شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 76 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر به دنبال رشد و گسترش برند خود هستید، بهترین راه پیش روی شما تبلیغات از طریق طراحی بنر اینستاگرامی است. در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای رشد برند خود از روش‌هایی متنوع مانند تبلیغات با بنر می­توانید استفاده کنید. به دلیل افزایش هزینه‌ها، افراد به دنبال رشد و گسترش برند خود از طریق دیجیتال مارکتینگ هستند. در این متن به بهترین روش طراحی بنر اینستاگرامی خواهیم پرداخت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چند ایده برای طراحی جذاب بنر اینستاگرامی

اگر قصد دارید در ابتدای فعالیت­تان برای طراحی بنر اینستاگرامی خودتان اقدام نمایید، باید به کمک چند ایده جذاب باشید. داشتن ایده‌های جذاب و کاربردی برای طراحی بنر اینستاگرامی ویژه و منحصر به فرد نسبت به رقیبان­تان در صنعت فوق می‌تواند سرعت شما در مسیر موفقیت را افزایش دهد. برای آنکه بتوانید بنر اینستاگرامی جذابی طراحی کنید، بهتر است به ایده‌های زیر بیندیشید. سپس بر اساس ایده‌های عنوان شده و با خلاقیت بیش از اندازه خود برای طراحی بنر اینستاگرامی ویژه و منحصر به فرد اقدام نمایید:

با توجه به برندتان از لحن صحیح استفاده کنید. اگر برند شما فروشنده لوازم اسباب بازی کودکان است بهتر است از لحنی صمیمی، دوستانه و همراه با طنز استفاده نمایید. این موضوع مخاطبین شما را در طراحی بنر اینستاگرامی به سمت پیجتان راهنمایی می‌کند. از طرفی اگر برندتان در زمینه موارد لوکس مانند لباس و یا کیف و کفش چرم فعالیت می‌کند بهتر است از لحنی جدی و البته صمیمانه و همراه با صداقت استفاده نمایید. با در نظر داشتن لحن‌های جدیدتر و ایجاد صمیمیت بیشتر میان خودتان و خریداران می‌توانید برندتان را به نحوه ویژه و با ایده‌های متنوع به مشتریان معرفی نمایید.

سعی کنید برای داشتن طراحی بنر اینستاگرامی جذاب و بی‌نظیر از عکس‌های متنوع اما خلاقانه و در عین حال مرتبط با برندتان استفاده کنید.  اگر برند شما در زمینه معرفی ستوران‌های مختلف ایران فعالیت میکند، بهتر است از عکس های جذابی که از غذاهای ایرانی و رستوران های منحصر به فرد گرفته اید، برای زمینه و یا عکس اصلی در زمان طراحی بنر اینستاگرامی خود استفاده کنید. دلیل این مورد را میتوانیم در مخاطبین هدف پیج شما عنوان کنیم. با داشتن ایده های خلاقانه و جدید در زمینه عکاسی از محصول و … خود می توانید نیاز مخاطبین را رفع کنید.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

برای طراحی بنر اینستاگرامی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

سوال های جذاب و خلاقانه‌ای که شما از مخاطبین خود در پیج اینستاگرامی‌تان می‌پرسید و آن را در طراحی بنر اینستاگرامی خود نیز لحاظ می‌کنید، می‌توانند نظر بسیاری از مخاطبین را جلب کنند. برای مثال اگر شما به عنوان یک مخاطب در پیج اینستاگرامی فعالیت داشته باشید و مشاهده کنید که یک برند تولید کننده لوازم آرایشی در بنر تبلیغاتی خود در مورد سال تولدتان سوال کرده است با خودتان فکر می‌کنید سال تولد شما چه تاثیری بر خرید لوازم آرایشی خواهد داشت؟

در این میان اگر برند تولید کننده لوازم آرایشی در طراحی بنر اینستاگرامی خود از سوالات جذاب استفاده کرده باشد یا برای مثال از شما پرسیده باشد که نور خورشید از چه زاویه‌ای به شهر شما می‌تابد تا شما برای جستجوی این مورد اقدام کنید و در نهایت بتوانید با توجه به میزان تابش نور خورشید برای خرید کرم ضد آفتاب اقدام نمایید، قطعاً ذهن شما بیشتر به سمت بنر طراحی شده تبلیغاتی برند لوازم آرایشی حرکت خواهد شد. همچنین بر اساس محتوای برندتان از کلمات و سوالات مخصوص به خودتان و برندتان استفاده نمایید.

برای داشتن طراحی جالب بنر اینستاگرامی سعی کنید هدیه دهید. امروزه در پلتفرم اینستاگرام بسیاری از افراد فعالیت دارند. دریافت جایزه‌های متعدد و یا برنده شدن در یک قرعه کشی جذاب می‌تواند نظر بسیاری از مخاطبین را جلب نماید. به همین منظور در زمان طراحی بنر اینستاگرامی خود سعی کنید از مناسبت­های منحصر به فرد تقویمی استفاده نمایید. به مناسبت‌های مختلف به همراهان تان که از اکسپلورر به شما می پیوندند و یا همراه همیشگی شما هستند، هدیه ویژه تقدیم کنید. به همین منظور بسیاری از افراد برای دریافت جایزه از سوی شما اقدام می‌کنند. همین موضوع می‌تواند تعداد مشاهده‌های بنر طراحی شده اینستاگرامی شما را افزایش دهد.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

از ترفند­های جدید برای طراحی بنر اینستاگرام استفاده کنید

بهترین روش برای طراحی بنر اینستاگرامی منحصر به فرد داشتن یک داستان خلاقانه است. فردی که به عنوان مخاطب وارد پیج اینستاگرامی شما می‌شود دنبال داستان‌های سلسله وار در پیج اینستاگرامی شماست. در این حالت آنها را دنبال می­کند و با جذابیت بیشتر به سمت محتواهای متنوع پیج اینستاگرامی شما روانه می­شود.  برای آنکه بتوانید برند خودتان را به صورت کامل معرفی کنید بهتر است چند محتوای ویژه و مرتبط تولید نمایید. هرچه داستان شروع فعالیت برند شما برای مخاطب جذاب تر باشد، قطعا به پست ها و قسمت های مختلف پیجتان سر خواهد زد.

مهمترین نکات در طراحی بنر اینستاگرامی

داشتن یک و یا چند طراحی بنر اینستاگرامی ویژه آرزوی هر مدیر پیج فعالی در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. اگر شما هم به دنبال رشد در این زمینه هستید باید به نکات زیر توجه نمایید:

در قدم اول شما باید بدانید هدف اصلی برند شما چیست و برندتان چه روشی را برای فروش بیشتر طی می­کند؟ برای این موضوع شما باید بدانید که در چه زمانی قرار است بنر تان را منتشر کنید و قصدتان از انتشار بنر تان چیست. قطعاً اگر با چنین هدفی پیش بروید می‌دانید که باید متن استفاده شده برای طراحی بنر اینستاگرامی‌تان چه چیزی باشد، از چه رنگ‌هایی باید برای طراحی بنر تان استفاده نمایید، محتوا و متن نوشته شده در بنر شما چه چیزی باید باشند. همچنین باید بدانید که ذهن مخاطبین را با چه ترفندی و با چه ایده‌ای به چالش بکشید.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

طراحی بنر برای فروش محصول

پس از آنکه هدف اصلی خود را از طراحی بنر اینستاگرامی درک کردید، حال باید محتوایی آماده نمایید که هم مرتبط با تبلیغات شما باشد و هم روح و جذابیت به بنر تبلیغاتی شما اضافه کند. محتوای ایجاد شده باید با هدف اصلی تبلیغات یکی باشد و از اصول چهارچوب‌ها خارج نشود.  در این حالت ذهن مخاطب خارج از بنر طراحی شده اینستاگرامی شما نخواهد رفت و تا حدود زیادی ذهن مخاطب را به موضوع اصلی درگیر کرده اید.

سعی کنید با طراحی بنر اینستاگرامی خود مخاطبین را به تعامل موثر وادار کنید. زمانی که مخاطب بنر تبلیغاتی اینستاگرامی شما را مشاهده می‌کند در ذهن او سوال‌های متعددی در صورت بالا بودن کیفیت محتوای تولید شده ایجاد خواهد شد. به همین منظور سعی می‌کند به دایرکت اینستاگرام شما مراجعه نموده و سوال‌های متعدد خود را از شما بپرسد. در چنین حالتی تعامل میان شما و مخاطب اینستاگرامی شما ایجاد شده است. شما به پرسش و پاسخ‌های متعدد میان خودتان و مخاطبین­تان می‌پردازید. در چنین حالتی بنر تبلیغاتی شما، بازدهی بالایی داشته است و بازدهی بی نظیری را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد.

سعی کنید در روش تبلیغاتی خود یعنی طراحی بنر اینستاگرامی از هشتگ‌ها و یا از کاورهای مناسب با تایتل‌های ویژه استفاده نمایید. هشتگ‌ها به کشاندن مخاطبین از صفحات مختلف به پیج شما و صفحه شما کمک می‌کنند. از طرفی تایتل‌های بی‌نظیر و ویژه که با خط بزرگتر و درشت‌تر در بنرهای شما نوشته شده­اند می‌تواند ذهن مخاطبین را بیشتر از قسمت ها و محتواهای دیگر درگیر کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در نکته آخر بهتر است برای نشر تبلیغات به روش طراحی بنر اینستاگرامی در پلتفرم اینستاگرام بهترین زمان ممکن یا اوج مصرف افراد را انتخاب کنید. شما در صفحه اصلی خود می‌توانید در ابزار مشاهده مخاطبین به این نتیجه پی ببرید که مخاطبین شما در چه رده سنی قرار دارند و چه ساعاتی از روز را بیشتر در اینستاگرام می‌چرخند. بهتر است ساعتی را انتخاب نمایید که مخاطبین بیشتر در صفحات مجازی به گشت و گذار می‌پردازند. در این حالت با نشر طراحی بنر اینستاگرامی تبلیغات خودتان را به بهترین شکل ممکن در معرض دید قرار می­دهید.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

تناسب رنگ، محتوا و عکس با موضوع بنر تبلیغاتی

رازهای موفق‌ترین طراحی بنر بلاگری

چند راز کلی برای طراحی بنر اینستاگرامی آن هم برای بلاگرها وجود دارد که نظر مخاطبین را به خود جلب می‌کند. اولین راز در میان بلاگرها برای طراحی بنر آن است که آنها به اصل موضوع اشاره‌ای نمی‌کنند. آن­ها سعی می‌کنند باقی موارد موجود در بنر را برای شما پنهان بگذارند. در چنین حالتی شما با خواندن یک داستان کوتاه اما جذاب به سوالات متعددی دست پیدا می‌کنید. به همین دلیل سعی می‌کنید زندگی یک بلاگر را مورد بررسی قرار دهید. دومین راز موفقیت طراحی بنر بلاگری آن است که بلاگرهای معروف سعی می‌کنند عکس‌هایی را به انتشار بگذارند که نقاط عطف اتفاق رخ داده است.  برای مثال اگر تولد آنهاست و یا رخداد جذابی در زندگی آنها مشاهده می‌شود سعی می‌کنند با یک عکس در بنر اینستاگرامی خود آن را در معرض دید بینندگان قرار دهند. این مورد سبب می‌شود تا تعامل شما با بلاگر مد نظر بیشتر باشد.

سومین راز موفقیت طراحی بنر بلاگری آن است که بلاگرهای معروف سعی می‌کنند اتفاق‌های مهم و رویدادهای خود را به گونه‌ای با شما به اشتراک بگذارند که شما نیز از آنها سوالات متعدد بپرسید. آنها سعی می‌کنند از متن‌های راز آلود استفاده کنند و باکس‌های مختلفی را در بنرهای استوری خود قرار دهند. اگر رخدادها و رویدادهای متنوع این بلاگر برای شما جذاب باشد یکی پس از دیگری به مشاهده آنها خواهید پرداخت و بلاگر معروف را دنبال می‌کنید. یکی از مهمترین رموز دیگر طراحی بنر بلاگری آن است که بلاگرها سعی می‌کنند عکس مرتبط،  متن دقیق و جذاب خود را با لحنی دوستانه در بنر قرار دهند.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

طراحی بنر اینستاگرامی و آموزش برای یادگیری بیشتر

طراحی بنر محصول در اینستاگرام

افراد بسیار زیادی در پلتفرم اینستاگرام با طراحی بنر اینستاگرامی سعی بر فروش محصولات متنوع تولید شده توسط خود و یا وارد شده توسط خود دارند. این پلتفرم دارای تعداد کاربران بی‌شمار است. آنها باید در این زمینه برای فروش محصول به خلاقیت ویژه‌ای دست می­زنند. بعد از آنکه ایده جذابی به ذهنشان رسید از قرعه‌کشی‌های متعدد و با استفاده از موارد هیجان به جذب فالور اقدام می­کنند. همچنین در بنر طراحی شده باید به صورت کامل و جامع کلیه موارد مانند فالو کردن پیج، لایک نمودن پست‌های مختلف و موارد ویژه دیگر را برای قرارگیری در لیست قرعه کشی عنوان کنند. این موضوع به ترغیب بسیاری از افراد در بنر طراحی شده تبلیغاتی می‌انجامد.

همچنین شما باید محصولی را که قصد معرفی آن را دارید به صورت جامع و کامل در بنرتان معرفی نمایید. همچنین باید ویژگی‌ها و مزایای استفاده از محصول­تان را نیز بیان کنید. بهتر است در بنر تبلیغاتی از قیمت محصول صحبتی نکنید. رفع نیاز مخاطب در بنر طراحی شده سبب می‌شود تا مخاطب برای خرید محصول شما به پیج سر بزند و یا سوالات متعددی که در خصوص محصول شما ذهن او را درگیر نموده است از طریق پیج شما پاسخ دهد. همچنین سعی کنید در طراحی بنر اینستاگرامی برای فروش محصول خود عکس محصول اصلی را بدون هیچگونه ادیتی و یا تغییر رنگی در بنر قرار دهید. این موضوع صداقت شما را در زمان فروش افزایش می‌دهد و مخاطبین به محصول شما و پیج اینستاگرامی شما اعتماد می‌کنند.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی بنر اینستاگرامی

بکارگیری هوش مصنوعی در طراحی بنر اینستاگرامی

یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین قسمت‌های موجود برای طراحی بنر اینستاگرامی آن است که شما باید همه کارها را خودتان برای طراحی انجام دهید. انجام کلیه پروژه مد نظر برای طراحی بنر اینستاگرامی تبلیغاتی چه از تولید محتوا گرفته تا انتشار و انجام تبلیغات باید توسط خودتان در ابتدا انجام شوند. به همین منظور شما باید به طراحی بنر و شیوه استفاده از انواع اپلیکیشن‌های مختلف آشنایی داشته باشید. همچنین باید بدانید چه نوع متنی با چه کلمات کلیدی را تولید کنید.

وجود هوش مصنوعی متنوع موجود در اینترنت تا حدود زیادی در زمینه تولید محتوا، طراحی بنر، انتخاب و ادیت عکس ها و … به شما کمک می­کنند. هوش مصنوعی با جدیدترین متد ها و متن های موجود می تواند نیاز مخاطبین را در نظر بگیرد. در نتیجه بر اساس این موارد بهترین محتوا را در کمترین زمان ممکن می­توانید تولید کنید. همچنین هوش مصنوعی در زمینه ادیت عکس و … به یاری شما برای طراحی بنر تبلیغاتی پرداخته است. شما همچنین در روند تبلیغات و انتشار نیز می توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید و ایده های خلاقانه ای داشته باشید.

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی

آموزش طراحی بنر اینستاگرامی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

بله نه تنها در زمینه تولید محتوا بلکه برای ادیت عکس و ... نیز می¬توانید از هوش مصنوعی استفاده نمایید.

باید در زمان طراحی بنر تبلیغاتی خود صداقت داشته باشید و اطلاعات کامل را در متن بنر درج نمایید.

آنها سعی میکنند از داستانهای جذاب و البته با عکسهای مرتبط که در طول روز برای آنها رخ داده است استفاده نمایند و نظر شما را جلب کنند.

برای نشر و انتشار بهتر است به ساعات شلوغ و اوج مصرف مخاطبین هدف توجه نمایید و سپس برای انتشار اقدام کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 76 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنرهای اینستاگرامی طراحی بنر برای اینستاگرام ساخت بنر اینستاگرامی روشهای طراحی بنر اینستاگرامی طراحی گرافیکی بنر اینستاگرامی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :