شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان پرداخت اقساطی برای هزینه‌های ترجمه تخصصی وجود دارد؟

نویسنده: افشین نادری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 20:00:00 بازدید: 366 امتیاز 4 از 1 نظر

همانطور که بارها اشاره کردیم، هزینه‌ی ترجمه تخصصی توسط تیم حرفه‌ای و متخصص سایت ایران تایپیست بسیار مناسب بوده و این هزینه مناسب کیفیت را زیر سوال نخواهد برد؛ در واقع کیفیت بالای ترجمه تخصصی، مهم‌ترین تضمینی است که ایران تایپیست به کاربران خود می‌دهد. اما در مواردی که حجم یک متن زیاد باشد و برای مثال کاربران جهت ترجمه تخصصی یک کتاب تخصصی سفارش ثبت کنند، هزینه‌ی ترجمه تخصصی چنین متون پر حجمی مسلما سنگین خواهد بود و افراد امکان پرداخت این هزینه به شکل یک مرتبه‌ای را نخواهند داشت. یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط ایران تایپیست برای راحت بودن کاربران و مشتریان خود به هنگام پرداخت هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون مختلف، ایجاد این امکان برای کاربران است تا بتوانند هزینه‌های زیاد ترجمه تخصصی را به صورت اقساطی پرداخت کنند و برای پرداخت این هزینه در مضیقه و تنگنا قرار نگیرند‌.

در واقع پرداخت هزینه‌ی ترجمه تخصصی به شکل اقساطی، تنها برای متون طولانی و بسیار پرحجم وجود خواهد داشت. در روش پرداخت اقساطی، کاربران می‌توانند طبق یک دوره‌ی زمانی خاص به طور مثال بعد از به پایان رسیدن ترجمه تخصصی هر بخش یک کتاب یا یک متن بسیار طولانی، برای پرداخت بخشی از هزینه‌ی تعیین شده برای ترجمه تخصصی متن مورد نظر اقدام کنند. در واقع نیازی نیست که هزینه‌ی کلی ترجمه تخصصی در زمان شروع کار پرداخته شود؛ پس از این که هزینه‌ی ترجمه تخصصی هر بخش از متن خود را بپردازید، هم می‌توانید از کیفیت ترجمه تخصصی اطمینان حاصل کنید و هم نگرانی بابت پرداخت هزینه‌ی کلی ترجمه تخصصی نداشته باشید. هزینه بسیار مناسب در عین کیفیت بسیار بالای ترجمه متون تخصصی، امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های کلی انجام ترجمه تخصصی و مهارت بسیار بالای مترجمان این سایت برای انجام ترجمه تخصصی متون به شکل کاملا دقیق، مزایای مهم ثبت سفارش ترجمه تخصصی در هلدینگ معتبر ایران تایپیست است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

آیا امکان پرداخت اقساطی برای هزینه‌های ترجمه تخصصی وجود دارد؟

امکان پرداخت اقساطی برای هزینه‌های ترجمه تخصصی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمهترجمه دانشجوییلیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

خیر. در ایران تایپیست امکان پرداخت قسطی هزینه ترجمه تخصصی وجود دارد.

60% هزینه در ابتدای سفارش و 40% مابقی در زمان تحویل پرداخت میشود.

بله، هر رشته و موضوعی ضریب افزایشی مخصوص به خود را دارد.

ایران تایپیست بالاترین کیفیت را با هزینه های مقرون به صرفه و رقابتی ارائه میدهد.


نویسنده: افشین نادری قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/5/10 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 366 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه قسطی ترجمه تخصصی پرداخت اقساطی ترجمه تخصصی ترجمه تخصصی متون قسطی برآورد قیمت ترجمه تخصصی تعرفه ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

سیما قریشی | 1400-7-24 ساعت 11:39:10 امتیاز :

امکان پرداخت قسطی خیلی عالیه. چندتا سفارشمو به همین شکل گرفتم. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :