شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه وب سایت

نویسنده: ساره بیات قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/22 ساعت 11:00:00 بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات ترجمه در ایران تایپیست نامحدود می باشد و یکی از جمله ی آنها، ترجمه سایت و محاسبه هزینه ترجمه وب سایت با تعرفه کم و بسیار پایین جهت در نظر گرفتن رضایت مشتریان و امکان پرداخت آسان از هر نقطه ی ایران و خارج از کشور است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه وب سایت فارسی به چند زبان خارجی

اگر سایت یا وب سایتی داشته باشید که مربوط به حوزه کاری تان باشد، قطعا نیاز دارید تا آن را به مردم غیر بومی ِ محل فعالیت تان هم بشناسانید. این مقوله پس از توسعه‌ی کسب و کار‌های کوچک و بزرگ شکل جدی تری به خود می‌گیرد. روند محاسبه هزینه ترجمه وب سایت‌های مختلف (بسته به حوزه کاری) متفاوت است. برای برخی مدیران اهمیت ترجمه مطالب و موضوعات یا صفحات داخل سایت به یک زبان بین المللی ِقابل درک برای همگان مثل زبان انگلیسی با هزینه پایین اهمیت دارد و برای برخی دیگر، توسعه مطالب و امکان دسترسی و گردش آزاد اطلاعات سایت به سایر زبان‌های رایج دیگر نیز حائز اهمیت است. بنابراین اگر قصد توسعه و تبلیغ غیر مستقیم خدمات و محصولات خود را دارید، می‌توانید ترجمه وب سایت تان را به چند زبان مختلف و رایج در دنیا، به ما در ایران تایپیست بسپارید. اما چرا ایران تایپیست؟

به دلیل اینکه تجربه کاری ما برای انجام خدمات ترجمه و محاسبه هزینه ترجمه وب سایت به صورت ارزان و کاملا مقرون به صرفه به شما این اعتماد و اطمینان را خواهد داد که کیفیت ِ انجام کار بسیار بالا بوده و مشتریان با غلط‌های نگارشی، مفهومی و تایپی و غیره مواجه نخواهند شد. همچنین به دلیل اینکه نمی‌توان هزینه ترجمه وب سایت را با انتقال زبان مبدا به زبان مقصد به صورت کاملا بومی و نیتیو در نظر گرفت، از این رو، ما در تلاش هستیم تا همواره قیمت و تعرفه هزینه ترجمه وب سایت‌ها را با توجه به ویژگی‌ها و شرایط هر سایت و با در نظر گرفتن ویژگی‌های زبانی بسنجیم. پس اگر وب سایت فارسی زبان دارید و قصد چند زبانه کردن آن را دارید، فقط کافی است تا در ایران تایپیست سفارش خود را ثبت کرده و منتظر دریافت فاکتور و طی کردن مابقی مراحل بمانید.

هزینه ترجمه وب سایت

ترجمه وب سایت

آیا امکان مشاهده نمونه کار قبل از پرداخت هزینه ترجمه وب سایت وجود دارد؟

اولویت ها برای بسیاری از مشتریان جهت پرداخت هزینه ترجمه وب سایت متفاوت است. در اصل، برای برخی مشتریان نیاز به بررسی های اولیه قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه ترجمه وب سایت یکی از این اولویت ها را تشکیل می‌دهد. با بررسی نمونه کار های قبلی در زمینه ترجمه وب سایت‌ها ذهنیت بهتر و وسیع تری به مشتریان ارائه می‌شود، و در این اثنا روند شکل گیری اعتماد نیز به طرز قابل توجهی بهبود می‌یابد. به همین منظور، ما امکان دسترسی به نمونه ترجمه ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. در اصل، این امکان برای مشتریان ما در ایران تایپیست فراهم شده است تا قبل از پرداخت هزینه ترجمه وب سایت، ترجمه ی بخش کوتاهی از کار خود را به  سه مترجم مختلف بسپارند. سپس در موعد مقرر ترجمه ها را دریافت کرده و بسته به نظر و سلیقه شخصی، فعالیت خود را با یکی از این مترجمان ادامه دهند. این راهکار در ایران  تایپیست در نظر گرفته شده است تا امکان پیش آمد هرگونه ابهام قبل از شروع همکاری از بین برود.

شما به عنوان مشتری می‌توانید سفارش ثبت کنید و برای دریافت نمونه کار اقدام کنید. همچنین باید به اطلاع شما برسانیم، که دریافت نمونه ترجمه به حجیم بودن سفارش مربوط می‌باشد. اما چرا دریافت نمونه ترجمه برای مشتریان اهمیت دارد؟ به دلیل اینکه با دریافت نمونه ترجمه رایگان، درک نسبی بهتری از کیفیت ترجمه در ایران تایپیست به دست می‌آید. با این حال، انتخاب مشتری برای بررسی نمونه کار ها به سلیقه و اولویت های وی بر می‌گردد. با توجه به امکان پرداخت آسان و اینترنتی جهت شروع کار، این پروسه چندان به طول نخواهد انجامید و سریعا پیگیری خواهد شد. به علاوه اینکه ما امکان پیگیری مداوم روند سفارش را برای مشتریان مان بعد از پرداخت هزینه ترجمه وب سایت فراهم کرده ایم.

هزینه ترجمه وب سایت

نرخ ترجمه وبسایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه وب سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

برای محاسبه ی هزینه ی هر نوع سفارش ترجمه، یک سری عوامل وجود دارند که روی افزایش یا کاهش قیمت نهایی که در فاکتور پرداخت درج میشوند تاثیر می‌گذارند. با اینکه ما جزئیات را به طور دقیق در فاکتور درج می‌کنیم تا ابهامی برای پرداخت هزینه ترجمه وب سایت برای مشتریان وجود نداشته باشد اما با این حال، توضیح و ارائه توصیفی از جانب این عوامل، به درک بهتر چرایی کم بودن هزینه ترجمه وب سایت در ایران تایپیست کمک شایانی می‌کند. چرا که برای بسیاری از مشتریان جای سوال است که به چه دلیل هزینه ترجمه وب سایت بسیار پایین است؟ ما چطور به کاهش هزینه ها برای ترجمه مبادرت ورزیده ایم؟

عواملی که بر روی هزینه ترجمه وب سایت موثر هستند متفاوت می‌باشند. از جمله ی آنها می‌توان به زبان مبدا و مقصد، حجم پروژه برای ترجمه و زمان انتخابی مشتری اشاره کرد. اهمیت در نظر گرفتن زبان انتخابی مبدا و مقصد برای محاسبه هزینه ترجمه وب سایت به دشواری های ترجمه هر زبان مربوط می‌شود. به طبع برگرداندن یک متن با هر اندازه ای از ادبیات مخصوص هر زبان به زبان دیگر کار چندان آسانی نیست و در صورتی که از اصطلاحات و جملات رایج در یک زبان استفاده شود که جایی در زبان دوم نداشته باشد، انتقال آن مفهوم به مخاطب دشوار می شود. با توجه به اینکه ما در ایران تایپیست ترجمه ی تحت اللفظی را انجام نداده و به صورت مفهومی و دقیق جملات و پاراگراف ها را ترجمه می کنیم، پس نرخ ترجمه و هزینه ترجمه وب سایت برای هر زبان با زبان دیگر متفاوت است. از سویی دیگر نزدیکی مفاهیم در برخی زبان ها عملا وجود دارد و این کار ترجمه را تا حدی آسان می کند. همچنین در صورت حجیم بودن ترجمه شما می توانید تخفیف حجمی از ما دریافت کنید.

هزینه ترجمه وب سایت

هزینه ترجمه

صرفه جویی در ترجمه وب سایت با ایران تایپیست

در مورد کاهش هزینه ترجمه وب سایت در ایران تایپیست در بخش قبل سخن گفتیم و اشاره کردیم که برخی عوامل محدود اما مهم، روی افزایش یا کاهش هزینه‌ها موثر هستند که یکی از آنها زمان و دیگری حجم ترجمه و زبان مبدا و مقصد بود. پیشتر نیز اشاره کردیم که دریافت نمونه ترجمه رایگان به شما کمک می‌کند تا قبل از شروع کار، از کیفیت انجام ترجمه وب سایت تان اطلاع کامل حاصل کنید. با کنار هم قرار دادن موارد ذکر شده دستیابی به این نتیجه چندان دشوار نیست که بدانید هزینه ترجمه وب سایت بسیار پایین بوده و به علاوه آن، مزایا کلیدی فراوان دارد. برعکس بسیاری از سایت‌های مشابه، ما در تلاش هستیم تا همواره با کاهش هزینه ترجمه وب سایت به پرداخت آسان مشتریان کمک نماییم. در صورتی که عجله ای برای دریافت ترجمه وب‌سایت خود  به زبان دیگر نداشته باشید، هزینه برای شما به شکل روتین و عادی محاسبه خواهد شد. اگر حجم صفحاتی که نیاز به ترجمه دارند بالا باشند، مشمول تخفیف حجمی خواهید شد؛ دریافت تخفیف حجمی نیز شرایط و قوانین خاص خود را دارد. در صورت مضاعف بودن حجم صفحات به طبع، تخفیفی که دریافت خواهید کرد نیز بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، افرادی که سفارشات حجیم در سایت ثبت کنند امکان دریافت نمونه ترجمه رایگان از سه مترجم ( که به آن اشاره کردیم) را خواهند داشت. برای دریافت این نمونه ترجمه‌ها پیش از شروع کامل نیز شما ملزم هستید تا درخواست خود را به اطلاع کارشناسان ما برسانید. برای پرداخت هزینه ترجمه وب سایت نیز می‌توانید بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت به صورت آنلاین واریز نموده و مابقی را بعد از اتمام ترجمه و پایان کار پرداخت نمایید. تمامی این عوامل در کنار هم قرار گرفته اند تا روند ثبت پروژه ی ترجمه سایت برای شما چندان وقت گیر و دردسر ساز نباشد.

هزینه ترجمه وب سایت

هزینه

فاکتور ترجمه وب سایت چه مدت اعتبار دارد؟

در روند ثبت سفارش آنلاین ترجمه و اطلاع از  هزینه ترجمه وب سایت همواره سوالات متعددی وجود دارد. سوالات متعددی در مورد فاکتور هزینه ترجمه وب سایت وجود دارد که یکی از آنها اعتبار آن می باشد. در حقیقت شما بعد از ثبت سفارش و پُر کردن فیلد های درخواست شده جهت محاسبه هزینه ترجمه وب سایت باید منتظر بمانید تا شرایط متون و پیش نیاز های شما توسط کارشناس مربوطه جهت قیمت گذاری و محاسبه هزینه نهایی تعیین شود. بعد از مدتی که کمتر از 5 دقیقه است  صدور فاکتور در پنل شما به صورت پیامک یا به واسطه ی ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. پس از آن باید پرداخت توسط مشتری انجام گیرد. انجام پرداخت توسط مشتری بعد از بررسی اطلاعات درج شده در فاکتور و گاهی مطرح کردن پرسش از جانب وی با کارشناسان است که می‌تواند زمانبر باشد. بعد از پرداخت اولیه ی شما به عنوان مشتری است که ادامه روند انتخاب مترجم و انجام کار ترجمه پیگیری خواهد شد. این روند خطی و یکسان برای کلیه ی سفارشات ترجمه با هر مضمونی یکسان می باشد. از این رو بعد از بررسی های مشتری و تمایل به ادامه انجام کار پرداخت می تواند صورت بگیرد. در صورتی که برای تحویل سفارش و پرداخت هزینه ترجمه وب سایت عجله داشته باشید، امکان ترجمه فوری نیز در حد 2 ساعت یا 3 ساعت وجود دارد. این روش های ترجمه با پرداخت فوری هزینه درج شده در فاکتور همراه هستند و برای مشتریانی که دو برابر از حالت عادی برای ترجمه سایت خود عجله دارند، گزینه ی مناسبی می باشد. اما در هر صورت، عدم تعجیل در پرداخت و امکان پرداخت قسطی یا در مدت زمان طولانی خدمتی است از ایران تایپیست که به مشتریان برای ثبت سفارش در کوتاهترین زمان با هزینه ی محدود و مقرون به صرفه کمک می نماید.

هزینه ترجمه وب سایت

محاسبه هزینه ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه وب سایتفوری ترین ترجمه هاارزانترین ترجمه ایرانترجمه متن

سوالات متداول

شما می توانید از صفحه نخست سفارش خود را ثبت کرده و منتظر دریافت فاکتور بمانید. پس از آن امکان پرداخت فراهم می شود.

بله، به دلیل اینکه زمان انجام کار نصف خواهد شد.

شما می توانید به بخش لیست خدمات، ترجمه، سپس ترجمه وب سایت مراجعه کنید.

محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید سفارش ترجمه خود به بیشتر از 30 زبان زنده دنیا را به ما بسپارید.


نویسنده: ساره بیات قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/11/22 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه وبسایت قیمت ترجمه وب سایت تعرفه ترجمه وب سایت ترجمه وب سایت ارزان قیمت نرخ ترجمه وب سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :