پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری متن

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/12 ساعت 11:00:00 بازدید: 407 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مهم ترین بخش های هر ویراستاری، ویراستاری متن است. با توجه به اهمیت خاصی که ویرایش کردن دارد، در این مقاله سعی داریم به شما بگوییم که، ویراستاری متن چیست و چگونه انجام می شود. ضمن آنکه به چند سوال مربوط به آن نیز پاسخ خواهیم داد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری متن چقدر طول می‌کشد؟

هر نوشته ای که می خواهد چاپ شود یا در جایی انتشار پیدا کند، نیاز به ویراستاری دارد. زیرا ویراستاری نقش مهمی در خواندن و مطالعه جملات ایفا می‌کند. اگر جای یکی ویرگول جا به جا شود، نوع خواندن جمله تغییر می کند و حتی می تواند باعث شود فهم و دریافت ما از آن متفاوت گردد. از این رو به نقش مهم ویراستاری متن پی خواهیم برد. یک ویراستاری متن چقدر طول می کشد؟ طول کشیدن ویرایش یک متن از نظر زمانی، وابسته به چند عامل است. عامل اول مقدار متن می‌باشد. کاملا مشخص است که متن یک صفحه ای بسیار زودتر از یک متن بیست صفحه ای ویراستاری می شود. بنابراین یکی از مهم ترین موارد در زمان ویراستاری متن، مقدار کلمات و تعداد صفحات سفارش می باشد.

دومین عاملی که در ویراستاری متن باید به آن توجه کنیم، میزان ثقیل بودن کلمات است. یعنی کلمات این متن چقدر سنگین هستند. هر چقدر که بار معنایی کلمات بیشتر و جمله بندی ها سخت تر باشند، زمان لازم برای ویرایش کلمات بیشتر خواهد بود. بنابراین عامل دوم تاثیرگذار در زمان ویراستاری متون سخت بودن کلمات است. سومین مسئله، موضوع متن می‌باشد ؛ موضوع متن یکی از نکاتی است که تاثیر زیادی بر زمان ویراستاری متن دارد. یعنی اگر کتاب داستان کودک را بخواهیم ویراستاری کنیم، کار بسیار آسان تری در پیش داریم نسبت به زمانی که بخواهیم یک متن تخصصی را ویرایش نماییم.

بنابراین موضوع متن هم تاثیر مستقیم بر روی زمان ویراستاری متن دارد. با در نظر گرفتن این نکات، به طور تقریبی می توانیم زمان ویراستاری یک متن را حدس بزنیم. زمان ویراستاری متن، تاثیر مستقیمی بر روی هزینه ویراستاری آن دارد. به طور مثال ویرایشی که 1 ساعت وقت می گیرد، بسیار ارزان تر از ویرایشی است که چند ساعت زمان لازم دارد. شما می توانید برای اطلاع از هزینه های ویراستاری در ایران تایپیست اقدام به ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان ممکن فاکتور هزینه برای شما صادر گردد.

ویراستاری متن

ویراستاری متون

عوامل موثر در هزینه ویراستاری متن چیست؟

هزینه ویراستاری متن رابطه ی مستقیمی با میزان سخت بودن، تعداد کلمات، صفحات و تخصصی یا عمومی بودن متن شما دارد. همان‌طور که گفتیم، سه عامل مهم، در مقدار هزینه ویراستاری متون تاثیرگذارند. یکی از این عوامل تعداد کلمات و صفحات است. هر چقدر تعداد صفحات و تعداد کلمات به کار رفته شده بیشتر باشد، متن مورد نظر زمان بیشتری برای ویرایش کردن نیاز دارد. این زمان بیشتر، باعث می شود که هزینه ویراستاری متون هم بالا برود. دومین علت بالا رفتن هزینه، میزان سخت بودن کلمات است. یعنی هر چقدر که متن ما دشوارتر باشد و ساختار سخت تری داشته باشد، به همان مقدار هزینه ویراستاری متن آن پروژه نیز بالاتر خواهد رفت. قطعا یک متن ساده ویراستاری راحت تری نسبت به یک متن تخصصی دارد.

همان‌طور که در قسمت قبلی نیز اشاره کردیم، سومین عامل تاثیر گذار در هزینه ویراستاری متن، تخصصی بودن آن است. یک متن تخصصی نیازمند ویراستار متخصص است. به طور مثال کتابی که موضوع آن روانشناسی باشد، نیازمند ویراستاری است که با مباحث و مکاتب روانشناسی آشنایی کامل دارد. در غیر این صورت متن ما به مشکل بر می خورد و خوب و درست ویراستاری نمی شود. از طرفی، متونی وجود دارند که نیاز به دانش علمی و تخصصی فرد ویراستاری در یک رشته خاص ندارد و هر ویراستاری می تواند ویرایش آن متن را انجام دهد.

ویراستاری متن این متون به مراتب هزینه کمتری نسبت به متون تخصصی دارند. با بررسی این سه مورد و در نظر گرفتن آن‌ها، به شکل تقریبی می‌توان حدس زد که قیمت ویراستاری متون یک پروژه چقدر است. در ایران تایپیست شما امکان این را دارید که نمونه کارهای قبلی ویراستاران را بررسی کنید و طبق نیاز خود از قابلیت ها و خلاقیت های آنها استفاده نمایید. علاوه بر این نکته، پس از ثبت سفارش، بلافاصله فاکتور هزینه برای شما صادر می شود و شما می توانید به صورت رایگان از هزینه سفارش خود مطلع شوید. این در حالی است که تمامی هزینه ها در این مرکز مقرون به صرفه بوده و با مناسب‌ترین تعرفه ها ارائه می‌گردد.

ویراستاری متن

ویراستاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری متن پایان نامه برای چه رشته هایی میسر است؟

ویراستاری متن پایان نامه کار بسیار پر دردسر و وقت گیری است. علاوه بر آن، باید بسیار به ویرایش و متون آن دقت کنیم. زیرا هرگونه اشتباهی، اعتبار پایان نامه را زیر سوال می‌برد و شما نمی توانید بهترین نمره ممکن را کسب کنید و حتی ممکن است نمره ای هم از دست دهید. حالا سوال به وجود آمده آن است که ویراستاری متن پایان نامه برای چه رشته هایی میسر است؟ در جواب به این سوال باید بگویم که ویراستاری در آسان ترین شکل خود هم نیاز به تخصص دارد و عملی که نیاز به تخصص داشته باشد، هرگز آسان نیست و همگان به سادگی نمی توانند این کار را انجام دهند. بنابراین شما باید به فکر این باشید که یک ویراستار حرفه ای برای ویراستاری پایان نامه خود انتخاب کنید تا به بهترین نحو ممکن پایان نامه شما را ویراستاری کند.

اگر به دنبال ویراستار حرفه ای برای ویراستاری متن پایان نامه خود می گردید، پیشنهاد ما به شما ایران تایپیست است. وب سایت ایران تایپیست از بروزترین سایت های حاضر در ایران بوده و دارای کادری با تجربه و حرفه ای است. شما برای سفارش ویراستاری متن پایان نامه خود می توانید به این سایت سر زده و در قبال پرداخت هزینه ای بسیار کمتر از موسسه های دیگر و با شرایطی متفاوت تر، از خدمات ویراستاری این مرکز بهره‌مند شوید. در ایران تایپیست شما می توانید نمونه کارهای ویراستاران را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و طبق سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را برای همکاری با خود انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که در ایران تایپیست پرداخت هزینه های ویراستاری متن و دیگر خدمات به شکل قسطی هم انجام می‌شود. بدین صورت که پس از صدور فاکتور شما بخشی از مبلغ را پرداخت کرده و مقدار پول باقی مانده را پس از اتمام کار می‌پردازید. در ایران تایپیست ویراستاری پایان نامه محدودیت موضوعی و رشته ای ندارد و دانشجویان از سراسر کشور در تمامی رشته ها می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

ویراستاری متن

ویراستاری

چگونه از هزینه ویراستاری متن خودم مطلع شوم؟

این سوال به کرات پرسیده می شود و در ادامه سعی خواهیم کرد تا به این سوال پرتکرار در مورد هزینه ویراستاری متن پاسخ دهیم. امروزه خیلی از مردم به دلیل مشکلات مالی و عدم اعتماد نمی توانند به راحتی به سایت ها و موسسات اینترنتی اعتماد کنند. اما ما می خواهیم در اینجا به شما موسسه ای را معرفی کنیم تا به راحتی از خدمات آن استفاده کنید و نگرانی خاصی نداشته باشید. یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های موجود در ایران، وب سایت ایران تایپیست است. ایران تایپیست علاوه بر داشتن نماد اعتماد و استخدام کارکنان خبره، توانسته است کاربران زیاد داشته باشد و  جزو معروف ترین سایت ها معرفی گردد.

 در ایران تایپیست شما می توانید انواع متون را ویراستاری کنید. کتاب ها و پایان نامه های خود را ویرایش یا تایپ نمایید و به زبان های دیگر ترجمه کنید. یکی از بخش های مهم سایت ایران تایپیست ویراستاری متن است. ویراستاری متون در ایران تایپیست توسط ویراستاران باتجربه و متخصص انجام می شود و هزینه های این سایت بسیار کم و مقرون به صرفه است. هزینه های ویراستاری متون در ایران تایپیست با بررسی میزان سخت بودن کار، تعداد صفحات و کلمات متن شما تخمین زده خواهد شد. در این بین هر چقدر تعداد کلمات شما بیشتر، تخصصی تر و سخت تر باشند، هزینه ویراستاری شما نیز بالاتر خواهد رفت. اما با این حال با یک مقایسه ساده درخواهید یافت که این مرکز مناسب‌ترین هزینه ها را ارائه می‌دهد.

اگر بخواهید که ویراستاری به صورت فوری انجام شود، هزینه های سفارش شما بیشتر خواهد شد. یکی از موارد بسیار پرطرفدار ثبت سفارش ویراستاری به صورت فوری و سریع است. این به معنی آن است که ویراستار باید زمان بیشتری را برای کار شما اختصاص دهد. که در نتیجه تاثیر مستقیمی بر روی هزینه ها خواهد داشت. برای اطلاع از هزینه ویراستاری متون خود کافی است اقدام به ثبت سفارش کنید و فایل خود را در سایت آپلود نموده یا از طریق شبکه های مجازی آن را به دست کارشناسان ما برسانید. بدین ترتیب در عرض چند دقیقه فایل شما بررسی می‌شود و مطابق عوامل موثر در هزینه، فاکتور مورد نظر برای شما صادر می‌گردد و بدین ترتیب می‌توانید به راحتی از هزینه های سفارش خود مطلع شوید.

ویراستاری متن

ویراستاری متون

آیا کل هزینه ویراستاری متن را یکجا باید پرداخت کنم؟

یکی از پر تکرارترین سوالات مطرح شده در مورد ویراستاری متن سوالی است که در این تیتر به آن اشاره شده است. ما سعی داریم تا این موضوع را باز کرده و توضیحات کافی درباره آن به شما ارائه دهیم. در ساده ترین حالت  ممکن در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر؛ حتما نیاز نیست شما کل هزینه ویراستاری متون را یکجا پرداخت کنید. لذا می توانید بخشی از هزینه را اول کار و بخشی دیگر از آن را در آخر کار پرداخت نمایید و این بستگی به خودتان دارد. مقدار هزینه شما ارتباط مستقیمی با میزان کم یا زیاد بودن حجم متن و مقدار سخت یا آسان بودن آن دارد. هر چقدر که کلمات به کار رفته در متن شما بیشتر باشد، هزینه شما نیز بیشتر می شود و هر چقدر کمتر باشد، طبیعتا هزینه ویراستاری شما کمتر خواهد بود.

 به همین شکل هر چقدر متن شما دارای کلمات سخت تری باشد، هزینه ویراستاری متن شما بیشتر می گردد. اگر متن شما یک متن ادبی باشد، هزینه اش متفاوت است. اگر قرار باشد در ویراستاری شما کار خاص و متفاوتی صورت بگیرد باز هم هزینه آن متفاوت خواهد بود. با این تفاسیر شما می توانید با ثبت سفارش از هزینه خود مطلع شوید و بعد از آن تصمیم بگیرید که پولتان را به شکل نقد پرداخت می کنید و یا قرار است در دو قسط آن را بپردازید.

پس از ثبت سفارش‌ ویراستاری متن، بلافاصله برای شما فاکتور صادر می شود و شما می توانید تمامی عوامل تاثیرگذار در هزینه را ببینید و همه آنها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. اگر سوالی داشتید و یا مشکلی وجود داشت، آن را با تیم کارشناسی ما در میان بگذارید. تیم کارشناسی ایران تایپیست همه روزه و در 24 ساعت شبانه روز به سوالات شما پاسخ خواهند داد. شما می توانید وارد سایت شده و به شکل آنلاین در شبکه های مجازی با آنها ارتباط بگیرید و با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. این مرکز امکان پرداخت قسطی را فراهم نموده تا همگان بتوانند به راحتی از بهترین کیفیت ها بهره مند شوند.

ویراستاری متن

ویراستاری متون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویراستاری-قرارداد با سازمان دولتیویرایش فنی

سوالات متداول

بله ایران تایپیست به چندین زبان زنده ی دنیا ویراستاری انجام می دهد.

هزینه بستگی به صفحات کتاب و ژانر کتاب دارد و شامل مبالغ متغیر است.

بله ایران تایپیست علاوه بر انجام انواع ویراستاری‌ها، ویراستاری متن پایان نامه را نیز انجام می دهد.

بله، با فوری شدن سفارش، هزینه آن تقریبا 2 برابر حالت عادی می‌شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/12 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 407 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری متون ویراستاری متن خارجی سفارش ویراستاری متن ویراستاری متن تخصصی ویراستاری متن علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :