جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انواع رفرنس نویسی و ارجاع دهی در مقالات

نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/7 ساعت 14:00:00 بازدید: 940 امتیاز 0 از 0 نظر

در مقالات بهتر است از انواع رفرنس نویسی و ارجاع دهی به خوبی استفاده شود. چرا که یک مقاله برای چاپ در هر یک از مجله های علمی – پژوهشی نیاز به رعایت اصول نگارشی مختلف از جمله رعایت هر یک از انواع ارجاع دهی و رفرنس نویسی دارد تا با رعایت آن ها، داور مقاله را مجاب به پذیرش مقاله مذکور نماید. به طور کلی هر پژوهشگری که درصدد نگارش مقاله ای برای حضور در همایش های داخلی و بین المللی مختلف یا برای چاپ در نشریه و مجله های علمی – پژوهشی دارد؛ باید هم ارجاع دهی درون متنی را به خوبی رعایت کند و هم در قسمت رفرنس یا منابع پایانی طبق ترتیب حروف الفبا، منابع مختلف را به ترتیب ذکر نماید.

رعایت کردن هر یک از این انواع رفرنس نویسی برای خود شرایط و ضوابطی دارد که باید به درستی هر یک از آن ها را رعایت کرد. رعایت نکردن هر یک از این انواع ارجاع دهی ممکن است در نهایت باعث رد یک مقاله و عدم چاپ آن شود. به همین جهت برای آنکه خیال خود را در این زمینه راحت و آسوده خاطر کنید؛ می توانید درخواست انواع رفرنس نویسی را در موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید تا کلیه اصول استاندارد ارجاع دهی و رفرنس نویسی به درستی در مقاله شما منظور گردد و شانس مقاله شما را برای پذیرش در هر یک از نشریه ها و مجله های علمی – پژوهشی داخلی و خارجی بالاتر ببرد. موسسه ایران تایپیست سال هاست که افراد ماهر و کارکشته ای را در زمینه های مختلف درون خود به عضویت درآورده است تا بتواند نیاز مشتریان مختلف خود را به خوبی پاسخ دهد. در صورت نیاز شما نیز می توانید با صرف هزینه های بسیار مناسب و مطلوب، سفارش انواع رفرنس نویسی مربوط به مقاله های خود را به این مرکز با سابقه بسپارید تا بر حسب تخصص و تجربه بالای خود اصول رفرنس نویسی را برای شما پیاده سازی نمایند.

انواع رفرنس نویسی و ارجاع دهی در مقالات

آشنایی با انواع رفرنس نویسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیبازنویسیخدمات دانشجویی

سوالات متداول

برای این منظور شما می توانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی در هلدینگ ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

به علت اینکه عدم رعایت اصول رفرنس نویسی ممکن است دلیل رد یک مقاله شود.

بله؛ انواع سفارش های ارائه شده در این موسسه با کیفیت بسیار بالایی قابل انجام است. 

شما می توانید به جهت رعایت اصول رفرنس نویسی و ارجاع دهی، سفارش های خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید که یکی از بهترین موسسه ها در این راستا به شمار می آید. 


نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/7 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 940 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: انواع رفرنس نویسی و ارجاع دهی انواع رفرنس دهی انواع ارجاع دهی انواع رفرنس نویسی مطالب انواع سبک های رفرنس نویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :