دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 14:04:03 بازدید: 568 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی در ایران تایپیست به زبان های زنده دنیا قابل انجام است. در این مجموعه مترجمین متخصص که به زبان مبدا و مقصد تسلط کافی دارند در اسرع وقت کار ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی را در راستای خدمات رسانی به همه افراد فعال در حوزه های علمی و صنعتی انجام می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی چقدر طول میکشد؟

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی در ایران تایپیست با بسیاری از سایت های که در زمینه ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی فعالیت می کنند، متفاوت است؛ زیرا در بسیاری از این سایت ها جهت ترجمه سریع و یا کاهش هزینه از نرم افزار و یا مترجمینی کمک گرفته میشود که تخصص مورد نظر را ندارند و یا تجربه کمی در زمینه ترجمه  دارند، لذا ترجمه ای که تحویل گرفته میشود قابل اطمینان نخواهد بود.

 عدم تسلط کافی به لغات و کاربرد آنها در موقعیت ها و شرایط خاص سبب میشود معانی ارائه گردد که عملا هیچ همخوانی با نکته ای که مورد نظر بوده  نداشته باشند. هر تخصصی اصطلاحات خاص خود را دارد، گاهی کلمه ای در رشته های مختلف معانی مختلفی را در بر دارد و یا در یک رشته در موقعیت های مختلف معانی متفاوتی دارد، لذا وقتی قرار است کلمات به صورت تخصصی ترجمه شوند و ترجمه یک ترجمه درست و دقیق باشد  به طبع نیاز است مترجم کاملا به معانی که کلمات در تخصص مزبور در موقعیت های مختلف دارند  آشنا باشد.

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

این آشنایی به دانش و تجربه بالایی نیاز دارد، باید به طور مداوم ترجمه کرد، نکات فنی را خواند، سطح دانش را افزایش داد و این دانش به روز باشد؛ زیرا در دنیای علم و تخصص هر روز نکات جدیدی کشف و  اضافه می گردند، لذا کلمات معنا و مفاهیم بیشتری را می توانند در کنار کلمات دیگر برسانند.

بنابراین مترجمی که مطالعه می کند با دانش بالای خود بهتر و دقیق تر از هر نرم افزاری قادر خواهد بود ترجمه کند که به طبع به مرور زمان سرعت ترجمه او نیز بیشتر می شود.

بدین ترتیب کیفیت در کنار سرعت قرار می گیرد در حالی که نرم افزار یا مترجمین غیر متخصص هرگز قادر نخواهند بود این دو مولفه را در کنار هم به حد بالایی در کار ترجمه خود  ارائه دهند.

آیا محدودیتی در تعداد کلمات انگلیسی جهت ترجمه تخصصی وجود دارد؟

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی در رشته های مختلف با اهداف مختلفی مورد توجه قرار می گیرد؛ گاهی به خصوص در محافل علمی و دانشگاهی ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی یک کتاب مورد نظر است. اساتید و پژوهشگرانی که میخواهند با ترجمه کلمات کتاب به طور تخصصی درک خوانندگان را از مطالب بالا برده و یا به آموزش بهتر مطالب  کمک نمایند یا گاهی کلمات یک مقاله تخصصی نیاز است به صورت تخصصی ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

لذا در تمامی این موارد تعداد کلمات می تواند محدود باشد؛ اما گاهی نیاز است یک دایرة المعارف تخصصی برای رشته خاصی تدوین گردد؛ بنابراین با تعداد بسیاری کلمات روبرو هستیم؛ کلماتی که نیاز است همگی  ترجمه دقیق و درستی داشته باشند، سرعت کار نیز باید بالا باشد تا کیفیت و سرعت به تهیه یک دیکشنری عالی  منتهی گردند.

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

قیمت ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در همین راستا ایران تایپیست با جلب مشارکت مترجمین متخصص در رشته های مختلف از سراسر کشور به صورت دورکاری سعی می کند  در کنار بالا بردن کیفیت ترجمه، موقعیتی را فراهم نماید که محدودیتی در پذیرش تعداد کلمات برای ترجمه وجود نداشته باشد.

 هرگز نمی توان پذیرفت در هنگام تدوین یک دیکشنری در انتهای یک رساله دکتری، یک کتاب و یا تهیه یک دایره المعارف ویژه برای متخصصین یک رشته سراغ مجموعه ای رفت که یا محدودیت ترجمه دارندو  یا بی تجربه ها و افراد با دانش کم لغات تخصصی را ترجمه می نمایند و یا حتی به نرم افزار اعتماد نمود؛ زیرا تنها کافی است چند کلمه در یک دیکشنری تدوین شده معنای اشتباهی داشته باشند  تا دیگر نتوان اعتماد مخاطب را جلب نموده و به او اطمینان داد که به این دایره المعارف اعتماد نماید؛ اعتبار زیر سوال رفته و شک و بدبینی جای اعتماد را به راحتی می گیرد؛ بنابراین وقتی ترجمه تخصصی است و مخاطبان کسانی هستند که به مطالب آگاهی داشته و از این کلمات استفاده خواهند نمود باید کار را به مترجمین متخصص سپرد.

آیا ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی با نرم افزار انجام میشود؟

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی زمانی می تواند برای مخاطبان قابل اعتماد باشد که ترجمه تخصصی درست و دقیقی داشته باشد. وقتی برای ترجمه کلماتی که با پیشرفت علوم و فنون معنا و مفاهیم جدیدی می یابند سعی شود از نرم افزار استفاده گردد شاید سرعت ترجمه افزایش می یابد؛ اما معانی که در اختیار مخاطب قرار می گیرد ممکن است کاملا با مفاهیمی که کلمات در تخصص مزبور دارند، متفاوت باشد. لذا طبیعی می باشد که اکثریت افراد ریسک سپردن ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به نرم افزار را قبول نکنند.

 در همین راستا ایران تایپیست برای خدمات ترجمه تخصصی خود، روش دیگری را در پیش گرفته است. شاید استفاده از نرم افزار سبب کاهش هزینه های ترجمه مجموعه و افزایش سرعت کار آن شود؛ اما از آنجایی که دادن ترجمه درست به مخاطب اصل و اولویت این مجموعه می باشد، لذا سپردن کار ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به مترجمین متخصص با دانش بالا، شیوه ای است که در ایران تایپیست انتخاب شده است تا افراد از سراسر کشور با گذراندن سه مرحله آزمون تخصصی ترجمه تحت داوری سختگیرانه برای مترجمی  انتخاب شوند.

 این افراد هم دانش تخصصی بالایی دارند و هم به زبان مبدا و مقصد تسلط کافی دارند، در نتیجه کیفیت کار در هر تعداد کلمه بالا خواهد بود؛ اما از سوی دیگر ایران تایپیست برای افزایش سرعت کار ترجمه، تعداد مترجمین زیادی دارد که همگی با تجربه نیز می باشد، بنابراین کار ترجمه به صورت فوری و حتی یک روزه نیز بنا بر درخواست کاربر  انجام میشود.

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

بهترین ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

 همچنین در فضای رقابتی، مجموعه کار ترجمه را با قیمت های منصفانه قبول می کند تا تمام معیارهای رقابتی مورد نظر سفارش دهندگان تامین گردد. ایران تایپیست در حقیقت می خواهد با سپردن کار به متخصصین هم از توانایی افراد از سراسر کشور بهره ببرد و هم بهترین ترجمه تخصصی را در اختیار افراد قرار دهد. امید است مقبول افتد.

سفارش ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به صورت آنلاین

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی در ایران تایپیست هم به صورت حضوری و هم آنلاین انجام می شود. شاید در سال های نه چندان دور که اینترنت اینگونه به زندگی ما نفوذ نکرده بود و افراد چندان به دنیای مجازی اعتماد نداشتند مراجعه حضوری جهت سفارش ترجمه را انتخاب می کردند و یا با پست و پیک ترجمه های خود را ارسال می نمودند؛ اما ارسال و مراجعه حضوری ایراداتی نیز داشت.

 سرعت کار سفارش گذاری را بسیار کاهش می داد، افراد جهت مراجعه حضوری همچنین باید مسیر زیادی را طی می کردند، ماندن در ترافیک ها از یک سو وقت افراد را تلف می کرد و از سوی دیگر تردد در سرما و گرما افراد را کلافه می نمود. این مشکلات در کنار هزینه تردد و رفت و آمد، از عواملی بودند که سفارش ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به صورت آنلاین را تقویت نمودند.

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

لذا در همین راستا در ایران تایپیست، سفارش آنلاین در کنار قبول سفارشات به صورت حضوری انجام می شود. بدین ترتیب در سراسر کشور افراد می توانند هر زمان که اراده کنند سفارش ترجمه تخصصی را بدهند.

در زمانی که تنها سفارش حضوری انجام می شد، افرادی که در دورترین نقاط کشور بودند امکان دسترسی به ترجمه کلمات به صورت فوری و توسط مترجمین متخصص را نداشتند و  افراد مجبور بودند سراغ افرادی بروند که تخصص کافی نداشتند و یا حجم زیادی از ترجمه  را نمی توانستند در زمان محدود تحویل دهند.

 حال آنکه دیگر با سفارش آنلاین تعداد زیادی مترجم متخصص در سراسر کشور به صورت دورکاری می توانند کار ترجمه را به صورت همزمان انجام دهند، لذا سرعت و کیفیت کار ترجمه فوق العاده بالا رفته است. مترجمین مجموعه ایران تایپیست  همگی افرادی هستند که از یک سو در رشته تخصصی خود تجربه و دانش بالایی دارند و از سوی دیگر به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارند.

آیا امکان ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به زبانهای غیر از فارسی نیز وجود دارد؟

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به زبانهای غیر از فارسی درخواستی است که در تخصص های مختلف مورد نیاز است. در سراسر کشور صنایع مختلفی وجود دارند که کالاهای مختلفی وارد می کنند و بعد از فراوری و مونتاژ کالاهای دیگری را تولید و صادر می کنند.

 انگلیسی زبان مشترکی است که برای تشریح کالاها استفاده می شود، لذا ترجمه کلمات انگلیسی به زبان های دیگر و داشتن چنین مجموعه ای بسیار مفید است. در سوی دیگر افراد فعال در حوزه های علمی و دانشگاهی هستند که نیاز دارند مطالب را به زبانهای مختلف ارائه کنند؛ بنابراین دیکشنری هایی که کلمات انگلیسی در آنها به زبان های مختلف ترجمه درست و دقیقی دارند می تواند برای همه مورد استفاده قرار گیرد.

اما در این میان ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به سایر زبانها، نیاز به مترجمینی  دارد که هم به دو زبان مبدا و مقصد تسلط کافی دارند و هم متخصص هستند. وقتی انگلیسی به فارسی ترجمه می شود مترجمن به علت اینکه فارسی زبان مادری می باشد به نسبت کار راحت تری دارند، در حالی که وقتی انگلیسی قرار است  به سایر زبانها ترجمه شود کار ترجمه دشوارتر بوده و نیاز دارد مترجم به هر دو زبان مسلط باشد.

 از سوی دیگر تنها تسلط به زبان مبدا و مقصد در ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی کفایت نمی کند، مترجم باید دانش تخصصی نیز داشته باشد، به همین دلیل مترجم خاص و حرفه ای برای این خدمات نیاز است. لذا ایران تایپیست در همین راستا جهت دور هم جمع کردن چنین مترجمانی، به صورت دور کار با این افراد در سراسر کشور همکاری می کند.

ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

زمان ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی

در ایران تایپیست مترجمین از سراسر کشور با آزمون های سه گانه سختگیرانه ای شروع به کار با این مجموعه کرده اند. مترجمین همگی در رشته تخصصی کار قبول می کنند و متعهد هستند در زمان معین کار ترجمه با کیفیت و دقیق خود را تحویل دهند. هر کاری که انجام می شود ارزش آن را دارد درست انجام شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ISIترجمه تخصصی مقالهویرایش گرامری مقاله انگلیسیترجمه دانشجویی

سوالات متداول

بله در ایران تایپیست ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی به زبان های مختلف به صورت فوری و حتی در یک روز قابل انجام می باشد.

در ایران تایپیست محدودیتی برای تعداد کلمات جهت ترجمه وجود ندارد و کار در زمان مورد نظر شما تحویل داده میشود.

در ایران تایپیست ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی توسط مترجمین باتجربه و متخصص انجام می شود تا کیفیت ترجمه بالا باشد.

خیر، هزینه سفارش انلاین و روش حضوری هر دو یکی می باشد؛ اما هزینه انلاین به طور کلی به دلیل عدم رفت و آمد کمتر می باشد.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/6 ساعت 14:04:03 تعداد بازدید: 568 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی آنلاین سفارش ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی اینترنتی سایت ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی بهترین مرکز ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی ترجمه تخصصی کلمات انگلیسی فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :