شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی ترجمه

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/6/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 500 امتیاز 0 از 0 نظر

بازنویسی ترجمه یکی از پرطرفدارترین شاخه‌های بازنویسی است. چرا که از بازنویسی به کمک ترجمه میتوان در زمینه‌های مختلفی بهره مند شد. از این زمینه‌ها میتوان به بازنویسی کتاب، بازنویسی مجله، بازنویسی مقاله علمی، بازنویسی پایان نامه و ... اشاره کرد. یکی از نقاط قوت بازنویسی به کمک ترجمه مربوط به ارائه مطالب یونیک است. در بازنویسی ترجمه میتوان مطالب جدید و دست نخورده‌ای از متن مبدا استخراج کرد. برای ثبت سفارش بازنویسی به کمک ترجمه با کارشناسان ایران تایپیست در تماس باشید. برای کسب دیدگاه کلی در زمینه بازنویسی ترجمه به ادامه مقاله توجه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا بازنویسی ترجمه سرقت ادبی محسوب میشود؟

بازنویسی شاخه‌های مختلفی دارد. یکی از مهمترین شاخه‌های بازنویسی، بازنویسی ترجمه است. در چنین بازنویسی‌هایی به کمک ترجمه میتوان به بازنویسی متن جدیدی پرداخت. بازنویسی ترجمه اصول و قواعد خاصی دارد. چنانچه بازنویسی ترجمه بر اساس اصول و قواعد مربوط به آن پیش برود، کیفیت بالایی خواهد داشت. زمانی که متن بازنویسی شده کیفیت بالایی داشته باشد، از اتهام سرقت ادبی مبری خواهد شد. از این رو ما در ایران تایپیست کیفیت متن بازنویسی شده را دلیلی محکم برای عدم بروز سرقت ادبی میدانیم. در حوزه نگارش، متون کپی شده به هیچ وجه مورد قبول نیستند. متون جدیدی که توسط افراد مختلف در زمینه‌های مختلف ارائه میشوند، باید یونیک و بدون کپی باشند.

راهکارهای بسیاری وجود دارند که متن بازنویسی شده بر اساس ترجمه را از بروز اتهام سرقت ادبی می‌رهانند. از این راهکارها میتوان به معرفی موارد زیر پرداخت:

  • متن را با دقت ترجمه کنید
  • منبعی که به جهت بازنویسی از آن استفاده میکنید باید با دقت انتخاب شود. چرا که ممکن است افراد دیگری آن را بازنویسی کرده باشند. چنانچه از منابع تکراری استفاده میکنید، بازنویسی‌هایی که قبلا از روی آن صورت گرفته‌اند را نیز مطالعه کنید تا متن کپی نداشته باشد
  • پس از ترجمه متن، اصول بازنویسی را روی آن پیاده کنید. انتخاب قالب مناسب برای بازنویسی به کاربرد مورد نظرتان بستگی دارد

با پیروی از قوانین و قواعد بازنویسی ترجمه هیچکس نمیتواند متن بازنویسی شده را به سرقت ادبی متهم کند. اگرچه رفع سرقت ادبی در متن بازنویسی شده راهکارهای مخصوص به خود را دارد. به کمک قوانین ویرایش در بازنویسی، میتوان سرقت ادبی را به راحتی رفع کرد.

ایران تایپیست در زمینه بازنویسی به کمک ترجمه تبحر بالایی دارد. این مورد را سفارش‌های بیشماری مشخص میکند که روزانه در ایران تایپیست ثبت و انجام میشوند. جهت سفارش بازنویسی به کمک ترجمه در ایران تایپیست با کارشناسان در تماس باشید.

بازنویسی ترجمه

بازنویسی به کمک ترجمه

چگونه میتوان با بازنویسی ترجمه اثر جدید خلق کرد؟

افرادی که در یافتن مطالب جدید به مشکل بر میخورند، سراغ بازنویسی ترجمه میروند. چرا که به کمک بازنویسی ترجمه میتوان متونی خاصی خلق کرد. در بازنویسی به کمک ترجمه از یک مقاله و یا متن به عنوان متن مبدا استفاده میشود. به عبارتی یک متن از یک زبان به زبانی دیگر بازنویسی میشود. برای مثال اگر زبان مقاله مبدا انگلیسی باشد، مقاله بازنویسی شده فارسی خواهد بود و برعکس. اما نگارش مقالات یونیک و ویژه به کمک بازنویسی ترجمه تنها در شرایطی امکان پذیر است که شخص بازنویس به قوانین این بازی آگاهی داشته باشد. یعنی بداند که چگونه میتواند اثری جدید از دل متن مبدا بیرون بیاورد.

نکاتی وجود دارد که به شما در بازنویسی ترجمه کمک بسیاری خواهد کرد. از این نکات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به متن مبدا کاملا اشراف داشته باشید. یعنی باید در فهم کامل متن مبدا هیچ مشکلی نداشته باشید
  • پس از فهم کامل مقاله، در صدد ترجمه متن باشید. بدون ترجمه صحیح متن نمیتوان آن را در قالب بازنویسی جای داد.
  • پس از اتمام ترجمه، بازنویسی را شروع کنید. در بازنویسی‌های خود خلاق باشید و از ادبیات خودتان استفاده کنید
  • متن خود را با توجه به کاربردی که دارد در دیتابیس‌های مربوطه با مقالات دیگر مقایسه کرده و احتمال وجود در کپی را متن را شناسایی کنید.

پیش از درگیرشدن با مراحل فوق که به بازنویسی ترجمه اختصاص دارند، باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در امر بازنویسی تنها مهارت نمیتواند سبب خلق متون جدید شود. بلکه در ورای مهارت، تجربه و استعداد نیز اهمیت بسیاری دارند.

ایران تایپیست میتواند بهترین حامی شما در زمینه بازنویسی ترجمه باشد. چرا که این مجموعه یک تیم کامل از بازنویسنده‌های خبره را در زمینه بازنویسی به کمک ترجمه به کار میبرد. با ثبت سفارش بازنویسی به کمک ترجمه ، همکاری خود را با تیم ایران تایپیست شروع کنید.

بازنویسی ترجمه

بازنویسی ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بازنویسی ترجمه در 24 ساعت شبانه روز

اضطرار در زمینه بازنویسی انواع محتوای متنی برای هر شخصی میتواند اتفاق بیفتد. افراد بسیاری در برهه‌های مختلفی از زندگی‌شان به بازنویسی ترجمه فوری نیاز دارند. تجربه ضرب العجل های 24 ساعته برای همه ما آشناست. اما یکی از اساسی‌ترین سوالها در زمینه بازنویسی‌های فوری این است که آیا بازنویسی ترجمه فوری کیفیت بالایی خواهد داشت؟ جواب به این سوال به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. چه فاکتورهایی باعث میشود تا بازنویسی ترجمه فوری باکیفیت باشد؟

جواب به این سوال را میتوان در ایران تایپیست یافت که فعالیت بسیاری در زمینه بازنویسی ترجمه فوری دارد. در این مجموعه بازنویسنده‌های ماهر در زمینه بازنویسی ترجمه فوری در حال فعالیت هستند. سپردن بازنویسی ترجمه فوری به این تیم قطعا به نگارش متون باکیفیت منجر خواهد شد. نقطه قوت ایران تایپیست در بازنویسی ترجمه فوری چیست؟ این مجموعه چگونه میتواند عامل سرقت با کیفیت ترکیب کند؟

و اما هم اکنون به نقطه قوت ایران تایپیست در زمینه بازنویسی ترجمه فوری میپردازیم:

  • استخدام بازنویسنده‌های ماهر: تیم ایران تایپیست در زمینه بازنویسی به کمک ترجمه مهارت بالایی دارند. این تیم در حالت عادی که هیچ عجله‌ای برای نگارش سفارش وجود ندارد نیز سرعت بالایی دارند. به عبارتی مهارت آنها تا حدی پیشرفت کرده است که مقالات باکیفیتی در کمترین زمان ممکن نگارش میکنند.
  • تیم کارشناسان در بخش پیگیری: کارشناسان حاضر در ایران تایپیست پیشرفت پروژه‌های مشتریان را لحظه به لحظه پیگیری می‌کنند. این گروه از کارمندان در ایران تایپیست با بازنویسنده‌ها تماس میگیرند تا مطمئن شوند که سفارش مشتری در حال نگارش است.

بازنویسی ترجمه در ایران تایپیست تنها یکی از حوزه‌های فعالیت این مجموعه است. مانند حوزه‌های دیگر، موفقیت ایران تایپیست در بازنویسی‌های فوری نیز بی بدیل است. آیا تابحال با ایران تایپیست در زمینه بازنویسی به کمک ترجمه همکاری کرده‌اید؟ برای شروع همکاری ابتدا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام امکان ثبت سفارش نیز میسر خواهد شد.

بازنویسی ترجمه

بازنویسی به کمک ترجمه

صدور فاکتور رایگان برای بازنویسی ترجمه

شما قطعا برای ارائه مقالات و متون باکیفیت به مراجع مختلف، به بازنویسی ترجمه احتیاج پیدا خواهید کرد. چرا که تنها به کمک بازنویسی ترجمه میتوان مطالبی را نگارش کرد که قبلا در هیچ دیتابیسی ثبت نشده‎اند. بازنویسی به کمک ترجمه مراحل مختلفی دارد. توجه به تمامی مراحل بازنویسی برای کسب نتیجه‌های بهتر بسیار مهم است. از مهمترین مرحله‌ها در بازنویسی به کمک ترجمه انتخاب منبع مناسب و ترجمه صحیح است. چنانچه به این دو مرحله توجه داشته باشید، میتوانید باقی مراحل بازنویسی را نیز طی کنید.

در انتخاب منبع باید متنی را انتخاب کنید که شباهت بسیاری به موضوع مورد نظرتان دارد. در اینجا منظور از شباهت ورود به جزئیات است. توضیح اینکه باید متن را به دقت مطالعه کنید، تا مطمئن شوید که جزئیات مورد نظرتان در آن جای داده شده است. کلی نگری در زمینه انتخاب منبع یک اشتباه بسیار بزرگ است.

در ترجمه متن مبدا نباید از ترجمه‌های گوگلی استفاده کنید. استفاده از ترجمه‌های گوگلی در بازنویسی ترجمه تیر خلاص را در جهت عدم تولید متن باکیفیت میزند. همانطور که میدانید ترجمه گوگلی اشکالات بسیاری دارد. بر اساس تجارب شخصی بنده، گوگل ترجمه، استانداردهای ترجمه را رعایت نمیکند. برای مثال در مواقعی که کلمه Baby  را باید "بچه" ترجمه کند، به صورت "عزیزم" ترجمه میکند. چنین اشکالاتی یک بی نظمی بزرگ در کل مقاله ایجاد میکند.

بهتر است تمامی دغدغه‌های مربوط به بازنویسی ترجمه را دور بیاندازید و برای گذر از تمامی مراحل بازنویسی به کمک ترجمه ، از ایران تایپیست کمک بگیرید. تمامی مراحل مربوط به بازنویسی ترجمه، حتی انتخاب منبع نیز، میتواند توسط تیم ایران تایپیست صورت بگیرد.

ایران تایپیست برای تمامی سفارشها از جمله سفارشهای مربوط به بازنویسی ترجمه فاکتور رایگان صدور میکند. یعنی شما پیش از ثبت سفارش، در مورد هزینه بازنویسی به کمک ترجمه اطلاعات کاملی دریافت خواهید کرد. پس از بررسی هزینه بازنویسی میتوانید سفارشتان را لغو کنید.

بازنویسی ترجمه

بازنویسی به کمک ترجمه

راه های ارتباطی با مشاوره بازنویسی ترجمه در ایران تایپیست چیست؟

آخرین سنگر برای تهیه بازنویسی ترجمه فوری و باکیفیت، بهره‌مندی از تیم بازنویسندگان ایران تایپیست است. به کمک تیم ایران تایپیست در زمینه بازنویسی به کمک ترجمه میتوانید مقالات و متون یونیک داشته باشید. ایران تایپیست از همان ابتدای کار توجه ویژه‌ای به مبحث بازنویسی به کمک ترجمه داشته است. از این رو انتخاب بازنویسنده‌ها در این زمینه با دقت بسیار بالایی صورت گرفته است. بهره مندی از یک تیم قدرتمند، حرفه‌ای، کاری و متخصص در ذهن کاربر اطمینان خاطر ایجاد میکند. به عبارتی کاربر مطمئن خواهد بود که سفارشش با بهترین کیفیت ممکن آماده خواهد شد. البته آماده‌سازی سفارش بازنویسی به کمک ترجمه تنها به تیم بازنویسندگان و نویسندگان مربوط نمیشود. در پشت پرده ویراستاری‌هایی فعالیت دارند که متن نگارش شده را مورد بررسی قرار میدهند. پس از بررسی‌های مکرر و کسب اطمینان از کیفیت متن، فایل نهایی برای کاربر ارسال میشود.

چنانچه سوالات بسیاری در زمینه بازنویسی ترجمه دارید، میتوانید با کارشناسان ایران تایپیست در ساعات مختلف در تماس باشید. در تماس با کارشناسان به تمامی سوالاتتان در این زمینه پاسخ داده خواهد شد. این سوالات میتوانند در زمینه نحوه ثبت سفارش و یا در مورد هزینه بازنویسی به کمک ترجمه باشند. در هر صورت کارشناسان قادر خواهند بود تا دغدغه‌هایتان را نسبت به موضوعات مختلف رفع کنند. شماره‌های ایران تایپیست را میتوانید در قسمت انتهایی سایت و یا در بخش آشنایی با پرسنل پیدا کنید.

خدمات ایران تایپیست تنها به مراحل پیش از ثبت سفارش مربوط نمیشود. ایران تایپیست در هر شرایطی پاسخگوی مسائل و مواردی است که از سوی کاربر دریافت میکند. برای مثال ممکن است شخص کاربر پس از اتمام سفارش و مطالعه فایل ارسال شده از نحوه بازنویسی آن راضی نباشد. در چنین شرایطی تمام سعی کارشناس مربوطه در صدد رفع نارضایتی کاربر خواهد بود. رفع نارضایتی از سوی کاربر میتواند به ویرایش مجدد فایل یا عودت مبلغ پرداخت شده ختم شود.

بازنویسی ترجمه

بازنویسی ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنبازنویسیترجمهخدمات مقاله

سوالات متداول

بازنویسی به کمک ترجمه عبارت است عملی که در آن مقاله‌ای به عنوان منبع ترجمه و سپس بازنویسی میشود. در نگارش مقاله به کمک بازنویسی ترجمه میتوان به آماده‌سازی متون باکیفیت و بدون کپی پرداخت.

در بازنویسی به کمک ترجمه باید توجه داشت که متن بازنویسی شده به هیچ متن دیگری شبیه نباشد. در چنین مواقعی سرقت ادبی رخ میدهد. بازنویسی به کمک ترجمه بدون سرقت ادبی متنی است که درصد کپی در آن بسیار کم است.

چنانچه به فنون و بازنویسی ترجمه آشنا باشید، میتوانید متون خاصی را از دل متن مبدا بیرون بکشید. نگارش متون خاص به کمک بازنویسی ترجمه تنها با تمرین بازنویسی در راستای فنون بازنویسی میسر میشود.

امروزه خلق متون خاص در زمینه‌های بسیاری اهمیت دارد. از پر اهمیت‌ترین حوزه‌های بازنویسی متون خاص، میتوان بازنویسی پایان نامه، بازنویسی متون علمی و بازنویسی مقالات ISI اشاره کرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/6/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 500 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی کردن ترجمه بازنگارش ترجمه بازنویسی متن ترجمه شده بازنویسی ترجمه متون بازنویسی آنلاین ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :