چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری با هم متفاوت است؟

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/30 ساعت 14:43:10 بازدید: 313 امتیاز 5 از 1 نظر

به طور کلی ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین به نسبت ترجمه سفارش حضوری فوایدی و مزایای بسیاری را برای کاربران به همراه دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت؛ از جمله این فواید می‌توان به امکان ثبت سفارش به طور غیر حضوری اشاره کرد که اصلی‌ترین مزیت است. در واقع شما تنها با چند کلیک، می‌توانید برای ترجمه‌ی تخصصی آنلاین سفارش ثبت کنید. علاوه بر آن در بعضی از مناطق جهان امکانات کافی وجود نداشته و دفاتر پیشخوان و مراکزی برای مراجعه حضوری جهت ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی وجود ندارد؛ پس ترجمه‌ی تخصصی آنلاین کار را برای بسیاری از افرادی که در روستاه‌ها و مناطق دور افتاده‌ی کشور زندگی می‌کنند، راحت‌تر کرده است. نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که حتی با وجود مترجمان برای ثبت سفارش ترجمه به شکل حضوری، امکان دارد که مترجم نتواند کار ترجمه را به زبان مورد نظر افراد انجام دهد. این موارد تنها تعداد محدودی از مزایای ترجمه‌ی تخصصی آنلاین هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به طور کلی هزینه ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری برابر است و تفاوت چندانی بین آن‌ها وجود ندارد؛ اما نمی‌توان مزایای ترجمه‌ی تخصصی آنلاین را نادیده گرفت. انجام کار ترجمه‌ی تخصصی به شکل آنلاین، راحت‌ترین شرایط را برای افراد فراهم می‌آورد تا بدون دردسر متن مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن و به شکل کاملا صریح و روان، ترجمه کنند. علاوه بر آن هنگامی که برای انجام کار ترجمه‌ی آنلاین متون به شکل تخصصی سفارش ثبت می‌کنید، در کنار صرفه جویی در وقت و انرژی خود می‌توانید در هزینه‌ای که لازم است برای رفت و آمد جهت ترجمه‌ی تخصصی به شکل حضوری بپردازید صرفه جویی کنید. پس می‌توان گفت که هزینه‌ی ترجمه تخصصی به شکل آنلاین به نسبت ترجمه تخصصی به شکل حضوری، به صرفه‌تر بوده و ارزان‌تر تمام می‌شود. در پایان باید گفت که ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی به شکل آنلاین برای افراد با قیمتی کاملا ارزان‌تر تمام می‌شود.

آیا هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری با هم متفاوت است؟

هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری

هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین  در قیاس با سفارش های حضوری

هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری با هم یکسان است و هیچ گونه تفاوتی میان تعرفه های آن ها وجود ندارد. این برخلاف نظر کسانی است که گمان می ورزیدند برای ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی می بایست هزینه بیشتری را پرداخت نمود. در حالیکه اساسا چنین ظن و گمانی اشتباه است و به هیچ عنوان قابل اتکا نیست. نرخ هر سفارش بر اساس یک سری عوامل و پارامترها تعیین می شود. تعرفه هر یک از این عوامل در موسسه های مختلف چه به شکل حضوری و چه به شکل آنلاین، درج شده است. این تعرفه ها دارای نرخ یکسانی هستند. بنابراین به طور کلی در مفهوم عام هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری با همدیگر هیچ تفاوتی ندارند. قیمت سفارشی که در دفتر مرکزی یک موسسه برای شما ثبت می شود با قیمت همان سفارش که در وب سایت های اینترنتی محاسبه می شود؛ یکی است.

آیا هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری با هم متفاوت است؟

ترجمه‌ی تخصصی آنلاین یا حضوری

هر چند که بایستی اذعان داشت که هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری شبیه به هم هستند؛ اما نباید از یک سری نکات غافل شد. اگر در ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی خود به یکی از این دو روش مردد هستید؛ بایستی به این نکات توجه داشته باشید. همان طور که گفته شد؛ تعرفه سفارش های ترجمه در هر دو شیوه یکسان است. اما هزینه نهایی و وقت و زمانی که مشتری برای ثبت سفارش آنلاین و غیر حضوری صرف می نماید؛ به مراتب کمتر از حالت حضوری است. چرا که در شکل ارسال فایل ترجمه حضوری، هر یک از افراد مجبور خواهند شد تا زمانی را در روز برای حضور در این مراکز تلف نمایند. از طرفی دیگر می بایست هزینه رفت و برگشت و مصرف بنزین و پشت ترافیک ماندن را نیز به جان بخرند. در حالیکه در ترجمه‌ی تخصصی آنلاین هیچ یک از این معایب وجود ندارد.

چگونه می توانیم در هزینه سفارش های ترجمه خود صرفه جویی کنیم؟

شاید در نگاه اول هزینه سفارش های ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری یکی باشد. اما با ذکر وجوه تفاوت و تمایز میان این دو شیوه ارسال فایل به مترجم، می توانید در هزینه سفارش های خود صرفه جویی کنید. برای این مهم کافیست در وب سایت اینترنتی یکی از این موسسه های آنلاین و اینترنتی ثبت نام کنید. ثبت می توانید در کسری از زمان در هر لحظه سفارش های ترجمه خود را اینترنتی ثبت نمایید. این گونه می توانید از هزینه و وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. چرا که می توانید در همان منزل مسکونی خویش نیز نسبت به ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین اقدام کنید. بدون اینکه هزینه ای افزون بر هزینه اولیه سفارش های ترجمه خود را در این مراکز پرداخت نمایید. بنابراین ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی گزینه بهتر و به صرفه تری به شمار می آید.

آیا هزینه سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین و حضوری با هم متفاوت است؟

مزیت های ثبت سفارش آنلاین ترجمه

شما می توانید برای ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین، موسسه ایران تایپیست را برگزینید. این موسسه، یکی از بهترین و شناخته شده ترین موسسه هایی است که از وجود بهترین مترجمان در دل خود بهره می جوید. شما با ثبت سفارش های خود در این موسسه، می توانید تا حد زیادی از هزینه های اضافی و وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و آن ها را بیهوده هدر ندهید. ضمن اینکه ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین در موسسه ایران تایپیست برای دانشجویان، شامل تخفیف هایی هم می باشد. در نتیجه با در نظر گرفتن هر یک از این نکات می توان به ضرس قاطع اذعان داشت که هزینه نهایی پرداخت شده توسط دانشجو و پژوهشگر در سفارش های آنلاین، کمتر از حضوری خواهد بود. پس بهتر است هم اکنون در سایت ایران تایپیست، ثبت نام کرده و در هر پاسی از شبانه روز سفارش های خود را ثبت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه تخصصی مقالهویرایش گرامری مقاله انگلیسی

سوالات متداول

با توجه به عوامل مختلف، هزینه ترجمه متغیر است و برای اطلاع دقیق از هزینه ثبت سفارش کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه به شما اعلام هزینه شود.

بله. حجم متن، زبان مبدا و مقصد، زمان ترجمه، موضوع متن نوع ترجمه تعیین کننده هزینه ترجمه هستند.

هزینه ترجمه تخصصی در ایران تایپیست در عین کیفیت بالای ترجمه، کاملا به صرفه است.

خیر. ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی به شکل آنلاین برای افراد با قیمتی کاملا ارزان‌تر تمام می‌شود.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/5/30 ساعت 14:43:10 تعداد بازدید: 313 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه‌ی تخصصی آنلاین نرخ ترجمه‌ی تخصصی آنلاین قیمت ترجمه‌ی تخصصی آنلاین تعرفه ترجمه‌ی تخصصی آنلاین محاسبه آنلاین هزینه ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

سیما عهدنو | 1400-7-21 ساعت 09:53:47 امتیاز :

هزینه ترجمه هاتون به نسبت کیفیت عالی که داره واقعا خوبه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :