پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه کتاب مهندسی مواد و متالوژی / استاندارد جذب آب / کد نمونه ترجمه A431

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  2903  ترجمه زمینه مهندسی مواد و متالورژی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 2903  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه:  مهندسی مواد و متالورژی

موضوع نمونه ترجمه:  استاندارد جذب آب

سخن مترجم:

با سلام و سپاس فراوان

مقالات و متون مرتبط با رشته مهندسی مواد و متالورژی جزء مقالات و متون تخصصی سخت محسوب می شود. لذا مترجم نه تنها باید بر کلمات و عبارات تخصصی مسلط باشد ، بلکه باید معانی و کاربرد هر کلمه در جای خود را نیز بداند. بنابراین ترجمه متون فوق نیاز به مهارت و تجربه قبلی در زمینه ترجمه را دارد. امیدوارم بتوانم بهترین ترجمه را برای شما انجام دهم.

باشد که همکاری ما ادامه دار باشد.

 

متن اصلی به  انگلیسی :


متن ترجمه شده به  فارسی :

5.4 اضافه کردن آب به اندازه کافی به اتوکلاو برای حفظ فشار 80 psi در° C 162 به مدت 5 ساعت برای هر آزمون به گونه ای که آب در تماس کامل با همه دانه ها نباشد .

5.5 هر نمونه وزن شده را در یک بوته چینی شماره 3 قرار داده و با یک تکه فویل آلومینیومی بزرگ جهت حفاظت نمونه از قطرات آب یا بخار بپوشانید . سپس بوته پوشش دار را در خشک کن هوا به مدت حداقل 2 ساعت در دمای  C° 110-105قرار دهید .

5.6 با استفاده از انبر پیش گرم شده نمونه ها را در اتوکلاو بگذارید. اتوکلاو را به کمک آزادسازی سوپاپ فشار گرم کنید . بعد از رسیدن به یک جریان ثابت بخار آب به پاکسازی و حذف تمام هوا به مدت 3 دقیقه پرداخته و درنهایت دریچه را بسته و فشار اتوکلاو را به psi80 در مدت 1 ساعت در دمای 162 درجه سانتی گراد برسانید.  فشار اتوکلاو را روی 80 psi با دقت ±5 و دمای 162±2 درجه سانتی گراد به مدت 5 ساعت تنظیم کنید.


نویسنده: تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵:۱۴ سه شنبه ۹۳/۰۴/۳۱ تعداد بازدید: 1553

کلمات کلیدی:

Link: /news/نمونه-ترجمه-کتاب-مهندسی-مواد-و-متالوژی-/-استاندارد-جذب-آب-/-کد-نمونه-ترجمه-A4312.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.