شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گرید در صفحه آرایی چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 20:00:00 بازدید: 1462 امتیاز 0 از 0 نظر

کسانی که می دانند اصول صفحه آرایی چیست؟ و در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به خوبی می دانند که گرید چیست و چه کاربردی در صفحه آرایی دارد. اگر شما به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر تازه وارد نمی دانید که گرید در صفحه آرایی چیست؟ در نظر داشته باشید که به طور کلی گرید به منظور سازمان دهی چیدمان متن و تصویر در کنار یکدیگر در هر یک از آثار تألیفی و ترجمه ای و ویراستاری مورد استفاده واقع می گردد. به این صورت که گرید به صفحه صفحه هر یک از آثار مختلف یک چارچوب خاص و سازمان دهی می دهد. همان طور که در بخش «صفحه آرایی چیست؟» نیز به آن اشاره کردیم؛ صفحه آرایی به طور کلی در همین راستا در هر یک از آثار مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گرید نیز می تواند کاربرد بسیار مهم و عمده ای در این زمینه داشته باشد. البته امروزه، گرید قالب ساده و پیش پا افتاده قبلی خود را ندارد؛ بلکه با پیشرفت های محسوس تکنولوژی در زمینه های مختلف، استفاده از گرید در صفحه آرایی نیز شکل و شمایل نوینی به خود گرفته است.

به این صورت که تنوع گریدبندی هر یک از آثار تألیفی و ترجمه ای و ویراستاری، امروزه بیشتر شده است که تمامی این تنوع پذیری در نوع چیدمان متفاوت متن و تصویر در هر یک از صفحات است که با خلاقیت های بیشتری همراه شده است. توجه به فاصله های هر یک از ستون های مختلف به صورت استاندارد و فاصله های طولی و عرضی و استفاده از حاشیه های مختلف در هر یک از این گریدها به خوبی نشان دهنده این است شما می دانید صفحه آرایی چیست و تا چه میزان از اهمیت برخوردار است. تمامی این موارد در گریدبندی با قالب های متعدد و متنوع آن قابل انجام است. بنابراین با توجه به این مسئله که موسسه ایران تایپیست افرادی را در دل خود جای داده است که به خوبی می دانند گرید در صفحه آرایی چیست؟ شما می توانید نیاز خود را در این راستا در این موسسه به صورت حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید.

گرید در صفحه آرایی چیست؟

گرید در صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییراهنمای سفارش آنلاین صفحه بندیصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

گرید کاربرد بسیار زیادی در صفحه آرایی دارد که به منظور سازمان دهی هر یک از صفحه ها با چیدمان مناسب است. 

بهترین راه در این راستا این است که این دسته از نیازهای خود را به مراکز و موسسه های معتبری از جمله ایران تایپیست بسپارید. 

عمده ترین کاربرد گرید در این راستا، سازمان دهی هر یک از آثار تألیفی، ترجمه ای و ویراستاری است که شکل زیبنده تری به خود بگیرند و هر یک از صفحات آن ها زیباتر خود را جلوه دهند. 

هلدینگ ایران تایپیست با تسلط و تخصص روی گرید و کاربرد آن در صفحه آرایی، یکی از بهترین مراکز و موسسه های پیش رو در این زمینه است. 


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/30 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 1462 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گرید در صفحه آرایی تکنیک صفحه آرایی صفحه آرایی اصولی قواعد صفحه آرایی صفحه آرایی متون

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :