چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ترجمه تخصصی برنامه‌های ورزشی به صورت زیرنویس وجود دارد؟

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 14:00:00 بازدید: 261 امتیاز 0 از 0 نظر

در ایران تایپیست محدودیت خاصی برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی ورزشی وجود ندارد؛ افراد می‌توانند متون بلند یا کوتاه خود را برای ترجمه تخصصی انتخاب کنند و جهت ترجمه این متون به 32 زبان زنده دنیا مثل انگلیسی، فارسی، فرانسوی، عربی، ترکی استانبولی و... سفارش ثبت کنند. یکی از امتیازهای ویژه برای افراد جهت ثبت سفارش ترجمه تخصصی ورزشی در این سایت، امکان ارسال فایل مورد نظر خود در فرمت‎های مختلف متنی و صوتی یا تصویری برای ترجمه است؛ افراد می‎توانند درخواست خود برای ترجمه متن، عکس، پادکست و یا کلیپ‌های تخصصی ورزشی را در این هلدینگ معتبر ثبت نمایند. از جمله سفارشات ثبت شده در حیطه ترجمه تخصصی ورزشی، ترجمه ویدیوها و کلیپ‌های تخصصی این حوزه است.

سفارش‎های ترجمه تخصصی ورزشی فایل‎های ویدیویی ثبت شده در سایت ایران تایپیست، توسط مترجمانی انجام خواهد شد که علاوه بر تسلط بر اصول و ترفندهای ترجمه تخصصی ورزشی، سابقه‌ی ترجمه فایل‎های تصویری و ویدیویی را دارا بوده و می‎توانند این نمونه سفارش‎های ترجمه را با کیفیتی بالا و به شکل دقیق ترجمه کنند. این مترجمان با سرعت  و همچنین تمرکز بالا موارد تخصصی ذکر شده در این فایل‎ها را ترجمه می‎کنند. در نتیجه با حرفه‎ای انجام شدن پروژه‎های ترجمه تخصصی ورزشی فایلهای ویدیویی، می‎توان از مترجمان ایران تایپیست به عنوان نیروهایی حرفهای در زمینه ترجمه چنین فایل‎هایی یاد کرد. ترجمه تخصصی ویدیوی برنامه‎های ورزشی در ایران تایپیست در قالب زیرنویس انجام می‎شود؛ در واقع می‎توان از این فایل به عنوان زیرنویس این فایل‎های ویدیویی استفاده کرد. فایل نهایی ترجمه تخصصی فایل‎های ویدیویی ورزشی در انواع مختلفی از فرمت‎ها مثل SRT، smi، sub، ssa، idx و vtt برای کاربران تهیه می‎شود. تهیه فایل نهایی در فرمت SRT، درخواست متداول بسیاری از کاربرانی است که برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی ویدیوی برنامه‎های ورزشی درخواست ثبت می‎کنند. پس محدودیتی برای ثبت سفارش ترجمه فایل‎های ویدیویی تخصصی در ایران تایپیست وجود ندارد.

آیا امکان ترجمه تخصصی برنامه‌های ورزشی به صورت زیرنویس وجود دارد؟

ترجمه تخصصی برنامه‌های ورزشی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه متن

سوالات متداول

امکان ارسال فایل‌هایی در فرمت‌های متنی، صوتی و تصویری برای ترجمه تخصصی وجود دارد.

بله. امکان ارسال فایل‌هایی در فرمت‌های متنی، صوتی و تصویری برای ترجمه تخصصی وجود دارد.

فرمت فایل نهایی ترجمه این ویدیوها  srt و چسبان است.

با توجه به مدت زمان فایل ویدیویی، هزینه متغیر است.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 261 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی برنامه‌های ورزشی ترجمه تخصصی کلیپ های ورزشی ترجمه تخصصی فیلم ورزشی ترجمه تخصصی ویدئو ورزشی ترجمه تخصصی ورزشی با زیرنویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :