پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

نویسنده: بیتا شمس طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 40 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر به تازگی فعالیت خود را در حوزه‌های متفاوت شروع کرده­اید، خوب می‌دانید که طراحی بنر تبلیغاتی انلاین و نشر آن می‌تواند به شما در گسترش حوزه فعالیتی­تان کمک کند. موتور جستجوگر گوگل و موارد مختلفی مانند شبکه‌های مجازی به شما در انتشار و گسترش فعالیت­تان به صورت آنلاین کمک خواهند کرد. در این متن به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از طراحی بنر تبلیغاتی انلاین بتوانید برندتان را گسترش دهید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نکات کلیدی برای جذب توجه و افزایش کلیک در تبلیغات آنلاین

افزایش بازدید توسط طراحی بنر تبلیغاتی انلاین ویژه امکان‌پذیر است. سایت ها و شبکه‌های اجتماعی که از آنها برای جلب رضایت مشتری استفاده می‌کنید، باید دارای تعداد مخاطبین بسیار زیادی باشند. در چنین حالتی نرخ تعداد کلیک‌های انجام شده در سایت نیز بیشتر خواهند بود. به همین منظور شما باید در زمان انتخاب سایت برای نشر بنر تبلیغاتی خود به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. همچنین باید نکات کلیدی را در زمان طراحی بنر در نظر بگیرید. در نتیجه می­توانید نظر مخاطبینی که در سایت‌های متنوع در حال جستجو و گردش هستند را جلب کنید. این موارد به شما در رسیدن به هدفتان یعنی جلب رضایت مشتری و یا جلب توجه آنها کمک خواهد کرد. سوال مهمی که پیش می‌آید آن است که چگونه می‌توانیم با استفاده از نکات مختلف کلیدی و افزایش کلیک در تبلیغات آنلاین به ویژه در سایت‌ها و تبلیغات آنلاین اینستاگرامی بپردازیم؟

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

طراحی بنر تبلیغاتی انلاین

برای آنکه بتوانید توجه مخاطبانتان را در سایت‌های مختلف جلب کنید، باید در زمان طراحی بنر تبلیغاتی انلاین خود به نکاتی مانند موارد زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • سعی کنید در نگارش عنوان و یا حتی در متن از کلمات کلیدی طولانی استفاده نمایید. کلمات کلیدی طولانی سبب می‌شوند تا عبارت یا متن بنر تبلیغاتی برای افراد خاصی که نیاز به خدمات یا محصولات تولید شده توسط شما دارند، نشر داده شود.
  • سعی کنید متادیسکریپشن‌ها یا خلاصه محتوای قوی‌تر و البته جذاب‌تری داشته باشید. این مورد اگر خلاقانه و کوتاه باشد سبب می‌شود تا مطالعه کنندگان در سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی بتوانند سریعاً با مطالعه نمودن آن متن برای کلیک بر روی باقی بنر اقدام کنند.
  • نیاز مخاطبانتان را در نظر بگیرید. با در نظر داشتن این مورد برای پاسخ به سوال آنها بنرهای جذاب را طراحی کنید.
  • سعی کنید از عکس‌های بسیار مرتبط و یا جذاب و جدید برای طراحی بنر تان استفاده نمایید. شاید یکی از ابتدایی‌ترین موضوعاتی که ذهن یک مخاطب را درگیر می کند، عکس و متن موجود در بنر باشد.
  • استفاده از طراحی‌های جذاب که البته در هیچ سایت و یا شبکه اجتماعی دیگری مشاهده نمی‌شود، می‌توانند نظر مخاطبین شما و یا مخاطبین پیج‌ها و سایت‌های متنوع دیگر را نیز به خود معطوف نمایند. داشتن خلاقیت در این زمینه و استفاده از عبارات جذاب و بی‌نظیر که تا به حال در طراحی بنر آنلاین و جذاب تبلیغاتی دیگر از آن استفاده نشده است، می‌تواند نظر مخاطبین را جلب کند.

شما خوب می‌دانید که چه سایت داشته باشید و چه در شبکه‌های مجازی مختلف فعالیت کنید، طراحی بنر تبلیغاتی انلاین یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه نمایید. با توجه به اطلاعاتی که عنوان کردیم و با در نظر داشتن موارد عنوان شده قطعاً می‌توانید یک بنر بی‌نظیر تبلیغاتی طراحی کنید.

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای برای بازاریابی آنلاین

اصول طراحی بنر تبلیغاتی انلاین به شما کمک می‌کند تا در زمینه بازاریابی نیز به بهترین شکل ممکن عمل کنید. اگر مجموعه‌ای در حال رشد دارید و می­خواهید مجموعه خود را به سرعت به دیگران معرفی کنید، باید بازاریابی انلاین داشته باشید. مخاطبین، مجموعه‌ شما که در حال فعالیت در زمینه طراحی و تولید لباس است را در صفحات مجازی مانند اینستاگرام می­یابند. همچنین در بسیاری از مواقع برای خرید مطمئن به سایت‌های معتبر موجود در گوگل مراجعه می‌کنند. به همین منظور اگر یکی از بنرهای تبلیغاتی آنلاین شما را در سایت‌های متنوع مشاهده کنند، قطعاً بر روی آن کلیک خواهند کرد. در نتیجه وارد صفحه فرود سایت شما خواهند شد. 

همچنین اگر افراد بخواهند با خرید محصولات با کیفیت مغازه خود را گسترش دهند، به دنبال خرید از فروشگاه عمده لباس هستند. آنها نیز با مشاهده متنی مبتنی بر فروش لباس‌های عمده با قیمت مناسب سریعا به سایت شما و یا پیجتان مراجعه خواهند کرد. همه این موارد تنها با مشاهده بنر تبلیغاتی آنلاین امکان‌پذیر است. به همین منظور نکات کلیدی را باید در زمان طراحی بنر تبلیغاتی انلاین مورد توجه قرار داد. بر اساس این موارد می­توانید بنری جذاب تولید کنید.

شما باید طراحی بنر تبلیغاتی انلاین حرفه‌ای را آموزش ببینید. اگر قصد دارید در این زمینه حرفه‌ای شوید باید تعداد بنرهای تبلیغاتی زیادی را بسازید. ساخت، تکرار و تمرین برای تهیه و تولید بنر تبلیغاتی آنلاین به شما کمک می‌کنند تا جدیدترین متدهای روز دنیا را آموزش ببینید. در نتیجه می­توانید بهترین و جذاب‌ترین بنر تبلیغاتی آنلاین را طراحی و تولید نمایید. برای مثال اگر یک بار بنر تبلیغاتی طراحی شده توسط شما دارای عنوان جذابی نباشد و مخاطبین به سایت شما مراجعه نکنند، شما بار دیگر سعی می‌کنید تا از عنوان جذاب‌تر و جالب‌تری استفاده کنید. در برخی از مواقع جذاب بودن فونت طراحی بنر تبلیغاتی انلاین نیز تاثیر بسزایی در جلب نظر مخاطب خواهد داشت.

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

طراحی بنر با تجربه کاربری برای فروش و خدمات رسانی آنلاین

موارد بسیار جزئی مانند رنگ بنر و همچنین رنگ بک گراند و تناسب آنها با برند شما می‌تواند مخاطب را به فکر فرو ببرد. استفاده از تخفیف‌های بی‌نظیر در طراحی بنر تبلیغاتی انلاین نیز می‌تواند کلیک تبلیغات شما را زیاد کند. همچنین استفاده از عباراتی مانند تخفیف، جایزه، قرعه‌کشی، برنده شدن و … برای طراحی بنر تبلیغاتی انلاین فروشگاه‌ها و موارد مختلف دیگر می‌تواند یکی از تکنیک‌های موثر برای افزایش کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی باشد. بدین صورت و با در نظر داشتن تکنیک‌های عنوان شده شما می‌توانید برای طراحی بنر تبلیغاتی انلاین حرفه‌ای اقدام کنید. همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد مخاطبین بسیاری را به سمت برند خود جذب نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی بنرهای تبلیغاتی آنلاین با تمرکز بر تجربه کاربری

این موضوع که شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، در طراحی بنر تبلیغاتی انلاین شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. تصور کنید شما در زمینه روانشناسی و ارائه مشاوره فعالیت می‌کنید. این در حالیست که فرد دیگر برای فروش کیف و کفش چرم تولید شده توسط خود در سایت‌های متنوع بنر تبلیغاتی خود را نشر می‌دهد. قطعاً موارد و کلمات کلیدی که باید در بنر طراحی شده تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار بگیرد با بنر تبلیغاتی افراد دیگر مانند تولید کننده کیف و کفش چرم متفاوت خواهد بود. این موضوع در ابتدای فعالیت شما تا حدود بسیار زیادی مشخص می‌شود. تجربه کاربری شما و همچنین بعد از گذشت مدتی درک شما از نیاز مخاطبین­تان سبب می‌شود تا کلمات کلیدی قابل توجه را حدس بزنید.

بدین صورت شما می‌توانید در زمینه تبلیغات آنلاین به ویژه برای طراحی بنر تبلیغاتی انلاین به بهترین شکل ممکن عمل کنید. همچنین توجه داشته باشید که شما باید در زمان طراحی بنر تبلیغاتی انلاین به نوع کلمات کلیدی مورد استفاده، عکس انتخاب شده مرتبط با کلمات کلیدی و موارد دیگر توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

طراحی بنر تبلیغاتی با تکنیک های ویژه

برای پیدا کردن مخاطبین متنوع تنها طراحی بنر تبلیغاتی انلاین به روش صحیح و جدید کاری را از پیش نمی‌برد. شما باید برای نشر بنر تبلیغاتی آنلاین خود از طریق سایت‌های اقدام کنید که کاربری مشابهی با سایت شما دارند. همچنین باید مخاطبین هدف شما در سایت به گشت و گذار بپردازند. برای مثال اگر در لاین آرایشی مانند کاشت ناخن، رنگ و مش مو یا موارد مختلف دیگر فعالیت می‌کنید برای آنکه مخاطبین هدف خود یعنی خانم‌ها را بیشتر از دیگران جذب کنید بهتر است به سایت‌هایی مراجعه نمایید که خانم‌ها در طول یک روز به آن سایت مراجعه بیشتری دارند. برای مثال سایت‌های فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و یا پیج‌های اینستاگرامی بلاگرهای آرایشی می‌تواند گزینه‌های بسیار مناسبی برای شما باشند. بدین صورت شما با در نظر داشتن تجربه کاربری خود و همچنین با تمرکز بر روی این مورد توانسته­اید مخاطبین هدف خود را پس از طراحی بنر تبلیغاتی انلاین ویژه به سمت سایت­تان و یا پیج اینستاگرامی‌تان راهنمایی کنید.

اگر قصد دارید پس از طراحی بنر تبلیغاتی انلاین خود بتوانید تعداد افراد بسیار زیادی را به سایت­تان راهنمایی کنید به دو نکته مهم نیاز دارید. یکی از نکات مهم طراحی ویژه بنر تبلیغاتی آنلاین شماست. دومین نکته نیز مورد هدف قرار دادن مخاطبین شما با طراحی بنر تبلیغاتی انلاین ویژه است. بدین صورت شما با افزایش تمرکزتان بر روی این موارد می‌توانید مخاطبین بسیار زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید.

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

ابعاد و اندازه طراحی های انجام شده مهم هستند!!

طراحی بنرهای تبلیغاتی برای رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های آنلاین

همانطور که عنوان کردیم طراحی بنر تبلیغاتی انلاین انجام شده به دو روش قابل نشر است. در ابتدایی ترین روش شما می‌توانید با استفاده از رسانه‌های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … برای انتشار بنر تبلیغاتی خود اقدام کنید. در این حالت باید توجه داشته باشید که ابعاد بنر طراحی شده باید با صفحاتی مانند اینستاگرام و یا تلگرام همخوانی داشته باشد. اگر صفحات طراحی شده بزرگتر و یا کوچکتر باشند می‌توانند مشکلات بسیار زیادی را برای شما به بار آورند. همچنین رنگ‌های استفاده شده برای بنر تبلیغاتی طراحی شده آنلاین به منظور استفاده در پلتفرم‌های مختلف مجازی هم باید دارای گیرایی بسیار زیادی باشند و هم باید متناسب با برند شما و لوگوی طراحی شده شما انتخاب شوند. هر رنگ نماد موضوعی خاص و بروز دهنده احساساتی متنوع است. به همین منظور با در نظر گرفتن این موارد شما می‌توانید در طراحی بنر تبلیغاتی انلاین برای رسانه های مختلف اجتماعی به بهترین شکل ممکن عمل کنید.

دومین پلتفرمی که شما می‌توانید پس از طراحی بنر تبلیغاتی انلاین آن را نشر دهید، سایت‌های اینترنتی و آنلاین هستند. سایت‌ها نسبت به رسانه‌های مختلف اجتماعی از اعتبار بیشتری برخوردارند. شاید شما برای خرید یک لباس در سایت اینترنتی راغب‌تر باشید تا برای خرید لباس در یک پیج اینستاگرامی. دلیل این موضوع را می‌توانیم در معتبر بودن سایت‌ها و هاست‌های موجود معرفی کنیم. بدین صورت شما نه تنها می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی مختلف بلکه به صورت آنلاین برای فروش و یا ارائه خدمات متنوع خود از طریق سایت‌های متنوع نیز اقدام کنید.

یکی از مواردی که در طراحی بنر تبلیغاتی انلاین برای سایت‌ها باید به آن توجه نمایید، ابعاد، اندازه و استفاده از عبارات و کلمات کلیدی پر محتوا می باشد. معمولاً لحن استفاده شده در محتوای تولید شده برای بنر سایت با لحن بنر تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. بنرهای تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند از لحن‌های جدی و بر اساس نوع برندشان استفاده کنند. این موضوع در حالتی رخ می‌دهد که بنرهای تبلیغاتی متنوع انتشار داده شده در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام برای جلب توجه مخاطبین سعی می‌کنند از شوخی‌های متعدد و یا لحن عامه پسندانه استفاده کنند. نه تنها این تکنیک بلکه تکنیک‌های عنوان شده دیگر نیز می‌تواند در طراحی بنر تبلیغاتی انلاین چه برای سایت‌ها و چه برای شبکه‌های مختلف اجتماعی به شما کمک نمایند.

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

روش ها و نکات مهم برای طراحی بنر تبلیغاتی

استراتژی‌ها و روش‌های برتر برای تبلیغ در فضای دیجیتال

شما برای طراحی بنر تبلیغاتی انلاین می‌توانید از استراتژی استفاده کنید. استراتژی یا برنامه‌ریزی خاص که می‌تواند در تبلیغ در فضای مجازی به شما کمک ویژه‌ای نماید، یکی از اصول ابتدایی است که باید در طراحی بنر تبلیغاتی به آن توجه کنید. برای آنکه اهداف چیده شده شما به نتیجه برسد شما باید استراتژی را بر اساس نکات زیر برنامه‌ریزی نمایید:

  • سعی کنید بازار هدف و مخاطبین هدف خود را مشخص نمایید.
  • از بازارهای هدف کوچک­تر استفاده کنید. خودتان را با توجه به بازارهای هدف کوچک­تر و بازارهای هدف بزرگتر تبدیل کنید.
  • به بررسی بازار بنشینید و سعی کنید پس از بررسی نیازهای افراد موجود در بازار برای تولید و یا ارائه خدمات متنوع اقدام کنید.
  • سعی نمایید تا اهداف تبلیغاتی خودتان را مشخص کنید. اهدافی که انتخاب می‌کنید باید واقع بینانه، قابل اندازه‌گیری و همچنین قابل دسترس باشند.
  • برای آنکه بتوانید طبق استراتژی خود عمل کنید باید زمان و تاریخ انتشار تبلیغات و بنر خود را مشخص نمایید.
  • باید برای داشتن استراتژی در فضای دیجیتال حتماً هزینه‌ها و بودجه لازم برای تبلیغات را تخمین بزنید.
  • باید در این حالت به تولید محتوای ویژه و جدید بپردازید.

نه تنها موارد مختلف عنوان شده بلکه هزاران مورد دیگر می‌توانند در استراتژی طراحی بنر تبلیغاتی انلاین شما تاثیرگذار باشند. در نهایت نیز شما را به نتیجه مطلوب برای رشد و گسترش برندتان برسانند.

اصول و روش‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین

استراتژی برای طراحی بنر چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی پوستر طراحی گرافیکی هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

استراتژی‌ها دارای نمونه‌های مختلفی برای طراحی بنر تبلیغاتی انلاین هستند. از میان آنها می‌توانیم به نمونه مقایسه‌ای، احساسی، آگاهی بخشی و همینطور کششی اشاره کنیم.

با بررسی بازار هدف می‌توانید نیاز مشتریان خود را دریابید. با پاسخ به سوال مشتریان خود در بنر طراحی شده نظر آنها را به سمت بنر و یا سایت تان جلب نمایید.

شما ابتدا باید استراتژی مخصوص به خود و داستان خود را داشته باشید. بر اساس داستان و استراتژی تعیین شده در انتها می‌توانید بهترین طراحی بنر تبلیغاتی انلاین خود را داشته باشید.

شما باید برای طراحی بنر تبلیغاتی ابتدا نیاز مخاطبین را در نظر بگیرید. همچنین بر اساس سوالات آنها بنر تبلیغاتی خود را برای پاسخ به سوالات ایجاد شده طراحی نمایید.


نویسنده: بیتا شمس طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 40 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر تبلیغاتی انلاین طراحی بنر تبلیغاتی اینترنتی سفارش طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آنلاین بنر تبلیغاتی طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :