دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا به تنهایی قادر به خلاصه نویسی داستان هستیم؟

نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 12:00:00 بازدید: 722 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی داستان در ایران تایپیست مورد استقبال زیادی قرار گرفته است؛ زیرا داستان ها مدتی است که در قالب خلاصه و چکیده از درون کتابهای مکتوب به دنیای مجازی کوچ نموده اند؛ زیرا دیگر افراد زیادی نیستند که کتاب میخرند و یا سراغ کتابهای پرحجم برای مطالعه می روند، افراد در این روزها یا بهانه زمان را می آورند یا حوصله خواندن ندارند، گواه این مطلب نیز کم شدن تیراژ کتابها است که علاوه بر گرانی کاغذ، این موضوع سبب کم شدن تعداد کتابهای چاپ شده می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنابراین وقتی در زمانی هستیم که کتابهای مکتوب دیگر مانند گذشته رونق ویژه ای ندارند یکی از راه های چاره، خلاصه نویسی داستان ها و انتشار آنان در شبکه های مجازی است و یا گردآوری آنان در قالب مجموعه داستان ها میباشد؛ خلاصه نویسی داستان  ها که در کنار هم قرار می گیرند کمک می کنند در سریعترین زمان ممکن چندین داستان مطالعه شود.

در همین راستا خلاصه نویسی داستان ها و قصه ها به صورت اصولی توسط یک تیم قوی می تواند به پیشبرد چنین راه حلی کمک بسزایی نماید؛ زیرا به  افرادی نیاز است که کاملا به اصول خلاصه نویسی داستان تسلط دارند و به خوبی می دانند کدام نکات از داستان باید نوت برداری شده و در چکیده درج گردد تا به اصل داستان آسیبی وارد نشود و از اضافه گویی و توضیحات اضافه نیز پرهیز شود.

همچنین این افراد قلم روانی نیز باید داشته باشند؛ زیرا داستان جهت خوانده شدن در گام اول به یک قلم شیوا و رسوا و زبانی شیرین نیاز دارد، در غیر اینصورت قصه ها قطعا خوانده نخواهند شد؛ بنابراین نویسنده چکیده داستان ها نیز باید هم خلاصه اصولی تهیه نماید و هم با زبانی شیرین داستان سرایی نماید.

بدین ترتیب داستان های شیرین و خلاصه شده به دست آمده می توانند به راحتی وارد دنیای مجازی شوند و خواننده های بسیاری را با خود همراه نمایند؛ خوانندگانی که حالا می توانند در زمان فشرده ای داستان های بسیاری را مطالعه کنند. مجموعه ایران تایپیست در همین راستا خلاصه نویسی داستان در خود را تضمین کیفیت می کند و اقدام به جذب متخصصینی حرفه ای در این زمینه نموده است.

آیا به تنهایی قادر به خلاصه نویسی داستان هستیم؟

خلاصه نویسی داستان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه نویسیتهیه پاورپوینتتحلیل آماری

سوالات متداول

متخصصین خلاصه نویسی داستان  در ایران تایپیست طی آزمون های سه گانه سختگیرانه ای انتخاب می شوند و کارهایی که در تخصص آنان است به ایشان ارجاع داده می شود.

خلاصه نویسی در ایران تایپیست تنها به متخصصین حرفه ای و باتجربه ارجاع داده می شود تا کارهای باکیفیت و تضمین شده انجام دهند.

در سایت ایران تایپیست امکان ثبت سفارش آنلاین خلاصه نویسی وجود دارد، لذا بعد از ثبت نام می توان ثبت سفارش نمود و بعد از پرداخت فاکتور سفارش را قطعی کرد.

خلاصه نویسی در ایران تایپیست توسط متخصصین انجام می شود، لذا با توجه به چنین موضوعی امکان خلاصه نمودن تمامی داستان های معروف وجود دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 722 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی داستان کودکان خلاصه نویسی داستان خارجی خلاصه نویسی داستان ایرانی خلاصه نویسی آنلاین داستان خلاصه نویسی اینترنتی داستان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :