دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اهمیت خلاصه نویسی

نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 936 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی برای کنکور به عنوان یک خدمت نورس؛ اما حرفه ای در مجموعه ایران تایپیست، توسط یک تیم قوی و باتجربه انجام می شود تا بتوانند متونی در اختیار افراد قرار دهند که به راحتی آنان را برای کنکور آماده نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کنکور آزمون مهمی است که شاید در دوران نوجوانی بعضی از دانش آموزان به نقش قبولی در آن و البته قبول شدن در یک رشته خوب واقف نباشند؛ ولی نتیجه قبولی و یا مردودی در آن و یا نتیجه یک انتخاب رشته نامناسب را در آینده مطمئنا خواهند دید.

چه بسیار افراد با استعداد و باهوشی که با یک انتخاب اشتباه، آینده خود را به کلی تغییر داده اند و در سالهایی از عمرشان پشیمان شده اند که دیگر مجال تصحیح و بازگشت به نقطه صفر و شروع دوباره را نداشته اند.

بدین ترتیب اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور به صورت کاملا حرفه ای مشخص می شود. در همین راستا ایران تایپیست بر روی کارهای خلاصه نویسی برای کنکور حساس بوده و جهت انجام این کارها با متخصصین با تجربه همکاری می نماید. متخصصینی که در رشته های مختلف تحصیل نموده اند و با توجه به دانشی که دارند به راحتی می توانند کتب را برای کنکور خلاصه نمایند.

 این افراد از یک سو به علت دانش خود و از سوی دیگر به علت تسلطی که به اصول خلاصه نویسی دارند در خلاصه نویسی برای کنکور نسبت به افرادی که چنین دانش های را ندارند با سهولت بیشتری کار را انجام میدهند.

البته ایران تایپیست به دلیل انجام کارهای تضمین کیفیت شده معیارهای دیگری را نیز در انتخاب متخصصین خود ملاک قرار می دهد؛ این مجموعه به تجربه افراد و قلم آنان نیز توجه دارد؛

 متخصصین ایران تایپیست باید همگی تجربه لازم را در زمینه خلاصه نویسی برای کنکور داشته باشند و هم اینکه قلم شیوا و رسایی داشته باشند تا جملات قابل درک و ساده بنویسند. به همین دلیل مشتریان مجموعه تنها دانش آموزان نیستند و موسسات کنکور و مدارس نیز سفارش خلاصه نویسی بری کنکور می دهند.

اهمیت خلاصه نویسی

روش خلاصه نویسی برای کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیتحلیل آماریبازنویسی

سوالات متداول

فاکتور خلاصه نویسی بعد از ثبت سفارش آنلاین در سایت ایران تایپیست، در زمان بسیار کوتاهی به صورت کاملا رایگان صادر می گردد.

در ایران تایپیست هزینه خلاصه نویسی برای کنکور بر اساس استانداردهایی همانند زبان مبدا و مقصد، تعداد کلمات  و  مدت زمان انجام کار محاسبه  می گردد.

بله هزینه خلاصه نویسی در ایران تایپیست در صورتی که مشتری از چکیده حتی پس از تغییر مترجم، راضی نباشد قابل عودت می باشد.  

ایران تایپیست برای خلاصه نویسی از افرادی استفاده می کند که در رشته های مختلف متخصص هستند و می توانند کار خلاصه نویسی را به صورت حرفه ای انجام دهند.


نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 936 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اهمیت خلاصه نویسی روش خلاصه نویسی برای کنکور تکنیک خلاصه نویسی برای کنکور متد خلاصه نویسی برای کنکور نکته های خلاصه نویسی برای کنکور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :