جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا نوع نرم افزار بر قیمت رفرنس نویسی تاثیر می گذارد؟

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/31 ساعت 22:00:00 بازدید: 329 امتیاز 0 از 0 نظر

همان طور که گفته شد؛ قیمت رفرنس نویسی می تواند یکی از سوالات و ابهامات موجود در ذهن هر فردی تلقی گردد. یکی دیگر از سوالاتی که در همین زمینه وجود دارد؛ این مسئله است که در صورتی که به جای استفاده از روش دستی از روش های خودکار با استفاده از نرم افزارهای موجود، رفرنس نویسی انجام شود؛ آیا روی قیمت رفرنس نویسی تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ طبیعتا شیوه دستی رعایت رفرنس نویسی در هر کتاب، پایان نامه یا هر مقاله ای سختی های خاص خود را دارد و ممکن است سهوا با عیب و ایرادهایی هم رو به رو باشد. اما ابزار خودکار و اتوماتیک رفرنس نویسی با استفاده از نرم افزارهای مختلفی انجام می شود. همان طور که می دانید؛ برخی از این نرم افزارها به صورت رایگان در بازار عرضه می گردند و برخی دیگر از آن ها نیازمند به اعمال هزینه برای خرید و نصب آن ها هستند. به همین جهت قیمت رفرنس نویسی با هر یک از این نرم افزارها در قیاس با همدیگر هم متفاوت هستند.

به این صورت که اگر رفرنس نویسی با یک نرم افزار رایگان انجام شود؛ به طور حتم هزینه کمتری را می طلبد تا اینکه رفرنس نویسی را با یک نرم افزار پیشرفته تر با امکانات بیشتر انجام داد. بنابراین قیمت رفرنس نویسی خودکار بیشتر از دستی و قیمت رفرنس نویسی هر یک از ابزارهای خودکار با همدیگر نیز بسته به رایگان بودن نرم افزار یا غیر رایگان بودن آن ها با همدیگر متفاوت می باشد. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر شما نیاز به رفرنس نویسی دارید و می خواهید با استفاده از نرم افزارهای غیر رایگان و پیشرفته دست به این اقدام بزنید؛ به جای خرید پولی نرم افزار، می توانید سفارش های خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید که با هزینه های به صرفه ای روند رفرنس نویسی را برای شما با سرعت بیشتری به پیش می برند و در اسرع وقت فایل شما را آماده تحویل شما خواهند داد.

آیا نوع نرم افزار بر قیمت رفرنس نویسی تاثیر می گذارد؟

استفاده از نرم افزارهای مختلف رفرنس نویسی با هزینه های متفاوت

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیتحلیل آماریسرچ در گوگلهزینه رفرنس نویسی

سوالات متداول

طبیعتا اگر در رفرنس نویسی از ابزارهای خودکار استفاده شود؛ نیاز به اعمال قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی رفرنس نویسی است. 

بله؛ با توجه به رایگان و غیر رایگان بودن برخی از نرم افزارها، قیمت هر از سفارش ها با همدیگر متفاوت می باشند. 

بله؛ قیمت هر یک از سفارش های موجود در ایران تایپیست علی رغم استفاده از ابزارهای غیر رایگان هم باز برای مشتری به صرفه تمام می شود. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه ها در این خصوص دانست. 


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/31 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 329 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت رفرنس نویسی مقالات خارجی قیمت دانشجویی رفرنس نویسی تعرفه های رفرنس نویسی محاسبه قیمت رفرنس نویسی ارزانترین قیمت رفرنس نویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :