یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/22 ساعت 16:07:16 بازدید: 2382 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی  به ترجمه متون علمی می پردازد که در طی سالهای آینده تمامی زندگی بشر را تسخیر خواهد نمود. گواه این سخن پیشرفت روزافزون این علم و گسترش کاربرد ویژه آن می باشد. لذا ایران تایپیست نیز با قطار زمان همراه شده و اقدام به ارائه خدمات ترجمه تخصصی هوش مصنوعی نموده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی  به عنوان خدمت جدیدی است که با محوریت ترجمه مقالات انگلیسی در ایران تایپیست، در حال انجام است. ترجمه هوش مصنوعی در همین مدتی که شروع شده توانسته به دانشجویان و فعالان زیادی در این حوزه کمک نماید از آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقات انجام شده بهره ببرند. در این مجموعه با توجه به افزایش نیاز روزافزون به کسب علم و دانش در حوزه هوش مصنوعی، بران است با کمک مترجمینی متخصص و باتجربه مقالات انگلیسی نوشته شده با موضوع هوش مصنوعی به افراد علاقه مند فعال کمک کند در راستای ارتقای این دانش در کشور گام بردارند.

 اکنون دیگر زمانه ای است که بشر با سرعت بسیار بیشتری نسبت به قبل علاقه مند است از امکاناتی هوشمند استفاده نماید و در همه جوانب زندگی از آن بهره ببرد. تمام حوزه ها در حال حاضر با اشتیاق قابل توجهی به سمت هوشمند سازی میروند تا با کمک هوش ماشینی عکس العملهای مناسب با موقعیت، در پیش گرفته شود. انسان به طور غیر قابل باوری از این امکانات جدید که هوش مصنوعی در اختیار او قرار می دهد استقبال می نماید. باید این حقیقت را پذیرفت این اشتیاق و استفاده از این علم توانسته است تغییراتی را رقم بزند که ظاهرا به رفاه و آسایش انسان منتهی می گردد. بنابر چنین حقایقی روزانه شاهد انتشار مقالات مختلفی با موضوع هوش مصنوعی در دنیا می باشیم و چون تولید علم در دنیا جهت داشتن بیشترین بازدید و مخاطب انگلیسی است به طبع توجه به ترجمه تخصصی هوش مصنوعی ضروری است.  اگرچه به زبانهای دیگر نیز مقالات هوش مصنوعی منتشر میشوند؛ اما در این میان زبانی که کل دنیا به رسمیت می شناسند و در کشورهای زیادی افراد قادر به صحبت به آن زبان می باشند زبان انگلیسی است. مقالات هوش مصنوعی نیز جهت داشتن بیشترین مخاطبان به این زبان معمولا نوشته و یا ترجمه می گردد، لذا ایران تایپیست با جلب همکاری کارشناسان هوش مصنوعی که به زبان انگلیسی تسلط دارند این مقالات را در اسرع وقت ترجمه می کند.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

 ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی فایل های آموزشی هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی در ایران تایپیست تنها به ترجمه متون نوشتاری و مکتوب محدود نمی گردد؛ زیرا این مجموعه کاملا به این حقیقت اشراف دارد که جهت ارتقا این علم محبوب که آینده را تسخیر خواهد نمود باید پا را فراتر نهاد و با ترجمه فایلهای آموزشی در فرمت های گوناگون این فرصت به را به تک تک علاقه مندان و فعالین داد تا بتوانند به این دانش و آخرین دستاوردهای آن به خوبی تسلط یابند. لذا ایران تایپیست خدمات خود را در این زمینه محدود ننموده و در کار ترجمه خود از کارشناسان متخصص و مسلطی بهره می برند که قادر هستند به خوبی انواع فایل های آموزشی هوش مصنوعی را با تبحر ترجمه کنند. اکنون دنیای پیشتازی علم و تکنولوژی است و انسان هر روز بیشتر تمایل دارد از امکاناتی نو استفاده نماید. امکاناتی که زیستن را برای بشر راحت کرده و بسیاری از کارهای یدی و فیزیکی که با خطای انسانی و محدودیت عجین بودن از پیش رو برداشته است.

هوش مصنوعی وقتی وارد کار بسیار حساس پزشکی می شود جراحی های بسیار دشوار را انجام میدهد، وقتی وارد صنعت میشود طراحی می کند و می سازد، وقتی وارد خانه ها میشود به صورت هوشمند حتی با توجه به نور خورشید و شدت تابش، نور محل زندگی بشر را نیز در خانه تنظیم می کند؛ بنابراین همانطور که میبینید با علمی روبرو هستیم که اگر از آن غافل شویم تفاوت ما با دنیای پیرامون همانند تفاوت زندگی یک قبیله در عصر حجر با دنیای پیشرفته می باشد.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

سفارش ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

به همین دلیل ایران تایپیست با ترجمه فایل های آموزشی متنوع هوش مصنوعی سعی می کند تمامی محدودیت هایی که به سبب تفاوت زبان و فاصله مکانی وجود دارد را بردارد و امکان دستیابی به آخرین دانش هوش مصنوعی را در اختیار تک تک افراد علاقه مند قرار دهد. بدون اینکه اشخاص مجبور باشند برای چنین دسترسی حتی از منزل خود خارج شوند. علم در گوشی همراه و در منزل در دسترس می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی متون کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی اکنون قشر وسیعی از جامعه را به سمت دستیابی به دانش این حوزه هل می دهد. به صورتی که روزانه متون زیادی درباره کاربرد هوش مصنوعی در زمینه هایی مانند پزشکی، برای ترجمه ثبت سفارش میشوند. پزشکان قشری هستند که به علت محدودیت وقتی که دارند ترجیح میدهند با کمک ایران تایپیست از آخرین متون نوشته شده در حوزه هوش مصنوعی مطلع گردند. آنان مقالات و نتایج تحقیقات هوش مصنوعی در کنار کاربردهایی که عملا وارد علم پزشکی شده و به یاری بشر آمده را دوست دارند مطالعه نمایند. عده ای وقت کافی جهت ترجمه ندارند و عده ای به علت اصطلاحات تخصصی هوش مصنوعی ترجیح میدهند یک متن روان سلیس ترجمه شده را مطالعه نمایند؛ لذا از سرعت ترجمه بالا، کیفیت کار و هزینه منصفانه ایران تایپیست استقبال می کنند.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

هزینه ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

گاهی افراد حتی موضوعی را سفارش می دهند و می خواهند مقالاتی در این زمینه در ایران تایپیست جستجو شده و سپس  ترجمه گردد. هر زمان که بخواهید حتی یک روزه مقالات به صورت تضمینی و با کیفیت ترجمه شده و در اختیار شما قرار می گیرد. کار ثبت سفارش و تحویل ترجمه آنلاین و اینترنتی است، لذا حتی لازم نیست از منزل خود خارج شوید. با توجه به استقبال از متون درباره کاربرد هوش مصنوعی اکنون مجموعه های بسیاری اقدام به ترجمه می کنند؛ اما در بسیاری از مواقع به علت عدم دسترسی به کسی که هم به هوش مصنوعی تسلط داشته باشد و هم در زمینه علم پزشکی دانش کافی داشته باشد و هم مترجم بسیار حرفه ای باشد سبب ارائه ترجمه های می شود که قابل اعتماد نیستند و اکثر پزشکان را نمی توانند راضی کنند. ایران تایپیست با توجه به چنین حقایقی در انتخاب مترجم متنی که نیاز به دانش پزشکی و هوش مصنوعی دارد بسیار دقت نموده و کیفیت کار خود را تضمین می کند. این ترجمه ها در بسیاری از مواقع در کلاس ها تدریس می شوند.

هزینه ترجمه تخصصی هوش مصنوعی چگونه محاسبه میشود؟

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی یا هوش ماشینی در ایران تایپیست با توجه به استانداردهای تعریف شده ای در این مجموعه ارائه میشود. در این مجموعه، مترجم باید متخصص بوده و کاملا به ترجمه درست اصطلاحات تخصصی مسلط باشند. این حوزه پر از اصطلاحات تخصصی می باشد و وقتی مترجم غیر متخصص شروع به ترجمه می کند و یا نرم افزار برای ترجمه استفاده می شوند مشاهده میشود اصطلاحات به صورت درستی ترجمه نشده اند. معانی به کار رفته همان معانی است که در ترجمه عمومی به کار برده می شوند. اصطلاحات چندین معنا دارند و باید در موقعیت های به خصوصی هر کدام به صورت مجزا به کار برده شوند؛ اما وقتی مترجم متخصص نیست و یا مانند نرم افزار ترجمه لغت به لغت انجام میدهد، در ترجمه این اصطلاحات اشتباه شده و جملات با معنای متفاوت  ارائه می کنند. حتی نکات فنی به صورت نادرستی ترجمه می شوند. چنین ترجمه ای غیر قابل اعتماد است حتی اگر جملات سلیس و روان باشند. لذا متون ترجمه شده توسط غیرمتخصصین مورد توجه قرار نمی گیرند به صورتی که شخص حتی آنقدر اعتماد ندارد که ترجمه را به جایی ارائه دهد و یا منتشر نماید.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

کیفیت ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

به همین دلیل ایران تایپیست تنها از مترجمین متخصص استفاده می نماید؛ مترجمینی که در سراسر کشور حضور دارند و به صورت دورکاری با مجموعه همکاری می نمایند. از سوی دیگر ایران تایپیست در کنار کیفیت ترجمه به زمان تحویل نیز بسیار اهمیت میدهد و هر زمان که مشتری می خواهد کار را ارائه می دهد؛ بنابراین در برآورد هزینه ترجمه تخصصی هوش مصنوعی در کنار تعداد کلمات به زمان تحویل نیز توجه می نماید. در استاندارد تعریف شده ایران تایپیست زبان مبدا و مقصد نیز در هزینه موثر می باشند؛ زیرا منصفانه نیست هزینه ای که بابت ترجمه مقالات از زبان انگلیسی به فارسی می پردازند با ترجمه متون از فرانسه به فارسی به یک میزان باشد. فرانسه آیین نگارش و دستور زبان دشوارتری دارد. بدین ترتیب با توجه به استانداردهای ثابت  همواره قیمت ها منصفانه می باشند.

ترجمه تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی همانطور که قبلا نیر گفتیم به ترجمه متون دانشی می پردازد که در سالهای اخیر بی محابا وارد زندگی بشر شده است و در حال تسخیر تمام زندگی آنان می باشد. این جمله ادعا نیست؛ اگر به خانه های هوشمندی که تبلیغ می شود نگاه کنید می بینید چگونه هوش مصنوعی تک تک کارهایی که انسان با دستان خود انجام می داد و در بسیاری از مواقع که خسته و یا بی حوصله بود به درستی انجام نمی داد، اکنون بر عهده گرفته است. این رشته که ترکیبی از مهندسی اطلاعات، روانشناسی، فلسفه، کامپیوتر، ریاضیات و زبان شناسی می باشد و شبیه سازی هوش انسانی است،  با کمک الگوریتم  کمک می کند یک کامپیوتر معمولی به صورت هوشمندانه ای به حل مسائل بپردازد. در حقیقت کامپیوتر به صورت مستقلی شروع به یادگیری می کند این یادگیری جزئی از هوش مصنوعی می باشد، به طوری که وقتی تصاویر زیادی از اشیا را به آن می دهیم از آن پس دستگاه قادر به تشخیص اشیا می شود. این یک مثال ساده از هوشمندسازی دستگاه است تا بتوان درک کرد چگونه زندگی روزمره تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار می گیرد.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

بررسی ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

در همین راستا متونی که به کاربرد هوش مصنوعی در زندگی روزه می پردازند طرفداران بسیاری دارند و تنها فعالین این حوزه علاقه مند به مطالعه نیستند؛ بلکه این متون برای اکثریت افراد جامعه جذابیت ویژه ای دارد. ایران تایپیست با توجه به چنین حقیقتی جهت ترجمه تخصصی هوش مصنوعی حساسیت زیادی  را نشان می دهد و از مترجمین متخصص دعوت به همکاری نموده؛ این افراد به خوبی مطلع هستند که متون مربوط به کاربرد هوش مصنوعی تنها در سایت ها و مراکز تخصصی مورد مطالعه قرار نمیگیرند؛ بلکه در سایتهای مختلف برای افزایش اطلاعات عمومی منتشر می شوند و مردم عادی می خوانند، لذا به سادگی و روانی متن نیز بسیار اهمیت می دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی زیر نظر دانش آموختگان این رشته

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از ترجمه تخصصی هوش مصنوعی بگیرید؛ بهتر است این ترجمه ها را به دانش آموختگان این رشته بسپارید. چرا که آن ها به خوبی این مسیر را با موفقیت طی کرده اند و نسبت به اصطلاحات تخصصی مربوط به هوش مصنوعی به خوبی آگاه هستند. ممکن است مترجمین زبان انگلیسی و دانش پژوهان مختلف این زبان هم بتوانند از پس ترجمه متون مختلف بربیایند. اما آن ها می بایست حتما با توجه به فرهنگ اصطلاحات مربوط به آن رشته، اقدام به ترجمه متون تخصصی کنند. در صورتی که ترجمه تخصصی هوش مصنوعی سپرده شده به دانش آموختگان این رشته، این مشکلات را ندارد. به این صورت که آن ها به طور کامل با رشته هوش مصنوعی و تمامی کلمات کلیدی و اصطلاحات تخصصی آن آشنا هستند. یکی از مشکلات شایع مترجمین هر زبانی، مواجه شدن با واژگان تخصصی است. چون اگر بخواهند آن ها را به صورت تحت اللفظی ترجمه کنند؛ مخاطب آن متون، متوجه ترجمه مذکور نمی شوند.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی مربوط به پایان نامه های ارشد و دکتری

بدیهی است که اگر ترجمه تخصصی هوش مصنوعی را به یک مترجم متخصص در آن رشته سپرد؛ می توان نتیجه بهتری را دریافت کرد. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که نیاز به چاپ مقالات و نگارش پایان نامه های خود دارند؛ با منابع اصلی زیادی مواجه می شوند. در همین راستا آن ها به منظور ترجمه مقالات و منابع به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری، نیاز به ترجمه تخصصی هوش مصنوعی دارند. امروزه مترجمین زیادی از جمله دانش آموختگان دانشگاهی در این رشته، آماده پذیرش سفارش های شما هستند. شما می توانید مقالات و پایان نامه های خود را در تمامی سطوح، به دست این افراد بسپارید. مترجمین تخصصی مربوط به رشته هوش مصنوعی بسیار زیادی در مراکز و موسسه های معتبر، به استخدام درآمده اند. یکی از همین مراکز، موسسه ایران تایپیست، می باشد. در این موسسه، می توانید با خیال راحت ترجمه تخصصی هوش مصنوعی خود را به ثبت برسانید. چرا که رزومه کاری آن ها و کیفیت ترجمه به دست آن ها بسیار بالاست.

ثبت سفارش اینترنتی ترجمه تخصصی هوش مصنوعی در ایران تایپیست

اگر می خواهید ترجمه تخصصی هوش مصنوعی مربوط به سفارش های شما به شکل تخصصی انجام شود؛ با ایران تایپیست، همراه گردید. موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین موسسه ها و جامع ترین آن ها می باشد. به این صورت که ترجمه، یکی از بخش های کوچک از این مجموعه بزرگ می باشد. این موسسه، در راستای اصل مشتری مداری و به جهت رفع نیاز مشتریان خویش، مترجمین بسیار زیادی را درون خود جای داده است. به این صورت که برای هر رشته و موضوع خاصی، از وجود مترجمانی بهره می جوید که به طور کلی نسبت به رشته تخصصی خویش، تسلط کامل دارند. به همین جهت است که می توانید با فراغ بال سفارش های ترجمه تخصصی هوش مصنوعی خود را به ایران تایپیست بسپارید. ضمن اینکه این موسسه، بستری را پیش روی شما گشوده است تا بتوانید سفارش های خود را از طریق اینترنت و آنلاین به دست آن ها بسپارید. به این صورت که بدون محدودیت می توانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی با کیفیت بالا

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی با کیفیت بالا

دانشجویان زیادی هستند که دنبال با کیفیت ترین مرکز برای ثبت ترجمه تخصصی هوش مصنوعی سفارش های خود هستند. آن ها همواره در کنار توجه به کیفیت ترجمه تخصصی، نیم نگاهی به قیمت ارائه شده هم دارند. اما کیفیت ارائه شده توسط مترجم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چون ترجمه متون تخصصی، تنها از عهده افراد متخصص به آن رشته بر می آید. به همین علت بهتر است ترجمه تخصصی هوش مصنوعی را به دست افرادی متخصص به این رشته دانشگاهی سپرد. بدین ترتیب می توان انتظار کیفیت بالایی را از ترجمه های یاد شده، داشت. ضمن اینکه بسیاری از این متون، برای نگارش پایان نامه و مقالات مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به روند سخت گیرانه چاپ مقالات در نشریه های معتبر و همچنین روند نگارش پایان نامه ها، می بایست ترجمه تخصصی هوش مصنوعی با کیفیت بالایی انجام شود. ایران تایپیست در همین راستا از وجود بهترین و کارآمدترین مترجمین در دل خویش بهره می جوید.

تسریع در پاسخ دهی به نیازهای شما مربوط به ترجمه تخصصی

اگر با ضیق وقت مربوط به ترجمه تخصصی هوش مصنوعی سفارش خود، مواجه شده اید؛ نگران نباشید. چرا که مترجمین بسیار زیادی هستند که به جهت تجربه خود در زمینه ترجمه تخصصی، می توانند خیلی سریعتر از حد تصور، سفارش های شما را ترجمه نمایند. شما می توانید با ثبت سفارش ترجمه تخصصی هوش مصنوعی در ایران تایپیست، به این مهم نائل آیید. در همین راستا، موسسه ایران تایپیست، از وجود مترجمانی استفاده می کند که سفارش های شما را به صورت فوری و سریعتر انجام می دهند. کافیست سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. آن ها خود بر حسب تجربه و تخصص بالای خویش، می توانند به چه نحوی کارهای شما را به پیش ببرند. با این اوصاف دیگر، جای هیچ گونه نگرانی در خصوص دریافت سریع سفارش های ترجمه تخصصی خود ندارید.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی

ثبت آنلاین سفارش های ترجمه

خوشبختانه امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی هوش مصنوعی به صورت آنلاین و اینترنتی نیز فراهم آمده است. به این صورت که شما می توانید سفارش های خود را در هر زمان و مکانی به صورت اینترنتی در مراکز معتبر به ثبت برسانید. موسسه ایران تایپیست، چنین بستری را پیش روی شما قرار داده است. به این صورت که شما می توانید به جای سپردن فایل سفارش خویش به مراکز مختلف در سطح شهر خویش، آن ها را به صورت اینترنتی و آنلاین به ثبت برسانید. ثبت سفارش آنلاین ترجمه تخصصی هوش مصنوعی، می تواند این نوید را به شما بدهد که از وقت و انرژی و هزینه های خود، صرفه جویی کنید. چرا که به راحتی و در کسری از زمان می توانید سفارش های ترجمه خویش را آنلاین در ایران تایپیست، به ثبت برسانید. این موسسه، فایل سفارش شما را به بهترین مترجمان خود می سپارد. بدین ترتیب می توانید از کیفیت بالای ترجمه توسط آن ها بهره مند شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه تخصصی کتابترجمه تخصصی باکیفیت

سوالات متداول

بله در صورت عدم رضایت از ترجمه تخصصی هوش مصنوعی حتی بعد از ویرایش امکان تغییر مترجم وجود دارد.

هزینه ترجمه تخصصی هوش مصنوعی بر اساس زبان مبدا و مقصد، فرمت ورودی و خروجی و تعداد کلمات است.

ایران تایپیست مترجمین ترجمه تخصصی هوش مصنوعی را از میان مترجمین انتخاب میکند که در کنار هوش مصنوعی به دانش پزشکی نیز تسلط دارند.

ترجمه تخصصی هوش مصنوعی در ایران تایپیست به علت ترجمه توسط مترجمین باتجربه در هر زمان که مشتری سفارش دهد، تحویل داده می شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/22 ساعت 16:07:16 تعداد بازدید: 2382 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی مقالات هوش مصنوعی ترجمه متون تخصصی هوش مصنوعی ترجمه تخصصی هوش مصنوعی آنلاین ترجمه تخصصی فوری هوش مصنوعی ترجمه تخصصی هوش مصنوعی ارزان

دیدگاه کاربران

امید بیگی | 1400-10-4 ساعت 13:30:48 امتیاز :

نقطه قوت شما همین حساسیت شما رو ترجمس. بارها اثبات شده برام

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :