جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی نیز وجود دارد؟

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 17:23:05 بازدید: 729 امتیاز 4 از 1 نظر

بسیاری از کاربران با ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی تمایل دارند تا کار ترجمه به شکل فوری و در سریع‌ترین زمان ممکن برای آن‌ها انجام شود. از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده در ایران تایپیست در زمینه ترجمه‌ی تخصصی، ترجمه فوری است؛ به شکلی که هر یک از کاربران در زمان ثبت سفارش برای ترجمه‌ی تخصصی متون مورد نظر خود، می‌توانند هماهنگی لازم را برای تحویل فوری فایل ترجمه شده به شکل تخصصی با کارشناسان این هلدینگ معتبر انجام داده و از این طریق از تحویل فوری متن تخصصی مورد نظر خود، اطمینان داشته باشند. ترجمه‌ی تخصصی فوری در ایران تایپیست توسط مترجمانی انجام می‌شود که سابقه‌ی کافی را در زمینه انجام فوری کار ترجمه دارا هستند و می‌توانند متون مختلف را با مهارت بالا و به شکل حرفه‌ای ترجمه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل آماده سازند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در واقع مترجمانی که برای انجام کار سفارش‌های ترجمه‌ی تخصصی فوری انتخاب می‌شوند، از آن دسته افرادی هستند که تخصص و دانش لازم را در این زمینه کسب کرده‌اند و دارای مدارک معتبر و بین المللی برای ترجمه متون مختلف به شکل تخصصی هستند. انتخاب ایران تایپیست برای ترجمه متون با موضوعات مختلف به شکل تخصصی نیز، این مترجمان با مهارت و تخصص بالا می‌باشد تا بتوانند علاوه بر سریع انجام دادن کار ترجمه تخصصی، کیفیت بالای متن ترجمه شده را نیز حفظ کنند. کاربران می‌توانند سفارش ترجمه تخصصی متون با موضوعات مختلف را به 32 زبان زنده‌ی دنیا در این هلدینگ بزرگ و معتبر، ثبت نمایند؛ در واقع مترجمان حرفه‌ای ایران تایپیست، ترجمه تخصصی فوری را به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، چینی، ایتالیایی، روسی، عربی و بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دنیا، انجام می‌دهند. علاوه بر آن امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی فوری متون با موضوعات علمی و پژوهشی و دانشگاهی، خدماتی، تبلیغاتی و سایر موضوع‌ها در این هلدینگ بزرگ و معتبر برای کاربران و متقاضیان وجود دارد.

 آیا امکان تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی نیز وجود دارد؟

ترجمه تخصصی فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی مربوط به تمامی متون

ممکن است شما به جهت ضیق وقت نیاز به تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی متون مربوط به رشته خود را داشته باشید. در چنین حالتی طبیعتا بایستی سفارش های خود را به مراکز ترجمه ای بسپارید که امکان تحویل فوری سفارش ترجمه شما را تضمین می کند. چرا که متون شما تخصصی می باشد و سرشار از واژه ها و اصطلاحات تخصصی بسیار زیادی است. بنابراین تحویل فوری این سفارش ها منوط به این است که در این مراکز ترجمه، حتما مترجم متخصص در زمینه کاری یا رشته شما وجود داشته باشد. این دست از مترجمین بر حسب تجربه و تخصص خود می توانند سفارش های ترجمه‌ی تخصصی متون شما را با سرعت و سهولت بیشتر و به شکل تضمین شده ای، به دست شما برسانند. اما اگر موسسه ای، مترجم متخصص مرتبط با رشته شما را نداشته باشد؛ امکان تحویل فوری سفارش ترجمه به دست شما با مشکل رو به رو می گردد.

آیا امکان تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی نیز وجود دارد؟

تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی

یکی از نکات حائز اهمیتی که در خصوص تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی می بایست به آن توجه کرد؛ عدم افت کیفی ترجمه است. به این صورت که معمولا مترجم هایی که می خواهند خیلی سریع و فوری، فایل مشتریان خود را ترجمه کنند؛ بر حسب سهل انگاری دچار اشتباهاتی می شوند. این اشتباهات در ترجمه سبب افت سطح کیفی ترجمه می گردد. در نتیجه ممکن است رضایت مشتری را به همراه نداشته باشد. هر چند که مشتری مورد نظر می تواند سریعتر از حد تصور سفارش ترجمه‌ی تخصصی خود را دریافت کند. بنابراین باید توجه داشت که تحویل فوری ترجمه به مشتری مستلزم کیفیت بالای ترجمه است. موسسه ایران تایپیست، بر حسب تجربه بالای خود و مترجمین خویش، این تضمین را به مشتریان خود می دهند. بدین ترتیب شما می توانید سفارش خود را با درخواست فوری در ایران تایپیست، حضوری یا غیر حضوری ثبت کنید.

آیا تحویل فوری سفارش های ترجمه حجیم هم امکان پذیر است؟

مراکز و موسسه های ترجمه ای که سفارش های ترجمه‌ی تخصصی متون شما را پذیرش می کنند؛ می بایست به شما تضمین دهند. بدین ترتیب چه فایل ترجمه شما یک صفحه باشد و چه بالای صد صفحه هم باشد؛ امکان تحویل فوری برای درخواست های شما وجود دارد. به این ترتیب که اگر شما درخواست ترجمه خود را به شکل فوری به ثبت رسانده باشید؛ هیچ فرقی میان تعداد صفحات وجود ندارد. در هر صورت موسسه های معتبر و با تجربه، چنین بستری را برای شما به وجود می آورند. حال ممکن است این سوال به ذهن شما متبادر گردد که چگونه ممکن است سفارش ترجمه‌ی تخصصی حجیم ما به شکل فوری، ترجمه و تایپ شده به دست ما برسد؟ معمولا این گونه است که مثلا: یک فایل صد صفحه ای تقسیم بر چند مترجم توانمند می شود. در نهایت یک ویراستار حرفه ای، ترجمه های دریافتی را انسجام می بخشد و آن را حتی یک روزه هم به دست شما می رساند.

 

آیا امکان تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی نیز وجود دارد؟

ترجمه کلیه متون در تمامی زبان ها

برای ثبت درخواست ترجمه‌ی تخصصی فوری می توانید آنلاین و اینترنتی هم اقدام کنید. موسسه ایران تایپیست، چنین بستری را برای شما مهیا نموده است. کافیست در وب سایت این موسسه ثبت نام کنید. پس از آن می توانید در هر پاسی از شبانه روز و بدون فوت فرصت در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید. بدین ترتیب هم از وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده اید و هم اینکه سفارش ترجمه خود را در یکی از بهترین مراکز ترجمه به ثبت رسانده اید. ایران تایپیست با بکار گماردن بهترین مترجمین، سفارش ترجمه‌ی تخصصی شما را در کلیه رشته ها و موضوعات و تمامی زبان های زنده دنیا تضمین می کند. تحویل فوری ترجمه و سطح کیفی آن در ایران تایپیست تضمین می گردد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه سریعترجمه وب سایتلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله. ترجمه‌های تخصصی فوری توسط مترجمانی مسلط و حرفه‌ای انجام می‌شود.

آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، چینی، کره‌ای، ترکی استانبولی و... .

موضوعات علمی و پژوهشی و دانشگاهی، خدماتی، تبلیغاتی و... .

ایران تایپیست بهترین مترجمان را برای انجام کار ترجمه تخصصی فوری، به کار می‌گیرد.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/7/16 ساعت 17:23:05 تعداد بازدید: 729 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحویل فوری ترجمه‌ی تخصصی ترجمه‌ی تخصصی سریع سریعترین ترجمه‌ی تخصصی ترجمه‌ی تخصصی دقیق و فوری ترجمه‌ی تخصصی یکروزه آنلاین

دیدگاه کاربران

طاها میرشکاری | 1400-7-8 ساعت 14:57:10 امتیاز :

اینکه تایم کاربرا براتون مهمه و سر وقت و حتی زودتر کارو تحویل میدین جای تشکر داره?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :