یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در بازنویسی یک متن میتوان از همه ی انواع آن استفاده کرد؟

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 12:00:00 بازدید: 519 امتیاز 0 از 0 نظر

بازنویسی هر متنی در ابتدا نیازمند تشخیص بهترین نوع بازنویسی است. در میان انواع بازنویسی، تنها یک بازنویسی وجود دارد که مناسب پروژه شماست. با تشخیص همان نوع صحیح بازنویسی قادر خواهید بود پروژه بازنویسی‌تان را پیش ببرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در برخی از مواقع چنین میبینم که اشخاصی در زمینه بازنویسی به این مورد خاص توجه نمی‌کنند و از انواع بازنویسی‌ ها به صورت تلفیقی بهره می‌برند. چنانکه در بازنویسی، از انواع بازنویسی استفاده شود ممکن است کیفیتی که مد نظرتان است به نتیجه نرسد. به عبارتی دیگر مقاله قدرت کافی برای عرض اندام نداشته باشد! پس بهره‌مندی از انواع بازنویسی ابداٌ عاقلانه نیست. تنها در مواردی خاص می‌توان از انواع بازنویسی ‌ها بهره برد، که البته استفاده از تمام بازنویسی‌ها پیشنهاد نمی‌شود و تنها تلفیق دو و یا حداکثر سه عدد روش بازنویسی مد نظر است. این را نیز به خاطر داشته باشید که در تلفیق انواع بازنویسی‌ ها، نوع بازنویسی باید با نوع مقاله در یک راستا باشند. برای مثال روشی که برای بازنویسی انواع شعر مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند برای بازنویسی انواع متون کهن نیز کاربرد داشته باشد. در چنین شرایطی می‌توان چنین ادعا کرد که تلفیق انواع بازنویسی در مسیری درست قرار گرفته است. اما تلفیق انواع بازنویسی یک شرط بسیار اساسی دارد که باید به آن توجه شود. آن شرط نیز اشراف کامل به دو نوع بازنویسی‌ای است که قصد تلفیق آنها را دارید. زمانی که شما به انواع بازنویسی ‌ها اشراف نداشته باشید قادر نخواهید بود که موقعیت مناسب استفاده از آن را به خوبی تشخیص دهید و استفاده کنید. ایران تایپیست به راحتی می‌تواند مطابق میل شما انواع بازنویسی ‌ها را تفکیک دهد و یا تلفیق کند به نحوی که مقاله را با کیفیت مورد نظرتان به شما ارائه دهد. آیا شما نیز مانند ایران تایپیست رمز و رموز تلفیق انواع بازنویسی را می‌دانید؟!

آیا در بازنویسی یک متن میتوان از همه ی انواع آن استفاده کرد؟

انواع بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپ از دستنویسدیتا اینتری

سوالات متداول

خیر برای نگارش هر نوع مقاله باید از نوع و روش مخصوص به خودش استفاده شود. در غیر این صورت مقاله خوب از آب در نمی‌آید!

خیر چرا که شخص بازنویسنده با توجه به نوع مقاله و مسیری که برای بازنویسی آن پیش می‌گیرد اقدام به بازنویسی مقاله میکند. انتخاب نوع بازنویسی هیچ تاثیری در هزینه ندارد.

بله برخی از روش‌ها ممکن است مسیری طولانی برای بازنویسی مقاله در پی داشته باشد. تمام سعی ایران تایپیست این است که مقالات در کمترین زمان ممکن آماده شوند.

تنها با مطالعه انواع متون و کتب تخصصی میتوانید به انواع بازنویسی شناخت پیدا کنید. اگر وقت کافی ندارید پروژه‌های بازنویسی‌تان را به ما بسپارید.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 519 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: انواع بازنویسی استاندارد انواع قوانین بازنویسی انواع روشهای بازنویسی انواع متد بازنویسی انواع تکنیک بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :