دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استفاده از بازنویسی برای نگارش مقاله review چگونه تعریف میشود؟

نویسنده: نعیم وارسته بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 10:06:08 بازدید: 388 امتیاز 5 از 1 نظر

مقاله review یا در اصطلاح فارسی مقاله مروری نوع خاصی از مقاله است که به مرور موضوع ویژه‌ای که در دنیای علم و فناوری مطرح می‌شود می‌پردازد. در این نوع از مقاله‌ها شخص نویسنده به مطالعه منابع مختلف می‌پردازد، مشاهدات خود را مستند می‌کند، به کتاب‌های مختلف سر می‌زند و مقالات متنوعی را بازخوانی می‌کند تا بتواند مقاله مروری‌اش را هر چه بهتر و جامع‌تر بنگارد. در مسیر نگارش مقاله review گاهی اوقات ممکن است به ریسمان بازنویسی چنگ بزنید و از تعریف بازنویسی به نفع خود بهره ببرید. خوشبختانه تعریف بازنویسی به گونه‌ای است که می‌توان از آن در زمینه نگارش مقالات مروری نیز استفاده کرد. تنها نکته‌ای که در بازنویسی مقالات مروری مطرح می‌شود رعایت اصولی و نکاتی است که به تعریف بازنویسی مربوط می‌شود. برای مثال زمانی که شما قصد دارید از یک مقاله علمی در باب چگونگی انتشار صدا کمک بگیرید می‌بایستی آن را به زبانی دیگر و با استفاده از جملات متنوع به مقاله مروری‌تان انتقال دهید.

نگارش جملاتی که عینا در منبع اصلی تکرار شده است می‌تواند به اتهام سرقت ادبی منجر شود. نگارش مقاله review بسیار راحت و آسان است اگر موارد مربوط به تعریف بازنویسی را به خوبی مطالعه و روی مقاله مروری پیاده کنید. از لحاظ تکنیکی نگارش مقاله مروری بدون استفاده از روش‌های بازنویسی غیرممکن است. چرا که در حال پس از مطالعه منابع مختلف مجبور به بازنویسی مطالب موجود در آنها خواهید بود. در نگارش مقاله مروری مشاهدات خودتان و جملات بازنویسی شده از منابع دیگر به کمک یکدیگر می‌آیند و تنه اصلی مقاله مروری را شکل می‌دهند. از آنجایی که مقالات مروری اغلب پایه علمی دارند بهتر است در بازنویسی مفاهیم و تعاریف علمی بسیار محتاطانه عمل کنید. در صورتی که از موضوع مقاله مروری اطلاعات کافی ندارید بهتر است آن را به متخصصان ایران تایپیست واگذار کنید.

استفاده از بازنویسی برای نگارش مقاله review چگونه تعریف میشود؟

تعریف بازنویسی

 

سوالات متداول

در نگارش مقالات مروری برای آنکه بتوان متون دقیق‌تر و علمی‌تری ارائه داد گاهی اوقات از تکنیک‌های بازنویسی استفاده می‌شود.

بله نگارش مقالات مروری بدون استفاده از بازنویسی و تکنیک‌های آن عملا غیر ممکن است و بروز باعث مشکلات جدی در نگارش بهترین مطالب در مقاله می‌شود

از آنجایی که مجموعه ایران تایپیست از مجرب‌ترین تیم بازنویسی استفاده می‌کند، بهره مندی از تعریف بازنویسی برای نگارش مقالات مروری برای آنها مثل آب خوردن است.

هزینه نگارش و آماده سازی مقالات مروری به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها موضوع مقاله و حجم آن است. پس از بارگذاری منبع مورد نظر در سایت هزینه بازنویسی به کاربر اطلاع داده می‌شود.


نویسنده: نعیم وارسته بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 10:06:08 تعداد بازدید: 388 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی مقاله بازنویسی مقالات review بازنویسی مقاله چگونه است بازنویسی متون سفارش بازنویسی آنلاین

دیدگاه کاربران

somayeh | 1400-6-24 ساعت 08:13:57 امتیاز :

خیلی ممنونم ازتون. بازنویسیتون خیلی خوب بود. به مقاله م هیچ ایرادی گرفته نشد?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :