جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سایت ترجمه کتاب

نویسنده: دنیا ذاکری سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:45:10 بازدید: 1227 امتیاز 0 از 0 نظر

سایت ترجمه کتاب حرفه ای در میزان فروش کتاب و استقبال خوانندگان بسیار نقش دارد و به همین دلیل مؤسسه ایران تایپیست با در اختیار داشتن صدها مترجم حرفه ای و تخصصی در تمامی زمینه ها آماده تحویل کلیه سفارشات با نهایت کیفیت، نهایت سرعت و کمترین تعرفه می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا برای ترجمه کتاب می توان به سایت ترجمه کتاب اعتماد کرد؟

سایت ترجمه کتاب در حال حاضر نسبت به ترجمه های شخصی یا واگذاری به افرادی که وابسته به مؤسسه خاصی نیستند گزینه بسیار بهتری است چرا که قبل از انجام ترجمه کتاب با شما قرارداد بسته می شود و طبق آن سایت وابسته به مؤسسه ترجمه، موظف به تحویل سفارش در موعد مقرر به صورت بخش بندی شده است. ضمن اینکه شما مطمئن هستید که اطلاعات سفارش شما به صورت کاملا محرمانه باقی خواهد ماند چون همانطور که اطلاع دارید زمانی صرف هزینه برای ترجمه یک کتاب ارزشمند است که قبلا ترجمه نشده باشد یا در حال حاضر در دست ترجمه نباشد که از سایت کتابخانه ملی می توان چک کرد. لذا در تحویل سفارش ترجمه به مرکزی به جز سایت ترجمه کتاب امکان لو رفتن فعالیت شما نیز هست و ضمن اینکه معمولا اعتماد کافی بابت واریز وجه و سپس دریافت فایل ترجمه وجود ندارد. مؤسسه ایران تایپیست با در اختیار داشتن مترجمین متعدد در زمینه های مختلف و رضایت بالای مشتریان، بستر اعتماد را به خوبی با مشتریان تشکیل داده است.

سایت ترجمه کتاب

ایران تایپیست، سایت ترجمه کتاب حرفه ای کشور در زمینه ترجمه کتب مختلف با زبان ها و زمینه های گوناگون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در صورت ترجمه شدن کتاب توسط سایت ترجمه یا مترجم داری حقی هست ؟

سایت ترجمه کتاب در انجام پروژه هایی مثل ترجمه کتاب، قرارداد با مشتریان خود می بندد و در طی آن متعهد می شود که در قبال پرداخت هزینه مشخص شده و با رضایت کامل مشتری، فصل های مختلف یک کتاب را در موعد مقرر تحویل دهد و برای هر فصل نیز زمان مشخصی را به منظور انجام بازبینی و ادیت رایگان در نظر بگیرد اما در این نوع قراردادها صحبتی مبنی بر حق این سایت ها در چاپ و نشر و یا ذکر نام سایت وجود ندارد. لذا در واقع سایت ترجمه کتاب پلی است بین مترجمین حرفه ای در زمینه تخصصی مدنظر با مشتری تا با حفظ کیفیت بالای کار، سفارش مشتریان در اسرع وقت و طبق زمانبندی به دست آنها برسد. لذا مشتریان این حق برایشان کاملا محفوظ است که هنگام چاپ کتاب، نامی از مترجم برده نشود و نام خودشان را ذکر کنند که در قرارداد نیز ذکر خواهد شد.

کتابم را برای ترجمه به کدام سایت واسپاری کنم؟

سایت ترجمه کتاب در سطح اینترنت بسیار متعدد است و گزینه های زیادی پیش روی خود خواهید دید و کافیست در گوگل سرچ کنید اما انتخاب گزینه مناسب کار بسیار سختی است. مؤسسه ایران تایپیست با توجه به سابقه طولانی خود و درصد بالای رضایت مشتریان این کار را برای شما راحت کرده است. ما در این مؤسسه به کمک قدرت و تسلط هزاران مترجم تخصصی و حرفه ای خود از سراسر کشور توانسته ایم کلیه سفارشات ترجمه ای مخصوصا ترجمه کتاب را با بالاترین کیفیت تحویل دهیم. معیارهایی که باید در انتخاب سایت ترجمه کتاب به آن دقت کنید که تمامی آنها در مؤسسه ایران تایپیست نیز مشهود است عبارتند از: تعداد زیاد مترجمین تخصصی در رابطه با موضوع و زمینه تخصصی کتاب، کیفیت بالای ترجمه که از طریق دریافت نمونه کار قابل بررسی است و هزینه مناسب ترجمه کتاب. هزینه ها و تعرفه هایی که در ایران تایپیست بابت ترجمه کتاب ذکر شده کاملا مقرون به صرفه هستند که البته در سفارشات حجمی مشمول تخفیف ویژه نیز خواهید شد و به عبارتی با صرف هزینه کمتر، ترجمه با کیفیت تری تحویل خواهید گرفت.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

شرایط حفظ محرمانگی ترجمه کتاب در سایت ترجمه کتاب

سایت ترجمه کتاب از وظایف اصلی خود، حفظ محرمانگی اطلاعات و کلیه حقوق مادی و معنوی مشتری می داند و این به صراحت در قراردادی که بین مشتری و سایت ترجمه کتاب بسته می شود ذکر خواهد شد. حفظ محرمانگی به معنای این است که اطلاعات مشتری، اطلاعات کتاب و سایر اطلاعات مربوط که افشای آنها، ارزش ترجمه را ساقط می کند، فقط بین مشتری و سایت ترجمه است تا مشتریان با خیال راحت بتوانند پروسه ترجمه تا چاپ کتاب را پیش ببرند. یکی از دغدغه های اصلی مشتریانی که خواهان ترجمه کتاب مدنظرشان هستند این است که کلیه اطلاعات آنها در جایی منتشر نشود و این مورد نیز به مترجمین منتقل گردد در غیر این صورت این حق برای مشتری بابت پیگیری های مربوطه محفوظ است. لذا در ابتدای کار، یونیک بودن سفارش یعنی ترجمه نشدن آن تاکنون و یا در دست ترجمه نبودن آن چک می شود و سپس پس از شروع به کار کلیه اطلاعات به شکل محرمانه حفظ می شوند.

ترجمه کتاب آنلاین

سایت ترجمه کتاب با حفظ اطلاعات محرمانه سفارشات

ثبت سفارش رایگان در سایت ترجمه کتاب

سایت ترجمه کتاب این امکان را فراهم کرده که بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده و در چارچوبی کاملا نظام مند و قانون مند پیش روید و کار ترجمه کتاب خود را پیگیری کنید. علاوه بر اینکه امکان ثبت سفارش بدون پرداخت هزینه نیز وجود دارد و شما می توانید پس از ساخت حساب کاربری، مشخص کردن فاکتورهای مختلف مثل زمینه تخصصی، زبان مبدأ و مقصد، زمان تحویل درخواستی (عادی، فوری و نیمه فوری) و نوع ترجمه (عادی، تخصصی و تخصصی ویژه) هزینه نهایی را مشاهده کنید که چاپ پیش فاکتور کاملا رایگان است و می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در حالت، در انتظار پرداخت نگه دارید و بابت انجام این کار تا این مرحله از شما هزینه ای درخواست نخواهد شد. اما برای شروع کار ترجمه کتاب لازم است که هزینه مشخص شده را واریز کنید که حتی امکان واریز قسطی با توجه به پیشنهادات بسیار عالی که همکاران ما در ایران تایپیست به شما خواهند داد، وجود دارد.

چند اصل برای سفارش ترجمه در سایت ترجمه کتاب

سایت ترجمه کتاب را باید به دقت انتخاب کرد، چون کار ترجمه کتاب بسیار تخصصی است و باید توسط مترجمین حرفه ای انجام شود ضمنا با توجه به اینکه این نوع سفارشات حجمی هستند و مبلغ زیادی توسط مشتری پرداخت می شود، لذا اطمینان پیدا کردن از کیفیت کار سایت ترجمه بسیار حائز اهمیت است. مؤسسه ایران تایپیست خدمات کامل و بسیار خوبی در این زمینه ارائه می کند. با توجه به اینکه در این مؤسسه هزاران مترجم تخصصی و با سابقه کار زیاد فعالیت دارند، در هر زمینه ده ها مترجم آماده به کار حرفه ای هستند که می توان در حداقل حالت ممکن روزانه 10 هزار کلمه ترجمه نمود که در صورت تمایل به تحویل سریعتر ترجمه، امکان تقسیم پروژه کتاب بین مترجمین بیشتر نیز کاملا فراهم است. ضمنا پس از تحویل هر فصل یا بخش کتاب، بین 3 تا 10 روز فرصت اعتراض و ادیت رایگان نیز وجود دارد و تنها در صورت رضایت شما مشتریان با مترجم تسویه حساب خواهد شد. ما در مؤسسه ایران تایپیست حتی آمادگی ارائه خدمات چاپ کتاب نیز داریم و تنها کافیست با انتشارات مدنظر خود قرارداد ببندید و مابقی کارها مثل تایپ، صحافی، دریافت شابک و فیپا را به ما بسپارید.

سایت ترجمه کتاب خوب سراغ ندارید؟ در انتخاب بهترین سایت ترجمه کشور تردید دارید؟ مؤسسه ایران تایپیست با داشتن هزاران مترجم تخصصی و حرفه ای در تمامی زمینه ها، آماده خدمات رسانی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت طبق زمان درخواستی شماست که حتی امکان ادیت رایگان ترجمه تحویل داده شده را نیز فراهم کرده است.

ترجمه کتاب اینترنتی

ایران تایپیست، سایت ترجمه کتاب حرفه ای و با سابقه فعالیت زیاد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه کتاب خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه کتابترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

  • در قراردادهایی که برای ترجمه کتاب با مشتریان عزیز بسته می شود چنین بندی قید نمی شود.

در طی قرارداد با مشتریان این مورد ذکر می شود تا اطلاعات مشتریان در هیچ جایی افشا نگردد.

  • بله شما می توانید ثبت سفارش رایگان داشته باشید تا پس از مشاهده هزینه چنانچه مایل به انجام بودید، هزینه را پرداخت کنید در غیر این صورت به راحتی سفارش را کنسل کنید. همچنین چنانچه بخواهید نمونه ترجمه انجام شده رایگان از کتابتان انجام میشوید تا چنانچه رضایت داشتید سفارش ترجمه برای کل کتابتان دهید

ایران تایپیست با در اختیار داشتن بیش از 8 هزار مترجم کاملا حرفه ای در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا و بهترین تعرفه ها، بهترین انتخاب است.


نویسنده: دنیا ذاکری سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:45:10 تعداد بازدید: 1227 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه کتاب آنلاین ترجمه کتاب اینترنتی ترجمه کتاب غیرحضوری وب سایت ترجمه کردن کتاب مترجم کتاب آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :