژه‌های درخواستی در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد. چنانچه بازنویسی و تایپ همزمان نباشد، آماده‌سازی متن بازنویسی شده بسیار وقت گیر خواهد بود. بازنویسندگان ایران تایپیست مهارت قابل توجهی در زمینه بازنویسی همزمان دارند. از این رو ارسال سفارشات در حوزه‌های مختلف بازنویسی با سرعت قابل قبولی صورت میگیرد.

پس از اتمام تایپ متن بازنویسی شده، نوبت به مراحل بعدی میرسد. مرحله بعدی مربوط به ویرایش متن است. متن نگارش شده باید توسط بازنویسنده بررسی شود. در این بررسی رفع اشکالات نگارشی و نحوی مد نظر است. چرا که ممکن است در تایپ سریع و فوری، انواع اشکالات نحوی و نگارشی در متن وجود داشته باشد. از سری اشکالاتی که در ویرایش متن بازنویسی شده باید به آنها توجه داشت عبارت است از:

  • توجه به نیم فاصله ها
  • درج ویرگول
  • توجه به عدم وجود غلط املایی در متن
  • رفع اشکالات نحوی برای مثال عدم تطابق فعل و فاعل

ایران تایپیست در تمامی زمینه‌های بازنویسی خدمات تایپ را به صورت رایگان انجام میدهد. به عبارتی سفارش در هر زمینه‌ای که باشد، تایپ آن به صورت رایگان خواهد بود. برای بررسی خدمات متنوع ایران تایپیست در زمینه بازنویسی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

بازنویسی رایگان

بازنویسی به صورت رایگان

نمونه بازنویسی رایگان توسط چه افرادی انجام میشود؟

با دریافت نمونه بازنویسی رایگان از ایران تایپیست میتوانید ارتباط بهتری با حوزه بازنویسی برقرار کنید. دریافت نمونه بازنویسی رایگان با موضوعات و کاربردهای مختلف از ایران تایپیست امکان پذیر است. شما در چه زمینه‌ای درخواست دریافت نمونه بازنویسی رایگان دارید؟ امروزه بازنویسی در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. ایجاد کاربردهای مختلف برای بازنویسی سبب ایجاد انواع مختلفی از بازنویسی شده است. در ابتدا از بازنویسی برای نگارش و چاپ کتاب استفاده میشد. اما در حال حاضر بیش از 20 نوع بازنویسی وجود دارد. انجام بازنویسی در حوزه‌های مختلف نیازمند به کارگیری تکنیکهای مختلف است. توضیح اینکه روش بازنویسی کتاب با روش بازنویسی پایان نامه بسیار متفاوت است. زمانی که پای بازنویسی‌های مختلف و تکنیکهای مختلف در میان باشد، وجود بازنویسنده‌های مختلف در تخصص‌های مختلف نیز بسیار ضروری است. امر بازنویسی در هر زمینه باید توسط افرادی انجام شود که به آن زمینه آشنایی کامل دارند.

در ایران تایپیست بازنویسی در انواع مختلف تنها توسط افراد متخصص و خبره صورت میگیرد. یعنی نویسنده‌ای که در زمینه بازنویسی متون دانشجویی فعالیت دارد به حوزه بازنویسی متون سئو ورود میکند. ورود افرادی غیر متخصص به حوزه‌های کاری دیگر، منجر به بازنویسی‌های بی‌کیفیت خواهد شد. ایران تایپیست در مورد کیفیت بازنویسی‌ها و اینکه سفارشها توسط کدام بازنویسنده‌ها انجام میشود بسیار حساس است. از این رو سفارشات ثبت شده توسط کاربر تنها به شخصی واگذار میشود که در آن زمینه تخصص دارد و بازنویسی‌های بسیاری را در آن زمینه انجام داده است.

ایران تایپیست خدمات متنوعی را در زمینه بازنویسی انجام میدهد. تنوعی که ایران تایپیست در زمینه بازنویسی دارد در مرکز دیگری یافت نمیشود. به عبارتی میتوان چنین ادعا کرد ایران تایپیست سنگ بنای این مجموعه را بر روی بازنویسی نهاده است. برای ثبت سفارش بازنویسی با ایران تایپیست تماس بگیرید. پیش از ثبت سفارش امکان دریافت نمونه بازنویسی رایگان وجود دارد.

بازنویسی رایگان

بازنویسی به صورت رایگان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیبازنویسیهزینه بازنویسی متنرفرنس نویسی

سوالات متداول

بله در انجام انواع خدمات بازنویسی تایپ متن بازنویسی شده رایگان است. در هیچ شرایطی برای تایپ محتوای بازنویسی شده هزینه‌ای دریافت نمیشود.

با دریافت نمونه بازنویسی از ایران تایپیست میتوانید به نحوه فعالیت این مجموعه و در حالت کلی به نحوه انجام بازنویسی در زمینه های مختلف پی ببرید. پس از بررسی نمونه بازنویسی ثبت سفارش با خیال راحت‌تری انجام میپذیرد.

برای دریافت فاکتور رایگان در زمینه های مختلف بازنویسی میتوانید با ایران تایپیست تماس بگیرید. پس از تماس با کارشناسان این مجموعه امکان صدور فاکتور برای شخص مشتری وجود خواهد داشت.

نرخی که در ایران تایپیست برای بازنویسی انواع محتوا درج میشود، توسط مراجع ذیربط مشخص شده است. عوامل ایران تایپیست هیچ نقشی در تعیین قیمت ندارد.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/20 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی به صورت رایگان نمونه بازنویسی رایگان مشاوره بازنویسی رایگان بازنویسی متون پارافریز

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :