دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه کتاب

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/28 ساعت 17:37:57 بازدید: 918 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه کتاب یکی از مهمترین سفارشات ترجمه ای است که از حساسیت بالایی نسبت به کیفیت و زمان تحویل برخوردار است لذا انتخاب بهترین مؤسسه ترجمه ای که بتواند کیفیت بالا و زمان تحویل سریع داشته باشد بسیار مهم است. هلدینگ ایران تایپیست با ارائه بهترین خدمات، پایان جستجوهای شماست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

امکان سفارش ترجمه کتاب به صورت فوری وجود دارد؟

سفارش ترجمه کتاب جزو سفارشات حجیم محسوب می شود و در اکثریت موارد چون حساسیت زمانی برای آنها وجود دارد باید امکان ترجمه فوری نیز فراهم باشد. در واقع برای ترجمه کتاب به دلیل حساسیت کاری بالا، که سایر افراد فعال در حیطه تخصصی مربوطه، زودتر کتابی را به چاپ نرسانند تا زحمات و هزینه افراد از بین نرود، باید هر چه زودتر چنین پروژه هایی به سرانجام برسند که البته با حفظ کیفیت بالا و روان و مفهومی بودن متن است. سفارش ترجمه کتاب از جمله سفارشات حساسیت ویژه است چرا که در برخی موارد از این کتاب ها برای تدریس در دانشگاه یا به عنوان رفرنس یا حتی مرجع آزمون استفاده می شود به همین دلیل لازم است که مترجمین از تخصص کافی و تسلط بسیار بالا نسبت به لغات تخصصی برخوردار باشند و ترجیحا در چنین پروژه هایی از فارغ التحصیلان رشته مربوطه استفاده می گردد. خوشبختانه هلدینگ ایران تایپیست با در اختیار داشتن هزاران مترجم تخصصی در زمینه های مختلف امکان تخصیص پروژه های ترجمه کتاب را بین چندین مترجم حرفه ای دارد و در نتیجه در سریعترین زمان ممکن ترجمه به پایان خواهد رسید.

سفارش ترجمه کتاب

سفارش ترجمه کتاب به شکل فوری با بهترین مترجمین در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ارزان ترین وب سایت برای سفارش ترجمه کتاب

سفارش ترجمه کتاب همانطور که اطلاع دارید از جمله سفارشات حجیم است و طبیعتا چنین سفارشاتی بسته به تعداد صفحات یا تعداد کل کلمات، هزینه های سنگینی خواهد داشت که شاید یکی از دلایل استارت نخوردن پروژه های ترجمه کتاب در ابتدای کار، مسأله هزینه های ترجمه و سپس چاپ کتاب باشد. در این خصوص پیدا کردن مرکز ترجمه ای که بتواند بهترین کیفیت و خدمات را با بهترین و مناسبترین قیمت پایه ارائه کند و در مورد سفارشات حجیم نیز تخفیف های خوبی ارائه نماید بسیار اهمیت دارد چرا که باعث صرفه جویی زیاد در سرمایه افراد خواهد شد. هلدینگ ایران تایپیست با هدف حفظ رضایت مشتریان و خدمات رسانی بهتر، هم تعرفه های پایه خود را برای هر صفحه استاندارد یا هر کلمه پایینتر از سایر مؤسسات ترجمه ای قرار داده و هم در ثبت سفارشات حجیم مثل سفارش ترجمه کتاب، تخفیف های بیشتری در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به جدول تعرفه های ترجمه در سال 99 به راحتی قیمت ها را مقایسه کنید تا متوجه اختلاف زیاد آنها بشوید.

مشاوره رایگان برای سفارش ترجمه کتاب چگونه است؟

سفارش ترجمه کتاب به طور کلی حساسیت زیادی دارد چرا که باید در عین حفظ کیفیت و روان بودن متن، در زمان مناسب و بدون حتی یک ساعت تأخیر تحویل داده شوند چرا که در بسیاری از موارد با انتشارات قرارداد بسته شده تا در زمان معین کتاب آماده تحویل باشد یا اینکه برای چاپ نشدن کتاب توسط سایر مراکز علمی و دانشگاهی باید زودتر به سرانجام برسد. از طرفی برخی از سفارشات ترجمه کتاب به نحوی است که مشتریان درخواست های خاص خود را دارند و یا نیاز دارند قبل از ثبت سفارش، مشاوره بگیرند. مؤسسه ایران تاپیست در این زمینه برای رفاه حال مشتریان خود و کمک به تصمیم گیری بهتر و دقیق آنان، خدمات مشاوره رایگان را فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید در خصوص سفارش ترجمه کتاب با شماره های ثبت شده در داخل سایت، تماس بگیرید تا روند کلی پروسه ترجمه کتاب و تخفیف ها برای شما شرح داده شود و اگر مایل به انتخاب این مؤسسه جهت چاپ کتاب بودید، اطلاعات کاملی هم در این خصوص به شکل رایگان دریافت نمایید.

سفارش ترجمه کتاب

سفارش ترجمه کتاب با دریافت مشاوره رایگان از ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا در سفارش ترجمه کتاب، چاپ کتاب ترجمه شده هم وجود دارد؟

سفارش ترجمه کتاب در ایران تایپیست محدود به مرحله ترجمه نیست. بسیاری از مشتریان وقتی خدمات گسترده و با قیمت بسیار عالی هلدینگ ایران تایپیست را مشاهده می کنند تصمیم می گیرند تمامی مراحل آماده سازی کتاب را برای چاپ شدن به این مجموعه بسپارند از جمله صفحه آرایی، طراحی جلد، دریافت شابک و فیپا، مجوزهای لازم جهت چاپ شدن کتاب و غیره در کمترین زمان ممکن. ضمنا ایران تایپیست خدمات چاپ کتاب را نیز انجام می دهد! شما عزیزان می توانید کتاب ترجمه شده خود را به ما بسپارید تا مراحل چاپ آن را نیز برای شما انجام دهیم به نحوی که این مؤسسه با انتشارات ارشدان همکاری حرفه ای دارد که به عنوان معتبرترین و فعال ترین انتشارات کشور در کلیه زمینه هاست تا از طریق این همکاری، از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید. ضمنا در صورتی که کتاب شما ترجمه شده باشد می توانید از طریق این مؤسسه و همکاری حرفه ای که با انتشارات ارشدان وجود دارد کتاب خود را با کمترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن به چاپ برسانید.

فرایند نمونه ترجمه در سفارش ترجمه کتاب

سفارش ترجمه کتاب در مؤسسه ایران تایپیست بدین شکل است که ابتدا در سایت ثبت نام می کنید. سپس از طریق پنل کاربری، وارد ثبت سفارش ترجمه شده و پس از مشخص کردن فاکتورهای مختلف از قبیل زمینه تخصصی، زمان تحویل، تعداد کلمات و نوع سفارش (تخصصی یا تخصصی ویژه)، سفارش را ثبت نهایی کنید تا طی 10 دقیقه پیش فاکتور به صورت رایگان برای شما صادر گردد. در این مرحله با مراجعه به پنل که اطلاعیه آن از طریق پیامک نیز ارسال خواهد شد، پیش فاکتور را طبق شرایط مشخص شده مشاهده کنید. چنانچه با هزینه های گفته شده موافقت داشتید می توانید در طی تماس تلفنی با مجموعه درخواست نمونه ترجمه رایگان بدهید. در سفارش ترجمه کتاب هلدینگ ایران تایپیست، یک صفحه از کتاب شما به صورت تصادفی به 3 مترجم  بسیار حرفه ای واگذار می شود که پس از ترجمه برای شما ارسال خواهد گردید تا بهترین نمونه را انتخاب کنید. چنانچه امکان تصمیم گیری از بین 3 نمونه برایتان سخت بود می توانید نظر داوران شرکت را نیز به همراه ترجمه ها داشته باشید. در نهایت نیز جهت کسب رضایت شما می توانید به صورت اقساطی و فصل به فصل هزینه ترجمه کتاب را پرداخت نمایید.

سفارش ترجمه کتاب در هلدینگ ایران تایپیست با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود چرا که در هر زمینه تخصصی ده ها مترجم حرفه ای و بسیار با سابقه در اختیار داریم که با تسلط کامل به لغات تخصصی متنی کاملا روان و مفهومی تحویل مشتریان عزیز می دهند.

سفارش ترجمه کتاب

سفارش ترجمه کتاب با بهترین قیمت و کیفیت

ثبت سفارش ترجمه کتاب در مراکز ترجمه با سابقه

برای ثبت سفارش ترجمه کتاب، به جهت حساسیت بالای آن باید حتما مراکز ترجمه معتبر و با سابقه را انتخاب کنید. موسسه هایی که سابقه درخشان و موفقی در زمینه ترجمه کتاب های مختلف داشته اند. آن ها می توانند به پشتوانه همین تجربه و با بهره گیری از مترجمان با سابقه خود، ترجمه های بهتری را به مشتری تحویل دهند. چون فردی که تصمیم به ثبت سفارش ترجمه کتاب در یک مرکز ترجمه می گیرد؛ تمایل به چاپ آن کتاب را دارد. برای چاپ کردن یک کتاب ترجمه هم بایستی حتما یک سری استانداردسازی ها را رعایت کرد. استانداردهایی که در نهایت به کیفیت ترجمه کمک خواهند کرد. چون در غیر این صورت ممکن است شما نتوانید کتاب مورد نظر را به چاپ برسانید و یا مجبور به ویراستاری بخش هایی از آن شوید. پس بهتر است در همان ابتدا به فکر دستیابی به یک مترجم خوب باشید.

سفارش ترجمه کتاب

ثبت سفارش ترجمه کتاب

روزانه سفارش های زیادی در مراکز ترجمه انجام می شوند. اما ثبت سفارش ترجمه کتاب، تنها در مراکز معتبر و شناخته شده انجام می پذیرد. جایی که از مترجم های با سابقه و فعال استفاده می کنند. مترجم هایی که تا پیش از این سابقه بالایی در زمینه ترجمه کتاب های عمومی و تخصصی زیادی داشته اند. به همین جهت می توانند راحت تر و با اطمینان خاطر بیشتری، سفارش های ترجمه شما را بر عهده بگیرند. بنابراین با هر هدف و غرضی هم که اقدام به ثبت سفارش ترجمه کتاب کرده باشید؛ بایستی در خصوص آن موسسه تحقیق کنید. تحقیق های شما می تواند در دو جنبه مورد بررسی قرار بگیرد. اولین جنبه مربوط به تفاوت قیمتی میان موسسه های مختلف ترجمه است. دومین جنبه و مهمتر از آن نیز به مسئله کیفیت ترجمه ها اختصاص می یابد. در صورتی که موسسه ای از هر دو جنبه، مشتری را در اولویت قرار دهد؛ می توان به خدمات آن اطمینان حاصل کرد.

سفارش ترجمه کتاب برای کسری سربازی یا برای تکمیل رزومه دانشجویی

بسیاری از افراد که اقدام به ثبت سفارش ترجمه کتاب، می کنند؛ یا آن را برای کسری سربازی می خواهند و یا برای تکمیل رزومه خود به آن نیاز دارند. برای هر یک از این افراد، می بایست ترجمه های دقیق و با کیفیتی را تولید کرد. چرا که آن ها با اهداف و اغراض مختلفی سفارش های ترجمه خود را به ثبت می رسانند. هر یک از آن ها به دنبال چاپ کتاب هستند. کتاب هایی که مربوط به نظام جمهوری اسلامی است؛ برای کسری خدمت سربازی مورد نیاز هستند. کتاب هایی هم که به مطالب درسی و غیر درسی مرتبط است؛ برای تکمیل و تقویت رزومه دانشجویی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین با ثبت سفارش ترجمه کتاب و چاپ آن کتاب های ترجمه، می توانید از مزیت های آن به خوبی بهره مند شوید. البته باید حتما بهترین موسسه و مجرب ترین مترجم را در این راستا انتخاب نمایید تا یک گام به هدف مورد نظر خود نزدیک تر شوید.

سفارش ترجمه کتاب

ترجمه کتاب

اگر می خواهید با ثبت سفارش ترجمه کتاب از مزایای آن استفاده کنید؛ باید در انتخاب موسسه یا مرکز ترجمه، حساس باشید. در صورتی که با وسواسی بیشتری موسسات ترجمه و مترجمان را انتخاب کنید؛ ممکن است سریعتر و با دردسر کمتری به هدف مورد نظر خود دست یابید. بهتر است این سفارش ها را در نزد موسسه هایی به ثبت برسانید که سابقه ترجمه کتاب برای کسری خدمت و تقویت رزومه را داشته اند. چون آن ها به خوبی با روند چاپ کتاب ها آشنا هستند. بر همین اساس می توانند سفارش ترجمه کتاب شما را با اطمینان خاطر بیشتری مورد پذیرش قرار دهند. پس از پذیرش سفارش های ترجمه نیز تمامی هم و غم خود را در بکارگیری بهترین ترجمه ها مبذول می دارند. به همین جهت همواره ترجمه های با کیفیتی را به مشتریان خود تحویل می دهند. کافیست سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست و مترجمان با تجربه آن بسپارید.

نحوه پرداخت هزینه سفارش های ترجمه کتاب

یکی از چالش های پیش رو در زمینه سفارش ترجمه کتاب، نحوه پرداخت هزینه های مربوط به آن است. چرا که به طور کلی هزینه های ترجمه کتاب، به علت حجیم بودن آن بیشتر از هزینه سایر سفارش های ترجمه می باشد. سوالی که در این زمینه وجود دارد؛ این است که آیا ما باید کل هزینه را به صورت یک جا پرداخت کنیم یا لزومی به پرداخت یک جا هزینه ها نیست؟ هر چقدر حجم یک سفارش ترجمه بیشتر باشد؛ هزینه آن هم بیشتر می شود. بنابراین ممکن است شما نتوانید کل هزینه را در همان ابتدا و به شکل یک جا پرداخت کنید. بهتر است حتما در زمینه ثبت سفارش ترجمه کتاب و نحوه پرداخت هزینه های آن با کارشناس های مربوطه در ارتباط باشید. این کارشناس ها در هر موسسه ترجمه ای، به شما بهترین راهکارها را خواهند داد.

سفارش ترجمه کتاب

پرداخت مرحله ای هزینه ترجمه

شما می توانید هزینه ثبت سفارش ترجمه کتاب خود را در سه مرحله پرداخت کنید. مرحله اول تا پیش از ثبت سفارش های ترجمه باید پرداخت گردد. دو مرحله پایانی نیز در حین ترجمه و در پایان ترجمه انجام می گیرد. بدین ترتیب در هر مرحله، هزینه نهایی سفارش ترجمه شما تقسیم می شود تا مجبور به پرداخت هزینه یک جا سفارش خود نشوید. موسسه ایران تایپیست نیز چنین امکانی را برای شما مهیا نموده است تا فشار زیادی به شما وارد نیاید. ضمن اینکه شما می توانید در این موسسه، هزینه سفارش های خود را قسطی پرداخت کنید. برای بهره مندی از مزیت های ثبت سفارش ترجمه کتاب در موسسه ایران تایپیست، می توانید حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. سفارش های ترجمه کتاب شما در این موسسه به دست بهترین و مجرب ترین مترجمین سپرده می شود. مترجم هایی که به خوبی به اهمیت ترجمه این سفارش ها، واقف هستند.

پس از دریافت سفارش ترجمه کتاب برای چاپ آن باید چکار کرد؟

هر یک از شما که می خواهید اقدام به ثبت سفارش ترجمه کتاب در یک موسسه ترجمه کنید؛ به دنبال چاپ آن کتاب هم خواهید بود. چاپ کتاب خود دارای مراحلی است که بایستی آن را به دست افراد متبحر در این زمینه سپرد. انتشاراتی هایی که می توانند کلیه فرآیند چاپ کتاب های ترجمه ای و تالیفی را برای شما پیش ببرند. بدین ترتیب در نهایت می توانید کتابی را به نام خود به چاپ برسانید. بنابراین ابتدایی ترین مرحله در این زمینه سپردن سفارش های ترجمه به دست مترجمین با تجربه است. پس از آن می بایست ترجمه های دریافتی را چند بار مورد بازبینی و ویراستاری قرار دهید تا خللی در فرآیند ترجمه صورت نگرفته باشد. اما پس از دریافت سفارش ترجمه کتاب با کیفیت و ویراستاری شده، رفته رفته می بایست به دنبال چاپ آن کتاب باشید. زمانی که دیگر نسبت به متن ترجمه شده کاملا اطمینان حاصل کرده اید.

سفارش ترجمه کتاب

چاپ کتاب ترجمه ای

مهمترین مرحله ای که پس از دریافت سفارش ترجمه کتاب باید انجام دهید؛ سپردن فایل ترجمه به یک انتشاراتی در جهت چاپ کتاب است. انتشاراتی هایی که سال ها مشغول فرآیند چاپ کتاب بوده اند؛ می توانند کلیه مراحل را با دقت نظر بالایی پیش ببرند. هر چه انتشاراتی مورد نظر، معروف تر باشد؛ اعتبار و ارزش کتاب شما هم به مراتب ارتقاء می یابد. در همین راستا اگر شما سفارش ترجمه کتاب خود را به موسسه ایران تایپیست سپرده باشید؛ می توانید درخواست چاپ کتاب را هم در همان موسسه ثبت کنید. چون موسسه ایران تایپیست، سال هاست که با انتشارات ارشدان، همکاری های لازم را صورت بخشیده است. بنابراین می توانید با ارائه تخفیف های ویژه و هزینه های مناسب تر، کلیه مراحل چاپ کتاب شما را هم مستقیما به این انتشاراتی بسپارد. انتشارات ارشدان تمامی مراحل چاپ کتاب از جمله: صفحه آرایی و طراحی جلد پشت و روی کتاب، دریافت شابک و... را برای شما انجام می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه کتابترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمههزینه چاپ و نشر کتاب

سوالات متداول

بله می توانید در هنگام ثبت سفارش زمان تحویل را فوری انتخاب کنید.

ایران تایپیست بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ها و تعرفه های ترجمه کتاب و کلیه سفارشات غیر حجیم را دارد.

بله ایران تایپیست بواسطه همکاری خود با انتشارات ارشدان کلیه خدمات از جمله صفحه آرایی، طراحی جلد، دریافت شابک تا آخرین مرحله برای چاپ کتاب را انجام می دهد که مشمول تخفیف ویژه می شوید.

پس از مشاهده پیش فاکتور می توانید موافقت خود را اعلام کرده و در تماس تلفنی بخواهید از 3 مترجم برتر ما نمونه ترجمه دریافت نمایید که متن آزمایشی نیز به شکل تصادفی از داخل متن کتاب انتخاب خواهد شد تا به راحتی مقایسه کرده و بهترین مترجم تخصصی خود را انتخاب نمایید.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/28 ساعت 17:37:57 تعداد بازدید: 918 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی کتاب ترجمه کتاب ترجمه کتاب غیرحضوری ترجمه کتاب آنلاین سایت ترجمه کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :