شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه متن

نویسنده: نازنین بیات سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:19:40 بازدید: 842 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه متن خود را به ایران تایپیست بگذارید. هلدینگ ایران تایپیست با سیستم اعلام قیمت رایگان و آنلاین و همچنین جامع ترین پکیج قیمت گذاری ترجمه همیشه سعی در ارائه ترجمه های بسیار با کیفیت در کنار قیمت بسیار مناسب داشته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

برای سفارش ترجمه متن آیا از ابتدا به من اعلام قیمت میشود؟

سفارش ترجمه متن در ایران تایپیست به نحوی است که کمتر از 10 دقیقه پس از ثبت سفارش که در آن فاکتورهای مختلف مشخص شده، با صدور پیش فاکتور رایگان، هزینه کل انجام ترجمه برای شما مشخص خواهد شد تا براساس هزینه کلی و حتی برای مقایسه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و در صورت پرداخت نهایی، سفارش ترجمه متن به بهترین و حرفه ای ترین مترجم در زمینه ترجمه تخصصی مربوطه واگذار خواهد شد. حتی امکان دیگری هم برای مشتریان عزیز فراهم شده که بسیار ساده تر و سریعتر از روش قبلی است تا از ابتدا قیمت نهایی به شما اعلام گردد. شما عزیزان می توانید از طریق کادر سمت راست صفحات وب سایت ایران تایپیست که با عنوان «محاسبه فوری هزینه ترجمه» مشخص شده و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری و عضویت، هزینه نهایی را مشاهده کنید. این سیستم اعلام قیمت به شکل آنلاین و هوشمند در سریعترین زمان ممکن عمل می کند و کافیست تعداد کلمات، زمینه تخصصی و زبان مبدأ و مقصد را مشخص کنید تا برحسب تاریخ تحویل و نوع ترجمه، قیمت پرداختی شما را اعلام کند.

سفارش ترجمه متن

سفارش ترجمه متن و دریافت هزینه ترجمه از ابتدای کار و تنها با چند کلیک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سریع ترین سایت برای اعلام قیمت سفارش ترجمه متن

سفارش ترجمه متن خود را می توانید در کمترین زمان ممکن و به شکل کاملا رایگان تعیین هزینه کنید تا به راحتی متوجه شوید که با توجه به پارامترهای مشخص شده، هزینه نهایی انجام سفارش توسط مترجم (مترجمین) ایران تایپیست چقدر خواهد شد. در این روش نیاز نیست برای تعیین قیمت سفارش ترجمه متن در سایت عضو شوید و سپس از طریق پنل کاربری سفارش خود را ثبت کنید تا پیش فاکتور رایگان برای شما صادر شود، حتی نیاز نیست که با همکاران واحد ترجمه تماس تلفنی بگیرید و مدت زمان زیادی را در صف انتظار برای پاسخگویی به شما عزیزان منتظر بمانید. مؤسسه ایران تایپیست از هر لحاظ برای وقت مشتریان خود ارزش قائل است و به همین دلیل بستری را فراهم کرده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید هزینه انجام سفارش خود را بدانید. در این روش از طریق سیستم محاسبه گر آنلاین و رایگان وب سایت که با کادر «محاسبه فوری هزینه ترجمه» مشخص گردیده می توانید در کمتر از یک دقیقه، هزینه کل نهایی را مشاهده کنید.

چه مبلغی از سفارش ترجمه متن را باید ابتدا پرداخت کنم؟

سفارش ترجمه متن در ایران تایپیست به طور کلی به شکل اقساطی انجام می شود بدین صورت که پس از مشخص کردن پارامترهای مختلف برای سفارش یا سفارشات ترجمه خود، دکمه ثبت سفارش را کلیک می کنید تا پیش فاکتور نهایی برای شما صادر گردد. در پیش فاکتور برحسب مبلغ کل و حجم سفارش اقساط پرداخت هزینه ترجمه مشخص شده که بخشی از آن (60%) را به عنوان پیش پرداخت و شروع کار پرداخت می کنید تا به مؤسسه ایران تایپیست اطمینان دهید که مشتری واقعی هستید و شما نیز مطمئن باشید که ترجمه با کیفیتی دریافت خواهید کرد. در ادامه و پس از اتمام کار نیز مابقی مبلغ (40%) را تصفیه کرده و فایل نهایی ترجمه را دریافت می کنید لذا نیاز نیست که کل هزینه سفارش ترجمه متن را از همان ابتدا پرداخت کنید. در ترجمه های حجیم مثل کتاب نیز کماکان پرداخت به شکل اقساط وجود دارد به نحوی که در چنین سفارشاتی برای رضایت و آرامش خاطر بیشتر کاربران عزیز، این امکان فراهم شده تا پرداخت ترجمه به شکل فصل به فصل باشد.

سفارش ترجمه متن

سفارش ترجمه متن و پرداخت اقساطی و مرحله به مرحله؛ تنها در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا قیمت گذاری برای سفارش ترجمه متن رایگان میباشد؟

سفارش ترجمه متن برای مشتریان عزیز از دو فاز کلی تشکیل شده، اول اینکه مطمئن باشند ترجمه آنها با نهایت کیفیت و دقت و حوصله و تسلط عالی نسبت به دانش زبان مبدأ و مقصد و لغات تخصصی توسط بهترین و حرفه ای ترین مترجمین انجام می شود و دوم اینکه قیمت نهایی نیز دلخواه و متناسب با بودجه آنان باشد و به شکل پیش فاکتور رایگان صادر شود تا بتوانند به راحتی مقایسه کنند. برای تعیین قیمت خواسته مشتریان این است که بتوانند برای مقایسه سریع و راحت، سفارش ترجمه آنان در حداکثر سرعت و به شکل کاملا واضح و مشخص تعیین شود و این قیمت گذاری نیز رایگان باشد. هلدینگ ایران تایپیست به دلیل داشتن حسن انجام کار و سیاست گذاری با هدف رضایت مشتریان در ایران معروف شده است لذا در این زمینه نیز سیستم محاسبه گر آنلاینی قرار داده شده که در تمامی صفحات وب سایت در سمت راست به شکل کادر با عنوان «محاسبه فوری هزینه ترجمه» قابل دسترس است و به شکل کاملا رایگان و در کسری از ثانیه با مشخص کردن پارامترهای مختلف، هزینه نهایی را اعلام می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

انواع پکیج قیمت گذاری برای سفارش ترجمه متن

سفارش ترجمه متن در هلدینگ ایران تایپیست به شکل پکیج یا بسته های مختلف قابل ثبت است تا تمامی پروسه ترجمه از ابتدا تا انتها از تمامی لحاظ مطابق با خواسته مشتریان باشد تا رضایت حداکثری آنان کسب شود. به همین منظور در کنار سفارشات عادی و فوری، سفارشات نیمه فوری هم تعریف کرده ایم تا مشتریان زمان تحویل دلخواه خود را مشخص کنند. برای سفارشات از نوع ترجمه عادی و ترجمه تخصصی، حالت تخصصی ویژه نیز قرار داده ایم که نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد سفارش ثبت شده است. همچنین در پکیج قیمت گذاری پارامترها زمینه تخصصی و زبان مبدأ و مقصد نیز قرار داده شده که در ایران تایپیست به لطف در اختیار داشتن مترجمینی کاملا حرفه ای و با سابقه، امکان ارائه خدمات در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا در کنار زبان انگلیسی فراهم کرده ایم. به همین دلیل هلدینگ ایران تایپیست از لحاظ پکیج قیمت گذاری برای سفارش ترجمه متن، کامل ترین و بهترین پکیج را در اختیار دارد، ضمن اینکه تعرفه ها تمامی خدمات بسیار پایینتر و مقرون به صرفه تر از سایر مؤسسات ترجمه ای قرار داده شده است.

سفارش ترجمه متن در ایران تایپیست با قیمت گذاری رایگان و سریع با امکان پرداخت پیش قسط یعنی حدود 60% کل مبلغ و بدون نیاز به پرداخت کل هزینه در ابتدای کار و همچنین ارائه متنوع ترین و بهترین پکیج های قیمت گذاری و ثبت ترجمه، به حرفه ای ترین شکل انجام می شود.

سفارش ترجمه متن

سفارش ترجمه متن در ایران تایپیست با بهترین قیمت و کیفیت و متنوع ترین پکیج های قیمت گذاری ترجمه

سفارش ترجمه متن های عمومی و تخصصی در تمامی رشته ها

روزانه افراد زیادی هستند که اقدام به ثبت سفارش ترجمه متن های مختلف در رشته های تخصصی خویش می کنند. بیشتر این افراد را قشر دانشجو به خود اختصاص داده اند. اما به غیر از آن ها، افراد و اقشار دیگری هم هستند که به ترجمه متون مختلف نیاز دارند. ادارات و شرکت های مختلف که طرف قرارداد آن ها افراد خارجی هستند؛ از جمله این دست از مشتریان ترجمه متون به شمار می روند. در هر صورت تعداد سفارش های ترجمه متون نسبت به سایر سفارش های ترجمه، بسیار بیشتر می باشد. یک مترجم برای پذیرش و ارائه سفارش ترجمه متن در هر یک از رشته های دانشگاهی و غیر دانشگاهی مختلف، نیازی به داشتن هر چهار مهارت زبانی ندارد. آن ها بدون مهارت لازم شنیداری، می توانند با بهره گیری از مهارت ترجمه متون، اقدام به ترجمه انواع متون شما کنند.

سفارش ترجمه متن

انجام سفارش ترجمه متن

با توجه به ارائه انواع خدمات سفارش ترجمه متن در موسسه های معتبر، هر یک از شما در هر رشته ای، می توانید اقدام به ثبت سفارش کنید. موسسه های معتبر با بکارگیری مترجمان بسیار زیاد متخصص در هر حوزه و رشته ای، می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. از جمله این موسسه ها، می توان به ایران تایپیست اشاره کرد. در این موسسه، مترجمان عمومی و تخصصی از همدیگر تفکیک شده اند. از طرفی دیگر مترجمان متخصص در هر رشته ای نیز کاملا مشخص می باشند. از طرفی دیگر هر یک از این مترجمین، رتبه بندی شده اند. بدین ترتیب پس از ثبت سفارش ترجمه متن شما با توجه به میزان حساسیت آن، سفارش مربوطه را به مترجمین متخصص در آن راستا می سپارند. به همین دلیل است که همیشه شما می توانید کیفیت های مطلوبی را از ترجمه متون مختلف خود در این موسسه دریافت نمایید.

 چرا در سفارش ترجمه متن، هزینه ها را بر اساس تعداد کلمات حساب می کنند؟

یکی از مسائل بسیار تأثیرگذار در هزینه هر سفارش ترجمه متن، تعداد کلمات آن متن می باشد. به این ترتیب که هر چقدر تعداد کلمات یک متن بیشتر باشد؛ طبیعتا هزینه آن سفارش هم بیشتر خواهد شد. برخی از مراکز ترجمه و یا مترجمین تازه کار به جای در نظر گرفتن تعداد کلمات در هزینه نهایی سفارش های ترجمه، هزینه ها را بر اساس تعداد صفحات می سنجند. اگر هزینه سفارش ترجمه متن را بر اساس تعداد صفحه مورد محاسبه قرار دهیم؛ ممکن است در حق مشتری اجحاف گردد. چرا که گاهی اوقات در یک صفحه، ممکن است تصویر، نمودار یا هر شکلی بدون متن وجود داشته باشد. یا اینکه تعداد پاراگراف های آن زیاد و تعداد کلمات آن نسبت به صفحات قبل و بعد، کمتر باشد. در نتیجه دور از انصاف است که هزینه آن صفحات را هم مانند سایر صفحات در نظر بگیریم.

سفارش ترجمه متن

ترجمه متن

بهترین و عادلانه ترین شیوه برای سنجش هزینه سفارش ترجمه متن، در نظر گرفتن تعداد کلمات موجود در فایل ترجمه است. چرا که در این شیوه از محاسبه هزینه ها، اگر حتی در صفحه ای، تعداد کلمات نسبت به صفحات دیگر، کمتر یا بیشتر باشد؛ به شکل عادلانه ای هزینه آن حساب می شود. پس هزینه هر صفحه با توجه به تعداد کلمات موجود در آن مورد محاسبه قرار می گیرد تا در حق هیچ فردی اجحاف نشود. در این شیوه از محاسبه هزینه های سفارش ترجمه متن، صفحات پر شده از عکس و نمودار و جدول و... در هزینه ها جایی ندارند. بنابراین با توجه به عدل و عدالت و محاسبه منصفانه و بی غل و غش هزینه سفارش های ترجمه، بهترین شیوه محاسبه هزینه بر اساس تعداد کلمات و نه تعداد صفحات می باشد. هزینه سفارش ترجمه متن شما در موسسه ایران تایپیست نیز بر اساس تعداد کلمات است.

سفارش ترجمه متون ما توسط چه کسانی انجام می شود؟

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در خصوص، انجام سفارش ترجمه متن توسط مترجم مربوطه است. به واقع برای هر یک از مشتریان ترجمه مهم است که چه کسی ترجمه متون آن ها را بر عهده می گیرد. مسلما ترجمه متنی که توسط یک مترجم با تجربه و ماهر انجام می شود با ترجمه متنی که توسط یک فرد تازه کار انجام می شود؛ زمین تا آسمان متفاوت است. به همین دلیل بایستی در انتخاب نوع مترجم و مرکز ترجمه دقت داشت تا هر سفارشی را به راحتی به دست هر مترجمی نسپرد. امروزه با توجه به ارائه سفارش ترجمه متن به شکل آنلاین و اینترنتی، شاید این گونه تصور شود که شما نمی توانید مترجم مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید. در صورتی که روند انتخاب مترجمان دورکاری را امروزه برای شما موسسه های معتبر ترجمه انجام می دهند. به این شکل که با ثبت سفارش های شما، آن ها از مترجم متخصص در همان حیطه برای سفارش شما بهره می جویند.

سفارش ترجمه متن

ترجمه متن توسط افراد متخصص

سفارش ترجمه متن ثبت شده شما در موسسه های معتبر، درست به دست مترجمان مرتبط با موضوع سفارش شما انجام می شود. برای این منظور شما می توانید سفارش ترجمه خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. در این موسسه، شما می توانید از وجود مترجمان زیادی بهره جویید که هر یک از آن ها در حوزه های مختلفی اقدام به ترجمه متون می کنند. دسته از آن ها در زمینه های سیاسی و برخی دیگر اقتصادی و به همین ترتیب: ورزشی، هنری، ادبی، مهندسی، فنی، پزشکی و... هر کدام از این متون را به دست مترجم مسلط به همین موضوعات می سپارند. بنابراین شما می توانید با خیال راحتی نسبت به ثبت سفارش ترجمه متن در موسسه ایران تایپیست اقدام کنید. چرا که در این موسسه، سفارش شما به دست همان مترجمی سپرده می شود که در حوزه کاری شما تسلط دارد.

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه متن از روی اسکرین شات و انواع فایل وجود دارد؟

در صورتی که می خواهید اقدام به ثبت سفارش ترجمه متن کنید؛ لزوما این گونه نیست که متن شما تایپ شده باشد. گاهی اوقات فایلی که قصد ترجمه آن را دارید؛ به شکل دستنویس یا اسکرین شات است و گاهی اوقات نیز ممکن است به شکل انواع فایل های صوتی و تصویری است. در هر حالت شما می توانید سفارش های ترجمه خود را به مراکز معتبر بسپارید. جالب اینکه سفارش های ترجمه شما در این مراکز، تایپ شده در برنامه ورد تحویل شما می شود. بنابراین اگر متن درخواستی خود را برای ترجمه به شکل تایپ شده در اختیار ندارید؛ باز هم امکان ثبت سفارش ترجمه متن خود را خواهید داشت. پس دیگر جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هر چند که هزینه هر یک از این فایل ها نسبت به همدیگر متفاوت است. اما آنچه واضح و مبرهن است؛ پذیرش انواع فایل ها در مراکز ترجمه است.

سفارش ترجمه متن

ترجمه متن از روی انواع فایل

ثبت سفارش ترجمه متن از روی اسکرین شات یا هر نوع تصویر دیگری هم برای شما وجود دارد. شما می توانید انواع فایل های مختلف صوتی و تصویری یا عکس و اسکرین شات خود را حضوری یا غیر حضوری در مراکز ترجمه بسپارید. این مراکز، ضمن سپردن سفارش های ترجمه شما به دست مترجمان با تجربه در این زمینه، در نهایت فایل ترجمه شده شما را تایپ شده تحویلتان می دهند. از جمله این مراکز ترجمه که سابقه فعالیت زیادی هم در این حوزه دارد؛ ایران تایپیست را می توان نام برد. شما می توانید در این موسسه، به شکل حضوری و یا در وب سایت آن به شکل غیر حضوری سفارش ترجمه متن خود را به ثبت برسانید. در نهایت مترجمین این موسسه به هر یک از شیوه های مرسوم، فایل شما را تایپ شده و مرتب تقدیم شما می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه متنلیست هزینه ترجمهترجمه سریع

سوالات متداول

بله پس از ثبت درخواست از طریق پنل کاربری، پیش فاکتور رایگان برای شما ارسال می گردد تا پس از قبول شرایط و پرداخت هزینه (60%) کار استارت بخورد.

ایران تایپیست تنها در طی 10 دقیقه پیش فاکتور رایگان برای شما ارسال می کند.

برای شروع کار ترجمه ابتدا 60% آن پرداخت می شود و مابقی نیز پس از اتمام ترجمه فایل، پرداخت خواهد شد.

قیمت گذاری چه از طریق پنل کاربری و چه از طریق کادر محاسبه فوری ترجمه کاملا رایگان است و بابت آن هزینه ای نمی پردازید.


نویسنده: نازنین بیات سفارش ترجمه تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:19:40 تعداد بازدید: 842 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متن تخصصی سفارش ترجمه تخصصی ترجمه متن سایت ترجمه متن ترجمه متن آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :