دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ویراستاری حرفه ای

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 688 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات ویراستاری حرفه ای شامل کارهای گوناگونی می شود. این خدمات در ایران تایپیست به ویرایش پایان نامه محدود نمی شود. برای ویرایش انواع مقاله و کتاب نیز می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. ویراستارهای حرفه ای بسیاری در این مجموعه مشغول کار هستند که در میان آنها می توان برای متن مورد نظر خود یک فرد حرفه ای را پیدا کرد. ویراستارانی که به زبان های مختلف آشنایی دارند و اصول و قواعد ویرایش را می شناسند. یکی دیگر از ویژگی های مهم ویراستاران این مجموعه این است که به زمان اهمیت می دهند و در زمان تعیین شده کار را برای سفارش دهنده ارسال می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات ویراستاری حرفه ای برای چه محتواهایی ارائه می شود؟

خدمات ویراستاری حرفه ای در ایران تایپیست برای هر محتوایی قابل ارائه است. در واقع، می توان گفت هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات ویرایش در این وب سایت وجود ندارد. در این که هر متنی به ویرایش و اصلاح نیاز دارد شکی وجود ندارد. متن ها در قالب ها و با اهداف متفاوتی نوشته می شوند. هر ویراستاری با توجه به تفاوت هایی که این قالب ها با هم دارند، ترجیح می دهد که از همان ابتدا زمینه کاری خود را مشخص کنند. یعنی هر یک در یک حوزه تخصص پیدا می کنند.

خدمات ویراستاری حرفه ای در کل شامل اصلاح و غلط گیری متن می شود. ویراستار کسی است که در قدم اول اصول و قواعد ویرایش را بلد باشد. بعد از کسب اطلاعات کامل درباره ویرایش نیاز است که ویراستار حوزه تخصصی خود را مشخص کند. زیرا ویرایش مقاله و کتاب و پایان نامه با هم متفاوت هستند و هر متنی اولویت های خاص خودش را دارد. کسی که برای ویرایش مقاله ها اقدام می کند می داند که چه نکاتی در ویرایش چنین متنی اهمیت بیشتری دارد.  

خدمات ویراستاری حرفه ای متن پایان نامه با کتاب تفاوت هایی دارد. ویراستار کتاب قالب کتاب را می شناسد و در حین خواندن متن و ویرایش آن همه تلاش خود را می کند که متن را به روان ترین و قابل فهم ترین شکل ممکن در آورد. در واقع، ویرایش چیزی جز تسهیل متن برای خواننده نیست. ویراستار کمک می کند که معنای متن با سرعت بیشتری به مخاطب آن انتقال یابد و از پیچیدگی های آن بعد از ویرایش کاسته خواهد شد.  

خدمات ویراستاری حرفه ای دارای انواع مختلفی است. زیرا ویرایش انواع مختلفی دارد. بسته به نیاز متن می توان تعیین کرد که چه نوع ویرایشی روی آن انجام گیرد. ویرایش فنی شامل سطحی ترین نوع ویراستاری می شود. نشانه گذاری، پاراگراف بندی و اصلاح نیم فاصله ها شامل این نوع ویرایش می شود. اشتباهات تایپی و غلط های املایی نیز در این سطح باید در متن تصحیح شوند. ویرایش زبانی و محتوایی در عمق بیشتری از متن اتفاق می افتند و با ساختار جملات و معنای آنها سر و کار دارند.

خدمات ویراستاری حرفه ای

خدمات ویراستاری

دریافت نمونه کار از خدمات ویراستاری حرفه ای

خدمات ویراستاری حرفه ای در مجموعه ایران تایپیست با ارائه نمونه کار انجام می گیرد. این مجموعه سال های متمادی است که در حوزه خدمات ویرایش فعالیت دارد و با همه جنبه های کار آشنا است. بیشتر افرادی که در این مجموعه مشغول کار هستند دانشجو هستند و اغلب کسانی که برای گرفتن خدمات به سراغ وب سایت آنها می آیند هم دانشجویانی از رشته ها و مقاطع مختلف اند.   

یکی از راه های جلب ارائه خدمات ویراستاری حرفه ای در این وب سایت ارسال نمونه کار است. هر سفارش دهنده ای که برای ثبت سفارش ویرایش به این وب سایت مراجعه می کند دوست دارد بداند که چه اتفاقی قرار است روی متنش بیفتد. حتی ممکن است این افراد اطلاعات دقیقی از امور ویرایش نداشته باشند. اما ارسال نمونه کار می تواند به آنها کمک بسیار زیادی بکند تا در انتخاب نوع ویرایش با دقت بیشتری عمل کنند. همه وب سایت های حرفه ای و غیر حرفه ای از این امکان برخوردار نیستند. اما در میان آنها وب سایت ایران تایپیست به دلیل حساسیت هایی که در ارائه خدمات دارد، ویراستارها را موظف به ارسال نمونه کار در صورت لزوم کرده است.

خدمات ویراستاری حرفه ای برای خیلی از افراد بدون دریافت نمونه کار ممکن نیست. زیرا این افراد می خواهند از سرنوشت متنی که برای ویرایش ثبت می کنند مطلع شوند. این وسواس درباره متن های تخصصی بیشتر هم می شود. زیرا گاهی تغییرات در جمله های متن های تخصصی ممکن است به تغییر معنای آنها منجر شود. ویراستار هر چه در عمق بیشتری نفوذ کند، با حساسیت های بیشتری از طرف نویسنده و مترجم متن رو به رو خواهد شد.  

خدمات ویراستاری حرفه ای برای همه متن ها می تواند با ارسال نمونه کار انجام گیرد. هر متنی نیاز به ویرایش دارد و ارسال نمونه پیش از شروع کار می تواند بر جلب رضایت و اطمینان افراد بیفزاید. افراد حرفه ای و متخصصی که متن های تخصصی تهیه می کنند، حاضر نمی شوند متن خود را برای ویرایش به دست هر کسی بسپارند. کمک گرفتن از ویراستارهای با سابقه و مجرب و دادن نمونه کار می تواند آنها را برای قرار گرفتن در مسیر ویرایش ثابت قدم تر کند.  

خدمات ویراستاری حرفه ای

سایت خدمات ویراستاری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام سایت خدمات ویراستاری حرفه ای برای مقاله انگلیسی ارائه می دهد؟

خدمات ویراستاری حرفه ای برای مقاله های انگلیسی را می توان در وب سایت حرفه ای و با سابقه ایران تایپیست ثبت کرد. وب سایتی که سال های متمادی است در حوزه خدمات دانشجویی فعالیت دارد و با نیاز این گروه به خوبی آشنا است. از آنجا که همیشه افراد حرفه ای با این وب سایت سر و کار داشته اند، می توان به سادگی برای هر نوع ویرایشی به این وب سایت اعتماد کرد. مقاله های انگلیسی متن هایی نیستند که بتوان به سادگی ویرایش و اصلاح آنها را به هر کسی واگذار کرد.  

خدمات ویراستاری حرفه ای برای متن هایی که به زبان انگلیسی نوشته یا ترجمه می شوند، با متن های فارسی تفاوت دارد. زیرا ویراستاری که برای ویرایش متن های انگلیسی اقدام می کند باید حتماً با ساختار و اصول و قواعد این زبان آشنایی کامل داشته باشد. باید به طور کامل بر این زبان مسلط باشد تا بتواند تغییراتی در جملات ایجاد کند که منجر به بهتر شدن آنها شود.  

خدمات ویراستاری حرفه ای در همه متن های انگلیسی به یک شکل نیست. متنی که از فارسی یا زبان های دیگر به انگلیسی ترجمه شده باشد، نیاز به اصلاحات خاص خودش دارد. اما متنی که از همان ابتدا به انگلیسی نوشته شده باشد، باید از جهات دیگری تصحیح شود. تنها یک متخصص ویرایش تفاوت این مسائل را متوجه می شود و با کسب تجربه می تواند بهترین تغییرات را در متن ایجاد کند.  

خدمات ویراستاری حرفه ای مقاله های انگلیسی شامل در نظر گرفتن استانداردهای مجله هایی که مقاله قرار است در آنها چاپ شود هم می شود. هر ژورنال و مجله ای قواعد خاص خودش را برای پذیرش مقاله ها دارد. پذیرفته شدن مقاله ها برای بسیاری از افراد اهمیتی حیاتی دارد. ویرایش می تواند نقش تعیین کننده ای را در پذیرش مقاله ها بازی کند.  

خدمات ویراستاری حرفه ای

خدمات ویراستاری کتاب

خدمات حرفه ای ویراستاری کتاب چقدر هزینه دارد؟

خدمات ویراستاری حرفه ای کتاب در مرکز تخصصی ایران تایپیست در مقایسه با مراکز دیگر بسیار کم هزینه است. یکی از مزایای ثبت سفارش به صورت آنلاین این است که می توان هزینه های اعلام شده را با هم مقایسه کرد. در زمان درخواست پیش فاکتور از این مرکز می توان از مراکز دیگر هم قیمت گرفت. با کنار هم گذاشتن چند فاکتور متوجه خواهید شد که چقدر این وب سایت نسبت به بقیه قیمت های پایین تری دارد.

هزینه خدمات ویراستاری حرفه ای کتاب با توجه به چند عامل تعین می شود. شاید بتوان مهم ترین عامل آن را تعداد کلمات متن و حجم آن دانست. متن هایی که تعداد کلمه های زیادی دارند، به وقت بیشتری برای ویرایش نیاز ندارند. همین مسئله موجب می شود که هزینه ویرایش بالاتر برود. یعنی می توان زمانی که صرف ویراستاری می شود در هزینه نهایی آن اثرگذار دانست.

خدمات ویراستاری حرفه ای و تعیین هزینه آن به زبان متن نیز وابسته است. ویرایش متن به زبان فارسی از ویراستاری به زبان های دیگر هزینه کمتری دارد. زبان های خارجی غیر از انگلیسی نیز زبان های پرهزینه تری هستند. متن به هر زبانی که باشد ویراستار باید بر آن زبان تسلط داشته باشد. هر زبانی ساختار مخصوص به خود را دارد و آشنایی با آن یک مهارت است. سفارش دهنده باید هزینه این مهارت ویژه را پرداخت کند که هر کسی از عهده آن بر نمی آید و توان پرداختن به آن را ندارد.  

خدمات ویراستاری حرفه ای کتاب در سطوح مختلفی انجام می گیرد. اگر کتاب به ویرایش فنی نیاز داشته باشد، به زمان و هزینه کمتری برای آن نیاز است. ویرایش زبانی با عمق بیشتری از متن سر و کار دارد و به زمان بیشتری هم نیاز خواهد داشت. هزینه ای که بابت ویرایش زبانی پرداخت می شود از ویرایش فنی بیشتر است. ویرایش محتوایی به دلیل اهمیت بسیار زیادی که دارد از هر دو این نوع ویرایش ها هزینه و زمان بیشتری را طلب می کند. ویرایشی که با محتوای متن سر و کار دارد دارای پیچیدگی هایی است که تنها باید به افراد متخصص در آن حوزه واگذار شود.  

خدمات ویراستاری حرفه ای

خدمات ویرایش

صدور فاکتور رایگان برای خدمات ویراستاری

خدمات ویراستاری حرفه ای در ایران تایپیست با صدور فاکتور رایگان صورت می گیرد. برای ثبت سفارش در این وب سایت لازم است که در آن ثبت نام شود. بعد از ثبت نام در وب سایت یک پنل کاربری در اختیار کاربر قرار می گیرد که می تواند همه سفارش های خود را در آن ثبت کند. اطلاعاتی که در حین بارگذاری فایل در پنل وارد می شوند اهمیت دارند. به دلیل این که قیمت اعلام شده در پیش فاکتور بر اساس همین اطلاعات صادر می شود. بعد از ثبت سفارش، پیش فاکتور در کمتر از 5 دقیقه برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

خدمات ویراستاری حرفه ای زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که سفارش دهنده پیش فاکتور را تأیید کند. در صورت وجود اشکال و هر گونه سؤال درباره پیش فاکتور می توان از مشاوران مجموعه کمک گرفت. بعد از تأیید پیش فاکتور ویراستار کار را شروع خواهد کرد. در صورتی که سفارش دهنده در هر مرحله از کار ویراستار راضی نباشد، می تواند این مسئله را با مسئولان و مشاوران وب سایت در میان بگذارد. در کمترین زمان ممکن کار به یک ویراستار دیگر ارجاع داده خواهد شد.  

خدمات ویراستاری حرفه ای در مرکز ایران تایپیست با هزینه کمتری در مقایسه با رقبا انجام می گیرد. بعد از صدور فاکتور امکان مقایسه قیمت با دیگر وب سایت ها وجود دارد. علاوه بر این که پیش فاکتور رایگان است، خدمات مشاوره تخصصی نیز به شکل رایگان و بدون هزینه به کاربران و متقاضیان خدمات ارائه می شود. زمان اهمیت زیادی در این مجموعه دارد و دانشجویان به خوبی می توانند روی موعدی که برای تحویل کار به آنها اعلام می شود حساب کنند. کیفیت کار در این مرکز بالا است و پایین بودن هزینه ها به هیچ وجه بر کیفیت کار اثرگذار نبوده است.

خدمات ویراستاری حرفه ای در این مرکز به صورت فوری هم ارائه می شود. سفارش دهنده باید در زمان ثبت سفارش به فوریت آن اشاره کند. هزینه ویرایش فوری از ویرایش معمولی بیشتر است. کم شدن زمان نیز بر کیفیت کار اثرگذار نیست. تنها ویراستارهای حرفه ای ایران تایپیست می توانند سرعت ویرایش را بالا ببرند، بدون این که آسیبی به متن وارد شود. ویرایش کاری است که به دقت زیادی نیاز دارد و گاهی اشتباه در این کار می تواند بر روند کار مؤثر باشد. یک ویراستار حرفه ای می تواند به نوعی صرفه جویی در هزینه و زمان باشد و بر عکس یک ویراستار غیر حرفه ای می تواند زمان و هزینه را به سادگی به هدر بدهد. بهتر است از همان ابتدا برای ثبت سفارش خدمات ویرایش به سراغ مراکز با سابقه و افراد مجرب بروید.  

خدمات ویراستاری حرفه ای

خدمات ویراستاری آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاریویرایش فنیویراستاری قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

برای ویرایش هر نوع متنی از جمله کتاب، پایان نامه و مقاله می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

هر کتابی به طور قطع پیش از چاپ به ویرایش در هر سطحی نیاز خواهد داشت.

هزینه این خدمات با توجه به زبان متن، زمانی که ویراستار برای آن صرف می کند و از همه مهم تر تعداد کلمات متن تعیین می شود.

ناشران و دیگر مراکزی که به ویراستار ثابت نیاز دارند می توانند با انعقاد قرارداد در طولانی مدت از این خدمات بهره ببرند.


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 688 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ویرایشی حرفه ای سفارش ویراستاری حرفه ای مرکز ویراستاری حرفه ای خدمات ویراستاری متن خدمات ویراستاری تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :